Şimdi Ara

mitsubishi attrage 40 bin km kullanım raporu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
5
Favori
10.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mivec motora motosiklet motoru diyeni de gördük ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ne kadar konuyu dağıtmamak için müdahil olmak istemesemde, böylesi bir durumda yazmadan edemiyor insan...

    Dışarıdan gözlemleyen biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki birçok konuda olduğu gibi burada da tahammülsüzlük hat safhada...

    Rahatsız olmuşlar ama sormak gerek, forumda bu tür paylaşımların olmasından daha doğal ne olabilir? Siz ne bekliyordunuz? Kaçınız aracı hakkında benzer bir incelemede, katkıda bulundu(!) Elbette eleştirebilirsiniz, ancak herşeyden önce insanların tercihlerine saygı göstermeyi öğrenmelisiniz...

    Hayırlı günler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    Ya aslinda cikilmamasi surucunun faydasina diyelim, su ana dek max 170 yaptim ama gercekten cok huzursuz bir kac dk idi



    Arac bu amac icin yapilmamis, yerden cok yuksek belki de en yuksek araclardan biri fluence yuksek derler bu ondan da yuksek, milletin suv niyetine bindigi sandero steoway ile ayni veya, mitsubishi asx ten 2 cm alcak oda asx in lastik farki yani. ve cok hafif 975 kg.



    Ha yerden yuksek olmasi bence 150 ile stabil gitmesinden bu segment ve Türkiye sartlarinda daha iyi, malum herzaman cukur tumsek insaat yol tamiri oluyor yollarda ben gule oynaya geçiyorum altini vurmaya imkan yok neredeyse. Birgun isyerinde kaldirim calismasi vardi, yolu kazmislar ama dosememisler bildiğin tarla, sonu ise asfalt yola aciliyor ama baya kot farki olmus. Arka arkaya gidiyoruz arkada A4 var. Ben tabi gule oynaya zıplaya zıplaya geciyorum yaz vakti camlar acik arkadan cat kut sesler. En sonda ki kot farkindan ben bile korkarak gectim ama audinin on tamponu kota carpti mecbur geri geri baska yol aramaya gitti. Istanbulda malesef boyle durumlara siklikla rastlanabiliyor.



    Bu iki unsur birde gene tasarruf amacli 185-55-15 dar lastikler le birlesince 140 km ve ustu hizlarda guven vermiyor. Direksiyon cok hafifliyor ve yolda gezindigini hissedebiliyorsunuz.



    Yoksa dipgaz yaparsaniz fabrika verisi 180 km mi ne yaklaşık o hiza ulasabilir kanimca.



    Ben 140 yapmasini degil, 2bin devirde 100, 2500 devirde 120 ile gidebilmesini seviyorum.



    Kac 1.2 atm. motor arac bunu yapabilir ki?



    Hayirli gunler

    Alıntıları Göster
    Tekrar söylüyorum, attrage alma ihtimalim yok, bana hitap eden bir araç değil. Lakin yazılarınız cidden harika,insanlar neden garip eleştirilerde bulunuyorlar anlamadım. 99 model escort aracımız vardı, 2001-2015 aralığında bizdeydi araç, sizin attrage hakkındaki bilginizin onda birini bilmezdik. Muhtemelen ilk defa aracına bu kadar hakim birini görüyorum o da ayrı mesele.

    Allah kaza bela vermesin hocam, nice 40.000km ' lere sorunsuzca binmek nasip etsin.



    Not: araç harbiden tipsiz. Hani belirtmesem olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

    Tekrar söylüyorum, attrage alma ihtimalim yok, bana hitap eden bir araç değil. Lakin yazılarınız cidden harika,insanlar neden garip eleştirilerde bulunuyorlar anlamadım. 99 model escort aracımız vardı, 2001-2015 aralığında bizdeydi araç, sizin attrage hakkındaki bilginizin onda birini bilmezdik. Muhtemelen ilk defa aracına bu kadar hakim birini görüyorum o da ayrı mesele.

    Allah kaza bela vermesin hocam, nice 40.000km ' lere sorunsuzca binmek nasip etsin.



    Not: araç harbiden tipsiz. Hani belirtmesem olmaz

    Alıntıları Göster
    Eyvallah sagolun,



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birçok arkadaş belirtmiş ama yetmez ben de belirteyim gayet bilinçli bir tüketicisin. Tercihin senin ihtiyaçlarına göre çok yerinde ve arabanı gayet iyi tanıyorsun. Bilinçsiz, kulaktan dolma sözlerle davranan, ihtiyacından daha önce gösterişi ön planda tutan tüketicilerin ve tahammülsüz tüketicilerin sözlerini umursama. Bilgi düzeyi yüksek olan bir tüketici her aracın daha doğrusu her ülke aracının saygıyı hakettiğini bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçtaki yüksek hızlarda stabil olmama durumu normal. Yüksekliğin etkisi ve ağırlığın etkisi vardır ancak en büyük etkenin aks mesafesi olduğunu düşünüyorum. Aks mesafesi uzadıkça yüksek sürat stabilitesi iyileşir.



    Mesela örneği verilen fiesta 2,550mm aks mesafesine sahipken attrage 2,486mm aks mesafesine sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Araçtaki yüksek hızlarda stabil olmama durumu normal. Yüksekliğin etkisi ve ağırlığın etkisi vardır ancak en büyük etkenin aks mesafesi olduğunu düşünüyorum. Aks mesafesi uzadıkça yüksek sürat stabilitesi iyileşir.



    Mesela örneği verilen fiesta 2,550mm aks mesafesine sahipken attrage 2,486mm aks mesafesine sahip.
    Tam ters yazmış olabilir misiniz :)
    Attrage 2550 mm aks mesafesine sahipken fiesta 2489 mm dingil mesafesine sahip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haketmedim

    Tam ters yazmış olabilir misiniz :)
    Attrage 2550 mm aks mesafesine sahipken fiesta 2489 mm dingil mesafesine sahip

    Alıntıları Göster
    Şimdi baktım senin verdiğin rakamlar doğru :) Ben nasıl bakmışım hayret ettim kendime. Yanlışı düzelttiğin için teşekkür ederim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarkihalindekal

    Araçtaki yüksek hızlarda stabil olmama durumu normal. Yüksekliğin etkisi ve ağırlığın etkisi vardır ancak en büyük etkenin aks mesafesi olduğunu düşünüyorum. Aks mesafesi uzadıkça yüksek sürat stabilitesi iyileşir.



    Mesela örneği verilen fiesta 2,550mm aks mesafesine sahipken attrage 2,486mm aks mesafesine sahip.
    Hocam fiesta da çok stabil sayılmaz. Üstteki mesajlarımda stabil olduğunu iddia etmedim zaten kıç kadar b sınıfı hb araç, ne stabilitesi 170-180 ile Allaha emanet gidersiniz fiesta da. Sadece yüksek hızlara çıkmakta zorlanıyor dedi arkadaş, onu sordum ben. Denemek için 170-180 merhaba yapılabilir fiesta ile ama uzun süre o hızlarda kullanmak cidden cesaret ister

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Attrage kalbe değil akla hitap eden bir araç. Emeğinize sağlık, uzun yıllar daha sorunsuzca binmenizi dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ysgramor

    Attrage kalbe değil akla hitap eden bir araç. Emeğinize sağlık, uzun yıllar daha sorunsuzca binmenizi dilerim.
    Sagolun tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her aracı kendi sınıfları dahilinde değerlendirmek gerekir, ayrıca kimisi için kalite, sessizlik+yumuşaklık+hissizlik gibi tanımlanabiliyorken, kimi için kalite sorunsuzluk+uzun ömür+düşük bakım masrafı demektir, iki tarafta haklıdır, sonuçta bu tip araçlar az paraya alınan yüksek beklentilerin olmadığı giriş/orta segment araçlardır, araç eğer amaç olursa o zaman şişirmeler başlar akla hayale gelmeyen yerlerden parça eksiltirlerken yumuşak kokpit, onlarca kg yalıtım malzemesiyle kalite algısı yükseltilmeye çalışılır. otomobil dediğimiz şey çoğunlukla mekanik biraz da elektronik parçaların biraraya gelmesiyle oluşmuş makinelerdir, eğer mekanik iyiyse o makine kalitedir benim gözümde.
  • 2015 yılında sıfır manuel attrage aldım. Yaklaşık 32000 km de aracım. LPG taktırmadım. Yakıtından dolayı çok şikayetim yok. Şehir içi normal kullanımda max. 7-8 litre, şehirlerarası 5 litre civarında tüketim değerleri var. Şehir içi çevre yollarında (70-80 km sabit hızla) 4.4 litreye indiğine çok şahit oldum. Kullanımı rahat, görüş açıları sorunsuz, altı yüksek, teybi,kliması yeterli... Bana uygun fiyatlı, az yakan, bakımı ekonomik, sıfır bir araç lazımdı. o zaman Seat ibiza ile bu araç arasında donanımı, markası ve düşük yakıt tüketimi sebeplerinden dolayı seçimimi attrage üzerine yaptım.

    Tipinden, ikinci elinden dolayı eleştiren çok insan oldu. Umursamıyorum. Allah kaza bela göstermedikçe aracımı değiştirmeyi de düşünmüyorum.

    İkinci elde uygun fiyatlara mevcut. Bakımlarının da uygun fiyatlı olduğunu hatırlatarak düşük bütçe ile az kilometreli araç arayanlara tavsiye ederim.

    Konu sahibi arkadaşı da yeniden sabrı, olgun tavırları ve bildiklerini paylaşma hususundaki özverisinden dolayı tebrik ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgür deniz

    2015 yılında sıfır manuel attrage aldım. Yaklaşık 32000 km de aracım. LPG taktırmadım. Yakıtından dolayı çok şikayetim yok. Şehir içi normal kullanımda max. 7-8 litre, şehirlerarası 5 litre civarında tüketim değerleri var. Şehir içi çevre yollarında (70-80 km sabit hızla) 4.4 litreye indiğine çok şahit oldum. Kullanımı rahat, görüş açıları sorunsuz, altı yüksek, teybi,kliması yeterli... Bana uygun fiyatlı, az yakan, bakımı ekonomik, sıfır bir araç lazımdı. o zaman Seat ibiza ile bu araç arasında donanımı, markası ve düşük yakıt tüketimi sebeplerinden dolayı seçimimi attrage üzerine yaptım.

    Tipinden, ikinci elinden dolayı eleştiren çok insan oldu. Umursamıyorum. Allah kaza bela göstermedikçe aracımı değiştirmeyi de düşünmüyorum.

    İkinci elde uygun fiyatlara mevcut. Bakımlarının da uygun fiyatlı olduğunu hatırlatarak düşük bütçe ile az kilometreli araç arayanlara tavsiye ederim.

    Konu sahibi arkadaşı da yeniden sabrı, olgun tavırları ve bildiklerini paylaşma hususundaki özverisinden dolayı tebrik ederim.
    Ben tesekkur ederim guzel yorumunuz ve temennileriniz icin.



    Acikcasi bende aracimi degistirmeyi dusunmuyorum zira bana farkli bir seyler verebilecek bur arac icin bu devirde en az 70 bin lira harcamam lazim ek olarak.



    Su an bir b segmentinde olabilecek hemen hersey mevcut zaten.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sozelciii

    Bu mesaj silindi.
    Sagolun desteginiz icin.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Sevgili tasshelhoff ;

    Uzun yıllar önce Mitsubishi Colt ile başlayan maceran ve yaptığın "gerçekçi" değerlendirmelerin sonucunda 2009 senesinde ilk Colt'umu aldım ve sayende uzun süre severek kullandım.İlerleyen senelerde bir Colt daha aldım-sattım.Şimdilerde eşim üçüncü Colt'umuzu kullanıyor.Kullanmaya doyamadığımız bir marka/model.Sorunsuz,ekonomik,otomatik,geniş ve ferah.

    Ne yalan söyleyeyim Fluence aldığını duyduğumda üzüldüm,memnun olamayacağını düşündüm.
    Yeniden Mitsubishi'ye döndüğüne pek şaşırmadım ama.

    İlk çıktığından beri takip ettiğim bir araç Attrage.

    Mivec motoru,CVT şanzımanı,donanımı,iç hacmi, sorunsuzluğu ve ekonomikliği ile yine tam bir F/P aracı olduğunu düşündüm.

    Orta dönem kullanım raporun da bunu doğrular nitelikte.

    Şu forumda,yazdığı her satırı büyük bir heves ve dikkat ile okuyup takip ettiğim az sayıdaki üyelerden birisin vesselam.

    İyi ki varsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmert -- 7 Ocak 2019; 19:13:12 >




  • Kardeşim seni tebrik ediyorum azminden dolayı , 40000 km bu arabaya tahamül etmek cidden zor :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahipleri güle güle kullansın.

    yorumuma gelecek olursak; forumda yerin dibine sokulmayan araç yok neredeyse. hakaret içermeyen iletileri hoş görmek gerekiyor diye düşünüyorum. bildiğim kadarıyla artık satışı da yok. yanlış anlaşılmasın ama benim zoruma giden şu aracı övmek durumunda kalmamız. gelir seviyemiz ülke olarak çok düşük, akaryakıt pahalı, araçlardan beklentilerimiz o kadar düşük ki durum tam olarak 'koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler' durumu. tekrar ediyorum, sahipleri kazasız belasız güle güle kullansın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.