Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.728
Cevap
14
Favori
91.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 ay
  • Cevaplayan Üyeler 378
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 459
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 131
  • Favoriye Eklediklerim 14
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (459 mesaj) Alper_Karaer (101 mesaj) thelordof (79 mesaj) Boldrex (25 mesaj) DesiroN (22 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1091 mesaj) Mobil (302 mesaj) Mini (81 mesaj) Uygulama (254 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj

    Ben bugün aradım müşteri hizmetlerini Oris telekomdan geçiş yapıcamı söyledim bana +9tl modem ücreti olacağını söylediler.Hattım fiber modem telekomun modemi.
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1587 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sirinmustafa

    Ben bugün aradım müşteri hizmetlerini Oris telekomdan geçiş yapıcamı söyledim bana +9tl modem ücreti olacağını söylediler.Hattım fiber modem telekomun modemi.
    Merhaba,
    Pm üzerinden bilgilendirme yapılmıştır.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj

    Ben daha önce Turk telekomdan oris telekom'a geçiş yaptım hiç bir şekilde oris benden modem ücreti talep etmedi.
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    260 Mesaj

    Modem var ama değiştirmek istiyordum
    Prestij pakette kurulum bedeli vs gibi ücretler yazıyor. Bunların netleşmesin istiyorum

    Geçiş yaptığımda ödeyeceğim ücretler neler
    Modem istersem hangi marka model modem veriliyor ücreti nedir ne değildir?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1587 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: akruban

    Modem var ama değiştirmek istiyordum
    Prestij pakette kurulum bedeli vs gibi ücretler yazıyor. Bunların netleşmesin istiyorum

    Geçiş yaptığımda ödeyeceğim ücretler neler
    Modem istersem hangi marka model modem veriliyor ücreti nedir ne değildir?
    Merhaba,
    Farklı bir ıss firmasından geçiş yapmanız durumunda kurulum ve modem ücreti alınmamaktadır. Fakat modem talep etmeniz durumunda stokta ki durumuna göre zyxel ve tp lınk marka modem gönderimi yapabiliyoruz.
    _____________________________
  • Yarbay
    4978 Mesaj
    Online oyun oynayıp millenicomdan memnun olan varmı



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj

    Eve kadar fiber (FTTH ya da fiberV1 diyoruz) altyapıdaTürk Telekom’un toptan maliyetlerdeki değişim önerisi yüzünden bu ücret firmalar yeni aboneliklerde talep etmeye başladı. Toptancı bizden alcağı için biz de sizlerden istemeye başladık. Bahsettiğim firmaların yeni abonelik şartlarını okursanız istensiğini görebilirsiniz.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    sirinmustafa kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1955 Mesaj
    turknet 35mbit interneti 76tl yaptı 2-3 daha indirim var. bitene kadar fiyatı artmazsa milleni ye geçerim.
    _____________________________
    (...-e(RC)o-...(..._35_1/2_KarŞıyaKa_...)
  • Binbaşı
    1024 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trablus35

    Koskoca socar satın almış millenicom u bumu prestij kampanyası internet piyasasına yeni girdiniz madem yapın daha sağlam bir kampanya
    Aynen ben daha ucuza 35mb kullanıyorum bu firma yeni daha pahalı kampanya yapmış ben 66 lira ödüyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    289 Mesaj

    Bana modem ücreti var diyosunuz bu arkadaşa yok diyosunuz aradaki fark ne anlamadım.
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    136 Mesaj
    28 Haziran 2019 günü akşam saatlerinde başvuru talebim müşteri hizmetleri tarafından alındı... Cumartesi günü evrak için arandım. Fakat müsait değildim. Daha sonra müsait olunca arayan numarayı tekrar aradım. Müsaitim diye.. Arkadaş evrakların eksik geldiğini pazartesi günü geleceğini söyledi. Ve pazartesi günü(01 Temmuz 2019) geldi. Evrakları teslim aldı, telefon yolu ile sisteme girişi de sağlandı. Buraya kadar işlemler normal fakat benden 1 gün önce başvuran arkadaşım evrakları kargo ile pazartesi günü yolladı ve interneti salı günü açıldı. Ben birçok kez müşteri hizmetlerini aradım. 4 kez filan manuel müdahaleye düştüğünü görüyorlar. Her müşteri temsilcisi bir kayıt oluşturuyor. Aciliyetimi bildiriyor. Hatta özellikle aranmam için açılan kayıtlara numara eklettim. Ama herhangi bir geri dönüş olmadı. Yani müşteri hizmetleriniz müşteriye istediği bilgiyi vermekte yetersiz kalıyor...



    Fakat Donanım haber üzerinden açtığım kayıtlarda ise ilgi alaka daha iyi görülmektedir. Bana telefon ile Zehra hanım geri dönüş sağladı. Ama burada da aynı şeyler söylenmektedir. Burada da yetersizlik söz konusudur. Aktivasyon ekibi tarafından gerekli bilgiyi alamamaktayım..
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1587 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: sirinmustafa

    Bana modem ücreti var diyosunuz bu arkadaşa yok diyosunuz aradaki fark ne anlamadım.
    Merhaba,Alper beyin de dediği gibi fiber alt yapısından yararlanan müşterilerimiz için modem kira bedeli alıyoruz.Toptancı bizden alacağı için biz de sizlerden istemeye başladık. Fiber alt yapısında olmayan müşteriler için böyle bir süreç yoktur.Kendi destekledikleri modemlerini kullanabilirler.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1024 Mesaj
    merhaba türknet kullanıyorum sorun yaşamadım ama fiyat yükselttikleri için milenicoma geçmeyi düşünüyorum neler yapabiliriz
    _____________________________
  • Er
    3 Mesaj

    İyi günler milenicomdan aldığım inyernette sıkıntı yaşıyorum 03.06.2019 gününde bağlanan internetim sadece iki gün kullanabildim müşteri hiznetlerini aradıktan sonra birşeyler yaptılar ve internetim gitti ve gelmiyor bina girişindeki port girişinde sıkıntı olduğunu söylediler kuzenim aldı aynı portu kullanıyoruz onda böyle bir sıkıntı yok lütfen sıkıntının en kısa sürede yapılmasını istiyorum gereği yapılmassa internetimin iptalini gerçekleştireceğim
    _____________________________
  • Yarbay
    3334 Mesaj
    Yeni ev için biraz önce başvuru yaptım.Ftth altyapı var umarım memnun kalırım.
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1587 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: aligultekin34

    28 Haziran 2019 günü akşam saatlerinde başvuru talebim müşteri hizmetleri tarafından alındı... Cumartesi günü evrak için arandım. Fakat müsait değildim. Daha sonra müsait olunca arayan numarayı tekrar aradım. Müsaitim diye.. Arkadaş evrakların eksik geldiğini pazartesi günü geleceğini söyledi. Ve pazartesi günü(01 Temmuz 2019) geldi. Evrakları teslim aldı, telefon yolu ile sisteme girişi de sağlandı. Buraya kadar işlemler normal fakat benden 1 gün önce başvuran arkadaşım evrakları kargo ile pazartesi günü yolladı ve interneti salı günü açıldı. Ben birçok kez müşteri hizmetlerini aradım. 4 kez filan manuel müdahaleye düştüğünü görüyorlar. Her müşteri temsilcisi bir kayıt oluşturuyor. Aciliyetimi bildiriyor. Hatta özellikle aranmam için açılan kayıtlara numara eklettim. Ama herhangi bir geri dönüş olmadı. Yani müşteri hizmetleriniz müşteriye istediği bilgiyi vermekte yetersiz kalıyor...



    Fakat Donanım haber üzerinden açtığım kayıtlarda ise ilgi alaka daha iyi görülmektedir. Bana telefon ile Zehra hanım geri dönüş sağladı. Ama burada da aynı şeyler söylenmektedir. Burada da yetersizlik söz konusudur. Aktivasyon ekibi tarafından gerekli bilgiyi alamamaktayım..
    Merhaba,
    Tarafınıza geri dönüş sağlanılıp bilgi verilmiştir.
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Ekonomi
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Canlı Tv izle
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.