Şimdi Ara

Milletvekilleri için beyefendilik dersleri 20.000 tl

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
11
Cevap
0
Favori
341
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Milletvekilleri için beyefendilik dersleri 20.000 tl
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2901 Mesaj
    Sahibinden de gezerken denk geldim yemin ediyorum şaka gibi insanlara sahibiz. Biraz araştırdım çocuk ben kendimi eğittim şimdi de insnaları eğiticem falan diyor sonradan görme yani yok bilmem kimlere ders vermişmiş de falan filan da şimdi de gözü vekillere dikmiş. 10-20 bin gibi de fiyat tarifesi yapmış çok merak ediyorum vergi veriyor mu?? Artık nasıl bir sisteme sahipseksek ilan vererek dolandırıcılık yapıyorlar

    https://www.sahibinden.com/ilan/ozel-ders-verenler-guzel-konusma-diksiyon-vekiller-icin-beyefendilik-dersleri-373185768/detay






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A D M I R A L -- 2 Ağustos 2017; 23:6:9 >



    |
    |
    _____________________________

    Denize bir dakika durup bakmaya vakitleri olmadığını söyleyen bu insanlar, ne zevksiz mahluklar...




  • Yüzbaşı
    379 Mesaj
    Up



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    We work in the dark, to serve the light!
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj

    Yani aslinda bakacak olursak ihtiyaclari yok gibi de degil yani ozellikle su mecliste kavga edenlerin.

    Edit=Mspecialistadamdıradamdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NoNickMan -- 3 Ağustos 2017; 19:46:52 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Mspecialistadamdır
  • Yüzbaşı
    520 Mesaj

    Applespecialistadamdıradamdır
    |
    |
    NoNickMan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Playstation , pornhub , iskender <3
  • Yüzbaşı
    669 Mesaj
    Refli link



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    108 Mesaj
    beyefendi olurlarsa bir yerlere gelemezler o yüzden başarısız bir ticari hamle



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Daha az değer verseydin istekleri de daha az olurdu
  • Yarbay
    5438 Mesaj
    Valla ne dersen de,bizim insanımız çok zeki.

    Düşünsene,adam zengin olmuş veya tepeden bir makama oturmuş.Adam ilan açmış,böylesi hanzo adamlara medeniyet veya beyefendilik eğitimi vermek istiyor.Emin ol bizim insanımız parayı pasar o eğtimi alır.Bir sürü müşterisi vardır şimdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ÇARESİZSENİZ,ÇARE SİZSİNİZ
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    Yalnız adam çok güzel açıklamış. Bende düşünüyordum bi diksiyon eğitimi ama öyle resmi ortamlarda bulunmaya gerek bir mesleğim olmayacağı için gerek yok. Politikacı falan olsam veya şirket sahibi bu eğitimi alabilirdim.
    _____________________________
  • Yarbay
    2901 Mesaj

    Eğitim evet gerekli de ne olduğu belirsiz uçuk kaçık rakamlar koyan biri tarafından mı alınacak bu eğitim. Bu işin uzmanları yok mu o zaman bende bir ilan vereyim isteyene beyefendilik dersleri vereyim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    -Üniversiteli- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Denize bir dakika durup bakmaya vakitleri olmadığını söyleyen bu insanlar, ne zevksiz mahluklar...
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: A D M I R A L

    Eğitim evet gerekli de ne olduğu belirsiz uçuk kaçık rakamlar koyan biri tarafından mı alınacak bu eğitim. Bu işin uzmanları yok mu o zaman bende bir ilan vereyim isteyene beyefendilik dersleri vereyim

    Bence bu adamda uzman ayrica politikaci falan olsam 10-20 bini dert etmezdim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZindanaAtılanZebani

    Applespecialistadamdıradamdır

    Sen sus zebani. Zindana atmışlar hala akillanmamissin + Mspecialistadamdıradamdır



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: Mspecialistadamdır
    _____________________________
    The universe is made of protons neutrons electrons and morons.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
bankalar.org
canlı radyo dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.