Şimdi Ara

MİLLENİCOM’DA TAAHHÜTSÜZ, KOTASIZ, FİBER HIZINDA İNTERNET 1 AY BEDAVA! (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.759
Cevap
12
Favori
98.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 19 temmuzda sözleşme imzaladım ama ondan sonra geciş işlemi hala gerçekleşmedi.Bu süre zarfında mevcut kullanmış oldugum iss firması aradı ve internet sorunu mu halletti.14 günlük cayma hakkımı kullanıcam.Sözleşme üzerinde cayma formunu faks ile yollasam yeterli olur mu?
  • Bu firma net sorunlu orasını anladım 11 temmuzda başvurdum 12 temmuzda evraklar imzalanıp yüklendi, 22 temmuza kadar geçiş olmayınca ben aradım 22-26 temmuz arasında aralıksız ya onlar yada ben aradım konuştum ilk aramamda hafta sonuna kadar geçişi yapmazlarsa iptal edeceğimi beyan ettim konuştuğum arkadaşlar hep ertesi gün işlemlerin biteceğini söyleyip durdu en son 26 temmuz cuma günü öğlen aradım dedim ne oldu bizim geçiş akşama kadar olacak cevabı aldım iyi dedim akşam olmazsa ben arayıp iptal talimatı veririm dedim, akşam oldu tabi ki geçiş felan olmadı aradım iptal talebi yaptım onun içinde 29 temmuz yani bu gün aradılar öğlen iptal isteme sebebiniz nedir felan klasik ikna etme lafları bende dedim böyle böyle 16-17 gün ugraştınız olmadı felan iptal edin dedim tabiki telefondaki arkadaş işleminiz manuele düşmüş geçiş için buradaki arkadaşla ben yüz yüze konuşacağım felan dedi ikan için bende dedimki akşama kadar bana net bir cevapla dönüş yapacaksanız akşama kadar beklerim onun dışında hiç ugraşmayın dedim akaşama kadar size dönüş yapılacak felan dendi hala dönen yok, neyse kendileri bilir tekrar aradım iptal için ayrıca türknet başvuru forumunu'da doldurup verdim zaten(inşallah sıkıntı olmaz gene) öğlen aranmadan önce iyiki geri almamışım. Kendi deneyimim başvuracak arkaşlar taahhütlerinin bitmesini beklemeden başvurmalarını tavsiye ederim.




  • 8 temmuzda evrakları imzaladım ben geçiş işlemi 20 temmuz saat 13 te cumartesi günü oldu.. geçişten 4 gün öncede arayıp onay almışlardı.. geçiş olunca sms geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirinmustafa

    19 temmuzda sözleşme imzaladım ama ondan sonra geciş işlemi hala gerçekleşmedi.Bu süre zarfında mevcut kullanmış oldugum iss firması aradı ve internet sorunu mu halletti.14 günlük cayma hakkımı kullanıcam.Sözleşme üzerinde cayma formunu faks ile yollasam yeterli olur mu?
    Merhaba. 14 günlük yasal cayma hakkınızı kullanabilmeniz için kimlik fotokopisi ( ön ve arka yüzü ) ve Millenicom'a yazılacak dilekçe ile birlikte fax veya mail üzerinden iletmeniz durumunda talebiniz işleme alınacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan235

    Merhaba bende cuma gunu gecis icin onay verdim, ogleden sonra evraklar geldi ve imzaladim. Hemen ertesi gün evraklar ulastigina dair arandim. Suana kadar cok hizli ilerledi süreç, bundan sonra takip yapabileceğim bir yer varmi ?
    Merhaba,
    Öğrenmek istediğiniz her detay hakkında bizden bilgi alabilirsiniz. Pm üzerinden bilgilerinizi iletmeniz yeterli olacaktır.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Linuxxer

    Arkadaşlar Millenicom'a burdaki başlığa ve bazı arkadaşların referanslarına güvenerek üye oldum. Yaklaşık 10 gündür internetim kesik ve oluşturduğum iki arıza kaydı çözüme kavuşmadan kapatılmış. Yeni arıza kaydı açmam isteniyor.
    Kısaca;
    Önce evraklarınız eksik olduğu için internet hattınızı kapattık, evrağı bize iletin açacağız denildi.
    Ertesi gün evrağı ilettim.
    İnternetim gelmedi, o gün defalarca yaptığım görüşmeden sonra arıza kaydı oluşturuldu ve bina iç tesisatında problem olduğunu söyleyip arıza kaydımı kapattılar.
    Daha sonra defalarca yaptığım görüşme sonrasında portumun bulunduğu hatta kablolama çalışması olduğunu ilettiler.
    Bugün otomatik sistem tarafından problemin giderildiğiyle ilgili telefonla arandım ve kontrol ettim, internet halen gelmemişti. Arıza giderildyise 1, devam ediyorsa 2 tuşlayın deniyordu. 2'yi tuşladım.
    Online işlem merkezine girip arıza kaydı durumuna bakıyorum arıza kaydım çözümlenmiş/kapatılmış.
    Ben bu kadar sabredebildim. Sıkıntı çekmek isteyen varsa hizmetini millenicom'a taşısın ya da yeni abonelik yapsın uğraşsın dursun.
    Merhaba,
    Pm üzerinden dönüş sağlandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı.K

    Fiber çeken firma olsa alacağım 100 mbps fakat çeken yok.
    Merhaba,
    Alt yapınız desteklediği sürece fiber internet hizmeti sağlayabiliriz. Pm üzerinden iletişime geçmeniz durumunda alt yapınızı sorgulayabiliriz.
  • millenicom kullanıcısına yanıt
    Pm üzerinden her zamanki cevapları aldım. halen sorunum çözülmüş değil.
    Üye olmayı düşünen tüm arkadaşların bilgisine sunarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linuxxer -- 29 Temmuz 2019; 18:10:32 >
  • millenicom pişmanlıktır.

    kaçın kurtarın kendinizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreonline17

    millenicom pişmanlıktır.

    kaçın kurtarın kendinizi.
    Merhaba ;
    Talebinizi bizlere PM üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olmak isteriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreonline17

    millenicom pişmanlıktır.

    kaçın kurtarın kendinizi.
    Neden hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Atorvastatin -- 3 Temmuz 2020; 17:35:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atorvastatin

    Silebilirsiniz.
    Merhaba,pm üzerinden başvurunuz hakkında bilgi verildi.Süreci pm üzerinden iletişime geçtiğiniz taktirde öğrenebilirsiniz. Müşterilemizin mağdur olmasını istemeyiz. Millenicom'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz
  • ben bu 'yorumlara baktım almadım'cıları hiç samimi bulmuyorum. bunlar otobüs 2 dakika geç geldi diye belediyeye şikayet edenlerin kuzenleri.
    200 bin kişi kullanıyor işte, al kendi deneyimini yaşa..
    'yorumlara baktım almadım' ee o zaman olumlu yorum yapılan firma nasıl bulacağız.
    geçenlerde bir kulaklık alacaktım, yorumlara baksam alamazdım ama aldım gayet memnunum, seçtiğim otelde kötü yorumlara baksam gitmezdim ama gittim gayet memnunum.
    kararınızı verirken 10 tane kötü 10 tane iyi yorum okuyun.
    yorumlara baktım almadımcı kitlenin zehrini size bulaştırmasına izin vermeyin.
    3 yıldır millenicom'dayım gayet memnunum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noname0056

    Bu mesaj silindi.
    Merhaba,yaşamış olduğunuz durum adına üzgünüz. Size pm üzerinden dönüş sağlandı
  • 26 Ağustosta Türk Telekom taahhüdüm doluyor, şimdi başvuru yapsam kurulum ücreti öder miyim? Türk Telekom fiber var binamızda, bana 35 mbps yeterli bu yüzden özgürüm kampanyasına başvuracağım. Telekom aboneliği erken bitirdin deyip cayma bedeli ödetmemesi için Ağustos sonu mu başvurayım? Özgürüm tarifesi de yine fiber internet olacak değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih06

    26 Ağustosta Türk Telekom taahhüdüm doluyor, şimdi başvuru yapsam kurulum ücreti öder miyim? Türk Telekom fiber var binamızda, bana 35 mbps yeterli bu yüzden özgürüm kampanyasına başvuracağım. Telekom aboneliği erken bitirdin deyip cayma bedeli ödetmemesi için Ağustos sonu mu başvurayım? Özgürüm tarifesi de yine fiber internet olacak değil mi?
    Merhaba,geçişlerde kurulum yoktur. Özgürüm kampanyasında yine fiber alt yapıda hizmet alacaksınız.Geçiş tarihiniz sizin seçiminizdir.Taahhüt bitmeden geçerseniz taahhütsüz kampanyamıza geçeceğiniz için Millenicom da çıkan ilk faturadaki paket ücretini karşılayabiliriz.Sizi de millenicom ailesinde görmek isteriz




  • millenicom kullanıcısına yanıt
    sorun fiber altyapının olmaması zaten. Reklamlara milyonlar harcayan firmalar fiber altyapı oluşturmaktan acizler ne yazık ki. Kablonun parası neyse vereyim diyorum kabul etmiyorlar.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.