Şimdi Ara

Mitsubishi i-MiEV Türkiye'de... (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
7.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janissary.

    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    tutmaz!
    çok küçük (çirkin olması önemli değil ama boyut önemli)!
    metropollerde bu araç çok güvensiz. istanbulda otobanda bununla gidilmez.
    taşra da zaten hiç tutmaz. reno olsa tutardı servisten dolayı ama mitsubishi tutmaz.
    %100 elektirikli değil anladığım kadarı ile.
    batarya kirası denen bir şey var, yakıt parasına eklenecek.
    25 katlı göktelenin 20inci katında oturan vatandaş ne ile şarj edecek bunu?
    memlekete bile gidemeyen araç bizde tutmaz!
    avrupa smart kaynıyorken bizde esamesi neden okunmuyorsa işte bu nedenlerle bu araç bizde tutmaz.
    tam elektrikli, en az b sınıfı boyutlarında olmayan hiç bir elektrikli araç bizde tutmaz.

    Araç yüzde yüz elektrikli bir araç. Tam elektrik ile kastınız nedir?

    hybrit olmayan işte, dizel ya da benzinli motoru olmayan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Otomobil bir tutkudur, sıradan bir ulaşım aracı haline gelmemeli..

    otomobil bir ulaşım aracıdır, kapitalizmin dayatması ile tapmamalı...
  • I-miev yüzde yüz elektrikli.
  • I-miev dünyanın ilk seri üretim %100 elektrikli aracı 2008 sonunda Japonya'da satışa sunuldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Otomobil bir tutkudur, sıradan bir ulaşım aracı haline gelmemeli..

    otomobil bir ulaşım aracıdır, kapitalizmin dayatması ile tapmamalı...

    Herkesin bakış açısına saygı duyarım ama bu kapitalizmin dayattığı bir tapma durumu değil, doğuştan gelen otomobil sevgisidir. Eminim ki Türkiye'deki otomobil sahiplerinin en az yarısı böyle bir durumu kabul etmez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Otomobil bir tutkudur, sıradan bir ulaşım aracı haline gelmemeli..

    otomobil bir ulaşım aracıdır, kapitalizmin dayatması ile tapmamalı...

    Herkesin bakış açısına saygı duyarım ama bu kapitalizmin dayattığı bir tapma durumu değil, doğuştan gelen otomobil sevgisidir. Eminim ki Türkiye'deki otomobil sahiplerinin en az yarısı böyle bir durumu kabul etmez..

    işletme yüksek lisansı yapmış birisi olarak söylüyorum otomotiv sektörü kapitalizmin lokomotifidir. bu nedenle beyinlerde ciddi bir ürün yerleştirmesi yapılmıştır. diğer taraftan tabi ki çok güzel, tutkuyla bağlanılacak otomobillerde yapılmıştır. hepten kapitalizmin hakkını yemeyeyim ama dediğim gibi en nihayetinde ulaşım aracıdır ve kutsallık vermeye gerek yoktur.




  • Kutsallaştırmak/tapmak farklı şey, tutkuyla bağlanmak/zevk almak farklı şey. Bu ikisini ayırmak lazım..
  • Bizim ulkede sarj etmek mesele olur. Fisi takip eve ciktiginizda park yuzunden kavga ettiginiz komsunuz fisi ceker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    mevcut teknolojimizin bir sonraki aşaması olan elektrikli araçlarda aktarma organlarının karmaşıklığı, yağlama ihtiyacı, ısı atımı&kullanımı ve titreşim oluşumu günümüz araçlarına göre çok çok daha az olduğu için inanılmaz yüksek verimlerde hareket iletimi dolayısıyla maliyet avantajı* sağlanabilmektedir.

    *3 zamanlı sayaca sahip elektrik aboneleri şarj işlemlerini gece tarifesindeyken(22:00 - 06:00 arası) yaparlarsa maliyetleri neredeyse yarı yarıya azalacaktır.

    bir sonraki aşamada yani elektrikli araçlara entegre edilmiş drive by wire (kablolar yardımıyla sür) teknolojisinde ise şu an tamamen mekanik yöntemlerle çözdüğümüz işlemler mekatronik ve müdahele edilebilir yöntemlere dönüşecektir, örnek vermek gerekirse aracınızın direksiyonu günümüzdeki gibi bir mil yardımıyla ön tekerleklere yön vermek yerine, tekerleklere bağlı elektrik motorlarına sinyal gönderecek bir kaynak haline dönüşecektir,

    ana bir işlemci üzerinden aracın her bir parçasının kontrol ve monitor edilebilir olması, android telefonlarda gördüğümüz custom romlar misali, farklı üreticilerin ürünü olan yazılımlar aynı model ve aynı özelliklere sahip araçların çok farklı sürüş modlarına, tüketim&performans değerlerine ve kullanım ömrüne sahip olmasını sağlayacaktir.

    bir sonraki aşamada ise gelişen teknoloji yol üstünde giden her aracın birbiriyle gerçek zamanlı haberleşip, koordinasyon içinde hareket etmesine dolayısıyla trafik sıkışıklığı oluşturacak etmenlerin ortadan kalkmasına, kaza riskinin sıfırlanmasına, güvenlik ekipmanı ihtiyacının sona ermesine ve bunun sonucu olarak müthiş derecede hafiflemiş otomobiller üretilebilmesine olanak verecektir.

    toparlamak gerekirse, 25 yıl içinde belki de daha kısa bir gelecekte, içine bindiğinizde gideceğiniz yere varışınızı saniye hassasiyetinde tayin edebilecek, müdaheleniz olmadan yolda ilerleyebilecek ve ne kadar hızlı giderse gitsin can güvenliğinizi kesinlikle tehlikeye atmayacak bir otomobiliniz olacak. dolayısıyla vücudumuzun bir uzvu gibi kullandığımız günümüz külüstürlerinin tadını şansımız hala varken sonuna kadar çıkarmanızı tavsiye ederim.



    bu yazıyı alıntı mı yaptınız bilmiyorum ama yazanın ellerine sağlık burada paylaştığınız için teşekkürler.




  • pejo 107,kia picanto, ford ka gibi araçların benzinlileri ile aynı fiyatta çıkarsa ve pil kirasıda düşük olursa araç satılır. aksi takdirde, bahs ettiğim araçların benzinlileri cazibiyetini korur, çünük tarz araçları alanlar genel olarak (istisnaları tabiki vardır) 2. araç olarak alıyor ve fazla km yapılmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Bizim ulkede sarj etmek mesele olur. Fisi takip eve ciktiginizda park yuzunden kavga ettiginiz komsunuz fisi ceker


    çok doğru, yol verme kavgalarına şarj etme kavgaları eklenir. ya da sizin şarjınızı kendi aracına takan uyanklar peydah olur. gece yarısı indirimden faydalanmak istenince voltajlar düşer, zaten kısa sürede elektriğe bir yerdeki deprem bahane gösterilerek zam yapılır. kaçak elektriğin yoğun olarak kullanıldığı yerlerde kaçak eletrik kullanımı iki-üç kat artar. oofff offff düşününce hem fiziksel olarak hem de mental olarak biz daha elektirikli araca hazır değiliz diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Otomobil bir tutkudur, sıradan bir ulaşım aracı haline gelmemeli..

    otomobil bir ulaşım aracıdır, kapitalizmin dayatması ile tapmamalı...

  • bi çıksın, ilk alacaklardan birisi ben olurum.
    şehir içi kullanım amaçlı, küçük boyutta, az yakan bir araç bence çok kullanışlı olur.
  • bu ne len...ey mitsu gözümde gittikçe küçülüyorsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorky_13

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayake

    mevcut teknolojimizin bir sonraki aşaması olan elektrikli araçlarda aktarma organlarının karmaşıklığı, yağlama ihtiyacı, ısı atımı&kullanımı ve titreşim oluşumu günümüz araçlarına göre çok çok daha az olduğu için inanılmaz yüksek verimlerde hareket iletimi dolayısıyla maliyet avantajı* sağlanabilmektedir.

    *3 zamanlı sayaca sahip elektrik aboneleri şarj işlemlerini gece tarifesindeyken(22:00 - 06:00 arası) yaparlarsa maliyetleri neredeyse yarı yarıya azalacaktır.

    bir sonraki aşamada yani elektrikli araçlara entegre edilmiş drive by wire (kablolar yardımıyla sür) teknolojisinde ise şu an tamamen mekanik yöntemlerle çözdüğümüz işlemler mekatronik ve müdahele edilebilir yöntemlere dönüşecektir, örnek vermek gerekirse aracınızın direksiyonu günümüzdeki gibi bir mil yardımıyla ön tekerleklere yön vermek yerine, tekerleklere bağlı elektrik motorlarına sinyal gönderecek bir kaynak haline dönüşecektir,

    ana bir işlemci üzerinden aracın her bir parçasının kontrol ve monitor edilebilir olması, android telefonlarda gördüğümüz custom romlar misali, farklı üreticilerin ürünü olan yazılımlar aynı model ve aynı özelliklere sahip araçların çok farklı sürüş modlarına, tüketim&performans değerlerine ve kullanım ömrüne sahip olmasını sağlayacaktir.

    bir sonraki aşamada ise gelişen teknoloji yol üstünde giden her aracın birbiriyle gerçek zamanlı haberleşip, koordinasyon içinde hareket etmesine dolayısıyla trafik sıkışıklığı oluşturacak etmenlerin ortadan kalkmasına, kaza riskinin sıfırlanmasına, güvenlik ekipmanı ihtiyacının sona ermesine ve bunun sonucu olarak müthiş derecede hafiflemiş otomobiller üretilebilmesine olanak verecektir.

    toparlamak gerekirse, 25 yıl içinde belki de daha kısa bir gelecekte, içine bindiğinizde gideceğiniz yere varışınızı saniye hassasiyetinde tayin edebilecek, müdaheleniz olmadan yolda ilerleyebilecek ve ne kadar hızlı giderse gitsin can güvenliğinizi kesinlikle tehlikeye atmayacak bir otomobiliniz olacak. dolayısıyla vücudumuzun bir uzvu gibi kullandığımız günümüz külüstürlerinin tadını şansımız hala varken sonuna kadar çıkarmanızı tavsiye ederim.



    bu yazıyı alıntı mı yaptınız bilmiyorum ama yazanın ellerine sağlık burada paylaştığınız için teşekkürler.

    Yazıyı kendim yazdım, kendi görüşlerimi yansıtır, beğenmenize sevindim.

    Selamlar.




  • Bence bu cok daha onemli bir haber

    Arkadas yukarda yazmis ama pek ilgilenen olmamis,

    Istanbul Ankara 9 TL

    Benzinli hyundai eracilara gun dogdu, bu arac icin tip onay belgesi alinmak uzere, 2012 de donusum baslayacak,





    http://www.mekatron.net




  • quote:

    Orijinalden alıntı: real pagan

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Teknolojik ve ekonomik olmasına itirazımız yok fakat vergisini düşersek; şu an benzin,motorin,lpg ve hatta otomobiller bile oldukça ucuz. Elektrikli otomobil olunca devlet nereden vergi alacak ? Elbette Pil kirası veya elektrikli otomobil vergisi gibi vergiler alınacak. Tüketici için verilen rakamlar oranında ekonomi sağlamak mümkün olmaz. Şimdi yeni piyasaya çıkıyorlar diye üzerine gidilmiyor. Yan sanayi pil alıp kullanma hayali kurulmasın, bu araçlarında ruhsatı ve plakası olacak. O tasarruf hikayeleri İngiltere'de olabilir fakat burada ancak lpg kadar ekonomik olabilir. Sabun köpüğü gibi şişirme ekonomisi olan ve sadece vergiden kazanç sağlayan, verginin de en büyük diliminin otomotiv ve yakıt olduğu bir ülkede ekonomik otomobil olamaz.

    su ile çalışan araba çıksa vergiler ile yaktığı su benzinden pahalıya gelir-getirilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cicoz99 -- 3 Ocak 2012; 21:46:56 >




  • şöyle bir tipine baktım oyuncak araba gibi ama videosunu izleyip bir de ayda 90 tlye rahat rahat binilebildiğini görünce bayaa bir sevdim ama durun durun pile kira vereceğiz bir de dimi
  • Ankara İstanbul arasını 9 tl ye götüren adamı bu memlekette yaşatmazlar :) halkın yorumu bu birde elektirik değil suile çalışan araba yapsalar onada ucuza bindirmezler bize diyor bi kardeşimiz .

    Aylık 500tl batarya ücreti benim için çok fazla aylık 200 tl benzin kullanıyorum zaten500 tl batarya ya neden vereyim benzinli binerim
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.