Şimdi Ara

Millenicom XBOX İndirme Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
2
Favori
6.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 haftadır, XBOX oyun indirme ve güncelleme ile ilgili sıkıntı yaşıyorum, XBOX uygulaması vb indirme yapıyor veya güncelliyor, fakat oyun indirme işlemi ne yazık ki gerçekleştirmiyor. Daha önce aynı sorun Superonline kullanıcıları için olmuştu ve Superonline bu işlemi çözdü, Telefondan internetimi paylaştığım zaman XBOX indirme yapıyor herhangi bir sıkıntı yaşatmıyor hatta telefondan indirme başlayınca tekrar kabloyu takarsanız devam da ediyor. Ama başka indirme varsa devam etmiyor.



  • Sırf bu sorundan dolayı millenicomu iptal edip oris telekoma geçtim. Geçmiş olsun çözüm üretmiyor millenicom

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • guguk kullanıcısına yanıt
    Çözüm yaptılar hocam, sorun çözüldü şuan da, her ne kadar yavaş indirsede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: renkliorjinal

    Çözüm yaptılar hocam, sorun çözüldü şuan da, her ne kadar yavaş indirsede

    Hayırlı olsun. Beni 1 ay oyaladılar bende sinirlenip iptal ettirdim. Sevindim adınıza sorunun çözülmesine

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • renkliorjinal kullanıcısına yanıt
    İnan bu konu özelinde Network direktörü çalılştı. Ben de bir playstation oyuncusu olarak konuya büyük önem verdim. Evde oyun keyfi hepimizin hakkı. Bir süre kesintiye uğraması çok üzücü olmuş. Özür dileriz

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    İnan bu konu özelinde Network direktörü çalılştı. Ben de bir playstation oyuncusu olarak konuya büyük önem verdim. Evde oyun keyfi hepimizin hakkı. Bir süre kesintiye uğraması çok üzücü olmuş. Özür dileriz

    Alper Karaer
    Millenicom Bireysel Pazarlama Direktörü
    Hocam o cozum muhtemelen arkadasa ozel olmus. Sorunu devam eden kullanicilar var benim gibi. Bir cozum uretebilirseniz seviniriz xbox acamiyorum kac gundur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dogii kullanıcısına yanıt
    PM’den müşteri no iletebilir misin? Özel olarak baksın arkadaşlar.

    Kalıcı kesin çözüm için network ekibi çalışıyor. Network direktörümüz yakında çözeceğiz demişti en son. Pazartesi tekrar konuşup hepinize bilgi vermeye çalışacağım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eğer xbox durumu düzelirse bende gececeğim millenicoma. Haberlerinizi bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır.
    Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “

    halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.

    teşekkür ederiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır.
    Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “

    halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.

    teşekkür ederiz.
    Sabah bilgisayarı açtığımda sağ alt köşedeki ağ bağlantısı simgesi üzerindeki "internet erişimi yok" yazısının "internet erişimi" olarak değiştiğini fark ettim.

    Bunun üzerine modem arayüzünden kontrol ettiğimde tarafıma 46 ile başlayan bir ip verildiğini yani CGN havuzundan çıkartıldığımı, modemde görünen ip adresim ile internette görünen ip adresimin aynı olduğunu fark ettim.

    Hemen XBOX üzerinden bağlantıyı kontrol ettiğimde CGN havuzundan çıkartılmama rağmen cihazın hala aynı şekilde internete bağlanamadığını fark ettim.

    Bilgisayar üzerinden güncellemeleri kontrol ettiğimde de aynı şekilde Microsoft güncelleştirme serverlarına da bağlanamadığımı fark ettim.

    Bunlarla birlikte çoğu internet sitesine giremiyorum, örneğin şu anda bu yazıyı cep telefonumun interneti üzerinden yazabiliyorum çünkü Donanımhaber'e de giremedim.

    Girebildiğim internet siteleri ise çok yavaş açılıyor.

    Yıllardır farklı İSS'lerden internet kullanırım hayatımda hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım.

    Yekililerden acil çözüm bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır.
    Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “

    halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.

    teşekkür ederiz.
    Saatlerdir uğraştıktan sonra şunu farkettim :

    CGN havuzundan çıktıktan sonra bana 2 tane ip veriliyor, modemi açıp kapatınca bunlar sırayla değişiyor.

    1) Bir tanesi 46.x.x.x

    a) Bu ip ile internete bağlandığımda Windows 10 üzerinden cihazım "internet erişimi yok" uyarısı vermiyor internet erişimi olarak görünüyor.

    b) Donanımhaber, Vatan Bilgisayar ve daha başka birçok internet sitesine girmiyor, sadece bazı siteleri açıyor onları da çok yavaş açıyor.

    c) Xbox'ın online servisleri çalışmıyor, cihaz internete bağlanamıyor.

    2) Diğer ip ise 46.x.x.x+1

    a) Bu ip ile internete bağlandığımda windows 10 üzerinden cihazım tıpkı CGN havuzunda olduğum zamanki gibi "internet erişimi yok" uyarısı veriyor ve internete bağlı olmadığını zannediyor.

    b) Denediğim internet sitelerine herhangi bir sorun olmadan giriyor.

    c) Xbox'ın online servisleri çalışmıyor, cihaz internete bağlanamıyor.

    En kısa zamanda bu sorunların giderilmesini yetkililerden rica ediyorum.




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkürler, bu sorunu yaşayan bir çok kişi halen var. Şimdi ise XBOX da oyun indirme hızı çok yavaşladı, eski den çok daha hızlı indirebiliyorduk. Ama bu yaptığınız ayarlardan sonra bir çok kullanıcıda gözlemlediğim aşırı bir yavaşlık. 6 aydır kullanıyorum böyle bir sorun yaşamıyorum. hem DNS li hem DNS'siz testler yapıldı. Bilerek ambargo mu konuyor, oyun indirmeye?
  • Mehaba. Aynı sorunu ben de yaşıyorum. Müşteri Hizmetlerindeki arkadaşlar ne yazık ki konu halkında yeterli bilgiye sahip değil. Yeni IP tanımlamaları kapsamınızda bu akşam tekrar MH ile görüşeceğim. Ancak yukarıda belirtildiği gibi hız düşüyorsa bunun da bir anlamı olmayacak. 80 mbps hız aldığım (ki ilk başta 95 mbps bile aldım, ne olduysa sonra, xdsl hızımı 79’a sabitletmedikçe oyun indiremiyordum ve artık 95 mbps hayal oldu) internet hizmetinizden 30-40 mbps ile oyun indireceksek tarifemizin 100 mbps olmasının ne anlamı var ? Çözüm sağlanır diye ümit ediyorum. Yoksa istemeden de olsa iptal ettireceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba son cevapları tekrar network birimimize ilettik. bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba, “XBOX erişim problemi tarafımıza iletildikten sonra XBOX ile iletişime geçilerek problemin kaynağı tespit edilerek gerekli düzenleme yapılmıştır.
    Halen problem yaşayan müşterilerimiz, problemle alakalı olarak müşteri hizmetlerimize ulaştıkları takdirde müşteri bazlı müdahale yapılarak problem giderilecektir. “

    halen problem sürerse canlı çözüm için 0850 333 0 333'ü arayabilirsiniz.

    teşekkür ederiz.
    Sorun hala devam ediyor maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zala_ kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunu ne kadar yaşarsanız yaşayın çözüm bulmak istemiyorlar adamlar sadece aciliyet kaydı açabiliyorlar oda bir işe yaramıyor. Allah kolaylık versin işiniz zor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Son durumları, yaşanan sebepleri, yavaş indirme sorununu buradan açıklık getirirseniz çok iyi olur. Çok mağdur arkadaş var. Çözüme en çabuk nasıl ulaştıracaksak o adımları uygulasınlar. Tek sorun indirme değil, "Xbox Live Bağlanamama, Aşırı yavaş indirme" sorunları var.



    @millenicom @Alper Karaer - Millenicom
  • Tekrar merhaba.

    Aynı durum superonline kullanan Xbox kullanıcılarının da başına geldi ve iş birliği yaparak olayı çözdüler.Çözüm sonrasında ise Xbox kullanıcılarından hiç hız kaybı şikayeti duymadık.Bu sorunu en kısa sürede çözeceğinize inanıyoruz.Beklemedeyiz.Olmuyorsa bile müşterilerinize bir açıklama yapmanızı rica ederiz.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Hala sorun çözülmüş değil bende, ara ara online oluyor ama çoğu zaman offline. Bu sorun çözülmezse iptal ettiricem sanırım üyeliğimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, network birimimiz sorun üzerinde yoğun şekilde uğraşmaktadır. bilginize.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.