ya öyle diyorsunuz tahütsüz ayda 99,90 diyerek alıyoruz, aradan 2-3 ay geçince 159'a çıkıyor, Tanıdıklara tavsiye edilir mi bilemiyorum... |
MİLLENİCOM Ayda Sadece 119,90 TL'den başlayan fiyatlarla! (60. sayfa)
-
-
Merhaba,
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Destek olabilmemiz için aboneliğinize ait irtibat bilgilerinizi PM üzerinden paylaşmanızı rica ederiz -
up
-
Yahu müşteri temsilcisine bağlanamıyorum. Arıyorum her şık var o yok. Arkadaşı abone yapacam. Yardımcı olur musunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zam gelecek galiba ttnet modem ücretlerine zam yapmış
-
Merhaba,
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Destek olabilmemiz için aboneliğinize ait irtibat bilgilerinizi PM üzerinden paylaşmanızı rica ederiz -
@millenicom açtığım destek kayıtları otomatik kapandığı için son çare buradan yazıyorum, yine olmazsa başka firmaya geçeceğim haberiniz olsun.
- Aboneliğimin aktif olduğu dakikadan itibaren web sitenize erişemiyorum. Turknet kullanırken açılan web siteniz aboneliğimin aktif olduğu andan itibaren benim için internetin ulaşılamayan bir kısmına taşındı. Sizin sağladığınız bağlantıdan firmanıza ait web sitesine erişemiyorum...
- Web siteniz açılmadığı için mobil uygulamayı kullanmak istedim ama o da ne? Uygulamayı 10 kere açmayı denersem 9unda çöküyor :) Cep telefonundan web sitenize erişmek için de mobil veri kullanmam gerekiyor :D
- Gün içinde çalıştığım için deneyimleme imkanım olmadı fakat akşam üzeri 5-6dan sonra hız düşüyor, öyle ki yeri geliyor 8-10Mbps yeri geliyor 0.13-0.65 gibi saçma sapan hızlarla karşılaşıyorum. Çözüm? Tabii ki siz yardımcı olmadığınız için modemi baştan başlatmak
Niye yardımcı olmadığınız için diyorum? Çünkü kırk takla atarak girebildiğim online işlem merkezi üzerinden açtığım destek kayıtları botunuz tarafından en fazla 5dk içinde problem gözlenememiştir diye kapatılıyor. Çağrı merkezinde temsilciye bağlanmak için ne yapmak gerekiyor hala çözebilmiş değilim. Hele ki şans eseri bir destek kaydı açabildiyseniz ve çağrı merkezine de bağlanmanız gerekiyorsa, telesekreter açık kaydınızla ilgileniyoruz sizi arayacağız diye suratınıza kapatıyor :)) Bakın henüz bana fatura kesmek firmanıza nasip olmadı(davet kodu sağ olsun) ama bu gidişle fatura kesiliecek tarih gelmeden ben başka firmaya geçeceğim, böyle internet mi kullanılır?
Not: Paketim 100Mbps, sorun yaşamadığım zamanlar dışında aldığım hız 60-70 arası değişiyor(30-40-50 gördüğüm de oluyor, nedense buraya geçtikten sonra çok fazla oynama oldu hızlarda)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mokenn -- 19 Eylül 2022; 20:31:32 > -
20 gündür internetimiz yok, en az 15 defa aradım arıza kaydı oluşturduk. Ne bir bilgi var ne bir şey. 2022 yılında bu kadar uzun süreli bir kesinti kabul edilebilir değil. Aciliyet notu düşüyoruz diyip kapatıyorlar. Müşteri hizmetleri çok kötü. Bu firmayı daha önce önermiştim birçok kişiye. Kesinlikle UZAK DURUNUZ.
-
Merhaba,
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Destek olabilmemiz için aboneliğinize ait irtibat bilgilerinizi PM üzerinden paylaşmanızı rica ederiz -
Paylaştım, sonucu merakla beklemekteyim.
-
Paylaştım, sonucu merakla bekliyorum. Birkaç gün içinde çözüm bulunmazsa kullanmadığım 1 ayın parasını iade isteyeceğim ve başka bir firmaya geçiş yapacağım.
Saygılarımla.
-
Web sayfanızın açılmaması konusundaki çözümlerinizi de beklemekteyim.
Hız konusundaki çözümünüzü tuhaf bulsam da işe yarayıp yaramadığını akşama doğru anlayacağız
-
Merhaba,
PM üzerinden destek olunmaktadır -
Yeni bir millenicom müşterisiyim, diğer firmalara göre uygun fiyatlı yüksek kapasiteli internet erişimi sağlıyor. Müşteri hizmetleri ilgili. Millenicom düşünen herkese arkadaşını davet et kodu ile müşteri olmalarını öneriyorum, bu sayede 1 ay ücretsiz internet kullanıyorsunuz. Kullanmak isteyenler için kod: F82F7397
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
bu sorunun çözümünü başka bir issye geçerek bulmuştum..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun olana kadar problem yok ama bir sorun yaşadığım zaman yandım başka iss ye de geç(e)miyorum taahhüt verdiğim içinquote:
Orijinalden alıntı: TSuNaMi_bu sorunun çözümünü başka bir issye geçerek bulmuştum..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sana geçmiş olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X