Şimdi Ara

Millenicom tarafından dolandırılıyorum!! ÇÖZÜLMEMİŞ YENİ FATURA GELDİ!! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
3
Favori
39.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Evet ben olanı söyleyeyim.

    bu firma prim ve hedef usulü çalışıyor. Hazır aramış biri var, şunun başvurusunu alalım, bu aylık primi kapalım dediler.

    her türlü işleme başladılar. Ancak port yok veya başka bir sebeple açamıyorlar sürekli yokuş yapıyorlar.

    Yokuş sebebi de: eğer bu sebeple iptal olursa o primi alan elemandan fazla fazla kesilecek bunun parası. Adam kıvranıyor da kıvranıyor.

    Yalan üstüne yalan, resmen dolandırma yöntemi bunlar. evrak eksik, evrak okunmuyor, faks çek, yarın telgraf isterler ...
    Soylediklerinizin dogru olma ihtimali cok yuksek hocam. Bu sabah raporunuz okunmuyor diye aradilar artik onemi varmi iptal faxi gonderdim ben dun size dedim olsun siz gonderin biz sisteme girelim diyip bir whatsapp numarasi verdiler pdf olarak 2. Kez gonderdim raporu. Sanirim icerde herkes birbiri uzerine yikmaya calisiyor ortaya cikan sorunu. Eger dediginiz gibi ucret kendilerinden kesilcekse kimse 5 kurusum gitmesin diye sorunu ustlenmek istemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,Karar vermeden önce dilerseniz pm üzerinden bize iletişim bilgilerinizi gönderin. iletişime geçip detaylı bilgilendirme sağlayalım

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hilmignc

    Arkadaş haklı davasında yalnız herkese kötü hizmet sağlamıyorlar ben kullanıyorum 3-4 aydır, bölgemde VDSL olmasına rağmen çoğu sağlayıcı 8 mbps verdi. Superonline'dan 16 aldım zorla sonra oda 8 oldu. Türknette aynı şekilde , sonra millenicom'a geçtim taahhüt muhabbetinden dolayı. Sözleşme türknette 24 VDSL'di ama hiç alamadım. Millenicom'la ilk 16 başladık, sonra bilgi vermeden baktım 21-22 çekiyor, dedim Allah bereket versin :)

    Konuda da dolandırıcılık olduğunu düşünmüyorum, iletişim sorunu olmuş bence. Sizinle iletişime geçenlerde müşteri odaklı davranmamış.

    İyi günler.
    Sorunsuz kullanabiliyorsaniz ne mutlu hocam.sizin yasadiginizin tam tersi olarak bi arkadasta dusuk hiz aldigi icin sikayetini yasadiklarini yazmis yukarda okuyabilirsiniz. Temennim kimse sıkıntı yaşamasin. Herkes verdigi paranin karsiligini hizmet olarak alabilsin. Hizmet veremediklerinde de sacma sapam ucret talepleri olmasin firmalarin. Umarim ilerde iptal etmeye kalktiginizda da bir sorun yasamazsiniz cunku hatlarini sorunsuz kullanipta iptal etmek istediklerinde sorun yasayan arkadaslarda var. Iyi dilekleriniz icin tesekkur ediyorum iyi gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 16 Temmuz 2019; 14:43:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tazmannia

    Tavsiyeleriniz icin tesekkurler hocam sorunu cozmek icin 1 2 gun musade istediler cozemezlerse tavsiye ettiginiz sekilde hareket etmeyi dusunuyorum.

    Alıntıları Göster
    Hocam inanma tamamen oyalama tekniği. Zaten senin durumunu şuanda da görüyorlardır. 1 bayt bile kullanmadığın bellidir önlerindeki kullanım dökümlerinde. Burada forumda anca fazla ses gelirse belki vazgeçerler. Yoksa o parayı senden çatır çatır alırlar. İcraya bile verir bunlar. BTK ya şikayet et bir an evvel. Bayağı süre geçiyor onda. Kapatma dilekçesi de fax çek. Elinde gittiğine dair belgen de olsun. Bunlara belli olmaz onda bile yan çizebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emurat -- 16 Temmuz 2019; 14:55:44 >




  • Bir de VODAFONE NET var. Aman dikkat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emurat

    Hocam inanma tamamen oyalama tekniği. Zaten senin durumunu şuanda da görüyorlardır. 1 bayt bile kullanmadığın bellidir önlerindeki kullanım dökümlerinde. Burada forumda anca fazla ses gelirse belki vazgeçerler. Yoksa o parayı senden çatır çatır alırlar. İcraya bile verir bunlar. BTK ya şikayet et bir an evvel. Bayağı süre geçiyor onda. Kapatma dilekçesi de fax çek. Elinde gittiğine dair belgen de olsun. Bunlara belli olmaz onda bile yan çizebilirler.

    Alıntıları Göster
    [simage]https://i.hizliresim.com/nbrWRa.png [/simage]

    Bu sekilde bir beyanlari oldu oyalama taktigi ise zaten tuketici hakem heyetine basvurdugumda kazanmamam icin bir sebep yok. Burdan sureci en seffaf sekilde paylasmaya calisiyorum, kaybettikleri binlerce musteri olur sadece. Btkya sikayet isini arastirayim hocam. Faxi gonderdim belge var elimde. Fatura iptal talebinide faxla gondereyim olmazsa. Suraya bak internet baglatmak istiyoruz faxin basindan kalkamiyoruz cok ironik bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 16 Temmuz 2019; 15:11:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksinaletinsan

    Bir de VODAFONE NET var. Aman dikkat
    Paylasin hocam sizde vodafone ile yasadiginiz yada duydugunuz sorunlari. Akla kara belli olsun :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Arkadaşlarım incelemeyi tekrar yaptılar ve konu oldukça net görünüyor. Siz referans koduyla abone olup bu indirimden yararlanmadığınızı iddia ediyorsunuz ama yararlanmışsınız. Kurulum hizmeti aldığınız için 4 taksitin kalan taksitleri geliyor. Kurulum hizmeti aldığınızı da zaten kabul ediyorsunuz. Diğer iddianız da 2 kişinin sizin referans kodunuzla abone olduğu yönünde. 2 kişi kodu kullanmış ama aktif müşteri olmamışlar. Siz indirimden sizin kodunuzu kullanan kişiler aktif abone olursa yararlanabiliyorsunuz. Bu durumda size çıkan fatura bedeli doğru görünüyor.

    Size cevap dönülmediği algısı oluşturmaya çalışıyorsunuz ama gerçekten burada biraz haksızlık ediyorsunuz. Benim sırf sizinle aboneliğiniz başlamasından bugüne kadar hiç yoksa belki 20 mesajlaşmam vardır. Destek ekibinin yazışmalarını saymıyorum dahi. Forumda müşteri sorunlarına ne derece duyarlı olduğumu tüm mesajları okuyanlar ve sorun yaşayıp bana ulaşanlar biliyorlar. Müşteri olarak kırgın ya da kızgın olabilirsiniz fakat yine de bence her zaman doğru bir iletişim diliyle ve karalama yapmadan konularımızı takip etmek en güzeli.
    Bu noktada halen size yardımcı olabileceğim bir şey varsa lütfen her zaman yazın. Bizim müşterimiz olup olmamanız fark etmez, ben sektöre dair de sorulan her şeye bilgim dahlinde cevap dönüyorum.

    Saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ll BLooD ll

    Şikayetlere bak Sadakam varmış Millenicom dan fiber hizmeti alıcaktım. Konu sahibine geçmiş olsun.
    Merhaba,Karar vermeden önce dilerseniz iletişim bilgilerinizi pm üzerinden iletin.Size detaylı bilgilendirme sağlayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Selamlar,

    Arkadaşlarım incelemeyi tekrar yaptılar ve konu oldukça net görünüyor. Siz referans koduyla abone olup bu indirimden yararlanmadığınızı iddia ediyorsunuz ama yararlanmışsınız. Kurulum hizmeti aldığınız için 4 taksitin kalan taksitleri geliyor. Kurulum hizmeti aldığınızı da zaten kabul ediyorsunuz. Diğer iddianız da 2 kişinin sizin referans kodunuzla abone olduğu yönünde. 2 kişi kodu kullanmış ama aktif müşteri olmamışlar. Siz indirimden sizin kodunuzu kullanan kişiler aktif abone olursa yararlanabiliyorsunuz. Bu durumda size çıkan fatura bedeli doğru görünüyor.

    Size cevap dönülmediği algısı oluşturmaya çalışıyorsunuz ama gerçekten burada biraz haksızlık ediyorsunuz. Benim sırf sizinle aboneliğiniz başlamasından bugüne kadar hiç yoksa belki 20 mesajlaşmam vardır. Destek ekibinin yazışmalarını saymıyorum dahi. Forumda müşteri sorunlarına ne derece duyarlı olduğumu tüm mesajları okuyanlar ve sorun yaşayıp bana ulaşanlar biliyorlar. Müşteri olarak kırgın ya da kızgın olabilirsiniz fakat yine de bence her zaman doğru bir iletişim diliyle ve karalama yapmadan konularımızı takip etmek en güzeli.
    Bu noktada halen size yardımcı olabileceğim bir şey varsa lütfen her zaman yazın. Bizim müşterimiz olup olmamanız fark etmez, ben sektöre dair de sorulan her şeye bilgim dahlinde cevap dönüyorum.

    Saygılarımla,
    Benim konumla ilgili inceleme yapcaginizi soylemistiniz, inceleme firsati bulabildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tazmannia T kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Evet sizin şikayetiniz ile ilgili incelemeyi yapıyor arkadaşlar. Sanırım yarın size dönüş yapmış olurlar. Benim gördüğüm kadarıyla CDR'ınız yok yani internet kullanımınız yok. İnternet kullanımı görünmediği sürece sizden bir ücret talep etmeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    Selamlar,

    Evet sizin şikayetiniz ile ilgili incelemeyi yapıyor arkadaşlar. Sanırım yarın size dönüş yapmış olurlar. Benim gördüğüm kadarıyla CDR'ınız yok yani internet kullanımınız yok. İnternet kullanımı görünmediği sürece sizden bir ücret talep etmeyiz.
    Internet kullanimimin olmadigi goruldugu taktirde konuda sozunu sıkca gecirdigim gonderilen ve gonderilecek faturalarin iptal edilcegini soyluyorsunuz yani dogru mudur? Gelismeleri burdan paylasmanizi rica ediyorum ki herkes gorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millenicom mu. Allah korusun.
  • Meden evrak eksik interneti neden açıyorsun? Diğer olasılık evrak tamam port var neden internete giremiyor?
  • Ttnet taahhütüm bitmesine kısa bir zaman kaldı. Bende forum anasayfasında reklamını görüp başvuru yaptım 2 Temmuzda. Aynı gün gelip evrakları imzalattılar. 3 gün içinde taşıma işlemi gerçekleşir dedi müşteri temsilcisi. Bugün 14 gün oldu halen birşey yok. Aradım evrakları göndermemişsiniz diyorlar. İptal edin başvurumu dedim. İptal işlemi için aranıp işlem yapılacak denildi. Umarım başımız ağrımaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up rezalet puanım 10/10
    Rezilliği herkes görmeli emsal teşkil etsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Adamı cuk cuk hareketler yapatsk mağdur etmişsiniz galiba yaxıkyaxık tt dan başkası palavra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede her saglayicida sorun yaşama ihtimaliniz yüksek. Malesef birçoğu yarını değil bu günü düşünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunlar yaşanır ve bir şekilde çözülür. Ancak gerek konuyu açan gerekse ona destek olanların firmaya giydirmesini ve yardımcı olmaya çalışanlara imalı davranmasını hiç doğru bulmadım.

    Bende 5 aydır Millenicom kullanıyorum ve son derece memnunum şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım diyebilirim. Zaten bir sıkıntı olunca sağolsunlar Alper bey ve Nurettin bey ellerinden gelen yardımı esirgemeyip sorunu çözüyorlar.
  • bu konu çözülmezse -ki arkadaş tamamen haklı- millenicom a geçme kararımı değiştireceğim. bakalım, takip ediyorum gelişmeleri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.