Şimdi Ara

mini motoryat yapmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
6.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Su Hattı Boyu 7.800 M
    Tam Boy 6.810 M
    Genişlik 2.520 M

    bu motor yatın dışı yapılı ve boyalı şekilde kabuk olarak satışı 12.000 tl kendim tamamlamaya çalışsam maliyeti ne kadara gelir? (renk seçenekleri çok fazla:mavi,kırmızı,sarı,turuncu,siyah,beyaz)

    bu yatın kabuğunu er yacht satıyor,daha büyük kabuklarda var

     mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAKTAN06 -- 22 Aralık 2013; 16:59:49 >







  • Kullanıcağınız malzemeye göre değişir.
    Kullandığınız boydan içine koyacağınız su deposuna kadar birde bu forumda bu konuda çok bilgi bulabileceğinizi sanmıyorum.Denizcilik forumlarına yönelirseniz daha iyi olur.
  • kardeş sakın girme bu işe
    ben girdim 35.000tl ile anca bitirebildim.
    harcadığım çaba cabası
    illa alacaksan git tam donanımlı fiber al 18-30 bine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    kardeş sakın girme bu işe
    ben girdim 35.000tl ile anca bitirebildim.
    harcadığım çaba cabası
    illa alacaksan git tam donanımlı fiber al 18-30 bine.

    benim istediğim tam donanımlı, lüx,konforlu ve çok çok uzun yolculuk yapabilecek bir motoryat

    eğer 35.000 tl ye yapabilirsem süper olur.
    ama yat ın sıfır fiyatı er yacht zen 850 68.000tl ile 85.000 tl arsında donanıma göre değişiyor fiyata motor dahildir 85 hp dizel hyundai yacht motoru


    yat ın sıfır bitmiş satılık hali


     mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAKTAN06 -- 22 Aralık 2013; 17:03:22 >




  • aslında benim istediğim tekne aura 27 ama geçen sene sıfır fiyatı 34.000tl olmasına rağmen bu sene sıfır fiyatı 44.000tl bende acayip şekilde tekneden soğudum



    STANDART DONANIMI
    ANA ÖZELLİKLER
    Tam boy (L.O.A)..............................8,22 m ( 27 feet )
    Su hattı boyu (D.W.L)....................... 7,90 m ( 26' 02 " )
    Genişlik (Beam)............................... 2,95 m ( 9' 7 " )
    Su kesimi derinliği (Draft) ...............1,10 m ( 3' 8")
    Ağırlık (Displacement).....................1800 kg ( 3970 lb )
    Salma (Ballast) ............................... 560 kg ( 1230 lb )
    Ana Yelken.......................................17.46 m2
    Cenova ............................................22.20 m2
    Flok ................................................. .9.95 m2
    Fiberglas Kompozit Gövde
    Motor Odası Ses ve Isı Yalıtımı
    Salon-Mutfak, Kokpit, Kamara, WC-Banyo-duş sistemi
    CE Sertifikalı
    SİSTEM VE TESİSATLAR
    Çift Simitli Dümen Sistemi
    Yakıt Tesisatı, Yakıt Tankı
    Tatlı Su Tesisatı, Hidrofor, Tatlı Su Tankı
    Pis Su Tesisatı, Pis Su Tankı
    Elektrikli (12V) Otomatik Sintine Pompası
    Manuel Sintine Pompası
    12V Tesisatı
    22OV Tesisatı
    Servis ve Motor Aküleri
    Sahil Bağlantı Tesisatı
    220V-12V Adaptörü
    KOKPİT-GÜVERTE
    Paslanmaz Korkuluk ve Vardavelalar
    Çıpa Mahmuzu
    İskele-Sancak Seyir Oturakları
    Oturma Grubu
    Kanepe Altı Ambarlar
    Sürgülü Kabin Giriş Kapısı
    Bimini-Sprayhood Hazırlığı
    Güverte Duşu
    İki Adet Simit Dümen
    Pusula
    12V Çakmak Priz
    Dört Adet Koçboynuzu
    Dört Adet Kurtağzı
    Bir Adet Hatch
    Klasik Sistem Ana Yelken Düzeneği ve Yelkeni
    Cenova Yelken Düzeneği ve Yelkeni
    Tatlı Su ve Mazot Dolum Ağızları ve Kapakları
    Pis Su Emiş Ağzı ve Kapağı
    İskele-Sancak-Pupa-Tepe Seyir Fenerleri
    Demir Feneri
    SALON-MUTFAK
    Oturma Grubu
    Masa
    Raf ve Dolaplar
    Mutfak Lavabosu
    Ocak Hazırlığı
    Üstten Kapaklı Buzluk
    220V Elektrik Prizi
    Tavan Aydınlatmaları
    KAMARA
    İki Kişilik Yatak
    Raf ve Dolaplar
    Tavan Aydınlatma
    220V Elektrik Prizi
    WC-BANYO
    Lavabo ve Spiral Hortumlu Duş-Musluk
    Aydınlatma
    Ayna
    Manuel Marin Tip Tuvalet
    Dolaplar
    Kâğıt ve Havlu Askısı
     mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak




  • kardeş maddi durumun nasıl bilmiyorum ama
    çok çok uzun yol yapacak tekneden kastın nedir?
    okyanuslara mı açılacaksın?

    sen bana istediğin min. özellikleri yaz ben sana ona göre tekne önereyim?
    hız-menzil-iç donanım-görünüş-manevra kabiliyeti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    kardeş maddi durumun nasıl bilmiyorum ama
    çok çok uzun yol yapacak tekneden kastın nedir?
    okyanuslara mı açılacaksın?

    sen bana istediğin min. özellikleri yaz ben sana ona göre tekne önereyim?
    hız-menzil-iç donanım-görünüş-manevra kabiliyeti.


    temel amaç iki kişiyi konforlu bir şekilde ak deniz turu yaptırabilecek bir yat, ama canım isterse kuzey deniz ve baltık denizine de götürebilecek bir yat olsun istiyorum okyanusa açılmayı düşünmüyorum. Dediğim tekne 50.000tl ye biter mi?eğer bitmez diyorsan ucuz fiyatlı yelkenli teknelere bakıcam vıko.auro vb gibi çünkü büyük bir ihtimalle yılda bir aydan fazla kullamayacam




  • kuzey veya baltık denizi dersen olmaz
    ancak akdeniz turu dersen 44-78bin tl aralığında bitirebilirsin.
    siz mi toplayacaksınız yoksa tanıdık ustaya falan mı?
    size önerebileceğim tek şey çin malı ürünlerden uzak durun (motor-şanzuman v.s)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    kuzey veya baltık denizi dersen olmaz
    ancak akdeniz turu dersen 44-78bin tl aralığında bitirebilirsin.
    siz mi toplayacaksınız yoksa tanıdık ustaya falan mı?
    size önerebileceğim tek şey çin malı ürünlerden uzak durun (motor-şanzuman v.s)


    motor olarak hyundai dizel marin motoru düşünmüşdüm fiyatı çin malından bile uygun ve çok sessiz çalışıyormuş sağlamdır diye düşünüyorum


    tekneyi kendim tamamlarsam devlete vergi falan veriliyormu veriliyorsa kaç tl? er yacht zen 850 ile kuzey denizine gidilmezmi? sizin önerileriniz var mı?

    tekneyi gidip bitmiş halini 65.000tl er yacht dan alsam mantıklı olurmu kendim daha ucuza mal edebilirmiyim? bana fiyat uygun gibi geldi sizce uygun mu?




    80 Hp Dizel Hyundai Craftsman Marine Deniz Motoru
    Makine: Hyundai
    Silindir Adedi: 4
    Maksimum Devir: 4000 RPM
    Motor Hacmi: 2607 cm3
    fiyat:6.000euro

    Fiyatlara orjinal vibrasyon takozları, yağ boşaltım pompası, gösterge paneli, bağlantı kabloları ve damper dahildir. Gösterge panelinde marş,devir,şarj, yağ, hararet göstergeleri ve yağ, hararet, şarj sesli ve ışıklı ikazları bulunmaktadır. Motor düşük vibrasyon ve maksimum sessizlik özelliğine sahiptir. Motor orjinal fabrikasyon marindir. Sonradan yerli marinize değildir. Motor Avrupa standartlarına uygun CE belgelidir. Motorun yedek parçaları daima stoklarımızda bulunmaktadır

     mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAKTAN06 -- 22 Aralık 2013; 20:26:53 >




  • aktarma olarak ne kullanacaksınız? baysan tavsiye ederim hidrolik olursa daha iyi olur.
    hyundai motor iyidir marinizasyonunu craftsman yapıyor bence marinize işindeki JLM den sonraki en iyi firmadır.
    vergi konusunu bilmiyorum en azından ben vermemiştim,tekneyi yaptıktan sonra liman kaydı yaptırıyorsunuz yıllık 215tl gibi bir vergisi oluyor.
    kendiniz toplarsanız çok küfür edip ter dökeceksiniz emin olun.en zor yanı motoru yerleştirirken açı ayarlamaktır ben 1,5 günde tutturabildim.
    ben kesinlikle hazır almanızı tavsiye ederimdaha ucuza mal edilebilir ancak sağlıklı olur mu bence olmaz.
    Denizle şaka olmayacağı kanaatindeyim o yüzden hazır alın geçin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    aktarma olarak ne kullanacaksınız? baysan tavsiye ederim hidrolik olursa daha iyi olur.
    hyundai motor iyidir marinizasyonunu craftsman yapıyor bence marinize işindeki JLM den sonraki en iyi firmadır.
    vergi konusunu bilmiyorum en azından ben vermemiştim,tekneyi yaptıktan sonra liman kaydı yaptırıyorsunuz yıllık 215tl gibi bir vergisi oluyor.
    kendiniz toplarsanız çok küfür edip ter dökeceksiniz emin olun.en zor yanı motoru yerleştirirken açı ayarlamaktır ben 1,5 günde tutturabildim.
    ben kesinlikle hazır almanızı tavsiye ederimdaha ucuza mal edilebilir ancak sağlıklı olur mu bence olmaz.
    Denizle şaka olmayacağı kanaatindeyim o yüzden hazır alın geçin derim.


    yani sıfır fiyatı iyi mi diyorsunuz 65.000tl bana iyi gibi geldi ama bazı yelkenli yatlar çok ucuz onlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 45.000tl ye yelkenli almak nasıl fikir iş görür mü?
     mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak




  • o tamamen sizin seçiminiz ben yelkenlileri hiç sevmem o yüzden bana sorarsanız almayın derim
    kötü yanları salmaları yüzünden kıyıya yanaşamazsınız--hem yelken hemde motor kullanırlar--genel olarak yavaştırlar.

    şimdi aklıma geldi linkteki eklentiyi de alırsanız hızınızda gözle görülür fark olacağını sanıyorum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-icten-ve-distan-takma-motor-alamarin-jet-160-baysan-ile-turkiye-de-145689686/detay
    çok ileri bir teknoloji eskiden tr de yoktu baysan getirtmeye başladı doğru montaj ile pervane hızına kıyasla %10-30 fark ediyor.

    sorunuza gelirsek link atarsanız detaylı bakmam lazım kesin 1 karar verebilirim.
    yada siz yazın herşeyini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    o tamamen sizin seçiminiz ben yelkenlileri hiç sevmem o yüzden bana sorarsanız almayın derim
    kötü yanları salmaları yüzünden kıyıya yanaşamazsınız--hem yelken hemde motor kullanırlar--genel olarak yavaştırlar.

    şimdi aklıma geldi linkteki eklentiyi de alırsanız hızınızda gözle görülür fark olacağını sanıyorum
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-icten-ve-distan-takma-motor-alamarin-jet-160-baysan-ile-turkiye-de-145689686/detay
    çok ileri bir teknoloji eskiden tr de yoktu baysan getirtmeye başladı doğru montaj ile pervane hızına kıyasla %10-30 fark ediyor.

    sorunuza gelirsek link atarsanız detaylı bakmam lazım kesin 1 karar verebilirim.
    yada siz yazın herşeyini.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-motoryat-zen850-eko-paket-65-hp-dizel-motor-ile-birlikte-147349817/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-motoryat-acil-zen-850-bos-kabuk-147391214/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-yelkenli-viko-25-sifir-buyuk-firsat-147691094/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-yelkenli-mac-gregor-tattoo-26-sifir-yeni-model-firsat-147831953/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-yelkenli-aura-27-yelkenli-67083921/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-motoryat-zen920-bos-kabuk-kendi-teknesini-yapmak-isteyenlere-141631527/detay




  • eğer olabiliyorsa motor olarak yanmar-volvo penta-lombardini tercih edin.
    son sorum pervane-şanzuman göremedim hakkında bilginiz varsa daha iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    eğer olabiliyorsa motor olarak yanmar-volvo penta-lombardini tercih edin.
    son sorum pervane-şanzuman göremedim hakkında bilginiz varsa daha iyi olur.


    (hyundai nin kullandığı şanzıman ZF (Hurth) Hidrolik ZF 25 şanzıman) o teknenin kabuğunu alsam 68.000tlden daha ucuza mal edebilirmiyim yoksa hiç bulaşmayım mı? bencede volvo penta kullanmak çok mantıklı çünkü şanzıman dahi fiyatları hesaplı gözüküyor (hyundai nin 80 hp dizel marin motor 6000euro+şanzıman2.800euro=8800euro)


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-deniz-araclari-motoryat-2014-model-lobster-zen850-eko-paket-142861977/detay




    Volvo Penta Kampanya Motor Paketleri (Şanzımanlı)
    Kampanya Motorlar
    Motor Güç ( HP ) Şanzıman Seçeneği Broşür Teknik Belgeler Fiyat
    D1-13 12,2Hp MS10 L/A D1-13 D1-13 € 4650 +K.D.V.
    D1-20 18,8Hp MS10 L/A D1-20 D1-20 € 5500 +K.D.V.
    D1-30 28,4Hp MS10 L/A D1-30 D1-30 € 6250 +K.D.V.
    D2-40 39,6Hp MS15 L/A D2-40 D2-40 € 8050 +K.D.V.
    D2-55 55hp MS25 L/A D2-55 D2-55 € 8050 +K.D.V.
    D2-55 55hp HS25A D2-55 D2-55 € 8500 +K.D.V.
    D2-75 75hp MS25 L/A D2-75 D2-75 € 10200+K.D.V.
    D2-75 75hp HS25A D2-75 D2-75 € 10500+K.D.V.






     mini motoryat yapmak mini motoryat yapmak




  • daha ucuza mal edilebilir tabiki kalitesiz malzemeler kulllanırsınız olur.
    ancak ben kesinlikle girmeyin derim bu işlere alın geçin.
    volvo candır denizde,bırakın hyundaıyı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a3l4i

    daha ucuza mal edilebilir tabiki kalitesiz malzemeler kulllanırsınız olur.
    ancak ben kesinlikle girmeyin derim bu işlere alın geçin.
    volvo candır denizde,bırakın hyundaıyı

    illa şanzıman kullanmak mı gerekiyor
  • elbette şart
    geri nasıl gideceksiniz?
    yada limanın içinde motoru çalıştırdınız diyelim
    şanzuman yoksa tekne hareket etmeye başlayacak bu hareketi nasıl durduracaksınız?
    şanzuman kullanmazsanız motoru zorlar ve belki de yakarsınız.
    aldığınız şanzuman büyük ihtimal 2:1 oranında ileri ve geri olacaktır.
    4000rpm motor tam gazda pervaneye 2000rpm iletecektir v.s.
  • Konu güncel sorular varsa alayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.