Şimdi Ara

Millenicom'a dün başvurdum, bugün bağlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 3 saat 47 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 2guyS (3 mesaj) Born To Die (1 mesaj) sml_akyz (1 mesaj) Alkımm (1 mesaj) roses (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Bundan önce Turknet kullanıyordum. Cumartesi günü ev telefonumuzun çevir sesi ve internetimiz gitti. Destek kaydına yazı yazdım ve herhangi bir cevap gelmedi. Twitter sayfalarından yazdım; oradan cevap yazdılar fakat destek kaydım bir önceki ile birleştiği için önceki hataya göre bir yanıt verdiler ve kendi sistemleri üzerinden yanıtlamadılar. Biz de bunun üzerine geçi yapalım dedik ve o da nesi. Yapa profilinde olduğumuz için 10 haneli hizmet numaramızı alamıyormuşuz. Adamlar hem internet sorunumuzu çözmüyor hem de başka sağlayıcıya gitmememiz için hizmet numarasını da sağlayamıyorlar. Bizde bunun üzerine e devletten iptal başvuru yaptık. Bu işlem yaklaşık 1 hafta süreceği için ve Turknet abimin üzerine lduğu için Millenicom'a kendi adıma dün sabah başvuru yaptım. Aciliyetim olduğunu, online eğitimin biraz aksayacağını belirttim ve bu sabah TT'den adam yolladılar bağlantıyı sağladı ve bundan 1 saat sonra da Millenicom'dan modem kurulumu için gelip bağlantımı sağladılar. Şimdi bu konuyu açtım ama neden açtım bunu belirteyim.


    Biz Turknet'ten 16mbps hız alıyorduk ve bize alt yapımızın fazlasını desteklemediğini söylüyorlardı. Bugün ise TT ekibi gelip kabloyu bağladığında Turknet kullanıcı adı ve şifre bilgim olmasına rağmen 35 mbps hız geldiğini ve destek kaydındaki sorunun çözüldüğünü gördüm. Yanı bunca zaman hem altyapımın olmadığını belirttikleri için aldatılmışız hem de destek kayıtlarıyla düzgün ilgilenmedikleri için zamansal anlamda resmen oyalamışlar.


    Şu anda max 32mbps download, 5,7 mbps upload değerleri yakaladım ve modem üzerinde de bu değerler aşağı yukarı geliyor. Tabi ki her konumda aynı hizmeti vermiyorlardır belki ama ben hızlı hizmetten memnunun. İlerleyen zamanlarda bir sıkıntı ile karşılaşırsam konuyu güncelleyeceğim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2guyS -- 16 Kasım 2020; 14:5:55 >



    |
    |




  • millenicom pişmanlıktır. 3 haftadır internet sorunumu çözemediler.

  • roses r kullanıcısına yanıt

    Daha ilk günüm, İnşallah ben de bir sıkıntı olmaz.

  • Selam ben yeni bağlattım, ttnet gelip modem ve gpon kurulumu yaptı, ne zaman internetim bağlanır acaba sözleşme falan imzaladınız mı siz? bana kimse sözleşme getirmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2guyS kullanıcısına yanıt

    Sıkıntı çıkana kadar memnun kalırsın, sıkıntı çıktığı anda ne demek istediğimizi anlarsın.

  • Alkımm kullanıcısına yanıt

    En azından müşteri hizmetleri var; bir gece kestiler 10 dakikada hallettiler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2guyS

    En azından müşteri hizmetleri var; bir gece kestiler 10 dakikada hallettiler.

    Hocam bende o niyetle Millenicom mu seçtim. 3 yıldır kullanıyorum. Arkadaş sorun yaşayınca anlarsınız dediğini şimdi anlıyorum. Nakil işlemi sonunda hız düşüklüğü şikayetim 2 haftadır çözülmüyor. İşi kötü yanı da müşteri hizmetlerini aradığım da bir türlü bağlanmıyorum ancak wp hattından onda da otomatik mesaj atılıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.