Dün modem istatistiklerinden hızımı 24'e düşürdüklerini gördüm. BTK'ya yazdım. Bugün hemen 35'e yükseltmişler. Daha önce de aynı çakallığı yapmışlardı. Ben sürekli acaba hızımı düşürdüler diye kontrol etmek zorunda mıyım? BTK'ye şikayet ediyoruz, cevabı millenicom veriyor. Ne yapıcaz bu firmayı? Bu firmanın cezalandırılması hatta kapatılması için ne yapmamız lazım? ![]() ![]() |
Millenicom gizli gizli müşterilerin hızını düşürüyor.




-
-
gün içinde kesilmeler oluyorsa düşürmüş olabilirler bana da öyle yapmışlardı. müşteri hizmetlerine sordunuz mu hiç
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Alıntı
metni:Bu firmanın cezalandırılması hatta kapatılması için ne yapmamız lazım? Neden halen kullanmaya devam ediyorsunuz peki eğer bu şekilde memnuniyetsizliğiniz söz konusu ise?
Burada da belirtildiği gibi, işletmecilerin verdiği yanıta itiraz hakkı mevcuttur. Yani verilen yanıttan memnun olmadığınızda üstteki "itirazda bulun" tuşuna basabilirsiniz.
-
Ucuz diye girdik, şimdi pişmanım. Ping ve latency düşük bir internet lazım. Bölgemizde de fiber yok. Sürünüyoruz.
-
Müşteri hizmetleri aptalın teki. Modeme gelen kablonuz ezilmiş, kırılmıştır vs. her seferinde saçma salak bahaneler.
Yine hızımı düşürmüşler. Gelde sövme.
-
Taahhüt yoksa değiştirin hocam. Millenicom'a laf anlatılmaz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
BTK şikayet hiçbir işe yaramıyor. Firmanın attığı cevabı kopyala+yapıştır yapıyorlar. Şu rezilliğe bak. BTK'yı CİMER'e şikayet etmek lazım. Tabi CİMER'de BTK'nın cevabını kopyala+yapıştır yapar. Devlet kurumları kopyala+yapıştırdan ibaret hale gelmiş.
-
Evet, aylardır 100megabit faturası ödeyip 25megabit hız alıyorum. Bu rezil firmadan bir an önce kurtulmak için uğraşıyorum. Bir türlü hizmet numarasını vermiyorlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X