Şimdi Ara

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB. (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.262
Cevap
38
Favori
130.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki

MİTSUBİSHİ ATTRAGE 1.2 CVT SEDAN HAKKINDA HERŞEY; TESTLER, KULLANICI GÖRÜŞLERİ VB.


(En Son Oy Tarihi: 16.11.2023)
Giriş
Mesaj
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun gerçekten sizin şanssızlığınıza denk gelmiş. baskı balata fiyatı baya uçukmuş. bizim dualogic robot dahil volan baskı balata sistemin hepsinin sıfırı 3.000 lira. fransızların parçaları hep pahalı. benzin-dizel ayrımı olmuyor maalesef.
  • Bir mitsu attrage fanı eksikti o da oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: balyoz41


    1-1.6 atmosferik motor bence başlı başına sorundu günümüzde 1.6 atmosferik teknolojisi eskidi turbolu olmalıydı, kesinlikle yetersizdi bazı yokuşlarda araba resmen çekmiyordu 2. vitese düşüyordum ciğeri yetmiyordu garibimin ,teknik değerleri iyi gibi gözüksede kasayı çekemiyordu direk rakibi olan qashqai yi 200 bin km ailecek kullandık buna da dayanarak motor olarak qashqai dizel 1.5dci mitsunun fersah fersah ötesindeydi

    2-benden önce arabanın sahibi önden tamponu ufak çarpmış çok ufak bende ön panjurdaki o plastik parçayı değiştireyim derken inceledim özellikle tamponu o alimünyum görünümlü plastik parçalar falan çok kalitesiz idi elimle kolayca bükebildiğim parçayı arabaya koymak ayıp bir şey bence.(plastik işi yapıyorum)

    3-tasarım konusu göreceli bir konu ama iç tasarımını ben demode buluyorum plastik parça kalitesi de iyi değildi.Asx ailenin üçüncü aracı olarak geldi 2011 qashqai ile aynı dönemde kullandım 2013 mitsu asx'i.
    nissan içini hiç bir zaman beğenmedim ama çok sağlamdı her aksamı, hiç üzmedi beni nissan.fakat mitsunun içi her anlamda kötüydü ses sisteminden sinyal koluna,farlarıda çok zayıftı kalitesi japon standartınında altındaydı yakıt göstergesi bile mantıksız yapılmıştı özellikle yakıt biterken ne kadar kaldığını anlayamıyorudum.

    4-aklıma gelmeyen şeylerde vardır 1 sene oldu satalı aracı.

    aynı dönemde iki rakip aracı kullanma fırsatı bulduğum için 7-8 yıl geriden geldiğini söyledim mitsubishinin.mitsu asx in önden görünümünü beğenerek aldım fakat dediğim gibi mitsubishi teknik ve kullanışlılık olarak çok geride buda satışlara yansıyor zaten.Kimsenin sevdiği markayı kötülemek gibi bir amacım yok sadece bu markayı gerçekten kullanan bir insan olarak ben mitsuyu kimseye önermem gerçekten geriden gelen araçlar üretiyor.


    Ayrinti cevap icin tesekkurler ama bahsettiginiz seyleri tum markalar yapiyor. Hemen hemen tum markalar hala agirlikli olarak atmosferik benzinli kullaniyor. Plastik kalitesi gene diger markalarda da cok farkli degil dizayn kisisel zevk meselesi. 7-8 yik diyince insanin aklina klimasiz yol bilgisayarsiz araclar geliyor.hayirli gunler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Hepsi iyi hoş da arabada biraz da şekil olmalı. Tasarımı gerçekten nereden baksan çok kötü efenim

    Sizi hatirladim efenim ben emekli ikmal tegmen:) evet tasarim pek parlak degil ama gercekte resimlerindekinden daha basarili. Tipi cirkin ama aerodinamigi 0.29 ccd .
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Honda bile civic için turbo seçeneği getirecek ,toyota da hibrit le getiriyor atmosferiği, bildiğim kadarıyla salt olarak atmosferik satan marka neredeyse kalmadı.Araç üretim tekniğide garip bu mitsunun ,toyota adapazarında çalışan bir yakınımla beraber you tube dan mitsu fabrikasındaki üretimi izledik oda katılıyor bana adamlar ilkel üretim yapıyor.Araba işi detay işidir ,en önemli detayları bile atlamışlar mitsuda, yol bilgisayarı koymanın önemi yok önemli olan en ucuz aracından en pahalı aracına kadar detaydan taviz vermemek daha ne diyeyim ,gerisi kişiye kalmış .
    iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Hepsi iyi hoş da arabada biraz da şekil olmalı. Tasarımı gerçekten nereden baksan çok kötü efenim

    Sizi hatirladim efenim ben emekli ikmal tegmen:) evet tasarim pek parlak degil ama gercekte resimlerindekinden daha basarili. Tipi cirkin ama aerodinamigi 0.29 ccd .

    Siz coltu da baya uzun kullanmıştınız. İstanbul'da yaşıyorsunuz diye hatırlıyorum. Orda bu kadar sene amt şanzımanlı colt kullandığınıza göre oldukça memnundunuz.

    Mitsubishi gerçekten sorunsuz araçlar üretiyor. Colt ve lancerde gördüğüm en belirgin problem yalıtım konusu. Bunun dışında tasarım olarak da bir çizgileri yok. Lancer gibi harika bi tasarım yapan firma attrage diye gerçekten tipsiz bi araç yapıyor. Tabii şu da bir gerçek b sınıfı sedan tasarlamak da mesele. Hem ağırlık düşük olacak, iz genişliği dar olacak ama sedan kasa olup bagajı büyük olacak. B sedanlara bakınca bir tek rapid-toledo ikilisinin ve accent blue nun idare eder bir tipi var. Pug 301-citroen c-elyssee full donanımlı olanların da görünümleri fena değil. Symbol, logan, linea ise gerçekten şekilsiz şahsi görüşüm.
  • Konuda çok acımasız yorumlar olmuş symbol 80 bin olmuş canımız yanıyor bu donanım 50.000 arabası değil performans 1.2 70bg 5 ileri düz vites polo sürdüm bayabi 100 küsür tork aşşağı yukarı bu araçla veriler aynı yanlız 2014 ü için 914kg demişler polo 1000 küsürdü ruhsatta polonun daha ağır olması biraz şaşırttı,



    Veriler haliyle poloya oranla 1 tık yukarı dağ bayır çıkarken 4000 devir çevirmesi gerek o zaman sıkıntınız oluyor ki her atmosferiğin sıkıntısı o torka ulaşmak , haricinde polo için sene boyu ah bi torku olsa dediğim 3-4 olay oldu 1-1.5 senede şu an benim polonun bomboş manuel 20-30bin km leri için 41-44 fiyat çekiyorlar (sis farı yok , manuel klima , yol bilgisayarı yok dibine kadar boş)





    Kendi sürdüğüm atmosferik araçla karşılaştırdığımda araba nimet gibi duruyor , 50.000 tl ye alınabilen 0 araçlara bakıncaki Turbo Benzin 0.9 tce dacia fln çok yok , Dizel hiç yok ; kalanı atmosferik çoğunluğu manuel buna görede gideri var



    Sonuç olarak fiyat yüksek olsa yerden yere vurmak lazımda bu fiyata koymuşlarsa saygı duyar listeme eklerim alır takar atiker lpg yi uzun yıllar kullanırım ikinci el zıvanadan çıkmışken bu araba yeterli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 11 Ocak 2017; 1:8:12 >
  • bedava kardeş, güle güle kullan
  • Hayırlı olsun tasshelhoff

    Bagaj 450lt mi hey maşallah baya iyiymiş. Jazzdan daha fazla sanırım.

    EDC olayına üzüldüm. Bi ara Scenic sevdası başlamıştı bende. Sırf EDC korkumdan kalkışmadim. Dizelde şans işi. Ben bu yıl EGR değiştirdim 600tl.. Her sene illa bi bakım masrafı oluyor. Sıfır alsan 5 yıl kafan rahat ama yetkili servisler öpüyor. 700-800 tl ler normal geliyor millete.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 11 Ocak 2017; 1:53:27 >
  • 3 sene Colt kullanıp sıfır arıza verince Attrage aldım bir buçuk aydır kullanıyorum. Özellik ve donanım bakımından sınıfının iyisi bence tam bir f/p aracı şehir içi 6.5 litre ile gezmek lpg siz araca binmek kocaman bagaj en geniş iç hacim. Tipine takılmış bazı arkadaşlar ben önemsemiyorum hiç bana lazım olan arıza yapmasın, az yaksın, donanım çok olsun yeter :)
  • Attrage cvt 1 depo (42 litre) ile 1518 km yol yapti.



    http://otomobil.haber3.com/mitsubishi-attrage-yakit-tasarruf-rekoru-kirdi-haberi-42026.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 11 Ocak 2017; 11:43:20 >
  • Daha ne yapsın araba bizim yollar da az iyi olsa biraz daha düşürürdük yakıtı. Gerçekten iyiki almışim diyorum her seferinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    bedava kardeş, güle güle kullan

    teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Hayırlı olsun tasshelhoff

    Bagaj 450lt mi hey maşallah baya iyiymiş. Jazzdan daha fazla sanırım.

    EDC olayına üzüldüm. Bi ara Scenic sevdası başlamıştı bende. Sırf EDC korkumdan kalkışmadim. Dizelde şans işi. Ben bu yıl EGR değiştirdim 600tl.. Her sene illa bi bakım masrafı oluyor. Sıfır alsan 5 yıl kafan rahat ama yetkili servisler öpüyor. 700-800 tl ler normal geliyor millete.

    sağolun. siz eskiden lancer kullnıyordunuz sanki? yanlışmı hatırlıyorum.
  • Bugün itibariyle fiyat durumu ne acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Bugün itibariyle fiyat durumu ne acaba

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/fiyatlar/?gclid=CN32-uTkudECFRITGwod3w0C-Q

    2015 ler hala aynı fiyat.

    sadece sağlıkçı eğitimcilere yapılan 1000 tl indirim kampanyası bitti.

    amam sadece bayilerin elinde 2015 ler kalmış temsada stokta yok.

    ilgileniyorsanız pmden ulaşın bildiğim bir bayide 2 adet mevcut idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    Bugün itibariyle fiyat durumu ne acaba

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/fiyatlar/?gclid=CN32-uTkudECFRITGwod3w0C-Q

    2015 ler hala aynı fiyat.

    sadece sağlıkçı eğitimcilere yapılan 1000 tl indirim kampanyası bitti.

    amam sadece bayilerin elinde 2015 ler kalmış temsada stokta yok.

    ilgileniyorsanız pmden ulaşın bildiğim bir bayide 2 adet mevcut idi.

    Dolar olmuş 3.85 - 3.90, hala bu paraya var mı yahu? İnanılır gibi değil.
  • Bencede rakam su ekonomik sartlarda fantastik. benzinli otomatik araba arayip tipi mipi bahane edip bu araci almayan cok degil 1-2 ay sonra basini duvarlara vurur bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 11 Ocak 2017; 14:24:51 >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Yok üstadım. Bende colt vardı. 1.5 instyle. 2012de satıp Citroën Grand Picasso aldım. 2 çocuk var. Km 160000 oldu devam ediyoruz bakalım.
  • Bugun bayiye gittim gitmisken guncel fiyatida sordum halen 52500 tl ye birakiyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.