Şimdi Ara

Millenicom'a hem kızıyorum hem de teşekkür ediyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba forum ahalisi.



    Millenicom'un beni hem üzdüğü hem de sevindirdiği noktalar oldu. Dile getirmek istedim:


    Öncelikle aylar önce internetimde düşük hız kullanıp kopmalar yaşıyordum. Bu sorunu defalarca millenicom'a iletmiş, defalarca arıza kaydı açtırtmış (günaşırı başvuru yapıyordum, o derece) ancak sorunlarım düzelmemişti. Meğer sorun modemin yazılımındaymış. Detaylar için şu konuya bakabilirsiniz: Millenicom'un Günahını Almışım


    26 Mayıs 2022'ye kadar neredeyse hiç kopmayan ve hattımın desteklediği son hızda (en yoğun saatlerde dahi!) internet kullanabilirken, o gün hız düştü. Millenicom'a ulaştığımda bana genel bir problem denildi. Bekledim, problem giderildi, hatta evime telekom ekibi bile geldi, modem kontrolü, hat kontrolü sağlandı. Ancak her şey düzelmiş gibi görünse de hızım maksimum 24 mbps'e yükseltişmişti. Detaylar için şu konuya bakabilirsiniz: Millenicom, bana sormadan hızımı düşürdü


    Millenicom'u arasamda, whatsapp'daki hattına yazsam da bu hız düşümünü bir türlü anlatamadım. Bana küstahça yanıt veren müşteri hizmetleri dahi oldu. Neymiş efendim, ben 35 mbit'lik paket kullanıyormuşum, hattım 30 mbit destekliyormuş, ben 22.6 mbit hız testinde alabiliyormuşum, bu hız paket dahilinde olduğu için sorun yokmuş!


    Israrlarım karşısında ilgili yetkili hızımı onay vermem dahilinde 50, 75 veya 100 mbps'lik paketlerden birini tanımayabileceklerini, bunların her birinin aylık ücretinin farklı olduğu ve daha fazla ödemem gerekeceği, aynı zamanda desteklemeyen yüksek hız aldığım için sürekli internet kopması yaşayacağım bilgisini dahi verdi.


    Ben aptal mıyım afedersiniz de hem fazla ücret ödeyip hem de internetime kasten sorun oluşturayım?


    Bu durumu anlatamadığımı ya da karşı tarafın anlayamadığını düşünüp, yaşadığım soruna ilişkin 12 dakikalık video çekip, sadece millenicom'un görebileceği liste dışı şekilde Youtube'a video yükledim. Donanımhaber forumunda benle özel mesaj yoluyla iletişime geçen millenicom yetkilisine videoyu ilettim.


    Videoda özetle "daha birkaç gün öncesine kadar hız testlerinde 30 mbps alırken, hızım kasten 24 mbps olarak sınırlandırılmış" diyordum. Bunu kanıtlarıyla (hızımın 30 mbps olduğu hız testi ekran görüntüsüyle) birlikte millenicom'a iletmiş bulundum.


    Millenicom cevaben ilgileneceklerini belirtti. Aradan bir gün bile geçmeden internetimde hızlanma olduğunu gözlemledim. Modem arayüzünden hızımı 35000 küsür kbps olduğunu gördüm. İşte bunu istiyordum ve yapmışlardı!


    Ancak bu sefer de kopma problemleri aşırı derecede oluşmaya başladı. Son iki gündür dayanılmaz noktaya geldi. Tekrar millenicom whatsapp hattında kopma sorunu yaşıyorum diye arıza kaydı bıraktım. Sabah millenicom arıza giderilmiştir diye mesaj atmıştı. Modem arayüzünden bakınca 4 saat dsl hattının aktif kaldığını ve 300 civarı crc hata birikmesi olduğunu gördüm (öncesinde 1 dakikada 10.000'leri buluyordu ve dsl hattı bazen 30 saniyede 1 bazen 30 dakikada 1 mutlaka kopuyordu). Ayrıca hızım da düşürülmemişti.


    Anlaşılan o ki millenicom'da halden anlayan da var, anlamayan da. Allah bizi halden anlayan, anlayışlı müşteri temsilcileriyle karşılaştırsın :)


    Bu arada millenicom'dan ayrılmayı bile düşündüm. İlk işim Türk Telekom'u aramak oldu. Bana söylenen aynen şu oldu: "Hattınız 30 mbps destekliyor, 24 mbps verebiliriz". Halbuki şuan millenicom bana 35 mbps verebiliyor :)


    Sana hem kızıyorum hem de teşekkür ediyorum millenicom.








  • 14 senelik Sol aboneliğimi , 2 yıl üst üste zam dayatması ve uygun istiyorsan 10 mbit fiber!! Var, onu verelim teklifinden sonra direk kapattırdım.. Araştırmalarım sonucu hep Millenicom a çıkıyordu. Memnun olan da şikayetçi olan da çok fazla kişi olduğunun farkında olarak tedirgin bir şekilde başvurdum. Taahhüt olmamasına güvenerek..
    Hızlı bir şekilde kurulum sağlandı, ve 100 mbit kullanmaya başladım. Şunu anladım ki Sol de çile çekiyormuşum 25 mbit + cgnat..
    Hiç ummadığım kadar memnun kaldım..
    Tabi ki bunda şimdiye kadar arıza / sorun yaşamadım ve mh hizmetlerine işimin düşmemesinin de etkisi var. Sorunda memnuniyeti nasıl bilemiyorum
    Yan şehirden değil 1288 km uzaklıkta frankfurt a yaptığım speedtest sonucu ;

    Millenicom'a hem kızıyorum hem de teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi modemi kontrol ettim. 20 saattir DSL bağlantısı kopmamış ve 4400 crc hatası oluşmuş. Demek ki isteyince oluyormuş.

    30mbit altyapıda 35mbit hız alıyorum ve kopma yaşamıyorum.

    Bahane üretmesinler, çözüm üretsinler.

    Evine gelen telekom ekibine "Neden bu sorunlarla cebelleşmek yerine telekom şuraya fiber döşemiyor, hem siz kurtulursunuz hem ben?" dediğimde ekip cevaben bana "Neyle döşeyecek? Öyle kolay mı? Parasını kim verecek?" gibi akla hayale sığmaz şeyler söylediler. Ben direkt "Ronaldo'ya milyarları akıtırken iyiydi, şuraya o paranın 100 de 1'iyle fiber çekebilirdi, hatta isterse hemen şimdi bile yapar, bu onun için çokkk kolaydır" dedim. Sesleri kesildi.

    Telekom savunulamayacak kadar zalim firmadır. Açık ve net.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkangunes04 -- 11 Haziran 2022; 10:35:28 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.