Şimdi Ara

Millet daha direksiyon tutmasını bilmiyor:) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
4.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genellikle direksiyonu alt tarafından sol elimle tutarım ve kolumu da kapıdaki kol dayamaya yaslarım,sürekli 9.15 pozisyonunda direksiyon tutmak çok yorucu oluyor bir noktadan sonra direksiyonu tutmaya hiç hal kalmıyor kollarımda, ani manevra yapmam gerektiğinde iki kolumu hızlıca direksiyonda uygun pozisyona getirebiliyorum, çok zor değil tek elden çift ele geçmek, çok büyütmeye gerek yok bunu, yeterli zaman oluyor eğer dikkatiniz dağınık değilse o an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her zaman sol elimi dizime yaslayip sol alt koseden tutarim. sag el yanda biri varsa bacagimda yoksa koltukta olur. gun icinde gordugum maksimum hiz 130 zaten ne gerek var iki ele

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dostum dışarıdaki direksiyon tutmasını bilmeyen sürücülerin hepsi burada konuyu yanlış yere açtınız :D burası araba değil arabanın sahibini kullandığı bir forum ne anlarlar 9:15 ten artı alan mesajlara bakarsan zaten hepsinin kasaptan bozma şoför olduğunu anlarsın. asıl bunların burada yazdıkları kalıcı dışarıdaki direksiyonu tutmasını bilmeyenlerden değil bunların yazdıklarından KORK
  • direksiyon tutulmaz, sallanır
  • düz yolda niye millet kolunu yorsun ki? direksiyon simit gibi bir şey en rahat nerden tutarsan ordan tutarsın. Mesela tam sağ yada tam sol yapıp dönecekken mecbur yukardan tutuyorsun.

    Formula 1 direksiyonları mesela sürekli dönmeler olduğu için sadece dediğin gibi 9:15 şeklinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    dostum dışarıdaki direksiyon tutmasını bilmeyen sürücülerin hepsi burada konuyu yanlış yere açtınız :D burası araba değil arabanın sahibini kullandığı bir forum ne anlarlar 9:15 ten artı alan mesajlara bakarsan zaten hepsinin kasaptan bozma şoför olduğunu anlarsın. asıl bunların burada yazdıkları kalıcı dışarıdaki direksiyonu tutmasını bilmeyenlerden değil bunların yazdıklarından KORK

    Öyle hocam.. ben akşam yemeğindeki çatal bıçak takımındaki görgü kurallarından bahsetmiyorum ki.. direk insan hayatı bu. 3 sene önce direksiyonu iç alt kısmından kullanarak giden arkadaşım, gece karanlığında abartı olmayan bir çukurda kontorlü kaybetti ve 3 yerden kolu kırıldı.. araba 50 kg değil li en as 1200 kg birşey sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • direksiyona yapışacak kadar koltuğu yanaştırıp, iki elle 9.15 pozsiyonda tutanlar ne olacak peki(özellikle kadınlar yapıyor) bakınca doğru işte 9.15 iki el direksiyonda çok mu güvenli direksiyonu 45 derece bile çeviremiyor ani bir manevra gerekse kalacak öyle sonra oraya buraya girecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Philae

    direksiyona yapışacak kadar koltuğu yanaştırıp, iki elle 9.15 pozsiyonda tutanlar ne olacak peki(özellikle kadınlar yapıyor) bakınca doğru işte 9.15 iki el direksiyonda çok mu güvenli direksiyonu 45 derece bile çeviremiyor ani bir manevra gerekse kalacak öyle sonra oraya buraya girecek.

    Hocam o da ayrı bir mesele.. direksiyon ayarı hakkındada eğitim alınması gerek. . Çok yaklaştığın zaman kollar geniş açılı kalıyor, airbagin de yüzde patlama olasılığı artıyor.. sizde farketmişsinizdir çoğu arac sahibi kemeri ya arkadan takıyor yada aparat kullanıyor, kemer takmak bile zor geliyor.. neden çünkü bilinçli değil.. hızla gitmiyorum der çarpıma hızlarının 60 km ile yapıldığını bilmez..50,60 km bile çok ciddi süratlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende direksiyonu tutmayı çok sevmiyorum, elinin altında bi çubuk olacak onu sağa sola oynatacaksın sıkışık trafikte
  • Diger marka sürücülerine itham yanlış. Üstelik Alfa Romeo araçların direksiyon tur aralığı kısadır. O yüzden direksiyonun tek elle en rahat çevrildiği araçların başında gelir. Kendi aracimdan biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 3 Nisan 2017; 20:35:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redferrari

    Isı radyasyon oluşturur, aynı yerden turmayın mı demek oluyor,, bunu yazıp bizi zehirlemeseydin,,

    Bu çıkarımı nasıl yaptınız en ufak fikrim yok. Vücuttaki lokal ısınmalar terleme yapar demek oluyor bu. Elinizin terlemesini seviyorsanız buyrun, siz rahat ettiğiniz şekilde tutabilirsiniz. Ben ise sürdüğüm Audi aracın direksiyonu terle birleşince hiç hoş bir tecrübe yaşatmadığı için duruma göre başka yerlerden tutmayı konforlu buluyorum.Burada kimseyi zehirlediğim yok, siz yorumlarınızla forum paylaşımını zehirliyorsunuz asıl.



    Noktalama işaretleri kullanımınız da çok güzel. Forumda bana şu ana kadar kimse sizin gibi ters cevap yazmadı, dahili bileşenler ve diğer forumlarda teşekkür mesajları aldım. Burada görüşümü bildirdim diye bana hakaret etme aşamasına kadar geldiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeavyClocker -- 3 Nisan 2017; 20:54:6 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HeavyClocker H kullanıcısına yanıt
    kusura bakmayın olaya kendi penceremden baktım, radyasyon olayı bende takıntı , ısı ve radyasyon olayını ben ilişkilendirdim,, heralde sizde kibarlık olsun diyerekten terleme yerine ısı cümlesini kurdunuz,, merak etmeyin tanımadığım kimseye hakaret etmeyiz,, sadece takılmaktır maksat, maksatı umarım anlamışızdır değil mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • redferrari R kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmayın lütfen, biraz sert çıkışmışım.Özürümü kabul edin lütfen. Radyasyon konusunda hem elektronik hem de histoloji-fizyoloji ile ilgilenen birisi olarak ben de bir miktar takıntılıyım aslında, özellikle yeni teknolojik ürünlerde kablosuz şarj-ses çözümleri ciddi anlamda şüphe uyandırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reguse

    Ürkmene gerek yok. Bizim ülkemizin şöförleri, direksiyonu diziyle tutup makas atabiliyor.

    Trafikte diz ise yarıyor ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vitesi benim yerimne sen atacaksan ben 9:15 tutmaya razıyım
  • bir kere olay 2 yerde kitleniyor,

    1) Trafik eğitimi yetersiz yetersiz yetersiz
    2) Hali hazırda trafikte bulunan 1980'den sonra ehliyet almış insanların çoğu fason bir eğitimden geçerek ehliyet aldı ve onlar şuan ortalıkta geziyor.


    Kardeş sen nesin diye soracak olanlara söyleyim, ileri sürüş ve defansif sürüş sertifikası olan ve bu işle uğraşsam ders verecek kadar bilgi sahibi bir ehliyet sahibiyim.

    Şerit takibini bilen, geçiş üstünlüklerini bilen şöyle tutsan %2 yi bulmaz. Aptal demeyimde bu millet s.et kuralları gidiyoz mu gidiyoz yeterli modunda yaşıyan bir millet. Ee bu millete yerel yönetimlerde şehir içi yollardaki eksikleri kapatmıyor.

    Hepsi birleşince böyle salaş bir trafik düzeni ortaya çıkıyor. Suç kimde suç benim gözümde her zaman sürücüdedir, şimdi önceden kavga ediyordum trafikte hatalı sürenlerle artık hiç uğraşmıyorum çekiyorum fotografı direk trafiğe, rusyadaymış gibi kullandığım 3 aracımdada kamera var, maraz olursa her an çıkarıp aha burda kim suçlu kim haklı görsünler diye...

    Geçmesin kardeşim geçmesin hatta dahada ağırlaştırılsın şu sövmek istemediğimin belgesi kağıt parçası olmaktan çıksın...

    Direksiyon ile başlayan bu trafiğe sövme şölenimi işler daha ağırlaşmadan sonlandırmak istiyorum hadi cümleden herkese iyi geceler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanaykac

    bir kere olay 2 yerde kitleniyor,

    1) Trafik eğitimi yetersiz yetersiz yetersiz
    2) Hali hazırda trafikte bulunan 1980'den sonra ehliyet almış insanların çoğu fason bir eğitimden geçerek ehliyet aldı ve onlar şuan ortalıkta geziyor.


    Kardeş sen nesin diye soracak olanlara söyleyim, ileri sürüş ve defansif sürüş sertifikası olan ve bu işle uğraşsam ders verecek kadar bilgi sahibi bir ehliyet sahibiyim.

    Şerit takibini bilen, geçiş üstünlüklerini bilen şöyle tutsan %2 yi bulmaz. Aptal demeyimde bu millet s.et kuralları gidiyoz mu gidiyoz yeterli modunda yaşıyan bir millet. Ee bu millete yerel yönetimlerde şehir içi yollardaki eksikleri kapatmıyor.

    Hepsi birleşince böyle salaş bir trafik düzeni ortaya çıkıyor. Suç kimde suç benim gözümde her zaman sürücüdedir, şimdi önceden kavga ediyordum trafikte hatalı sürenlerle artık hiç uğraşmıyorum çekiyorum fotografı direk trafiğe, rusyadaymış gibi kullandığım 3 aracımdada kamera var, maraz olursa her an çıkarıp aha burda kim suçlu kim haklı görsünler diye...

    Geçmesin kardeşim geçmesin hatta dahada ağırlaştırılsın şu sövmek istemediğimin belgesi kağıt parçası olmaktan çıksın...

    Direksiyon ile başlayan bu trafiğe sövme şölenimi işler daha ağırlaşmadan sonlandırmak istiyorum hadi cümleden herkese iyi geceler...

    zibilyon tane eğitim aldırdık kardeşime. Sıf arabayı düzgün kullanmayı öğrensin diye. Bugunun parası ile 5bin lira tutmuştur eğitimi. Hatta bmw 1.18 alınca o araba için geçen sene eğitimine gitti.Düşün ki araç sürmeyi biliyorsun hemde 3 yıldır aktif şekilde fakat yeni aldığın aracın eğitimini almaya gidiyor. Sonuca geliyim. Geçen aralık ayında karar verdi trafik kurallarını türkiye dışında uygulayacakmış. Takip mesafesinin yarısını bıraktığında araya 3 araç sığdırıyorduk. Bir de kimse önüme sinyal vermeden atlamayaz diyip kapıdan birine girmişti. Kişi trafik muşaviri mdiri ne bokumsa o çıktı %100 suçu buna bindirdi o günden sonra asıl değişti.
  • İki elle genelde bayanlar ve emekli amcalar kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shakircan

    Ben kolum bacagimin uzerinde direksiyonun altindan tutuyorum uzun yolda... Bi degisigim herhalde...

    Ben de zaman zaman öyle tutuyorum, sol el baş parmağımın üstüyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aah adaptif cruise ve şerit takip nerdesinz. Bu ikisinde ne el ne ayak işlevli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.