Şimdi Ara

Millenicom başvuru sürecim ve internet deneyimim (FPS oyuncuları için ping testlerim içeride)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
3.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 ay
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 24
  • Ortalama Mesaj Aralığı 18 saat 3 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 363
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 19
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ecay (24 mesaj) millenicom (10 mesaj) namor (5 mesaj) bonjurkes (1 mesaj) meko35 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (58 mesaj) Mobil (9 mesaj) Uygulama (11 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> Millenicom başvuru sürecim ve internet deneyimim (FPS oyuncuları için ping testlerim içeride)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • DH Yönetici
    6218 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar firma yetkilisine de özel mesaj ile böyle bir konu açacağımın bilgisini vermiştim.Turk Telekom taahhütüm dolduğu için TT FTTH altyapısından hizmet veren firmalardan fiyat avantajı ve forumda destek veren personeli olduğu için Millenicom 'u seçtim.

    Başvuru sürecinden bağlantı sağlanasıya ve bağlantı kalitesine kadar tarafsız ve objektif bir şekilde bu süreci ve tecrübelerimi size aktaracağım.Daha sonra geçiş yapacaklar için önemli bir gösterge olacaktır.Kesinlikle firmayı övme veya yerme gibi bir amacım yoktur.Bağlantımın hızlandırılması gibi bir amacım yoktur.Normal süreç ne ise onu deneyimlemek ve aktarmak istiyorum.Tecrübenin hızlı ve güncel bir şekilde foruma aktarılmasının firmayı seçecek kişiler için önemli bir kaynak olacağını düşünmekteyim.FPS oyunu oynadığım için ping karşılaştırmaları da olacak bağlantı sağlandıktan sonra

    Gelişmeler:

    1) 7 Eylül Cumartesi günü internet sayfasını üzerinden başvurumu yaptım.Cumartesi olmasına rağmen aynı gün eve görevli geldi formları doldurduk ve gerekli belgeleri ibraz ettik.Aynı gün gelmesi gayet olumluydu.

    2)Görevli belgeleri kargo yapmadığını elindeki cihaz ile formları ve kimliği taratıp firmaya gönderdiğini söyledi ancak bugün 13.09.2019'a kadar Millenicom'un attığı takip linkinde "belge alındı" gibi bir ilerleme olmadı.Arada kargo olmamasına rağmen belge onayının uzaması olumsuz bir tecrübe bana göre.

    3)12.09.2019 da herhangi bir hareket olmaması sebebiyle süreç hakkında bilgi almak için forumdaki görevliye özel mesaj attım.Kurulum aşamasında görülüyor işlemler tamamlanıp bilgi verilecek denildi.Ancak 1 gün geçti somut gelişme olmadı. 1 gün uzun süre değil bir süre daha verilebilir şeklinde düşünüyorum.

    4)13.09.2019 da Millenicom Müşteri Hizmetleri tarafından arandım.Doldurulan belgede eksiklik olduğu için bulunduğum ildeki temsilciden eksikliklerin giderilerek yeniden gönderilmesi isteneceği tarafıma ifade edildi. Makul nedenle tarafıma ikan edici bir dönüş sağlanması bana göre olumlu bir tecrübe.

    5)16.09.2019 tarihinde yine bir ilerleme olmadığı için temsilciye mesaj atılmıştır.Konunun takiplerinde olduğu ve ilgili birime iletildiği söylenmiştir.Somut ilerleme ve dönüş bekleniyor..

    6)16.09.2019 tarihinde insiyatif alarak tarafıma belgeler için gelen temsilciyi aradım.Evraklarımda eksiklik veya yanlışlık olup olmadığını ve varsa çözüm için işbirliğine hazır olduğumu söyledim.Kendisi çok yardımcı oldu(görevi olmamasına rağmen aslında) ve bir yerleri arayarak bir sorun olup olmadığını teyit etti.Kesinlikle bir sorun olmadığını ancak kendi tarafına bir başka kişinin daha aynı nedenle dönüş yaptığını söyledi.Bu bilgileri Millenicom forum temsilcisine ilettiğimde belgelerde bir sorun olmadığını kendi sistemlerinde sorun olduğunu çözmek için gerekli girişimi yaptıklarını söyledi.

    7)Esas problem Alper Bey'in durumu ayrıntılı inceletmesiyle ortaya çıktı. 17.09 Ben web sitesinden başvurmuştum.Başvururken XDSL numarası soruyordu.Şu an net olarak hatırlayamasam da orayı doldurmadan geçememiştim bu yüzden hizmet numarasını yazmış olabilirim diye düşünüyorum.Yani kısacası bu döneme kadar hata bendeymiş.Sistem muhtemelen geçişi otomatik yapmaya çalıştığı için yanlış girilen bir bilgi geçiş sürecinde uzamaya neden oluyor.Geçiş yapmak için sanıyorum siteye kayıt bırakıp müşteri temsilcisi ile birlikte yapmak en iyi yol.Firmayı değerlendirmek için bu tarihten sonraki geçecek süreyi değerlendirmek daha doğru.

    8)17.09 da müşteri temsilcisi yardımıyla eski başvuru silinip yeni başvuru yapıldı.18.08 de yine aynı kurye geldi yeniden evraklar hazırlanıp Millenicom a gönderildi.19.09 itibariyle bağlantı beklenilmeye başlandı.

    9) 19.09 tarihinde Millenicom tarafında bir gelişme olmadı. 20.09 da taahhüt bitecek olduğundan TurkTelekom da tarife değişikliğine gitmek zorudna kaldım ve sistemin izin verdiği en ucuz tarife 6 mbit limitsiz 220tl şeklinde idi ona geçiş yaptım.Sistem nedense 6gb kotalı tarifeye izin vermedi.Taahhütsüz TT fiyatları çok yüksek.Bunu göz önüne alarak öcneden geçiş için başvurmak en doğrusu. Millenicom dan geçiş işlemlerini artık hızlı bir şekilde tamamlamalarını bekliyorum.

    10)23.09 tarihinde evraktaki sorunların çözüldüğü bilgisi tarafımca paylaşıldı.Şimdi tarife onayı için olsa gerek aranmayı bekliyorum.Tarife onayından sonra ise dosya transfer birimine iletilip transfer gerçekleştirilecek.EDIT:Aynı gün 2127090906 tarafından arandım ve gerekli onaylar alındı.(Bu numarayı dolandırıcı şüphesiyle yaklaşıp açmamazlık etmeyin onay alınamadığı için bağlantı süreci yarım kalır.)Şimdi aktivasyon bekleniyor.

    11)27.09 tarihinde sabit hattın taşınması tamamlandı.İnternet hizmeti hala taşınmadı.İnternet hizmetinin taşınıp aktif hale gelmesi bekleniyor.

    12) Yine bir belgenin yanlış veya eksikliğinden dolayı TT bu belgeye onaylamamış ve geçişim uzadı.Ancak forum yetkilisi hemen yardımcı oldu ve sorunlar çözülüp internetim bugün aktif edildi. 05.10.2019

    Bağlantı ile ilgili ilk yorumlarım.



    Öncelikle hız ile ilgili hiç bir problem yok.(Hat FTTH tır) Yurt içi pingler genel olarak TT bağlantısına göre ortalama +10-15 ms yüksek.Ancak bu genel surf-video izleme-ip tv-torrent gibi durumlarda kesinlikle fark edilebilir değil.Bu farkın bir kısmı CGN havuzu kullanıyor olmaları.Maalesef ben de bağlanır bağlanmaz CGN havuzunda buldum kendimi.Dolayısıyla şu anki testlerim CGN havuzuna göredir.İleride sabit ip ile gözle görülür değişim var mı yine karşılaştırıp inceleriz.Yarışmacı FPS oyunu oynayanlar ise bu farkı hissedebilir.

    Aşağıdaki test TT 6 mbit fiber bağlantı ile TR içi bir CS GO sunucusuna ait.11ms sonuç elde edilmiş.



    Aynı sunucunun 35 mbit CGN havuzundaki Millenicom pingine bakalım.



    Yani 11ms den 25 ms ye çıkmış.Oynayışta farklılık sezebilecek miyiz onu detaylı test ettikten sonra yorumlayacağım.Ancak FPS oyuncusu için önemli bir fark.

    Şimdi 6mbit TTnet CSGO Viyana sunucularaına bakalım.Bu testtte her ne kadar 63 ms alınöış olsa da genellikle 52-53 ms ping alabildiğimi de belirtmeliyim.Bir örneğini aşağısına ekledim.



    Başka bir güne ait 52ms ping örneği


    Şimdi Millenicom'a bakalım.Eğer Milleni de daha düşük ping elde edersem ekleme yapacağım.



    Yani ping 52-63 ms lerden 75 ms civarına çıkmış.FPS oyuncusu için neredeyse ince çizgiye gelinmiş.Tabii ki bu ölçümlerin CGN havuzunda ölçüldüğünü hatırlatmakta fayda var.Sabit ip ile de ölçümler yapılacak.İstediğiniz test varsa alabilirim. (EDIT:zaman zaman 56-57ms ping aldığım oldu 75 diye genellemeyelim.)

    Yurt içi sunucuda CS GO testlerimi tamamladım.Pingin hafif yüksek olması(14-19 ms'den 29-50ms çok önemli olmamakla birlikte hiç te az olmayan %1 civarı paket kaybı oyun deneyimini elbette kötü yönde etkiledi.Bunun sabit ip alınarak CGN den çıkıldığında düzeleceğini düşünüyorum.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



    |
    |
    _____________________________
    2017 A3 SportBack TDI Dynamic
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"




  • Çavuş
    87 Mesaj
    Benzer sorunu ben 1 eylülden beri yaşıyorum.
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 1700 / ASUS TUF B450M PRO GAMING / CORSAIR VENGEANCE LPX 3000 MHZ 16GB (2x8) / ASUS AMD RADEON RX580 8GB DUAL OC / COOLER MASTER Q300P / COOLER MASTER V750 750W 80 GOLD / KINGSTON HYPER X FURY 3D 240GB / HGST 2.5" 1TB 7K1000-1000 / AOC 24G2U 24" 144HZ 1MS / STEELSERIES RIVAL 310 / LOGITECH G105 / CREATIVE INPIRE T3200 / CREATIVE TACTIC 3D FURY
  • DH Yönetici
    6218 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: brk___

    Benzer sorunu ben 1 eylülden beri yaşıyorum.
    Hocam ben aslında henüz bir sorundan bahsetmedim.Sadece tecrübelerimi paylaşıyorum.Şimdilik ufak tefek aksaklıklar var evet ama sorun olarak nitelendirmiyorum.Bakalım gidişat neyi gösterir göreceğiz.

    Siz de isterseniz benim yaptığım gibi adım adım yazabilirsiniz.
    |
    |
    _____________________________
    2017 A3 SportBack TDI Dynamic
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"
  • Firma Yetkilisi
    1580 Mesaj
    Merhaba,

    Tarafınıza arama ile geri dönüş sağlanmıştır.
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    6218 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    4)13.09.2019 da Millenicom Müşteri Hizmetleri tarafından arandım.Doldurulan belgede eksiklik olduğu için bulunduğum ildeki temsilciden eksikliklerin giderilerek yeniden gönderilmesi isteneceği tarafıma ifade edildi. Makul nedenle tarafıma ikan edici bir dönüş sağlanması bana göre olumlu bir tecrübe.


    Anlaşıldığı kadarıyla sanırım sorunların büyük bir kısmı belgeleri doldurmak ve firmaya ulaştırmakla ilgili personelin ne yazık ki işine gerekli özeni göstermemesinden kaynaklanıyor.Firma eksikliği tespit etmiş görevliye durumu bildirmiş ancak görevliden bu zamana kadar dönüş olmamış.Yeniden görevliye bildirildi eksiklikler için.

    EDIT:Kuryenin bir hatası veya eksikliği olmadığı doğrulandı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
    2017 A3 SportBack TDI Dynamic
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"
  • Çavuş
    43 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    4)13.09.2019 da Millenicom Müşteri Hizmetleri tarafından arandım.Doldurulan belgede eksiklik olduğu için bulunduğum ildeki temsilciden eksikliklerin giderilerek yeniden gönderilmesi isteneceği tarafıma ifade edildi. Makul nedenle tarafıma ikan edici bir dönüş sağlanması bana göre olumlu bir tecrübe.


    Anlaşıldığı kadarıyla sanırım sorunların büyük bir kısmı belgeleri doldurmak ve firmaya ulaştırmakla ilgili personelin ne yazık ki işine gerekli özeni göstermemesinden kaynaklanıyor.Firma eksikliği tespit etmiş görevliye durumu bildirmiş ancak görevliden bu zamana kadar dönüş olmamış.Yeniden görevliye bildirildi eksiklikler için.

    EDIT:Kuryenin bir hatası veya eksikliği olmadığı doğrulandı.
    Muhtemelen öyledir. başvuru sürecini internetten başlatmıştım.
    görevliler geldiği zaman bağlantı, hız testi yapıldı.
    formlar dolduruldu. sonrasında kimlik belgesini kayıt için çekmek istediler yanımda değildi.
    1 saate gelir dedim. işi yokuşa sürmediler.
    önlü arkalı çekip whatsapp'tan akşam 18:00!a göndermeniz yeterli dediler.
    başvuru-bağlantı süreci yanlış hatırlamıyorsam 2-3 gün sürmüştü
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2137 Mesaj
    Bende araştırıyorum sizlerin görüşlerini takip ediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1580 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Monkey D. Dragon

    Bende araştırıyorum sizlerin görüşlerini takip ediyorum.
    Merhaba,
    Sizleri de Millenicom ailesinde görmek isteriz.
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    6218 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    quote:

    5)16.09.2019 tarihinde yine bir ilerleme olmadığı için temsilciye mesaj atılmıştır.Konunun takiplerinde olduğu ve ilgili birime iletildiği söylenmiştir.Somut ilerleme ve dönüş bekleniyor.


    13.09 dan beri ilerleme olmadığı için bugün yeniden temsilciye mesaj atıldı.20.09 da taahhütüm doluyor.Sağsolsunlar görür görmez cevap geliyor ancak artık somut bir gelişme tarafımızca bekleniyor.Kırılma noktasına yaklaştık diyebiliriz.
    |
    |
    Bahsedilenler: Alper Karaer - Millenicom
    _____________________________
    2017 A3 SportBack TDI Dynamic
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"
  • Yüzbaşı
    911 Mesaj

    Forumda bir sorun var. PM atamıyorum 2 gündür. Bu nedenle bilgilerinizi “millenicom” destek hesabına PM atabilir misiniz.
    Bana PM atanlara da dönemiyorum. Umarım buradan görüp kızmazlar dönüş yapmadığımı düşünüp.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ecay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    Öncelikle merhaba. Bende dün 15.09.2019 itibariyle internetten başvurumu oluşturdum. Aynı gün içinde aradılar. Sözleşme imzalamak için kurye göndereceklerini söylediler. Yeni atandım sözleşmeli öğretmen olarak. Perşembe-Cuma gibi başlıyorum. Yani evde olamayacağım perşembe gününden itibaren saat 16'ya kadar. Gerekli belgeleri internetten indirip imzalayıp tıpkı Turknet'teki gibi kargoyla gönderme gibi bir kolaylık var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom , Alper Karaer - Millenicom
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1580 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hadgn

    Öncelikle merhaba. Bende dün 15.09.2019 itibariyle internetten başvurumu oluşturdum. Aynı gün içinde aradılar. Sözleşme imzalamak için kurye göndereceklerini söylediler. Yeni atandım sözleşmeli öğretmen olarak. Perşembe-Cuma gibi başlıyorum. Yani evde olamayacağım perşembe gününden itibaren saat 16'ya kadar. Gerekli belgeleri internetten indirip imzalayıp tıpkı Turknet'teki gibi kargoyla gönderme gibi bir kolaylık var mı?
    Merhaba, malesef eski sürecimizde öyleydi.Artık ekipler gelip evrakları imzalatmaktadırlar. İyi akşamlar dileriz.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    İlginize teşekkürler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom
    _____________________________
  • Teğmen
    221 Mesaj
    Ttnetten Turknete gectim 2 ay da bir ArIza geliyor en büyük sıkıntı teknık servis. Turktelekom adamları hem bozdukları gibi ,düzeltmeye geldiğinde sistemde herhangi bir arıza yoktur diye kaydı kapatıyorlar.Benim sorum Çanakkale'deki teknik servis özelimi yoksa turktelekom yetkilisimi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    6218 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    6)16.09.2019 tarihinde insiyatif alarak tarafıma belgeler için gelen temsilciyi aradım.Evraklarımda eksiklik veya yanlışlık olup olmadığını ve varsa çözüm için işbirliğine hazır olduğumu söyledim.Kendisi çok yardımcı oldu(görevi olmamasına rağmen aslında) ve bir yerleri arayarak bir sorun olup olmadığını teyit etti.Kesinlikle bir sorun olmadığını ancak kendi tarafına bir başka kişinin daha aynı nedenle dönüş yaptığını söyledi.Bu bilgileri Millenicom forum temsilcisine ilettiğimde belgelerde eksiklik olmadığını , evraklarda kendi sistemlerinde sorun olduğunu çözmek için gerekli girişimi yaptıklarını söyledi.
    |
    |
    _____________________________
    2017 A3 SportBack TDI Dynamic
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: hadgn

    Öncelikle merhaba. Bende dün 15.09.2019 itibariyle internetten başvurumu oluşturdum. Aynı gün içinde aradılar. Sözleşme imzalamak için kurye göndereceklerini söylediler. Yeni atandım sözleşmeli öğretmen olarak. Perşembe-Cuma gibi başlıyorum. Yani evde olamayacağım perşembe gününden itibaren saat 16'ya kadar. Gerekli belgeleri internetten indirip imzalayıp tıpkı Turknet'teki gibi kargoyla gönderme gibi bir kolaylık var mı?
    17.09.2019 az önce evime Turk Telekom ekibi geldi. Bağlantıyı yaptı ve gitti. Millenicom kuryesini bekliyorum. Umarım bugün yarın gelir. Perşembe günü okulda olacağım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom , Alper Karaer - Millenicom
    _____________________________
  • DH Yönetici
    6218 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    7)Esas problem Alper Bey'in durumu ayrıntılı inceletmesiyle ortaya çıktı. 17.09 Ben web sitesinden başvurmuştum.Başvururken XDSL numarası soruyordu.Şu an net olarak hatırlayamasam da orayı doldurmadan geçememiştim bu yüzden hizmet numarasını yazmış olabilirim diye düşünüyorum.Yani kısacası bu döneme kadar hata bendeymiş.Sistem muhtemelen geçişi otomatik yapmaya çalıştığı için yanlış girilen bir bilgi geçiş sürecinde uzamaya neden oluyor.Geçiş yapmak için sanıyorum siteye kayıt bırakıp müşteri temsilcisi ile birlikte yapmak en iyi yol.Firmayı değerlendirmek için bu tarihten sonraki geçecek süreyi değerlendirmek daha doğru.
    |
    |
    _____________________________
    2017 A3 SportBack TDI Dynamic
    GIGABYTE AORUS Z370 GAMING 7 / i7 8700K@5.0GHZ & NOCTUA NH D-15 / Gskill TRIDENT-Z 2x8 GB CL17 3600 MHZ DDR4 / Samsung 960 EVO 500GB / ZOTAC GTX 1080 TI AMP! / HAF 912 / COOLERMASTER GX80 PLUS 750W / Corsair K95 RGB PLATINUM MX SPEED / Zowie EC2-A & SteelSeries QCK Heavy / Creative OMNI & Hyperx Cloud II / PIONEER BDR-209EBK
    Zowie BenQ XL2540 @ 240 Hz
    **Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: hadgn

    17.09.2019 az önce evime Turk Telekom ekibi geldi. Bağlantıyı yaptı ve gitti. Millenicom kuryesini bekliyorum. Umarım bugün yarın gelir. Perşembe günü okulda olacağım.

    Alıntıları Göster
    18.09.2019 az önce Millenicom ekibi geldi. Sözleşmeyi imzaladım, modem ayarlarını yaptı. Süreç olabildiğince hızlıydı ancak tek sıkıntı altyapı sorgulamada 63 mpbs hız görünen evde speedtest sonucu 13 mpbs tt hız testi sonucu 11 mpbs çıkıyor. Bu durumunda altyapıyı sunan Türk Telekom'dan kaynaklı bir sorun olduğu için çözümü yok sanırım Bağlantı sürecindeki hız ilgi ve alaka için teşekkürler Millenicom.
    |
    |
    Bahsedilenler: millenicom
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1580 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hadgn

    18.09.2019 az önce Millenicom ekibi geldi. Sözleşmeyi imzaladım, modem ayarlarını yaptı. Süreç olabildiğince hızlıydı ancak tek sıkıntı altyapı sorgulamada 63 mpbs hız görünen evde speedtest sonucu 13 mpbs tt hız testi sonucu 11 mpbs çıkıyor. Bu durumunda altyapıyı sunan Türk Telekom'dan kaynaklı bir sorun olduğu için çözümü yok sanırım Bağlantı sürecindeki hız ilgi ve alaka için teşekkürler Millenicom.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,
    Yardımcı olmak isteriz. Pm üzerinden iletişim bilgilerinizi gönderebilir misiniz ?
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1718 Mesaj

    Modem arayüzünden değerlerinizi paylaşabilir misiniz?
    Belki bağlantınız ADSL modunda yapılmış olabilir. Sorgulamada 63Mbps görünüyorsa genelde daha üst hızlar da alabilirsiniz. Apartman içindeki kablonuzda da sorun olabilir yüksek ihtimal.
    |
    |
    hadgn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Bitcoin
SEO
bankalar.org
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.