Şimdi Ara

Millenicom Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 gün önce adsl'den vdsl'e geçiş yapmak için müşteri hizmetlerini aradım ve 50mbps hıza geçiş yaptım telefondaki kadın hemen kullanabilirsiniz dedi ve telefonu kapattık. Kapattığımız anda internet koptu ve 1 hazirana kadar internet erişimi açılacak diye mesaj geldi. en az 4 kere geri müşteri hizmeterini aramama rağmen "sistemde 50mbps gözüküyor" deniyor. Ee görünüyorda benim internetimi neden kestiniz? 1 haziranda geri açılacaksa neden hemen kullanabilirsiniz dendi?



  • Merhaba,konuyla alakalı yaşamış olduğunuz mağduriyet için firma olarak üzgün olduğunuzu belirtmek isteriz. PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz
  • Sistemlerde hata olduğunu ben zaten duymadım. Eğer çözmezlerse btk cimer vs şikayet edilecek yerleri sıralayın bakın nasıl hızlı çözüm buluyorlar :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.