Şimdi Ara

Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps) (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.535
Cevap
25
Favori
108.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tunc Sensation

    Şöyle bir durum oluyor, alabileceğinden çok üst bir hıza sabitlersen istediğin performansı alamıyorsun. bence Millenicom'u arayıp hızını 100 yerine 50'ye sabitlemelerini talep et. Hatta biraz daha garanti olsun dersen 35'e sabitlet kendini. Daha sonra bir daha test et. Yararlı olacağını düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Hocam yine buradaki yorumlardan aklımda kaldığı için bunu da denedim. MH bana 79 mbite yada 50mbite düşürebiliyoruz dedi ben de 79'a düşürmüştüm ve değişen hiçbir şey olmamıştı açıkçası :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakAngeL

    Hocam yine buradaki yorumlardan aklımda kaldığı için bunu da denedim. MH bana 79 mbite yada 50mbite düşürebiliyoruz dedi ben de 79'a düşürmüştüm ve değişen hiçbir şey olmamıştı açıkçası :(

    Alıntıları Göster
    sen 50'ye düşürmeyi dene bence. yine de gelişme yoksa bina içi bakır kablolarında kaçak var demektir. iç tesisatının kablo akım kalitesini kontrol ettirmen bir yöntem olabilir.
  • Hocam hat değerleriniz nasıl? Hat değerleriniz 20 mbit mi gösteriyor yoksa daha mı yüksek? Hat değerleriniz daha yüksekse, kablosuz test yaptıysanız testi kablolu yapabilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 10 Eylül 2018; 16:04:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakAngeL

    Arkadaşlar herkese merhaba, millenicom ile ilgili deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. T.Superonline fiber internet müşterisiyken taşınmamdan dolayı adsle mahkum olmuş ve yeni iss ararken buradaki yorumları da okuyarak millenicoma başvurmaya karar verdim. Kendi sitelerinden yaptığım sorgulama neticesinde 50-55mbit arasında hız alabileceğim söylenmiş; 35 ve 100mbit paketler arasında 10 TL'lik fark nedeniyle de 100mbitlik paketi seçtim. Bu arada T.Superonline üyeliğimi de iptal ettirmedim. Kuruluma gelen arkadaş dışarıda bulunan ankastreden evime doğrudan bir kablo çekti balkondan ve modeme bağladı, ancak ankastrede kablonun ucunu bantlama gereği bile duymadı. Modeme takılan kabloya da cat dediğimiz aparatı takmak yerine kabloların uçlarını birbirlerine bağladı ve klasik şekilde kıvırarak çıplak bıraktı :). Modem kurulumu yaparken de sağolsun VDSL seçeneği yerine ADSL seçeneğine kurulum yaptığı için bir süre de bu yüzden internet gelmesini bekledim ta ki bu durumu fark edene kadar ve kendim düzelttim. (70 TL çoktan işlenmiş oldu tabi)Yaptığım bütün hız testi sitelerinden alabildiğim maksimum hız 20 mbit daha üstünü göremedim. MH ile görüştüğümde 100mbite sabitlenmiş durumda olduğunu söylemelerine rağmen bu süreçte başıma gelenleri bir bir anlattım. Israrla telesekreterle aranıp sorununun çözülmüştür sizin teyidinizi almak istiyoruz demelerine rağmen evime gelen giden yok(ısrarla evime geldiklerinde bana haber vermelerini söylemiştim ama bu da yok). Israrla TTNET altyapısı kullandığımı söyleseler de tracert yaptığımda superonline bilgisi değişmeksizin karşıma çıkıyor. 10 gün olmamıştır herhalde aboneliğimin başlangıcından beri ve bir türlü sonuca ulaştıramadılar. Bütün bu bilgiler ışığında sizce benden kaynaklı bir sorun var mıdır? yada bir şeyleri eksik mi yapıyorum? bilgi ve deneyimlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum delirmek üzereyim.

    İzmir - Gaziemir

    Modeminiz nedir 100 mbit için modeminizin ac destekli olması gerek ve 5g den bağlantı yapıp 100 mbit değerlere ulaşabilirsiniz. Bende eski vdsl modem vardı kuruluma geldiklerinde bu modeme kurulum yaptırmıştım ve 35 mbit üstüne çıkmıyordu gidip ac destekli modem aldım şuan hızım kablosuz 93 mbit rahat alıyorum. Hat değerlerinizi atarsanız arkadaşlar yardımcı olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnemyTerritory

    Hocam hat değerleriniz nasıl? Hat değerleriniz 20 mbit mi gösteriyor yoksa daha mı yüksek? Hat değerleriniz daha yüksekse, kablosuz test yaptıysanız testi kablolu yapabilir misiniz?
    zyxel modem geldi arayüzüne biraz yabancı olduğum için bunu kontrol edemedim bana MH tarafından verilen bilgi biliyorum sadece nasıl bakabileceğim hususunda bilgi verirseniz mesaiden sonra eve geçtiğimde direk bilgi paylaşırım. Ayrıca masaüstü bilgisayarımda denedim kablolu, hatta çok saçma biliyorum ama ios işletim sistemli bilgisayarımda kablosuz olarak denedim yine aynı değişen bir şey yoktu.

    @Tunc Sensation hocam sizin dediğinizi de deneyeceğim ancak bina içinden değil ayrı bir kablo ile balkondan çektik kabloyu, yani dış ankastreden kablo balkona cıkıyor balkondan direk modemime bağlanıyor kablo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakAngeL

    zyxel modem geldi arayüzüne biraz yabancı olduğum için bunu kontrol edemedim bana MH tarafından verilen bilgi biliyorum sadece nasıl bakabileceğim hususunda bilgi verirseniz mesaiden sonra eve geçtiğimde direk bilgi paylaşırım. Ayrıca masaüstü bilgisayarımda denedim kablolu, hatta çok saçma biliyorum ama ios işletim sistemli bilgisayarımda kablosuz olarak denedim yine aynı değişen bir şey yoktu.

    @Tunc Sensation hocam sizin dediğinizi de deneyeceğim ancak bina içinden değil ayrı bir kablo ile balkondan çektik kabloyu, yani dış ankastreden kablo balkona cıkıyor balkondan direk modemime bağlanıyor kablo

    Millenicom'dan mı aldınız modemi? Hangi model bilmiyorum ama zyxel modemlerde modem arayüzüne girdikten sonra sistem monitörü, xdsl istatistikleri diye bir yer olması lazım.https://youtu.be/i8vhycmiobk?t=26s Ordaki hat değerlerini atabilir misiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilgisayara kablolu bağlantı yaparsanız hattın desteklediği tüm hızı alırsınız. Firmaların verdiği modemlerde ise ne yazık ki 802.11 AC/5Ghz bandı olmadığı için 30-35mbit üzerine çıkmanız mümkün değil wifi ile. Bu bandı destekleyen bir modem almanız gerekir kablosuz bağlantı kullanmak zorundaysanız.
  • Anladığım kadarıyla Data Rate: 19487 kbps sabitlendiği için bunun üstüne çıkamıyorum. Bu yazıyı yazarken bir yandan da MH ile görüşüyorum ve durumu aktardım ancak onlar da bu duruma pek hakim değiller.

    Kendilerine sorunun bu data rate ile ilgili olabileceğini söylediğimde kendilerince güncellediler ancak bundan sonrası yükseltme işlemlerinin teknik birimin yapabileceğini ve bu şekilde durumu kendilerine ileteceklerini söylediler. Data Rate 19kdan 20kya çıkarıldı sadece
    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)
    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)
    Test yaptığımda da ulaşabildiğim ortalama değerler bunlar ve bu değerlerin de üstüne çıkamıyorum. Masaüstü bilgisayarımdan ethernet kablosu ile yapmış olduğum sonuç. Modem markası da Zyxel VDSL VMG1312-T20B
    Millenicom Sınırsız Kampanyalar (16 - 35 - 100 mbps)




  • Hocam hattınız 20 mbit alıyor ve snr 8.4. Snr 8'in altına düştüğü zaman hattın stabilitesi azalır ve kopmalar meydana gelebilir. Site üzerinden sorgulamada 50-55 mbps gördüyseniz ve 8 snr ile 20 mbit alıyorsanız bunun anlamı kablonuzda sıkıntı var demektir. Muhtemelen ankastredeki bağlantı sağlam olmadı. Klemens alıp ankastreye kendiniz tekrar bağlayın. Kablonun tek parça(solid) olması önemli, saçaklı - zil kablosu gibi(stranded) ise o kabloyu cat5e-cat6 kablo alarak değiştirin.

    https://179432-522442-raikfcquaxqncofqfm.stackpathdns.com/wysiwyg/category/solid-vs-stranded.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 10 Eylül 2018; 19:16:16 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • BreakAngeL B kullanıcısına yanıt
    Hocam o verdikleri modem ile taş çatlasın 40 mbit alırsın. Burayı incele istersenhttps://forum.donanimhaber.com/millenicom-rezaleti--133915337

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @EnemmiyTerritory Hocam kablom solid lakin tek parça değil arada bir ekleme yapmak zorunda kaldım burayı da lehimledim kayıp yaşamamak için. Ankastredeki kabloyu da kontrol edeceğim gündüz vakti fırsatım olunca bundan sonrası bakalım nasıl bir geri dönüş yapacaklar bana data ratein yükseltilmesi konusunda.

    @guguk inceledim hocam orayı ancak kablosuz bağlantıda veri kaybı yaşamak gibi problemim yok ethernet üzerinden kullanıyorum ihtiyacım olan tamamen ethernet üzerinden bu değerlere yükselebilmek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakAngeL

    Anladığım kadarıyla Data Rate: 19487 kbps sabitlendiği için bunun üstüne çıkamıyorum. Bu yazıyı yazarken bir yandan da MH ile görüşüyorum ve durumu aktardım ancak onlar da bu duruma pek hakim değiller.

    Kendilerine sorunun bu data rate ile ilgili olabileceğini söylediğimde kendilerince güncellediler ancak bundan sonrası yükseltme işlemlerinin teknik birimin yapabileceğini ve bu şekilde durumu kendilerine ileteceklerini söylediler. Data Rate 19kdan 20kya çıkarıldı sadece


    Test yaptığımda da ulaşabildiğim ortalama değerler bunlar ve bu değerlerin de üstüne çıkamıyorum. Masaüstü bilgisayarımdan ethernet kablosu ile yapmış olduğum sonuç. Modem markası da Zyxel VDSL VMG1312-T20B
    Modem de herhangi bir sorun yok.Dışarıya çıkartılan ucuna modeminize bağlayabilirseniz modem arayüzü snr değerleri vs değişecektir.Orasının ekran fotoğraflarını koyabilirsiniz.Ayrıca bağlantı durumundayken sağ tarafta durum yazıyor ona tıklayın açılan sayfada sağ altı da koyun.https://ceppaketleri.com/vodafone-fiber-altyapi-sorgulama/ buradan da bir sorgulama yapın. Son olarak en son sorgulamada doğru hızı verirse bina içi kablolamada sıkıntı vardır.Veya bağlayan personel düzgün bağlayamadı.Ancak sizin modeminize bağlanıp bildiğim birkaç şey denemek isterim eğer ki izin verirseniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakAngeL

    @EnemmiyTerritory Hocam kablom solid lakin tek parça değil arada bir ekleme yapmak zorunda kaldım burayı da lehimledim kayıp yaşamamak için. Ankastredeki kabloyu da kontrol edeceğim gündüz vakti fırsatım olunca bundan sonrası bakalım nasıl bir geri dönüş yapacaklar bana data ratein yükseltilmesi konusunda.

    @guguk inceledim hocam orayı ancak kablosuz bağlantıda veri kaybı yaşamak gibi problemim yok ethernet üzerinden kullanıyorum ihtiyacım olan tamamen ethernet üzerinden bu değerlere yükselebilmek

    Data rate'in yükseltilmesi konusunda onlar şimdilik daha fazla bir şey yapamaz. Şu anda modem 20 mbit'te 8 snr ile oturmuş gözüküyor. Port hızları 24-35-50-75-100 diye gidiyor. 20 mbit'te oturmuş olması onların daha yüksek hız gönderdiği, modemin ise kablodan dolayı ancak bu hızda bağlantıyı koparmadan sağlayabildiğini gösteriyor.

    Anladığım kadarıyla ankastrede bir ek var, bir de ankastreden modeme girerken bir ek var, doğru mudur? modeme giden tarafına ek yapmadan direkt rj11 telefon jack çaktırabilmeniz mümkün mü? Bir de dediğim gibi ekleri kontrol edin, gerekirse klemens ile kendiniz yapın, kabloda da ezilme, bükülme olmasın.

    Bir diğer yöntem kısa bir telefon kablosu alıp ankastredeki evinize giden kabloyu çıkartıp bu kısa kabloyu takıp ankastrede test etmeniz olur. (Modem için elektriği bir şekilde temin etmeniz gerekecek.)

    https://www.cryptosam.com/wp-content/uploads/2013/11/telekom-ankastre-hiz-olcumu.jpg

    Bu sayede evinize gelen kablonun sağlam olup olmadığını anlayabilirsiniz. Eğer yine düşük hız çıkıyorsa portun arızalı olması yada ek yapılan kısa kablonun reglet'e iyi çakılmadığı ihtimali var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 10 Eylül 2018; 20:30:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bütün cevaplarınızı derlediğimde anladığım kadarıyla ki hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, direkt olarak ankastre kaynaklı bir sorun değilse kablolama konusunda yaşadığımız bir sıkıntıdan kaynaklanıyor. Çünkü modemle ilgili bir mekanik bir arızası yoksa herhangi bir sorun yok, bütün altyapı sorgulama sitelerinden aldığım sonuç 50-55 mbit arası değer alabileceğim, 24-35-50-75-100 data rateleri arasında beni 35e yada 50ye konumlandırabilir modemde buna cevap verebilir. Ama nedense konumlandırmadılar teknik birimin yetkisinde diye belki çözümü bu olabilir çünkü verilen değer kadar kullanıyorum. Her ne kadar çözüme etki etmese de kızdığım nokta bizlerin bu sorunları böylesine çözebiliyorken en azından çözümler üretebiliyorken ar-ge kuruluşlarına milyonlar döken bu şirketler neden bu konuda yoksunluk çekiyor bizlere çile çektiriyor. 8mbit hız kotayı aşınca da 3mbite düşen adslim varken daha mutluydum sanki kaldı ki buraya da 100mbit fiber internet kullanırken düştüm dipsiz bir kuyudayım resmen :D
    Çok da başınızı ağrıttım kusura bakmayın yarın mesaiye giderken gündüz vakti ankastre ve kabloları fotoğraflayıp paylaşacağım baktık yine bir çözüm bulamıyoruz çirkefe vurma vaktidir :D @Hamsiki yarın eve gelince rahatsız ederim bir de siz deneyin tw ile bakalım çözüm olacak mı




  • Daha belgeler ulaşmadan zam gelmiş fiyatlara. Eğer eski fiyatlardan verirlerse alacağım yoksa imzalamak yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İyi ki aradıklarında cevap vermemişim.

    Satışa çıktığında 69.99'du, bir kaç gün sonra 79.99, şimdi de 84.90 olmuş. Bu gidişle üçlü hanelere ulaşacağız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş bu ne ya. Afedersiniz t...k mı geçiliyor. Bu da dolara mı endeksli, bunlarda mı fırsatçı oldu.

    Firma yetkilisi buradaysa bir açıklama yapabilir mi?

    1 ay önce tahaütüm devam ettiği için 69.90 dan bağlatamadım.

    Bu süreç içinde önce 79.90 tl ye yükseldi.

    Şimdi de 89.90 tl diyor.

    Dalga mı geçiliyor.

    Siz kullanan arkadaşlar şimdi 1 ay önce 69.90 a bağlattığınız internete 89.90 mı vereceksiniz bu aydan sonra?

    Bir daha ki ay 119.90 yaptım der ise ne yapacaksınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vollkan59 -- 10 Eylül 2018; 23:38:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BreakAngeL

    Bütün cevaplarınızı derlediğimde anladığım kadarıyla ki hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim, direkt olarak ankastre kaynaklı bir sorun değilse kablolama konusunda yaşadığımız bir sıkıntıdan kaynaklanıyor. Çünkü modemle ilgili bir mekanik bir arızası yoksa herhangi bir sorun yok, bütün altyapı sorgulama sitelerinden aldığım sonuç 50-55 mbit arası değer alabileceğim, 24-35-50-75-100 data rateleri arasında beni 35e yada 50ye konumlandırabilir modemde buna cevap verebilir. Ama nedense konumlandırmadılar teknik birimin yetkisinde diye belki çözümü bu olabilir çünkü verilen değer kadar kullanıyorum. Her ne kadar çözüme etki etmese de kızdığım nokta bizlerin bu sorunları böylesine çözebiliyorken en azından çözümler üretebiliyorken ar-ge kuruluşlarına milyonlar döken bu şirketler neden bu konuda yoksunluk çekiyor bizlere çile çektiriyor. 8mbit hız kotayı aşınca da 3mbite düşen adslim varken daha mutluydum sanki kaldı ki buraya da 100mbit fiber internet kullanırken düştüm dipsiz bir kuyudayım resmen :D
    Çok da başınızı ağrıttım kusura bakmayın yarın mesaiye giderken gündüz vakti ankastre ve kabloları fotoğraflayıp paylaşacağım baktık yine bir çözüm bulamıyoruz çirkefe vurma vaktidir :D @Hamsiki yarın eve gelince rahatsız ederim bir de siz deneyin tw ile bakalım çözüm olacak mı
    tamamdır umarım yenilediğimde sinyali durumu düzeltebilir.Eğer düzeltmez ise fabrika ayarlarına döndürmek eski haline geri getirir.Haberiniz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mesaopp -- 11 Eylül 2018; 0:1:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vollkan59

    Arkadaş bu ne ya. Afedersiniz t...k mı geçiliyor. Bu da dolara mı endeksli, bunlarda mı fırsatçı oldu.

    Firma yetkilisi buradaysa bir açıklama yapabilir mi?

    1 ay önce tahaütüm devam ettiği için 69.90 dan bağlatamadım.

    Bu süreç içinde önce 79.90 tl ye yükseldi.

    Şimdi de 89.90 tl diyor.

    Dalga mı geçiliyor.

    Siz kullanan arkadaşlar şimdi 1 ay önce 69.90 a bağlattığınız internete 89.90 mı vereceksiniz bu aydan sonra?

    Bir daha ki ay 119.90 yaptım der ise ne yapacaksınız?
    Hocam oris ve millenicomda taahhüt yok ancak fiyat garantisi de yok. Ama netspeedte 1 yıl garanti fiyat var. Bu yüzden ben buna geçmiştim.
  • Böyle tarifeolmaz zaten, bir fiyat garantisi olur, ucu bu şekilde açık tahaütsüz olsa kaç yazar. Milemiye geçecektim ama, bu sebepten eledim. Hayır, 79.90 sandım başvurdum yarın ararlar, hiç telefonu açmayayım en iyisi. 89.90 yapmış.

    Şimdi yön değişti ya netspedd olacak ya türknet 79.90 paketi var, bakayım onlar fiyat garantisi veirse oraya geçerim, olmadı netspeed ile bitiririm.

    Oris falan işim olmaz, forumda arkadaşlar iss açsa daha çok güvenirim :))
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.