Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

milyonlarca filim indirmek isteyen baksin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
26
Cevap
0
Favori
1.954
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diğer sanatlar >> milyonlarca filim indirmek isteyen baksin
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    arkadaslar filim indirmek istiosaniz ayrica her ardiniz filim var http ve ftp deki linkleri bu adresten bulabilirsiniz uye olmayi unutmayin (buraya tiklatin)



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    ben bi teşekkür edeyim. ve ares i tavsiye edeyim. şiddetle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknikel_bilgisayar -- 25 Aralık 2004, 18:20:23 >
    |
    |
    _____________________________
    most people are so ungrateful to be alive
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Abicim orda sadece altyazı var film bulamadım ben!!!
    |
    |
    _____________________________
    http://forumshit.kayyo.com veyahttp://forumshit.tr.cx
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    ben bi teşekkür edeyim. ve ares i tavsiye edeyim. şiddetle.

    abi sen ares i kullanmaya devam et
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ahoy

    Abicim orda sadece altyazı var film bulamadım ben!!!

    ahoy kardesim http yazan yere girersen orada arsivlik linkler var
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: swedeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: ahoy

    Abicim orda sadece altyazı var film bulamadım ben!!!

    ahoy kardesim http yazan yere girersen orada arsivlik linkler var


    Ama girmiyo şöyle bi hata veriyor.
    Özür dileriz, sizi bu sayfaya yönlendiren link ya eski ya da kırıktır.
    |
    |
    _____________________________
    http://forumshit.kayyo.com veyahttp://forumshit.tr.cx
  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    2 günde 1 film. sinema çekim değil. daha ne olsun.
    http://www.imdb.com/chart/top
    listenin bitmesine az kaldı
    quote:

    Orjinalden alıntı: swedeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    ben bi teşekkür edeyim. ve ares i tavsiye edeyim. şiddetle.

    abi sen ares i kullanmaya devam et
    |
    |
    _____________________________
    most people are so ungrateful to be alive




  • Yarbay
    2367 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    2 günde 1 film. sinema çekim değil. daha ne olsun.
    http://www.imdb.com/chart/top
    listenin bitmesine az kaldı
    quote:

    Orjinalden alıntı: swedeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    ben bi teşekkür edeyim. ve ares i tavsiye edeyim. şiddetle.

    abi sen ares i kullanmaya devam et



    dostum bu söylediğin linkte filmler var ama download ikonu göremedim iniyormu bunlar ?? eğer iniyosa süper
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    yanlış anlamışsın. filmin adını o sitede bul areste arat. mutlaka vardır. download ı aresle yap. 25k ile iniyo.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Magnetic

    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    2 günde 1 film. sinema çekim değil. daha ne olsun.
    http://www.imdb.com/chart/top
    listenin bitmesine az kaldı
    quote:

    Orjinalden alıntı: swedeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    ben bi teşekkür edeyim. ve ares i tavsiye edeyim. şiddetle.

    abi sen ares i kullanmaya devam et



    dostum bu söylediğin linkte filmler var ama download ikonu göremedim iniyormu bunlar ?? eğer iniyosa süper
    |
    |
    _____________________________
    most people are so ungrateful to be alive




  • Binbaşı
    1133 Mesaj
    Ben bu film ve alt yazı indirme işlerinden hiç anlamıyorum. Ares falan nedir ve nasıl film indirebilirim? Bilen biri ayrıntılı olarak anlatabilir mi?
    |
    |
    _____________________________
    ¿
    ¿
    ¿
    !
  • Binbaşı
    1400 Mesaj
    bende b yer söylücek
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2853 Mesaj
    bende bir$ey dicek sandim
    |
    |
    _____________________________
    sıvası dökülmüş apartmanın önünde, oturma odasındaki rengi solmuş perdenin dibinde, mutfaktaki emektar masanın yanında veya pastan üzerindeki boyası atmış bahçe kapasının yanı başında, olmadı sokakta hareket etmeyen iş makinesinin dibinde takım elbisesiyle çektirdiği fotoğrafı facebook profiline yükleyen canlıya öğretmen denir.
  • Yarbay
    44889 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: .

    Ben bu film ve alt yazı indirme işlerinden hiç anlamıyorum. Ares falan nedir ve nasıl film indirebilirim? Bilen biri ayrıntılı olarak anlatabilir mi?

    Ares bir kişiden kişiye paylaşım programı. Valla film indirme işini indiren arkadaşa ben de sormak isterim. Areste film bulunabiliyor mu ki?
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Yüzbaşı
    788 Mesaj
    bu film işi çok zahmetli
    sinemaya git daha iyi
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    803 Mesaj
    Ben internetten film indirme özürlü biriydim, ARES ile tanışana kadar, şimdi hergün 1 film indiriyorum, bağlantım 512 k Ares harika aradığım hemen hemen tüm filmleri bulabildim ve gayet hızlı ve başarılı bir program yalnızca film değil oyun,mp3 falanda indiriyo ilk başta bende allttan gibi zahmetli bi iş diye biliyodum ama alakası yok, sabah evden çıkarken bağlanıyorum filme, akşam eve geldiğimde bitmiş oluyo. hergün 1 film izliyorum ( Divx Altyazılı) ben tavsiye ederim çok kullanışlı, ama bana film ismi lazım tavsiye edebileceğiniz filmler varsa söyleyin indireyim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2723 Mesaj
    al sana tavsiye the manchurian candidate dün izledim güzel filmdi.o kadar garez,büyü reklamı yapıldı.bu film en iyisi cıktı
    |
    |
    _____________________________
    üüü
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    pekı buldugumuz fılmlere alt yazı turkce ekleyebılıomuzmu..
    |
    |
    _____________________________
    BeşiktAŞK
  • Yarbay
    2840 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Magnetic

    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    2 günde 1 film. sinema çekim değil. daha ne olsun.
    http://www.imdb.com/chart/top
    listenin bitmesine az kaldı
    quote:

    Orjinalden alıntı: swedeniz


    quote:

    Orjinalden alıntı: teknikel_bilgisayar

    ben bi teşekkür edeyim. ve ares i tavsiye edeyim. şiddetle.

    abi sen ares i kullanmaya devam et



    dostum bu söylediğin linkte filmler var ama download ikonu göremedim iniyormu bunlar ?? eğer iniyosa süper



    Arkadaşlar üye olmazsanız link göremezsiniz
    |
    |




  • Yarbay
    6586 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: gostik

    pekı buldugumuz fılmlere alt yazı turkce ekleyebılıomuzmu..


    elbette..
    |
    |
    _____________________________
    Zamanını dolu işlere harcamazsan, boş işler zamanını harcar. (deep)
  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    eğer talep ve izin varsa ares kullanan arkadaşlara oturup bir makele hazırlayabiliriz. nasılş kurulur. nasıl dl edilir. nasıl altyazı bulunur. haddime değil ama ustaların arasında fikir benimki
    |
    |
    _____________________________
    most people are so ungrateful to be alive
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
haberler
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,318
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.