DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
--Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5.432
Cevap
15
Favori
830.357
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Mitsubishi >> --Mitsubishi L200'ü Olanlar Buraya--
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      107 Mesaj
      03 Ağustos 2009 13:55:29
      Selam coldblooded

      Lastik ölçülerini merak ediyorum. İşallah orjinal lastiklerle test etmiyorsundur.

      Rasta

      quote:

      Orijinalden alıntı: coldblooded

      evet,
      taktıktan sonra Yalova Topçulardan Karamürsel'e doğru biraz uzadım.
      Henüz yorum yapmak için erken bence ama ilk izlenimlerim şöyle;
      1300-2000 devir arası acaip canlandı. 2000 devirde devreye giren turbo sanki 1300 devirde devreye giriyor hissi veriyor.
      Otomatik viteslilerde OD OFF diye bir tuş var. OD OFF'da iken binek otomobillerden daha hızlı kalkabiliyorum.
      Araç asfaltta dahi pati çekiyor. Spin atarak asfaltta dönüşler yapabiliyorum.
      Maksimum hız denemesi yapmaya çalıştım ama bu yolda çok fazla trafik var. Otobanda denemek lazım. Ama öncesinde 165km'ye daha zor çıkıyordum, daha çok zaman alıyordu. Şimdi 165 sonrasında da araç hızlanmaya devam ediyor.
      Şimdilik bunlar ama dediğim gibi 15-20dk'lık test sürüşünde edindiğim izlenimler.
      Uzun yol sonrası ve 1-2 hafta sonra daha iyi youmlarım olacaktır.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7296 Mesaj
      03 Ağustos 2009 16:43:45
      rastafari hayırlı olur inşallah o kadar yaptırmışken ben olsam biraz daha kullanırdım. yoksa ballı müşteri mi çıktı?
      |
      |
      _____________________________

      JDM Spirit Turkey
    • Yarbay
      7124 Mesaj
      03 Ağustos 2009 16:49:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: RASTAFARI

      Selam coldblooded

      Lastik ölçülerini merak ediyorum. İşallah orjinal lastiklerle test etmiyorsundur.

      Rasta


      Alıntıları Göster




      neden orijinal lastikleri beğenmedin?
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      03 Ağustos 2009 21:39:56
      _opeth Selam

      İyi dileklerinden dolayı teşekkürler.

      Acelem yok ben tok satıcıyım ! Satılana kadar bol bol kullanırız.

      Rasta

      quote:

      Orijinalden alıntı: _opeth

      rastafari hayırlı olur inşallah o kadar yaptırmışken ben olsam biraz daha kullanırdım. yoksa ballı müşteri mi çıktı?
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      03 Ağustos 2009 21:44:51
      Lokasit Selam

      Çünkü araç çiple çok hızlı birşekilde yüksek süratlere çıkıyor.

      Yol tutuşu ve fren mesafesini düşünerek orjinal lastiklerin sakıncalı olduğunu düşünüyorum.

      Aşağıdaki sitede TMR araca kullandığı lastik ölçüleri gibi olmalı bence !

      Rasta


      Wheels and Tyres:
      18” x 8” Dakar Alloy Wheels Pirelli P255/55R18 Scorpion ATR tyres with full size spare

      http://www.tmraustralia.com.au/tmrtriton.php




      quote:

      Orijinalden alıntı: lokosit



      Alıntıları Göster


      neden orijinal lastikleri beğenmedin?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7124 Mesaj
      04 Ağustos 2009 22:48:19
      dediğine katılıyorum ama yanak yüksekliğini azaltıncada asvalttaki her titreşimi hissedeceğiz.
      zıplama dahada artacak.
      şu ara biraz fazla spin attığımda bir gerçek. özellikle sağa sola dönüşlerde gaza biraz dokununca arka lastikler yere deymiyor.
      kış lastiklerim (pirelli scorpion snow&ice 245/70/16) takılıyken spin atmıyordu. şu an üzerinde 245/70/16 continental contitrac var ve eskimesini bekliyorum. hiç güzel bir lastik değil.

      servis aracıma ralliartı taktıktan sonra güvenli sürüş için aracımı 4x4 modunda kullanmamı tavsiye ettiler.
      quote:

      Orijinalden alıntı: RASTAFARI

      Lokasit Selam

      Çünkü araç çiple çok hızlı birşekilde yüksek süratlere çıkıyor.

      Yol tutuşu ve fren mesafesini düşünerek orjinal lastiklerin sakıncalı olduğunu düşünüyorum.

      Aşağıdaki sitede TMR araca kullandığı lastik ölçüleri gibi olmalı bence !

      Rasta


      Wheels and Tyres:
      18” x 8” Dakar Alloy Wheels Pirelli P255/55R18 Scorpion ATR tyres with full size spare

      http://www.tmraustralia.com.au/tmrtriton.php





      Alıntıları Göster






      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 6 Ağustos 2009; 16:20:10 >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      54 Mesaj
      06 Ağustos 2009 13:56:34
      arkadaşlar l200ler hoşuma gidiyor fakat aracın bazı donanım eksiklerinin olduğunu belirtmişsiniz aslında almak istediğim Nissan Navara 4*2 le+Comfort pack yani full ama l200den de aklımı alamıyorum en full özelliğinin işlevlerini anlatabilirseniz sevinirim
      navara mı l200 mü
      |
      |
      _____________________________

      2009 RENAULT SYMBOL EXPRESSİON+KONFOR PAKET+GÜVENLİK PAKETİ
    • Yarbay
      7124 Mesaj
      06 Ağustos 2009 16:15:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: ogyz

      arkadaşlar l200ler hoşuma gidiyor fakat aracın bazı donanım eksiklerinin olduğunu belirtmişsiniz aslında almak istediğim Nissan Navara 4*2 le+Comfort pack yani full ama l200den de aklımı alamıyorum en full özelliğinin işlevlerini anlatabilirseniz sevinirim
      navara mı l200 mü

      navara ile kıyasla dersen
      navaranın euroncap teslerinden 1 yıldız eksiği var (L200 4 yıldızlı, navara yarım yıldızda iken yazılımla 3 yıldıza çıkarıldı) ayrıca arka koltuk diz mesafesi dar ve arka koltuk çok dik. ayrıca navaranın yakıt tüketimi daha fazla.
      eğer güvenlik, arka koltuk rahatlığı ve yakıt tüketimi sence önemli değilse navara, önemli ise L200.

      www.yenil200.com
      dan donanımlarına bakabilirsin



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokosit -- 6 Ağustos 2009; 16:20:48 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7124 Mesaj
      07 Ağustos 2009 12:50:37
      teşekkürler Ömer
      umarım yakında bizde de uygulaması yapılır
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      10 Ağustos 2009 08:21:45
      mrb. Arkadaşlar,
      İzinde tatil için Fethiye'ye gidip geldim 1 hafta. Giderken yolun 2. yarısını turbosuz gitmişim. Motorun üstünde plastik bir kapak var, vidalarını açıp kaldırınca ince lastik bir boru var, yanlış anlamadıysam turbo basınç hortumu gibi birşeymiş. O yerinden çıkmış. Çok komik oldu. Neredeyse araç bile sollamayamadım. Performansın düşmesinden farkettim bir gariplik olduğunu turbo ile ilgili ama Chipten zannedip bir de Fethiye'de chipi çıkarmakla uğraştım sıcakta. Tabi eller o biçim mahvoldu yine.
      Servis der ki 2007 model L200'lerde bu lastik boru sıcaktan sertleşip basınçtan zamanla yerinden atarmış. Fabrika bu boruları klips ile sıkılamaları için servislere bildiri geçmişmiş. Haberiniz olsun, bir kontrol edin, benim gibi gecenin yarısı sabaha karşı 350km'yi turbosuz gitmek zorunda kalmayın:)
      Lastik konusuna gelince,
      RASTAFARİ evet orjinal 245/65R17 Michelin CrossTerrain lastiklerle kullanıyorum, uyarı için teşekkür ederim.
      NOT:Racechip Pro'yu tavsiye ederim, hem performans artışı hem de -1.5litre/100km'ye varan yakıt tasarrufu için
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7124 Mesaj
      10 Ağustos 2009 10:28:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: coldblooded

      mrb. Arkadaşlar,
      İzinde tatil için Fethiye'ye gidip geldim 1 hafta. Giderken yolun 2. yarısını turbosuz gitmişim. Motorun üstünde plastik bir kapak var, vidalarını açıp kaldırınca ince lastik bir boru var, yanlış anlamadıysam turbo basınç hortumu gibi birşeymiş. O yerinden çıkmış. Çok komik oldu. Neredeyse araç bile sollamayamadım. Performansın düşmesinden farkettim bir gariplik olduğunu turbo ile ilgili ama Chipten zannedip bir de Fethiye'de chipi çıkarmakla uğraştım sıcakta. Tabi eller o biçim mahvoldu yine.
      Servis der ki 2007 model L200'lerde bu lastik boru sıcaktan sertleşip basınçtan zamanla yerinden atarmış. Fabrika bu boruları klips ile sıkılamaları için servislere bildiri geçmişmiş. Haberiniz olsun, bir kontrol edin, benim gibi gecenin yarısı sabaha karşı 350km'yi turbosuz gitmek zorunda kalmayın:)
      Lastik konusuna gelince,
      RASTAFARİ evet orjinal 245/65R17 Michelin CrossTerrain lastiklerle kullanıyorum, uyarı için teşekkür ederim.
      NOT:Racechip Pro'yu tavsiye ederim, hem performans artışı hem de -1.5litre/100km'ye varan yakıt tasarrufu için


      hehe
      fethiyedeki servis benden bahsetnedimi sana? aynı hortum geçen sene benim araçtada çıkmıştı ve turboyu elimize aldık diye kara kara düşünürken fethiyede yetkili servis olduğunu öğrendim ve 30 sn de sorunu düzeltince de yüklüce bir bahşiş vermiştim:))) fethiyede 2 tane mitsubishi servisi vardı.

      benim aracada ralliart yeni takılmıştı ve bende hay bunu takanada taktıranada diye saydırıyordum
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      324 Mesaj
      10 Ağustos 2009 19:29:20
      Arkadaşlar

      chip takıldıktan sonra sözkonusu hortumun çıkması manidar gelmiştir size de...

      Sanırım chip-box takan ya da tuning yapanların bu boruyu kelepçeyle sağlama alması uygun olacak

      sevgiler

      Selim
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      324 Mesaj
      10 Ağustos 2009 20:15:53
      Güncel;

      Mitsubishi L200’e yepyeni bir versiyon daha ekledi.

      Standart L200 kasasına göre daha uzun olan arka kısım bu aracı diğerlerinden ayıran en belirgin özellik.

      Kasa bölümünün uzamasıyla aracın uzunluğu da 18 cm arttmış. Bir başka ifadeyle aracın kabininde harhangi bir küçülme yok. Japon üreticiden yapılan açıklamada kargo bölümünün aynı zamanda daha da derinleştiği ve bu sebeple taşıma hacminin daha da arttığı belirtildi.

      L200’ün artan uzunluğunun yanı sıra güç ünitelerinde de geliştirmeler yapılmış. Bu geliştirmeler öncelikle Double Cab 4Work, 4Life, Warrior ve Animal versiyonlarında kullanılan motorlarda karşımıza çıkıyor. 2.5 lt motor artık 176 HP üretecek. Daha önce bu motor L200 Warrior’da 136 HP ve L200 Animal’da 166 HP güç üretiyordu.

      Şu anda sadece İngilterede satışa çıkarılan uzatılmış L200 versiyonu için 750 £ (Vergi hariç) ve 42 HP’lik güç artışı için de 250 £ ilave ödeme yapmak gerekiyor.

      Türkiyeye de yeni versiyonlar gelebilir mi ??

      Selim
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7124 Mesaj
      11 Ağustos 2009 14:51:29
      az önce kabini ruhsata işlettim. muayenede hafif kusur dahi çıkmadı.
      oradaki makine mühendisine fulboxun geçip geçemeyeceğini sordum fullboxun sorun olmayacağını, kabininde faturası varsa ruhsata işlenmesine gerek olmadığını söylediler.
      çeki demiri şaseye bağlı ise hafif kusur, tampona bağlı ise ağır kusur olduğunu söylediler.
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      11 Ağustos 2009 16:36:19
      ne diyeyim artık?
      quote:

      Orijinalden alıntı: lokosit

      az önce kabini ruhsata işlettim. muayenede hafif kusur dahi çıkmadı.
      oradaki makine mühendisine fulboxun geçip geçemeyeceğini sordum fullboxun sorun olmayacağını, kabininde faturası varsa ruhsata işlenmesine gerek olmadığını söylediler.
      çeki demiri şaseye bağlı ise hafif kusur, tampona bağlı ise ağır kusur olduğunu söylediler.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7124 Mesaj
      11 Ağustos 2009 16:46:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: coldblooded

      ne diyeyim artık?

      Alıntıları Göster




      ruhsata işletebildinmi?
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      11 Ağustos 2009 16:54:51
      350tl'ye evet
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7124 Mesaj
      11 Ağustos 2009 20:02:19
      fatura istemedilermi?
      quote:

      Orijinalden alıntı: coldblooded

      350tl'ye evet
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      107 Mesaj
      11 Ağustos 2009 22:46:18
      kaşe istiyorlardı, müşavirlik halletti,burası Türkiye
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
modasor
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,859
1.2.160

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.