Merhaba forum ahalisi. Millenicom'un beni hem üzdüğü hem de sevindirdiği noktalar oldu. Dile getirmek istedim: Öncelikle aylar önce internetimde düşük hız kullanıp kopmalar yaşıyordum. Bu sorunu defalarca millenicom'a iletmiş, defalarca arıza kaydı açtırtmış (günaşırı başvuru yapıyordum, o derece) ancak sorunlarım düzelmemişti. Meğer sorun modemin yazılımındaymış. Detaylar için şu konuya bakabilirsiniz: Millenicom'un Günahını Almışım 26 Mayıs 2022'ye kadar neredeyse hiç kopmayan ve hattımın desteklediği son hızda (en yoğun saatlerde dahi!) internet kullanabilirken, o gün hız düştü. Millenicom'a ulaştığımda bana genel bir problem denildi. Bekledim, problem giderildi, hatta evime telekom ekibi bile geldi, modem kontrolü, hat kontrolü sağlandı. Ancak her şey düzelmiş gibi görünse de hızım maksimum 24 mbps'e yükseltişmişti. Detaylar için şu konuya bakabilirsiniz: Millenicom, bana sormadan hızımı düşürdü Millenicom'u arasamda, whatsapp'daki hattına yazsam da bu hız düşümünü bir türlü anlatamadım. Bana küstahça yanıt veren müşteri hizmetleri dahi oldu. Neymiş efendim, ben 35 mbit'lik paket kullanıyormuşum, hattım 30 mbit destekliyormuş, ben 22.6 mbit hız testinde alabiliyormuşum, bu hız paket dahilinde olduğu için sorun yokmuş! Israrlarım karşısında ilgili yetkili hızımı onay vermem dahilinde 50, 75 veya 100 mbps'lik paketlerden birini tanımayabileceklerini, bunların her birinin aylık ücretinin farklı olduğu ve daha fazla ödemem gerekeceği, aynı zamanda desteklemeyen yüksek hız aldığım için sürekli internet kopması yaşayacağım bilgisini dahi verdi. Ben aptal mıyım afedersiniz de hem fazla ücret ödeyip hem de internetime kasten sorun oluşturayım? Bu durumu anlatamadığımı ya da karşı tarafın anlayamadığını düşünüp, yaşadığım soruna ilişkin 12 dakikalık video çekip, sadece millenicom'un görebileceği liste dışı şekilde Youtube'a video yükledim. Donanımhaber forumunda benle özel mesaj yoluyla iletişime geçen millenicom yetkilisine videoyu ilettim. Videoda özetle "daha birkaç gün öncesine kadar hız testlerinde 30 mbps alırken, hızım kasten 24 mbps olarak sınırlandırılmış" diyordum. Bunu kanıtlarıyla (hızımın 30 mbps olduğu hız testi ekran görüntüsüyle) birlikte millenicom'a iletmiş bulundum. Millenicom cevaben ilgileneceklerini belirtti. Aradan bir gün bile geçmeden internetimde hızlanma olduğunu gözlemledim. Modem arayüzünden hızımı 35000 küsür kbps olduğunu gördüm. İşte bunu istiyordum ve yapmışlardı! Ancak bu sefer de kopma problemleri aşırı derecede oluşmaya başladı. Son iki gündür dayanılmaz noktaya geldi. Tekrar millenicom whatsapp hattında kopma sorunu yaşıyorum diye arıza kaydı bıraktım. Sabah millenicom arıza giderilmiştir diye mesaj atmıştı. Modem arayüzünden bakınca 4 saat dsl hattının aktif kaldığını ve 300 civarı crc hata birikmesi olduğunu gördüm (öncesinde 1 dakikada 10.000'leri buluyordu ve dsl hattı bazen 30 saniyede 1 bazen 30 dakikada 1 mutlaka kopuyordu). Ayrıca hızım da düşürülmemişti. Anlaşılan o ki millenicom'da halden anlayan da var, anlamayan da. Allah bizi halden anlayan, anlayışlı müşteri temsilcileriyle karşılaştırsın :) Bu arada millenicom'dan ayrılmayı bile düşündüm. İlk işim Türk Telekom'u aramak oldu. Bana söylenen aynen şu oldu: "Hattınız 30 mbps destekliyor, 24 mbps verebiliriz". Halbuki şuan millenicom bana 35 mbps verebiliyor :) Sana hem kızıyorum hem de teşekkür ediyorum millenicom. |
Bildirim