Şimdi Ara

Millenicom tarafından dolandırılıyorum!! ÇÖZÜLMEMİŞ YENİ FATURA GELDİ!! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
3
Favori
39.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam "internet kullanımının görülmediği" takdirde diyorsunuz ama 5-6 günlük giden internetim için fatura itiraz kaydı oluşturdum "interneti kullanmış gözüküyorsunuz" denildi önce reddedildi. Daha sonrasında ben üstüne gidip tekrar itiraz oluşturunca bu sefer kullanmadığım ortaya çıktı Neye göre kime göre karar veriliyor bunlara ? Ben internetim yoktu diyorum telefondaki kişi bana kullanmışsınız öyle gözüküyor diyor.

    Ayrıca başvuru yaparken telefon iptal istememe rağmen telefonum iptal edilmedi. Bana fatura gelmeye devam etti. Ban denilen şey ise "ttnet ve turk telekom ayrı firmalar telefonunuz turk telekom olduğu için onu biz iptal edemiyoruz siz iptal ettireceksiniz" Bana neden başta söylenmedi mesela bu ? 2 tane daha telefon faturası geldi mesela. Şimdi onlarla ilgili de kayıt oluşturmuştum fakat 2 haftadır dönüş yok. Kayıtlar tekrar dinlenecekmiş eğer bana bu bilgi verilmediyse faturalar indirim olarak yansıtılacakmış. Akıl var mantık var ben millenicom'a telefon iptali için belge bile gönderdim. Tamamen artık onu dinleyen arkadaş kimse onun vicdanına kaldık yani. Ha zaten 2 haftadır arayan eden de olmadı. Şuan ÇOK ŞÜKÜR internetimde bir problem yok. Telefonu da korka korka iptal ettirdim çünkü ilgilenen arkadaş her ne kadar iptal ettirdiğinizde İNTERNETİNİZ GİTMEYECEK dese de güvenemedim açıkcası. Artık korkuyorum bir sıkıntı çıkacak da uğraşıcam diye.

    Keşke şu müşteri hizmetleri kısmı yoldan çevirme çalışanlar ile dolu olmasa. Aradığınızda karşınızdaki nasıl biliyorsa sizi öyle yönlendiriyor. ve yönlendirdiği şey de çoğu zaman yanlış çıkıyor zaten. Benim telefonumun iptal edilmemesi gibi..
  • @milenicom
    Engel raporu bulunan kardeşimize yapılan muamele ve zorluklardan dolayı sizden aldığım aboneliği en kısa sürede kapatmayı düşünüyorum. Firma çok ama edep az bulunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alex59

    Sorunlar yaşanır ve bir şekilde çözülür. Ancak gerek konuyu açan gerekse ona destek olanların firmaya giydirmesini ve yardımcı olmaya çalışanlara imalı davranmasını hiç doğru bulmadım.

    Bende 5 aydır Millenicom kullanıyorum ve son derece memnunum şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım diyebilirim. Zaten bir sıkıntı olunca sağolsunlar Alper bey ve Nurettin bey ellerinden gelen yardımı esirgemeyip sorunu çözüyorlar.
    Hocam ben son care olarak buraya konu actim daha oncesinde sorunun cozulmesi icin heturlu yolu denedim emin olabilirsiniz. Zaten alper beyle iptal departmanindan mehmet bey disinda insan gibi muhattap olabilecegim kimseye de denk gelmedim. Koca firmada isini hakkiyla yapan, sorunlara cozum bulmaya calisan 3-5 kisi disinda eleman yok gibi gozukuyor. Buraya olan olaylari yaziyorum kimsede cikip "surda yalan soyluyorsunuz" yada "burda konuyu carpitiyorsunuz" diyemez diyebilecek varsa buyursun yazsin. Umarim basiniza gelmez ama birgun bir problem yasarsaniz anlarsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 dk lık iş hala sonuçlanmadığı için up yapalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom a geçecektim bu ay bunu görünce vazgeçtim. Bağlayamadığı netten para istemek nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay Robot -- 16 Temmuz 2019; 19:19:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1mb bile internetlerini kullanmadığım halde 240₺ fatura çıkartarak ne kadar karakterli bir firma olduklarını bana ispat etmişlerdi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yukarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beni bir defa abone olur iken aradılar başka da arayan yok sadece inceleme yapıldı fatura değişiklik yapılamayacaktır diye mesaj bunu diyorsanız haklısınız ?
    turk telekom geçen ay devre değişim yapıldı 26 gun kullanım olamadı diyorum şuan turk telekom kullanıyorum ? kullanmadığım diyorum ayın 22 de iptal bildirim 24 saat içinde faturaya kesilmesi gerekiyor internet kısıtlanması gerekmez mi ?

    bana kesinlikle dönüş olmadı

    değerli musterimiz 16-07-2019 09:03 tarihinde ilettiğiniz talebiniz icin işlemleriniz devam etmektedir sonuçlandiğinda sizi bilgilendirecegiz

    millenicom ?

    kurulum zorunlu diyen kim ?


    Degerli musterimiz, 9850131 no'lu aboneliginiz icin iletmiş oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir.


    abone iken yardımcı oldu iptal eder iken fazla değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 16 Temmuz 2019; 20:23:46 >
  • BTK'ya şikayet edin. Ben bir ara Turknet'in haksız düzenlediği faturayı iptal ettirmiştim.
    Bunların alayı böyle. Al birini vur ötekine. Gerekli yaptırım yok ki. Devlet böyle durumlarda caydırıcı bir ceza verecek bakın bakalım kafalarına göre fatura kesebiliyorlar mı? En fazla hakkını alıyorsun, sana yaşattıkları yanlarına kâr kalıyor. Olay yazıldığı gibiyse bunun adı dolandırıcılıktır. Hiç öyle yanlış anlaşılma, iletişim eksikliği filan diye yumuşatılmaya çalışılmasın. Görmüyorlar mı 1 MB bile veri trafiği olmadığını.
    Millenicom'a da tavsiyem 48 lira için daha alçalmadan, insanların sinirlerini bozmadan gerekeni yapsın. İnsanlara bunu yaşatmaya hakkınız yok. Yasal boşluktan istifade edip gitsin uğraşsın kazanırsa hakkını veririz kafasından çıkın artık. Biraz empati kurun. Siz bu haksızlığa maruz kalmak ister miydiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Hatayı başta yapmışsın, eve bağlamadan internet dsl ışığını görmeden neden imzaladın ki formu ? Kuruluma para vermişsin bide arkadaş geldi kurdu baktın yok ışık söyleyecektin nete bağlanana kadar onaylamayacaktın. Böyle firmalarda dikkat etmek gerekiyor, ttnet superonline kadar gelişmiş değil müşteri hizmetleri. Çat diye gelip ilgilenmiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yok abi yok gene TT kötünün iyisi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luc4sHood

    Hocam "internet kullanımının görülmediği" takdirde diyorsunuz ama 5-6 günlük giden internetim için fatura itiraz kaydı oluşturdum "interneti kullanmış gözüküyorsunuz" denildi önce reddedildi. Daha sonrasında ben üstüne gidip tekrar itiraz oluşturunca bu sefer kullanmadığım ortaya çıktı Neye göre kime göre karar veriliyor bunlara ? Ben internetim yoktu diyorum telefondaki kişi bana kullanmışsınız öyle gözüküyor diyor.

    Ayrıca başvuru yaparken telefon iptal istememe rağmen telefonum iptal edilmedi. Bana fatura gelmeye devam etti. Ban denilen şey ise "ttnet ve turk telekom ayrı firmalar telefonunuz turk telekom olduğu için onu biz iptal edemiyoruz siz iptal ettireceksiniz" Bana neden başta söylenmedi mesela bu ? 2 tane daha telefon faturası geldi mesela. Şimdi onlarla ilgili de kayıt oluşturmuştum fakat 2 haftadır dönüş yok. Kayıtlar tekrar dinlenecekmiş eğer bana bu bilgi verilmediyse faturalar indirim olarak yansıtılacakmış. Akıl var mantık var ben millenicom'a telefon iptali için belge bile gönderdim. Tamamen artık onu dinleyen arkadaş kimse onun vicdanına kaldık yani. Ha zaten 2 haftadır arayan eden de olmadı. Şuan ÇOK ŞÜKÜR internetimde bir problem yok. Telefonu da korka korka iptal ettirdim çünkü ilgilenen arkadaş her ne kadar iptal ettirdiğinizde İNTERNETİNİZ GİTMEYECEK dese de güvenemedim açıkcası. Artık korkuyorum bir sıkıntı çıkacak da uğraşıcam diye.

    Keşke şu müşteri hizmetleri kısmı yoldan çevirme çalışanlar ile dolu olmasa. Aradığınızda karşınızdaki nasıl biliyorsa sizi öyle yönlendiriyor. ve yönlendirdiği şey de çoğu zaman yanlış çıkıyor zaten. Benim telefonumun iptal edilmemesi gibi..
    Merhaba ,Pm üzerinden bilgilendirme yapıldı
  • Arkadaşlar Netspeed'e bakabilirsiniz en azından bazı firmalar kadar sorunlu değiller, zaten taahhüt yok firmada memnun değilseniz çıkarsınız. 8 aydır kullanıyorum, memnunum.
  • beklemeyin direk thh başvurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlarda iyiden iyiye işin rengini kaçırmaya başladılar. Kaypaklık son moda.
    1k cayma bedeli çıkartmasalar bende ayrılacağım bunlardan ama az kaldı sözleşme tarihi dolsun hemen başka issye geçeceğim.
    Adama sözlü olarak ücret ödemeyeceksiniz denilmiş ardından tuzağa düşürülüp ücret talep edilmiş.
    Ses kaydın vardır elbette yasal yollara başvurmayı dene istersen hocam bu bildiğin hırsızlık.
    Bunun emir kulu, çalışanı vs olmaz bunu savunanda hırsızdır.
    Allah hepsinin belasını versin ne diyelim elbet çıkar acısı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulke boyle oldu... internetten ne para kaldirdilar... alt yapiya 1 lira bile harcamadan hem de...elin bulgari 250 mbit interneti komik bir rakama kullaniyor bizse olmayan porta para odememek icin savunmaya geciyoruz. Elon uydulari gondersin gorurum ben bos portu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mevcut millenicom kullanıcısıyım, eğer başvuru sayfasında (sms ile gönderiyorlar) internet bağlantınızın olmadığı yazıyorsa cimer gibi bir yere şikayetinizi tekrar yapın. Port açma yetkileri yok diye biliyorum yalnız, altyapıyı onlar işletmiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    Hocam evrak eksikligini bahane etmek istediler önce ben kanit yukleyince bu sefer "tamam siz gondermissiniz ama ya bizim elemanimiz sisteme girmemis yada teknik bir sıkıntı olmuş" dediler telefonda. Bende " sizin sirket icinde yasadiginiz sorunlar benim umrumda degil ben hizmet alamadigim halde bana fatura cikariyorsunuz" diyince bisey diyemediler. Anladigim kadariyla port sorunu oldugunu kabul ederlerse fatura gondermeleri yasal olarak yanlis oluyor o yuzden burdaki yetkili israrla sorunu baska yerlere yikmaya calisiyor, "biz internetinizi bagladik o yuzden fatura cikiyor bu normal" diyebilmek icin. Ama konudada bahsettigim gibi ben 1 gun bile hizmet almadim kendilerinden, ki bunu zaten millenicom yetkililerinden de kabul etmeyen yok. Ama iş faturaya gelince haziranda 48tl fatura cikardik, hattinizi iptal ettiginiz icinde temmuzda 120tl civarinda fatura cikaracagiz diyor bazi yetkililer. Hattimi iptal etmemis olsam 30tl(baglanti ucreti)+ 50tl (internet hizmet bedeli yaklasik) toplam 80tl her ay fatura cikarmaya devam edeceklerdi almadigim hizmet icin. Sorunuda cozebilirlermiydi interneti baglayabilirlermiydi mechul.

    Alıntıları Göster
    size canı gönülden inanıyorum ,evrak eksik idi ise o zaman niye hizmeti başlatmışlar ?
    evrak eksikliği sizin suçunuz olamaz

    bu durumda 2 defa haksız oldukları ortaya çıkıyor

    ne yazık ki bende ttnet ile buna benzer durumlar için defalarca kavga ettim ,vermediğiniz hizmet için nasıl ve ne hakla para alıyorsunuz dedim ama onlar konuyu hep başka tarafa çekerek başından savmaya kalktılar

    en sonunda akşam kafanızı yatağa koyduğunuzda rahat uyuyabiliyorsanız ,kazandığınız parayı gönül rahatlığıyla yiyebiliyorsanız başka diyecek sözüm yok dedim

    şuan ttnete haybeye para ödüyorum (eylül ayına kadar taahhüt olduğu için) ,bunlardan umdumu kestiğim için gittim superbox aldım ona da 160 küsür tl. ödüyorum

    çok para veriyorum ama hiç değilse kafam rahatladı ,diğer türlü her ay sinir krizleri geçirtiyorlardı
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.