Şimdi Ara

Millenicom Abonelik Kabusu. Aman uzak durun kardeşim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
1
Favori
524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 14 gün 20 saat 9 dakika
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • vahdettinp (3 mesaj) grese (1 mesaj) millenicom (1 mesaj) PowerPC (1 mesaj) dJ_bLoW (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 yıldır Millenicom müşterisiyim. Kızımın İzmir'deki adresine de Millenicom internet için başvurduk. 2 gün sonra Superonline modemi ile bir ekip gelip kurulum yaptı gitti. Bir saat sonra ınternet bağlantısı gitti. Arıza kaydı oluşturuldu. Gelip modem arızalı deyip modemi değiştirdiler. 1 Gün sonra ınternet bağlantısı gitti. Defalarca arıza kaydı oluşturuldu. Maalesef 1 tane muhatap bulamadık. Digital yolla müşteri temsilcisine ulaşamadan hep aynı kısır döngüde döndük durduk. 4. Gün sonunda müşteri temsilcisi bizi lütfedip aradı. Baktık olacak gibi değil 14 gün içindeki cayma hakkımızı kullanacağız dedik. Zaten bize mail ile gönderilen evrakları da imzalayıp göndermedik dedik. Cayma hakkımızı kullandık. Modem iadesi için adres ve kargo bilgisi istedik. UPS Türkiye kodu ve adresini zor bela aldık. Maalesef İzmir Narlıdere tarafında UPS Türkiye yoktu. Online olarak UPS ten kurye talebinde bulunduk. Komik olan koca UPS in ulaşabileceğimiz cevap veren 1 tane telefonunun olmamasıydı.

    Neyse gelen kuryeye paketlediğimiz modemi teslim ettik. 2 gün sonra UPS Türkiye paketi açılmış olan modemi kızımın iş yerinin bir bölümüne bırakıp gitmiş. Tepemiz atmıştı. Yurtiçi Kargo için adres bilgisi istedik. Millenicom yurtiçiyle gönderirsek ücretini bizim ödememiz gerektiğini WhatsApp üzerinden bildirdi. Hepsinin kayıtları mevcut. Yurtiçiyle parasını ödeyip verilen adrese gönderdik. Kızım Millenicom'dan modemin iade kontrolünü istemiş. Muhatabımız modem ücretinin yansıtılmadığını ifade etmiş. Zaten bize gelen teslim edildi mesajı ile modemin Millenicom'a ulaştığı teyit edilmişti. 2 gün sonra Millenicom UPS ile bize modemi geri göndermiş ve adreste kimse olmadığı için de komşuya teslim etmiş. Küfür eder gibi hiçbir izahı olmayan bir iş. Ne muhatap var ne de biz ne yapıyoruz diyen. Şimdi ortada sözleşme yok. Muhatap yok. Karşıya modem teslimi var. Komşuya teslim edilen bir kargo var. Yetkililere sesleniyorum. Siz ticaret bakanlığından nasıl izin aldınız. Nasıl hizmet veriyorsunuz. Amacınız müşterilerinizi pişman edip kendinize düşman etmek mi? Buradan kazanacağız 3-5 kuruş para için tüm bunlara değer mi? Kızıma müşteri hizmetlerine ulaşabilirsen ulaş ulaşamazsan Tüketici Hakem Heyetine, Ticaret Bakanlığı ve CİMER'e şikayet yaz. Ardından da hukuki yollara başvuralım dedim ve sonucu bekleyip göreceğiz. Millenicom büyük pişmanlık.




    |
    |




  • Müşteri hizmetlerinden Merve Hanım aradı şikayetvarda yazdıklarımızdan sonra. kızımla konuşmasını söyledim. Kızımla konuşmuş. Bizim herhangi bir imzalanmış sözleşmemiz yok. Aramızda bir imzalı evrak yok. Biz defalarca bağlantının yapıldığı günün ertesinde arıza kaydı oluşturmamıza ve 4. Günü de bizi arayan müşteri temsilcisine cayma hakkımızı kullanmak istediğimizi ve başvurumuzu iptal etmesini söylememize ve tamam ifadesine rağmen Merve Hanım kızıma cayma hakkını kullanmak istiyorsanız evrak göndereceğim ve imzalayıp gönderin demiş (Amaç 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanmadınız demeye getiriyorlar). Komedi gibi değil mi? Bizi enayi yerine koymaya devam ediyorlar. Millenicom seninle kızım arasında bir sözleşme yok. İmzalı evrak yok. Bu yaptıkları illegal. Bugün cayma hakkından vazgeçiyormuşuz gibi işlem yaparak cayma bedeli yansıtmaya çalışıyorsunuz. Sözleşme yok üstüne de 4. Günde yaptığımız başvurumuzn iptali ve cayma hakkımızı kullanma başvurumuzu işleme almayıp yok gibi davranamazsınız. Sabrımızın da bir sınırı var. Merak ediyorum hangi evraka göre işlem yapacaksınız. Sözleşme yok ortada. Aramızda bir anlaşma yok. Başvuru var ama sözleşme yok. tarafınıza gönderilen imzalı başvuru talebi olmadan nasıl işlem yapıyorsanız cayma hakkını da aynı şartlarda sağlamalısınız. Kargo adresi veriyorsunuz sonra da kargoyu geri gönderiyorsunuz.





  • T.C. Ticaret bakanlığı bu firmalara bir dur demesi lazım. Muhatab bulamayan bir sürü insan var bakın şikayetvara göreceksiniz. Aman sakın uzak durun.

  • Her yere yazacağım, anlatacağım..


    BTK üzerinden sonlandırdığım şikayet yazımın son hali.. Kimseye bu beceriksiz ve işe yaramaz, insanları aptal yerine koyan firmayı tavsiye etmiyorum. Tam 12 yıllık aboneliğimi sonlandırdım bugün itibari ile ve @TurkNet Destek 1000 Mbit Gigafiber hızına geçiş yaptım. 1 haftadır en ufak bir sorun dahi olmadan inanılmaz hız ile internete giriyorum.


    Alıntı

    metni:
    Bugün itibari ile firmanızın müşteri ile alay edercesine kopyala yapıştır yaparak verdiği cevaplardan, Her akşam benden değil SİZDEN kaynaklanan ama sizin bir türlü kabul etmediğiniz internetteki yavaşlamadan ve yükselen ping sorunundan, 2 ay boyunca uğraşıp çözüme kavuşmayan suçu müşteriye atan siz MİLLENİCOM firmasından kurtulmuş bulunmaktayım..  
    1 haftadır geçiş yaptığım firmadan aldığım hizmet ile sizde yaşanan sorunların hiç birini yaşamamış olmak, aynı paraya 20 kat daha hızlı sorunsuz internet hizmeti almanın verdiği konfor ile size 12 yıl nasıl katlandığımı hala anlamış değilim.. Müşterilerinizin sorununu abonenizken çözmeyi deneyin. iptal aşamasına gelince arayıp "Ekip yollayalım, sorunu çözelim iptal etmeyelim" demeyin.! Daha öncede söyledim, yine söylüyorum. Bu şekilde kaybeden ben değil, hep siz olacaksınız. Sizin firmanızı tavsiye ederek yıllar içinde abonesi yaptığım en az 17 kişi daha iptallerini gerçekleştirecek. Süreci, yaşananları ve 2 aydır bana yaşatılan tüm eziyeti her ortamda anlatmaya çalışacağım.. 
    Son olarak, Tarafıma kesilecek cayma bedeli içeren tutarın da tamamını yeni geçiş yaptığım firma karşılıyor.. Tüketici hakları Madde 52 uyarınca ödenen tutarın faizi ile geri alınması konusunda da ne gerekiyorsa yapacağımı da bilmenizi isterim.. 


    Millenicom Abonelik Kabusu. Aman uzak durun kardeşim.



    @millenicom @Millenicom Destek 1 @Millenicom Destek 2 @Millenicom Destek 3





  • Merhaba, PM üzerinden isim soy isim ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz
  • Türk Telekom önce 70mbite kadar VDSL getirdi daha sonra Nisan ayında fiber kutu koyup dairelere kadar kablo çektiler ama altyapı da fiber görünmüyor du ümit önala 3kez mail atmam sonucunda fiber altyapıda göründü millenicomu arayıp fiber istiyorum dedim 1haftadır nakil işlemini yapamadı resmen çıldırttı bu hafta bağlamazsa başka İss ye geçerim artık Okyanusu geçip derede boğulduk
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.