Şimdi Ara

Millenicom Paket Kaybı Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün Turknet'teki akşam ping coşması ve hız düşmesi sebeplerinden dolayı Millenicom'a yaptığım geçişim tamamlandı. Fakat bir sorun var ki çok fazla paket kaybım var. Oyunlarda çok fena hissediliyor. Grup konuşmalarında playstation 4'te sesler cızırdıyor. Oyunlar takılıyor falan çok kötü. Daha yeni geçtim bu durum düzelmezse kapatıp Türk Telekom'a geçiş yapacağım gibi duruyor.
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu







  • Şehrinizdeki Millenicom cihazının çıkışında problem var. Millenicom cihazına kadar sorun olmamış demek ki altyapınızda sorun yok. Cihaz ile SOL omurgası arasında problem çıkmış gibi duruyor. Umarım kısa süre içerisinde müdahale edip çözerler. Alper Bey'e sorunu mesaj atın derim. Benim de şehirdeki cihazımda kapasite sorunu vardı. Müşteri hizmetleri ile bayağı uğraştım çözemediler bir türlü. Alper Bey'e mesaj attıktan sonra 24 saat geçmeden çözüldü.
  • Etiketledim fakat özeldende yazıyorum o zaman umarım düzelir. Türk Telekoma taahhüt ile bağlanmak hiç istemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinden müşteri numaranızı paylaşabilir misiniz
  • Bugün arandım fakat tek yapışan şey modemimim yeniden başlatılması oldu gibi. Hocam dediğiniz gibi anlattım fakat arayan arkadaşın paket kaybı ile vs. pek bir alakası yok gibi duruyordu. Benden hangi oyunlarda ya da uygulamalarda sorun yaşadığımı sordu. Hepsinde sorun yaşıyorum spesifik değil ki.@HHsungur
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu
    Alper hocam çözerseniz siz çözersiniz bu durumu. Yoksa gerçekten zamanında Netspeed'deykende bu sorunu yaşamıştım hiçbir zaman çözememişlerdi. Biliyorum ben bu paket kaybı olayını pingden beter bu yaşanmaz bununla. @Alper Karaer - Millenicom




  • simos35 kullanıcısına yanıt
    Şimdi network ekibine iletecektir müşteri hizmetleri. Oradan gelecek dönüşte çözüm sunulacağını düşünüyorum. Sorun çözülmezse bana PM atabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamdır hocam teşekkür ederim. Umarım hızlı bir şekilde çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • simos35 kullanıcısına yanıt
    Netspeed’de paket kaybı sorunu kronik bir sorun, kullanan herkes yaşıyor. Ancak Millenicom’da bu tarz bir kronik sorun yok. Zaten attığınız görselde da açıkça görünüyor Millenicom cihazına ulaşmakta sorun yok, cihazın omurga bağlantısında sorun var. Bir daha aranırsanız sorunu bu şekilde söyleyin. Umarım hızlıca hallederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söyledim hocam zaten sizin söylediklerinizi söyleyince "hmm o zaman biz bir inceleyelim bu durumu" demeye başladı. Bakalım bana pek bir sonuç çıkacak gibi gelmiyor ama hayırlısı. Çok uzun süre bekleyemem zaten en fazla 1-2 gün sonra iptal ederim.
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simos35 -- 19 Aralık 2019; 22:4:9 >




  • Sorun olduğu gibi devam ediyor Alper bey işe el atmadan pek çözülecek gibide durmuyor açıkçası. Çok fazla saat başı yazmak istemiyorum fakat bağlattığım ilk gün bu sorun çıkınca doğal olarak insan pek hoşnut kalmıyor bir an önce çözülsün istiyor. Birde bu sorun hız düşmesi vs. gibi değil oyun, sesli konuşma gibi olayları direkt etkiliyor.
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu
    @Alper Karaer - Millenicom @millenicom




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simos35

    Sorun olduğu gibi devam ediyor Alper bey işe el atmadan pek çözülecek gibide durmuyor açıkçası. Çok fazla saat başı yazmak istemiyorum fakat bağlattığım ilk gün bu sorun çıkınca doğal olarak insan pek hoşnut kalmıyor bir an önce çözülsün istiyor. Birde bu sorun hız düşmesi vs. gibi değil oyun, sesli konuşma gibi olayları direkt etkiliyor.

    @Alper Karaer - Millenicom @millenicom
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Merhaba daha önce arandım zaten. Arayıp modem resetlemeyle çözülecek bir sorun değil bu. Muhtemelen bölgemdeki cihazların birinde bir sorun var. Eğer en kısa sürede çözüm sunulmazsa başka firmaya geçmek zorunda kalacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simos35

    Merhaba daha önce arandım zaten. Arayıp modem resetlemeyle çözülecek bir sorun değil bu. Muhtemelen bölgemdeki cihazların birinde bir sorun var. Eğer en kısa sürede çözüm sunulmazsa başka firmaya geçmek zorunda kalacağım.
    Merhaba, pm üzerinden sizlere bilgi paylaşıyor olacağız.
  • simos35 kullanıcısına yanıt
    El attım şimdi :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkür ederim Alper bey daha önce de bir arkadaşa bu şekilde yardımcı olmuşsunuz. Ancak siz gerekli yönlendirmeyi yapabilirsiniz gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun olduğu gibi devam ediyor
    Millenicom Paket Kaybı Sorunu
    Hocam şanslı mısınız yoksa vip üye falan mısınız 24 saat geçmeden sizin sorununuzu nasıl çözdüler




  • TRACEROUTE:
    traceroute to 46.1.134.102 (46.1.134.102), 15 hops max, 60 byte packets
    1 Blizzard Blizzard 0.311 ms 0.303 ms 0.303 ms
    2 37.244.24.131 (37.244.24.131) 0.592 ms 0.711 ms 0.842 ms
    3 Blizzard Blizzard 2.521 ms 2.542 ms 2.544 ms
    4 137.221.66.44 (137.221.66.44) 1.126 ms 1.136 ms 1.136 ms
    5 137.221.78.72 (137.221.78.72) 31.524 ms 31.545 ms 31.546 ms
    6 137.221.78.34 (137.221.78.34) 1.154 ms 1.243 ms 1.234 ms
    7 adm-b2-link.telia.net (62.115.178.202) 0.786 ms 0.765 ms 0.753 ms
    8 adm-bb3-link.telia.net (62.115.141.66) 1.224 ms 1.306 ms 1.361 ms
    9 adm-b1-link.telia.net (62.115.136.195) 1.431 ms 1.435 ms 1.425 ms
    10 telecomitalia-ic-327065-adm-b1.c.telia.net (62.115.9.33) 24.137 ms 24.286 ms 24.263 ms
    11 et2-1-2-51.istanbul2.ist.seabone.net (93.186.132.247) 62.115 ms 62.126 ms 62.124 ms
    12 217.65.186.148 (217.65.186.148) 199.957 ms 199.972 ms 200.033 ms
    13 * * *
    14 * * *
    15 * * *


    22/12/2019 10:02:18 UTC
    --------------------

    PING:
    PING 46.1.134.102 (46.1.134.102) 56(84) bytes of data.

    --- 46.1.134.102 ping statistics ---
    4 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 2998ms



    22/12/2019 10:02:18 UTC
    --------------------

    MTR:
    Start: Sun Dec 22 10:02:18 2019 Blizzard 1.|-- Blizzard 0.0% 10 0.2 0.2 0.2 0.3 0.0
    2.|-- 37.244.24.131 0.0% 10 0.8 0.6 0.4 0.9 0.0
    3.|-- Blizzard 0.0% 10 1.1 1.2 1.0 2.4 0.3
    4.|-- 137.221.66.44 0.0% 10 44.2 8.5 1.1 44.2 14.0
    5.|-- 137.221.78.72 0.0% 10 6.4 12.1 1.7 78.8 23.5
    6.|-- 137.221.78.34 0.0% 10 1.0 5.4 1.0 43.2 13.3
    7.|-- adm-b2-link.telia.net 0.0% 10 0.9 0.9 0.7 1.1 0.0
    8.|-- adm-bb3-link.telia.net 0.0% 10 1.2 1.2 1.2 1.5 0.0
    9.|-- adm-b1-link.telia.net 0.0% 10 1.7 1.3 1.1 1.7 0.0
    10.|-- telecomitalia-ic-327065-adm-b1.c.telia.net 0.0% 10 24.3 24.3 24.0 25.0 0.0
    11.|-- et2-1-2-51.istanbul2.ist.seabone.net 0.0% 10 62.2 62.2 61.9 62.9 0.0
    12.|-- 217.65.186.148 0.0% 10 181.1 163.9 62.7 254.8 66.5
    13.|-- ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0


    22/12/2019 10:02:17 UTC
    --------------------

    Siz yine iyisiniz bende 100% packet loss var.




  • Millenicom Paket Kaybı Sorunu

    Pazartesi iptal ettirip Türk Telekom'a geçiyorum. Geçiş yaptığım gün yani Salı gününden beri hiçbir şey yapamaz olduk. Oyuna gireceğim zaman mobil veriyi açıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simos35 -- 22 Aralık 2019; 14:26:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simos35



    Pazartesi iptal ettirip Türk Telekom'a geçiyorum. Geçiş yaptığım gün yani Salı gününden beri hiçbir şey yapamaz olduk. Oyuna gireceğim zaman mobil veriyi açıyorum.
    Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Sayın millenicom yetkilisi sorun belli çözümü belli. Veriyorum telefon numaramı arayan arkadaş modeme reset attırıyor kendisi bağlantıyı sıfırlıyor. Birde sorunu yaşadığınız oyun ya da uygulamaların isimlerini alalım çözmeye çalışacağız diyor. Salıdan beri bir gelişme göremedim. Sorun bende değil belliki sizin cihazlarda bir problem var hangi hopta sıkıntı olduğu attığım görsellerden bariz belli. Çözemeyiz beyefendi o cihazların bakımı vs. çok masraflı böyle devam edeceksiniz diyin bende yoluma bakayım. Sistemden internetimi yeniden başlatmayla ya da modeme reset attırmayla çözülmez bu sorun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.