Şimdi Ara

Millenicom'um Yaptığı Rezillik

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
71
Cevap
3
Favori
1.524
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> Millenicom'um Yaptığı Rezillik
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    Merhabalar arkadaşlar, uzun zamandır millenicom ile sorun yaşamaktayım fakat sorunuma çözüm bulmak yerine sürekli aynı lafları geveliyorlar. Sorunum youtube da hızımın 6Mbit ile sınırlandırılması belgi onlarca kez bu konuyla ilgili kayıt açtım fakat hiç biri olumlu dönüş yapılmadı. Her türlü kanıtı önlerine sundum ama klasik robot cevaplardan başka bir şey alamadım. Gelin kontrol edin dedim TT ekibini gönderdiler onlarda sorun millenicomda, alt yapınızda ve iç tesisatta hiç bir sorun yok dediler millenicomdan gelen cevap yine aynı sorun gözükmemekte peki sorun yoksa bu sonuçlar ne diyorum arıza kaydı açtık ekip inceleyecek diyor 2 gün sonra sorun çözüldü diye sms atıyorlar giriyorum youtube a yine aynı hiç bir değişiklik yok.
    Tüm kanıtlarıyla buraya paylaşıyorum.
    1.Millenicom hız testi

    2.Millenicom youtube hız testi

    3.Türk Telekom mobil veri hız testi

    4.Türk Telekom youtube hız testi

    5.VPN ile hız testi

    6.VPN ile youtube hız testi

    7.Forumda bir arkadaşın ISS'lerin interneti kısıtlamasına yönelik açtığı konuda gördüğüm GoodbyeDPI isimli uygulama ile yaptığım youtube hız testi
    GoodbyeDPI açıkken

    GoodbyeDPI kapalı iken


    Bu konu üzerine detaylı resim ve açıklamalar ile milyonuncu kez açtığım kayıt ve verilen cevaplar



    Sizce sorun cidden modemi resetlemediğimden mi kaynaklı ?



    _____________________________




  • Binbaşı
    1489 Mesaj
    çıkışın vanasını açsınlar pintiler
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj

    1080p video bile dona dona izliyorum adsl hattım varken 11Mbit hızım vardı ve 1080p de hiç donma olmuyordu ama ne hikmetse fiber de 1080p izlenmiyor
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom , Millenicom Destek 1 , MİLLENİCOM61 , Millenicom Destek 2 , Millenicom Destek 3
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Aynı sorun bende de var.Bilerek yoğunluk olduğu için bant genişliğini kısmışlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamet533

    Aynı sorun bende de var.Bilerek yoğunluk olduğu için bant genişliğini kısmışlar.
    Yoğunluktan felan değil bu yoğunluk olsa 3 aydır böle olmazdı gece saatlerinde normale dönerdi en azından bi 20Mbit görsek hiç sıkıntı olmayacak ama 3 aydır 6Mbit 7 görmedim daha düşünün artık. Zaten yoğunluk var diye böle bir şey yapamaya haklarıda yok fatura öderkende biz diyelim o zaman yoğunluk var 100 lira veremicem bu ay 6 lira ile idare edin böle saçma bir şey olabilir mi ? Ki millenicom sorun olmadığını her şeyin normal olduğunu söylüyor sürekli
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    374 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    bahadir1643


    CDN (Content Delivery Network) ile alakalı bu durum. Bende Turknetten Türk Telekoma döndüm yakın zamanda. 50 mbps bağlantımda 7-8 mbps anca buff ediyor netflix akşamları karantina döneminde. Çünkü Türk Telekom kullanıyosan Netflix izlerken yayın yurtdışından geliyor. Turknet, Netflix ile peering anlaşması yapıp kendi CDN'lerini kurdu Netflix için yurtiçine daha videoyu açar açmaz 4k başlıyordu 50 mbps buff ederek.Ping sürelerim ve hattımın stabilitesi inanılmaz düzeldi Telekoma döndükten sonra ama sırf bu netflix muhabbetine biraz pişman olmadım desem yalan olur. Sizin sorununuz da dediğim durumla alakalı youtube'ın da her ISS ile farklı CDN prosedürü var data farklı yollardan ulaşıyor müşteriye.
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Ne yapmamız gerekiyor? Netflixte sorun varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametsamet533 -- 23 Mayıs 2020; 2:46:35 >
    |
    |
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBCD

    CDN (Content Delivery Network) ile alakalı bu durum. Bende Turknetten Türk Telekoma döndüm yakın zamanda. 50 mbps bağlantımda 7-8 mbps anca buff ediyor netflix akşamları karantina döneminde. Çünkü Türk Telekom kullanıyosan Netflix izlerken yayın yurtdışından geliyor. Turknet, Netflix ile peering anlaşması yapıp kendi CDN'lerini kurdu Netflix için yurtiçine daha videoyu açar açmaz 4k başlıyordu 50 mbps buff ederek.Ping sürelerim ve hattımın stabilitesi inanılmaz düzeldi Telekoma döndükten sonra ama sırf bu netflix muhabbetine biraz pişman olmadım desem yalan olur. Sizin sorununuz da dediğim durumla alakalı youtube'ın da her ISS ile farklı CDN prosedürü var data farklı yollardan ulaşıyor müşteriye.
    Benim sorunum günün yoğun saatlerinde felan da değil gün boyu 7/24 aynı. Hani desen akşam saatleri yavaşlıyor bir nebze anlarım da 7/24 olması çok kötü ve hala ilgilenen yok çok ilginç...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    676 Mesaj
    YouTube kaynaklı bi kısıtlama olabilir veya başka bi kısıtlama vardır yoğunluktan dolayı. Çoğu kişinin hayal ettiği hızlara ulaşmışsın birde şikayet mi ediyorsun! Bende Millenicom 100 Mbps paket kullanıyorum hiç sorun yaşamadım harika bi İSS.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çavuş
    78 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: erdiozgor

    YouTube kaynaklı bi kısıtlama olabilir veya başka bi kısıtlama vardır yoğunluktan dolayı. Çoğu kişinin hayal ettiği hızlara ulaşmışsın birde şikayet mi ediyorsun! Bende Millenicom 100 Mbps paket kullanıyorum hiç sorun yaşamadım harika bi İSS.
    6 Mbit i kim hayel ediyormuş çok merak ettim. Heralde yoğunluk 3 aydır bi bitmedi gecenin 12si sabahın 5 i demeden her an aynı yoğunluk var ki 7/24 6Mbit'i geçmiyor yoğunluk biraz azalsa muhtemelen 7 yi görürdük :)
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    105 Mesaj
    Yine millenicom yine rezillik şaşırdık mi tabiiki hayır !!



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    78 Mesaj
    Lütfen arkadaşlar okuyanlar öneçıkarabilirse belki sesimizi duyurabilir ve sorunlarımızı bir çözüm bulabiliriz.
    Şimdilik bu sorun için ufak bir çözüm var ama sadece pc de çalışıyor. Milenicomu savunanlarda artık öğrensin onların uyguladığı filtreleri kaldıran bir program en azından belli bir kısmını bloke ediyor ve Youtube baya bi hızlanıyor VPN kadar olmasada 50Mbit'e çıkıyor ki zaten bu fazlasıyla yeterli bir hız en azından benim için.


    bu konuya bakın GoodbyeDBI probramını indirip mozilla ayarlarını yaparsanız youtube hızını 50 Mbitlere çıkıyor. Kurulum çok basit fazla zorlanmazsınız. Ama telefonda maalesef işe yaramıyor.https://forum.donanimhaber.com/internetimizi-hijack-eden-iss-lar-encrypted-sni-ile-korunmak-gizlilik-icin-programlar--143028930
    |
    |
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1576 Mesaj
    Merhaba,konuyla alakalı sizlere şu şekilde bilgi vermek isteriz.Alt yapınız fiberv1 ve modeme kadar bütün sorumluluk tt ekiplerine aittir.Son arıza kaydınız şu şekilde kapatılmıştır.TT Kapama Alt Kodu:
    BİNA / DAİRE İÇİ KABLO ARIZASI ve güncel kullanımız şunan 20.05.2020 13:06:02 23.05.2020 13:06:02 3g 00:00:00 46.1.180.174 FF10FFFF5801A371-5EC500E0 (0) Oturum devam ediyor. (Interim-Update) TT-99-GAYRETTEPE-ERC-SSR-01#6/22#3142:654 217.65.185.113 223,48 14,79 bu şekildedir. Firmamız tarafından bir kısıtlama söz konusu değildir. Bilginize iyi günler dileriz.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Ben de millenicom 100mbps kullanıyorum. VDSL hat üzerinden bağlantı sağlıyoruz. Az önce denedim youtube da bağlantı hızında 35000 mbps civarı bir hız yazıyordu. O da benim wifi kartımdan kaynaklı sanırım. Üstünü görmüyor Netflix te ise direk 4k açıyor. Ama dün sabah nedense 720p nin üstüne çıkmadı.
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    100mbit internetim var.Youtube 5mbit sınırı var.
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,konuyla alakalı sizlere şu şekilde bilgi vermek isteriz.Alt yapınız fiberv1 ve modeme kadar bütün sorumluluk tt ekiplerine aittir.Son arıza kaydınız şu şekilde kapatılmıştır.TT Kapama Alt Kodu:
    BİNA / DAİRE İÇİ KABLO ARIZASI ve güncel kullanımız şunan 20.05.2020 13:06:02 23.05.2020 13:06:02 3g 00:00:00 46.1.180.174 FF10FFFF5801A371-5EC500E0 (0) Oturum devam ediyor. (Interim-Update) TT-99-GAYRETTEPE-ERC-SSR-01#6/22#3142:654 217.65.185.113 223,48 14,79 bu şekildedir. Firmamız tarafından bir kısıtlama söz konusu değildir. Bilginize iyi günler dileriz.
    Lütfen yazdıklarınızı türkçeye tercüme eder misiniz ? Hiç bir şey anlamadım. Bir kısıtlama uygulamıyoruz demişsiniz fakat DPI filtreleme kaynaklı bir sorun olduğu çok net görüleceği üzere bu filtrelemeyi bloklayan GoodByeDBI isimli programı kullanırken sorun %50 %60 civarızda ortadan kalkıyor. Bir arkadaş forumda millenicom'un filtreleme cihazı dandik olduğu için böyle hatalar olabiliyor yazmıştı ki zaten bir sorun olduğu açık net bunun kablodan olmadığını anlamak için dahi olmaya gerek yok! Filreyi bloklayan programı kurunca sorun çözülüyorsa demekki sizin filtre cihazlarınızda bir problem var ya insanların aklıyla dalga geçmeyin artık kendi özel ekibinizle gelin bakın sorun benden kaynaklıysa bütün masraflarınızı karşılayacağım söz yeterki gelip şu lanet sorunu çözün Türk Telekom ekibi göndermeyin adamları boşu boşuna yormayın yazık günah adam 2 sefer geldi ikisinde de sorunun altyapı kaynaklı olmadığını iç tesisatında sorunsuz olduğunu söyledi açıkça millenicom da böyle sorunları sık sık görüyoruz bizle alakalı bir durum yok onlarla alakalı sorun dedi daha ne diyecek adam ???

    Ayrıca ilk zamanlarda hiç bir sorun yoktu 4k video çok rahatlıkla izleyebiliyordum Telefomdan Youtube Go ile video indirmek 200Mbytelık bir video için max 30 35 saniye sürüyordu şimdi 20-30 dakika sürüyor düşünebiliyor musunuz ??? Lütfen bakın rica ediyorum tamam siz kısıtlama yapmıyorsunuzdur ama bir cihazınızda yada vermiş olduğunuz GPON cihazında artık nerdeyse nerde bir sorun olduğu kesin lütfen gelip kontrolleri sağlayın TT ekibini göndermeyin gelin siz kontrol edin bana diyinki bakın sizden kaynaklı 10 kez değiştirdiğim yarım metrelik ethernet kablolarının hepsi bozukmuş diyin yeter ki gelip kanıtlayın şunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rulingx33 -- 24 Mayıs 2020; 8:1:42 >
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    78 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: onur5545

    Ben de millenicom 100mbps kullanıyorum. VDSL hat üzerinden bağlantı sağlıyoruz. Az önce denedim youtube da bağlantı hızında 35000 mbps civarı bir hız yazıyordu. O da benim wifi kartımdan kaynaklı sanırım. Üstünü görmüyor Netflix te ise direk 4k açıyor. Ama dün sabah nedense 720p nin üstüne çıkmadı.
    benim daire içine kadar fiber keşke VDSL olsa diyorum çok lanet bir şey bu fiber yok özel modem olcak ayarları kurcalayamıyorsun bir çok sorun oluyor sen çözemiyorsun en ufak kabloya biri çarpsa/çekse kırılıyor bekle 10 gün TT ekibi gelsin değiştirsin çok lanet bir şey
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    78 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamet533

    100mbit internetim var.Youtube 5mbit sınırı var.
    hocam GoodbyeDBI kurup mozilla ayarlarıyla test eder misiniz ? GoodbyeDBI ayarını -1 yapın bende en iyi hız -1 de oluyor ama -2 -3 -4 hepsini deneyin belki sizde farklı olabilir.
    Detaylı anlatım kurulum vs.https://forum.donanimhaber.com/internetimizi-hijack-eden-iss-lar-encrypted-sni-ile-korunmak-gizlilik-icin-programlar--143028930?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    Bendeki durum bu şu an. Bu değer normal mi? Millenicom 100mbps kullanıyorum.

    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Media Sözlük
SEO
bankalar.org
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.