Şimdi Ara

Millenicom tarafından dolandırılıyorum!! ÇÖZÜLMEMİŞ YENİ FATURA GELDİ!! (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
482
Cevap
3
Favori
39.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memet0864

    hocam öncelikle geçmiş olsun... bu tür sorunlar sadece Millenicom da değil her issde oluyor bakınız Turknet facebok gruplarına şikayet vara heryerde var bu tür sorunlar... Alper Bey gün içersinde size eğer internet kullanımınız yoksa herhangi bir ücret talep etmeyeceklerini belirtti onun için önce yarını bekleyin yarın çözülür bu durum ve o çıkmış fatura ve çıkacaklar iptal edilir ...Ancak gene sizin hatanız değil tabiki millenicom çalışanlarının hatası evrak işlerine bakanların hatası evrak eksikliği dolayından hizmetinizi açmamışlar ama port size tahsis edilmiş siz internet kullanın kullanmayın o portun kirası türktelekoma ödenecek ama tabi sizi bağlayan bi durum değil bu...onun için çalışanlar size faturanız çıktı çıkacak tarzında söylemde bulunuyolar ama Alper Bey bu durumu çözecektir millenicom o port kirasını kendi cebinden ödeyecektir bu konuda şüphem yok...
    Teşekkürler hocam iyi dilekleriniz için. öncelikle belge iletilme işini açıklığa kavuşturmak için gecenin bu yarısı üşenmeyip ssleri düzenledim. belgeleri ilettiğime dair kanıtlar:
    https://i.hizliresim.com/od7NE2.png
    https://i.hizliresim.com/2OZWdE.png
    https://i.hizliresim.com/Lv3RQG.png

    Bana bugune kadar evrağınız eksik o yüzden internetinizi açamıyoruz diyen olmadı. Kimle görüşsem teknik bir sıkıntı var o yüzden bağlantınız sağlanamıyor dendi. Evrağın eksik olduğunu söyleyip tekrar atmamı isteseler elime yapışmaz atardım ki iptal dilekçemi faxladıktan sonra beni arayıp belgeleri isteyen arkadaşlara tekrar attım. Ben üstüme düşenleri yaptım ve şuan beklemedeyim gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 17 Temmuz 2019; 8:0:26 >




  • Çok geçmiş olsun. İyi ki gördüm bu konuyu. Ttelekom ile sözleşmem bitecek yakında. Geçecek iss arıyordum. Türknet 50 mbit kullandığım aktif hattıma "16 mbit en fazla" dedi. Ben de yeni iss bakıyordum Türknet, SO, Ttelekom dışında. Millenicom'da şuan en yakın adaydı.

    Allah Türk insanını korusun. Zira devlet denen kurum vatandaşını değil şirketleri koruma üzerine kurulu.

    Umarım bu haklı davanızda mutlu sona ulaşırsınız.
  • Destek veren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Son durum olarak Alper Karaer - Millenicom kullanıcı isimli beyefendi tarafında yaptırılan incelemelerin sonuçlanmasını ve tarafıma sonuçların açıklanmasını bekliyorum.
  • Ryzen Tevfik R kullanıcısına yanıt
    7 küsür senedir superonline kullanıyorum katılıyorum herhangi bir sıkıntısı olmuyor,Adana için yetkili serviside hızlı ve güzel.Tek sıkıntısı bize taktıkları modem (Huwai) ...Kesinlikle kalite isteyenler için bende tavsiye ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ria Punkcat

    ayni durumla baska bir iss yuzunden karsilastim. yeni tasindigim evde altyapi yoktu once talep olusturmami soyleyip oyaladilar bu arada abonelik askiya alindi, sonrasinda talepten ses cikmadi ve aboneligin aski suresi bitip islemeye basladi ve 6 7 ay boyunca fatura kestiler. sonunda da icraya verdiler bu kadar da acimasizlar. odemek zorunda kaldim mecburen odedigim rakam da bayagi bir yuksek icine iptal cihaz bedeli vs katmislar. kisacasi bunlar insan degil. bu durumu nereye sikayet edip hakkimi arayabilirim
    şikayet var, btk, tüketici hakem heyeti, cimer gibi kurumlara başvurup hakkınızı arayabilirsiniz hocam umarım bir sonuç alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyfn22

    bana da aynısı oldu bağlayamadıkları internet için fatura çıkardılar iptal etmek istedim kurulum ücreti diye benden 3 taksit olacak şekilde 105 tl aldılar oysa bağlanan herhangi bir şey yok internet yok kurulum yok fatura itirazda bulundum ilk ayın ücretin yarısını almadılar diğer yarısını aldılar ortada internet yok birşey yok 105tl + faturanın yarısını aldılar böyle hizmet işte..
    Sizede çok geçmiş olsun hatırlıyorsanız abone numaranızıda paylaşın, inceleyip açıklama yaparlar belki.
  • Millenicom evrak eksik niye abonelik başlattın? Olmayan porta ve eksik evrağa rağmen hatta nasıl fatura çıkarılabildin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evren79 -- 17 Temmuz 2019; 1:46:44 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yaylalı.

    Firma aleyhine olan bi sürü mesaj silinmiş. Klasik donanimhaber.
    Benimde dikkatimi çekti hocam olabildiğince bütün yazan arkadaşlara cevap vermeye çalışıyordum bir kısmına cevap veremeden mesajların silindiğini fark ettim.
  • 2 kere 2 iki dört eder derler

    İnternet yok parada yok

    Yok evrak eksikmiş yok yan yatmış çamura batmış

    Geçiniz bunları efendi

    Sizin yaptığınız kurumsal firmaya yakışmaz siz kurumsal filan değil merdivenaltı firmasınız. Kurumsal firma alttan üste problemi taşır yetkili ve akıllı biri çıkıp biz internet hizmeti vermedik faturayı neden kestiniz diye hesap sorması gerekirdi ama siz 48 tl ve akabindeki paranın peşine düşmüşsünüz yazık gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aga köklü şirketten şaşmayacaksın mümkünse, internet fiyatlarındaki artışla iyice palazlanan bu "alternatif" ISS'ler maalesef müşteri hizmetleri konusunda kötü ve yetersizler, şu başlıktaki cevap üslupları bile irrite edici bence... Kardeşim eve taşındı bu başlıktan sonra sittin sene bu ve benzeri alternatiflere zırnık yok, superonline olsun, kablonet olsun, turktelekom olsun, münferit sıkıntılar yaşanıyor mutlaka ancak sonuçta karşında büyük ciddi bir müessese var, kimse kusura bkmasın ama ucuz etin yahnisi olmuş bu mevzu sanırım, keşke iyi olabilselerdi alternatif ISS'ler ama maalesef...
  • alper bey müşteri kaçırdınız turk telekom kurumsal ve turknet kurumsal veya vadofone kurulum ile görüşmeler başladım metro ethernet için millenicom listeye bile yazmadım bir firma için sizi tavsiye ederdim fakat olmadı

    sizin bana cevap bile vermediniz sadece mesaj atıldı cumartesi gunu fatura neyse öderim onu bile halk bankasına gidiyorum neden ziraat banksı millenicom bölüm de hata veriyor abone numarası yoktur diye
    boşluk filan yok
    Millenicom tarafından dolandırılıyorum!! ÇÖZÜLMEMİŞ YENİ FATURA GELDİ!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 17 Temmuz 2019; 2:47:9 >




  • Evrak eksikse aboneliği nasıl başlatıyorsun sen ya? Engelli kampanyası galiba içeriği tam bilmiyorum ama madem belgeler eksik abonelik nasıl başlar aga. İmzam olmadan tc mi bilmem neyimi bulsan yine bana abonelik başlatma hakkın var yani?

    1.5 ay sonra kablo tv taahütüm sona erecek 1 tık daha ucuz internet arayışındaydım. Listemin içindeydiniz. Allahtan arkadaş konu açtıda çıkardım hemen. Konu kalsın burda arkadaşlarımada okuturum. 200 lira için belkide 20bin tl kaybettiniz yazık vallahi yazık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yasal dolandırıcılık bu. Çüş artık!!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • olay baştan yazıyorum ilk forum da alper bey gördüm abone olmak istiyorum dedim 3 gun dönüş olmadı sonra alper bey işiniz nasıl yapıyorsunuz yazdım dönüş olmadı mustafa bey veya umut bey aradı cumartesi gunu sözlü onay verdim pazartesi turk telekom port verdi akşam kurulum için geldiler imzaladim dedim iyi hizmet alırsam devam ederim 1 ay geceleri deli kopma oldu santral uzak dedim ping testleri çok yuksek istanbul avrupa yakasına bağlı pop noktasına çıkış yapıyor hat sonra ping normal dediler tabi normal direk istanbul olursa arza kaydı için aradım yüzme telefonu 5 defa kapatdılar müşteri hizmetleri arza kaydı bile zor açtım en son modem kapat dedim aradım otomatik arza bıraktı öyle arza kaydı açtım bir mesaj geldi 69.90 iadesi faturanızdan düşülmüştür. diye ilk benim kodu kullandığım kişi aktif olduğu indirim aldım sonrası forum da birisine benim kodu verdim abone oldu turk telekom fiber üzerinden millenicom kullanıyor kim hatırlamıyorum bana speed testden resimler paylaştı 35 MBps almış buna yapılması gereken indirim yapılmadı diğer konu ise 26 gunluk kullanım olmadı turk telekom devre değişimi yaptı port eski hattım tanımlaması yapıldı turk telekom idi sonra i iptal talebini vermek için kaç defa aradım yüzüme telefonu yeminle kapattılar yeminle son vicdanlı birisi iptal talebini aldı sonra forum konu açtım ondan sonra iptal edil millenicom filan hikaye müşteriye değer sıfır




  • tazmannia T kullanıcısına yanıt
    hocam tc açık onu silin
  • tazmannia T kullanıcısına yanıt
    Hocam bu satırları sana yazdıktan sonra bulunduğum bölgede çalışma var diyip kestiler interneti.
    Sabaha kadar bekleyecem bakalım kaç saat sürüyormuş bu genel çalışma. Cmc de çalışan arkadaşlarım var yarın şayet bu durumla yüne karşılaşırsam basıp gidicem kağıthanede dertleri neymiş yüzüme karşı söylesinler bakalım.
    Ben 2014ten beri milenicom kullanıyorum bunlar ipin ucunu hakikaten kaçırdı.

    Edit: internet saat 3 civarı geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Klaore -- 17 Temmuz 2019; 3:17:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haftalarca internet beklemek mi, 50 mbts 10lira olsa şu hizmet başlamadan bitirir meseleyi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuklacini kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millenicom

    Merhaba,
    Görüşme esnasındada belirtildiği gibi size yardımcı olmak adına geri dönüş sağlandı. Fakat yardımcı olma talebimi olumsuz değerlendirdinz. İptal işlemleriniz için ise faks göndermeniz dahilinde hattınızın iptal işlemleri gerçekleşecektir.

    Alıntıları Göster
    Şu mesaj dolandırıcılık kanıtı, dava açılsa kanıt. SS aldım dursun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom turknet hepsi ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.