Şimdi Ara

--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya-- (259. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
5.458
Cevap
20
Favori
1.006.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutusuzkibrit


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    1 haftadır birçok 4x4 ü araştırıyorum, kafama yatan sadce jeep cherokee oldu. Şimdilik biraz daha L200 ile devam edeceğim.



    model olarak ne düşünüyorsun;?


    2011 compass olabilir
  • Yakisir Mete abi, hayirlisi olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Yakisir Mete abi, hayirlisi olsun


    Sağol ama onlarda işi bozmuş sitesinde yazmıyor ama artık compass ve patriotlar 4x2 olmuşlar.:)) Fiyatlar 65bin civarı olduğunu duyunca atladım:))
    Şimdilik L200 ile devam.
  • Çift Kabin pickup tarzı deyince L200
    Jip tarzı deyince Grand Vitara'dan başka asfalttan gönül rahatlığıyla çıkabilecek araç bizim klasmanda bende göremiyorum.

    Ha dersiniz ki Pajero, Land Cruiser, Land Rover Discovery, ya da Mercedes G serisi o zaten bizim kolumuzun uzanacağı yer değil... :(
  • arkadaşlar bende 4*2 invite modeline karar verdim. bi aksilik çıkmazsa en geç salı günü aracıma kavuşacam. 2011 modeli oalcak ama benim için farketmez. sanırım 1 ay sonra aldığım fiyattan en az 1000 lira para isterler gerek yok diye düşünüyorum. sizden ricam birkaç kafama takılan konu var bana bir yardımcı olurmusunuz..

    1- Aracım her daim arazide olacak tabi aynı zamanda binek aracım olacak. koltuklara kılıf almak istiyorum, ama bizim araca uyacak bir kılıf bulamadım. he..burada da her çeşit var ama uyarmı bilmiyorum. bana oto koltuk kılıfı ne önerirsiniz.

    2-aracın lastik ebatları 16 inc lastik ebatını ve jantı büyütmek istiyorum. bu araca o lastik ebatları hiç olmamış (görüntü olarak). lastik ve jantları versem bana ne kadar fark çıkar.lastik ve jant önerisinde bulunursanız sevinirim.

    pazartesi günü 7 yıldır kullanıdığım lancer 2004 model aracımla veda edecem. beni hiç üzmedi , inşallah yeni alacağım araçda üzmez..
  • Hayırlı olsun hoşgeldiniz aramıza,
    Koltuk kılıfı konusunda hiçbir fikrim yok, ancak aracınız herdaim arazide olucaksa 4x2 sizi biraz üzer, bikaç modifikasyonla çamurlu olmayan köy yolu patika tarzı normal binek araçların giremediği yerlere girersiniz ama, offroad yapamazsınız, gevşek zeminde ilerleyemezsiniz, o yüzden bi kere daha düşünün.
    Lastik konusunda ise jant ebadı büyüdükçe cadde kullanımına, lastik yanak boyutu büyüdükçe arazi kullanımına yaklaşır araç, önceliklerinizi belirleyip ona göre değişiklik yapın, üstündeki jant lastiği öldü fiyatına alırlar takasa girmeyin saklayın, satarken sıfır jant lastik dersiniz aracın fiyatı artar.
    araç hem arazi hem asfaltta kullanılıcaksa all-terrain dediğimiz her yol koşulu lastiklerinden edinebilirsiniz,
    BFGoodrich markasını herkes tavsiye eder, kendi jantları üzerine 245-75 16 yada benim ilk yaptığım gibi 265-75 16 lastik takabilirsiniz sorunsuz.
    Genel kanı 245-75-16 üzerine ama benim gözüme ince gözüküyorlar, tercih sizin ben 1 sene 265-75 16 ile gözle görülür hantallaşma çekiş düşüklüğü ve yakıt sarfiyatı hissetmeden kullandım.
    Tekrar hayırlı olsun, aramıza hoş geldiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Hayırlı olsun hoşgeldiniz aramıza,
    Koltuk kılıfı konusunda hiçbir fikrim yok, ancak aracınız herdaim arazide olucaksa 4x2 sizi biraz üzer, bikaç modifikasyonla çamurlu olmayan köy yolu patika tarzı normal binek araçların giremediği yerlere girersiniz ama, offroad yapamazsınız, gevşek zeminde ilerleyemezsiniz, o yüzden bi kere daha düşünün.
    Lastik konusunda ise jant ebadı büyüdükçe cadde kullanımına, lastik yanak boyutu büyüdükçe arazi kullanımına yaklaşır araç, önceliklerinizi belirleyip ona göre değişiklik yapın, üstündeki jant lastiği öldü fiyatına alırlar takasa girmeyin saklayın, satarken sıfır jant lastik dersiniz aracın fiyatı artar.
    araç hem arazi hem asfaltta kullanılıcaksa all-terrain dediğimiz her yol koşulu lastiklerinden edinebilirsiniz,
    BFGoodrich markasını herkes tavsiye eder, kendi jantları üzerine 245-75 16 yada benim ilk yaptığım gibi 265-75 16 lastik takabilirsiniz sorunsuz.
    Genel kanı 245-75-16 üzerine ama benim gözüme ince gözüküyorlar, tercih sizin ben 1 sene 265-75 16 ile gözle görülür hantallaşma çekiş düşüklüğü ve yakıt sarfiyatı hissetmeden kullandım.
    Tekrar hayırlı olsun, aramıza hoş geldiniz.

    Teşekkür ederim..hoşbulduk.. Bende 4*4 almak istiyordum ama; ne aracı almaya ne de vergisini ödemeye gücüm yetmez.
    Köy yollarında tarla yollarında ve şehir içinde sürecem aracı.. olağan dışı bir durum olmadıkça tarlaların içine girmeyecem. 4*2 beni yolda bırakmayacağını düşünüyorum. o yollara toros gidiyorsa L200 de gitmeli :D. senin dediğin gibiyse lastik işinden vazgeçerim. Peki bu lastik ebatıyla arazide zorluk çekermiyim ?
  • Aracin arkasi cok hafif oldugu ve cekis arkada oldugu icin cok cabuk patinaja dusuyo uzerindeki lastiklerle, isterseniz bi muddet deneyin ama cok zorluk cekersiniz. Lastik degistikten sonra hem yol tutus hem gorece arazi kabiliyeti gelisicektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso

    Yakisir Mete abi, hayirlisi olsun


    Sağol ama onlarda işi bozmuş sitesinde yazmıyor ama artık compass ve patriotlar 4x2 olmuşlar.:)) Fiyatlar 65bin civarı olduğunu duyunca atladım:))
    Şimdilik L200 ile devam.


    4x2 cherokee, vay anasını yau.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAPTAIN_34

    Buda dyno resimleri.Dün bursa car serviste çekil.di.RalliArt verileri doğru çıktı.122.5 kw yani 166 hp...

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--



    Mete abi forumu kurcalarken Selçuğun eski posta rastladım,
    Burda Pwheel yazan kısım aracın lastikteki gücü, Ploss, güç kaybı ve 22.5 yazan yerde aracın kranktan lastiğe gelinceye kadar kaybettiği güç oranı.
    yani %22.5 kayıp oluyor ve lastikteki güç 103 KW olarak gözükmüş dynoda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    güle güle kullan arkadaşım
    bende bunun 4x4 ünü kullanıyorum
    adana bunların aksesuar merkezi fullbox fiyatını nereden aldın
    bence ilk işin kasaya 100kg ağırlık atmak olsun en azından yağışlı havada ağırlık atmadan yola çıkma


    ben almayı düşüünüyorum ama bişey sorucam, arkaya camlı kabin yaptırmayı düşünüyorum, kabini fiber değil de sac yaptırırsak, ekstra ağırlık atmaya gerek kalır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProntoBasso


    quote:

    Orijinalden alıntı: CAPTAIN_34

    Buda dyno resimleri.Dün bursa car serviste çekil.di.RalliArt verileri doğru çıktı.122.5 kw yani 166 hp...

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--



    Mete abi forumu kurcalarken Selçuğun eski posta rastladım,
    Burda Pwheel yazan kısım aracın lastikteki gücü, Ploss, güç kaybı ve 22.5 yazan yerde aracın kranktan lastiğe gelinceye kadar kaybettiği güç oranı.
    yani %22.5 kayıp oluyor ve lastikteki güç 103 KW olarak gözükmüş dynoda.


    Doğrudur çünkü arıza tesbit edildi ve ralliart istanbula gönderilmişti. Şimdi daha güçlü, yeniden dynoya sokup bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    güle güle kullan arkadaşım
    bende bunun 4x4 ünü kullanıyorum
    adana bunların aksesuar merkezi fullbox fiyatını nereden aldın
    bence ilk işin kasaya 100kg ağırlık atmak olsun en azından yağışlı havada ağırlık atmadan yola çıkma


    ben almayı düşüünüyorum ama bişey sorucam, arkaya camlı kabin yaptırmayı düşünüyorum, kabini fiber değil de sac yaptırırsak, ekstra ağırlık atmaya gerek kalır mı?


    Şu an arkada fiber camlı kabin var, arka makaslardan birini aldırdıktan sonra ağırlıksız geziyorum ve sorun yaşamıyorum.
    Fiber kabinde bayağı ağırlık yapıyor. Şaç ile uğraşma derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    güle güle kullan arkadaşım
    bende bunun 4x4 ünü kullanıyorum
    adana bunların aksesuar merkezi fullbox fiyatını nereden aldın
    bence ilk işin kasaya 100kg ağırlık atmak olsun en azından yağışlı havada ağırlık atmadan yola çıkma


    ben almayı düşüünüyorum ama bişey sorucam, arkaya camlı kabin yaptırmayı düşünüyorum, kabini fiber değil de sac yaptırırsak, ekstra ağırlık atmaya gerek kalır mı?


    Şu an arkada fiber camlı kabin var, arka makaslardan birini aldırdıktan sonra ağırlıksız geziyorum ve sorun yaşamıyorum.
    Fiber kabinde bayağı ağırlık yapıyor. Şaç ile uğraşma derim.


    benim köpeğim var ve arkada onu taşıyacağım. sac fibere göre çok daha sağlam olur diye düşünmüştüm. malum allah korusun kaza bela olursa arkada can taşıyacağız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit


    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kayacan


    quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    güle güle kullan arkadaşım
    bende bunun 4x4 ünü kullanıyorum
    adana bunların aksesuar merkezi fullbox fiyatını nereden aldın
    bence ilk işin kasaya 100kg ağırlık atmak olsun en azından yağışlı havada ağırlık atmadan yola çıkma


    ben almayı düşüünüyorum ama bişey sorucam, arkaya camlı kabin yaptırmayı düşünüyorum, kabini fiber değil de sac yaptırırsak, ekstra ağırlık atmaya gerek kalır mı?


    Şu an arkada fiber camlı kabin var, arka makaslardan birini aldırdıktan sonra ağırlıksız geziyorum ve sorun yaşamıyorum.
    Fiber kabinde bayağı ağırlık yapıyor. Şaç ile uğraşma derim.


    benim köpeğim var ve arkada onu taşıyacağım. sac fibere göre çok daha sağlam olur diye düşünmüştüm. malum allah korusun kaza bela olursa arkada can taşıyacağız..


    :)) Benimde bir köpeğim var ve arkada seyahat ediyor fiber çokda zayıf bir malzeme değil, saç işine girersen çok masraflı olabilir, yinede sen bilirsin.
  • S.a Bizde Bi l200 almaya karar verdik Bu araçların yakıtları fln ne kadar Kullanan arkadaşlar söyleyebilir mi ? birde bu arabaların buşları doluları hanqileri oluyo baya var intive intense gibi doluları hanqileridir sarayla yazabilirmisiniz..
  • selam arkadaşlar ve abilerim..
    uzun zamandır girmiyordum foruma işlerimden dolayı şimdi zamanını buldum..
    araçla fazla ilgilenemedim düğün yaptık onun telaşı ve sonrasındaki yorgunlukla araçla uğraşacak zaman olmadı.. sadece yaptığım basit olarak camlarına film çektim..
    camlar kararınca farklı bir havası oldu aracın.. en yakın zamanda fullbox ve tavan barlarını taktırmayı düşünüyorum iyi forumlar..

    bir kaç foto
     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--

     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912



     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
     --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--


    Yay takılıp, jantlarda değişince güzel olmuş.
  • Amarok için yola çıktım ama sanırım L200 4x2 Invite modelini alacağım :)
    Aslında büyük çoğunlukla şehir içinde kullancağımız için Amoruk daha ağır basıyordu.

    Taa kii , L200 un 41bin liralık , Amarok un da 55 bin liralık fiyatlarını karşılaştırıncaya kadar :)

    L200 de beni en çok düşündüren şey arkanın savrulmaya meyilli olması.
    Servisle konuştum , arkaya çeki demiri + 100 kg agırlık + Full Box yaptıyorum. (bunlarda toplamda 4 bin lira tutuyor)

    Umarım bu ağırlıklar aracınsavrulma sorununu ortadan kaldırır. Amarok ta ESP olması bu yönden daha iyiydi tabi ama L200 de Aktif Kontrol sistemi sadece 4x4 lerde var.
    Bende 4x4 alıp yılda 3bin lira vergi vermek istemiyorum ;)

    Bu arada arka park sensörünü görüntülü mü alayım yoksa bip bip li falan mı ? Taktırdıgınız ve begendiginiz yerler var mı ? Varsa fiyatlar nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahdincer

    Amarok için yola çıktım ama sanırım L200 4x2 Invite modelini alacağım :)
    Aslında büyük çoğunlukla şehir içinde kullancağımız için Amoruk daha ağır basıyordu.

    Taa kii , L200 un 41bin liralık , Amarok un da 55 bin liralık fiyatlarını karşılaştırıncaya kadar :)

    L200 de beni en çok düşündüren şey arkanın savrulmaya meyilli olması.
    Servisle konuştum , arkaya çeki demiri + 100 kg agırlık + Full Box yaptıyorum. (bunlarda toplamda 4 bin lira tutuyor)

    Umarım bu ağırlıklar aracınsavrulma sorununu ortadan kaldırır. Amarok ta ESP olması bu yönden daha iyiydi tabi ama L200 de Aktif Kontrol sistemi sadece 4x4 lerde var.
    Bende 4x4 alıp yılda 3bin lira vergi vermek istemiyorum ;)

    Bu arada arka park sensörünü görüntülü mü alayım yoksa bip bip li falan mı ? Taktırdıgınız ve begendiginiz yerler var mı ? Varsa fiyatlar nedir ?



    Merhaba emrah bey yazınızı okudum ama şunu belirtmek isterim
    L200 benimde çok sevdiğim bir pick-up fakat madem 4x2 alıyorsunuz bence amarok u bir kez daha düşünün,80 litre depo ile şehir içinde 900km yol yapan bir tanıdık var bence bu yabana atılacak bir konu değil l200 ne kadar yakıyor bilmiyorum fakat bu aracın bu yönünü yabana atılamaz diye düşünüyorum (isterseniz saydığınız aksesuarlar hakkında bende bir fiyat verebilirim size + park sensörüde) fullbox ve ağırlık aracın savrulmasını tamamen kaldıracaktır,son olarak park sensörü konusunda bence sesli size yeterli olucaktır sonucta ne kadar arabayı park ederken ekrana bakabilirsiniz ki ? sonuçta gene arkanıza bakmak gerekicek bu yüzden bence park sensörü sesli daha mantıklı
  • 
Sayfa: önceki 257258259260261
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.