Şimdi Ara

MİGROS Kampanyaları [Ana Konu] (300. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
87.268
Cevap
930
Favori
6.206.509
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
145 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Mümkünse sanal marketi kullanmayın arkadaşlar,tembellik haricinde neredeyse hiçbir faydası yok.
    Bugün bir sipariş vermiştim.Bu siparişin içerisinde gıda maddeleri ile temizlik maddeleri vardı.
    Neyse sipariş geldi ödemeyi yaptım,getiren herif gitti bende içeride poşetleri açmaya başladım.
    Fakat poşetlerden birisinden birşey akıyordu,poşeti açtığımda sipariş ettiğim yağ çözücünün bisküvi v.b gıda maddeleri ile aynı poşete konduğunu ve yağ çözücünün ağzının açık olduğu için tamemen bu gıda maddelerinin üstüne boşaldığını gördüm.
    Bende hemen siparişlerin geldiği marketin (Ankara akköprü 5m migros) sanal market birimini aradım fakat ulaşamadım.
    Bunun üzerine 444-10-44 nolu telefondan durumu bildirdim.
    1 saat sonra siparişi getiren eleman kapıya asık bir suratla geldi ve ''bizi şikayet etmişsiniz'' gibisinden cümleler kurdu.
    Neymiş efendim siparişi hazırlayanlar hata yapabilirmiş,çağrı merkezini aramak mı gerekirmiş gibi bir şeyler geveledi.
    Ve arıca giderken ''biz sizin toplu satın aldığınız siparişleri getiriyoruz ama böyle yaptınız olmadı'' diyerek yani bir daha toplu sipariş verirseniz getirmem demeye getirdi.
    Biraz söz dalaşı yaptık ve çekti gitti.
    İşin iyi kısmı bu yağ çözücü gibi aşırı tehlikeli bir maddeye bulanmış bisküvi ve çikolataları yeğenimin görmeyişiydi,çünkü bunlar ona alınmıştı ve eğer biz görmeden bisküvileri alıp yeseydi ne o kapıya gelen artist elemanı,ne siparişi hazırlayan hanzoyu,ne de migrosu kimse elimden alamazdı.
    Aracı olan arkadaşların hem hizmet parası altında para verip hemde böyle muameleye maruz kalmamaları için mağazalardan almalarını tavsiye ederim.
    Ve burdan şunu anladım ki çağrı merkezine yapılan şikayetlerden mağaza çalışanları ciddi anlamda korkuyor.Eğer sanal marketle veya mağaza ile bir sorununuz olursa mağaza yöneticisine ve çağrı merkezine şikayette bulunmaktan çekinmeyin.


    geçmiş olsun

    arada böyle şeyler olsa da sanalmarket konusunda size pek katılmıyorum. 1,75TL' ye kapıya ürün teslimi mükemmel bir hizmettir. Aksaklık çıkma olasılığı tabii ki var ama çok fazla çeşit ürün olan ve kampanyalar için ince ayar yaptığınız alış-verişleri sanaldan yapmayın.

    bu arada ben ürünler gelmeden önce siparişimin çıktısını ve fatura tutarlarını hazırlıyorum. ürünler gelince hem benim çıktıdan hem gelen faturadan hem de poşetlerden ürünleri kontrol ediyorum. problem olursa anında iade.

    ayrıca toplu alım olayı maalesef mağazaya göre değişiyor. mesela 10 adet yağ almak isteseniz kimi izin verir, kimi vermez. sanırım size de bazı ürünlerde izin verilmiş ama sizi kara listeye almış olabilirler :) ayrılırken size söylediği şey bu aslında elemanın.




  • merhaba bugun money visa kartım geldi su 100 tl ye %20 olayı sadece ilk alısveristemi oalcak yani bugun gittim 10 tl lik harcadım 100 tl olmadaı ama haftaya gittim 150 tl lik alısveris yaptım o zaman tmm %20 indirim tanınacak mı?
  • arkadaşlar sanaldan yaptığımız alışverişte GDİ oluyor mu acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Mümkünse sanal marketi kullanmayın arkadaşlar,tembellik haricinde neredeyse hiçbir faydası yok.
    Bugün bir sipariş vermiştim.Bu siparişin içerisinde gıda maddeleri ile temizlik maddeleri vardı.
    Neyse sipariş geldi ödemeyi yaptım,getiren herif gitti bende içeride poşetleri açmaya başladım.
    Fakat poşetlerden birisinden birşey akıyordu,poşeti açtığımda sipariş ettiğim yağ çözücünün bisküvi v.b gıda maddeleri ile aynı poşete konduğunu ve yağ çözücünün ağzının açık olduğu için tamemen bu gıda maddelerinin üstüne boşaldığını gördüm.
    Bende hemen siparişlerin geldiği marketin (Ankara akköprü 5m migros) sanal market birimini aradım fakat ulaşamadım.
    Bunun üzerine 444-10-44 nolu telefondan durumu bildirdim.
    1 saat sonra siparişi getiren eleman kapıya asık bir suratla geldi ve ''bizi şikayet etmişsiniz'' gibisinden cümleler kurdu.
    Neymiş efendim siparişi hazırlayanlar hata yapabilirmiş,çağrı merkezini aramak mı gerekirmiş gibi bir şeyler geveledi.
    Ve arıca giderken ''biz sizin toplu satın aldığınız siparişleri getiriyoruz ama böyle yaptınız olmadı'' diyerek yani bir daha toplu sipariş verirseniz getirmem demeye getirdi.
    Biraz söz dalaşı yaptık ve çekti gitti.
    İşin iyi kısmı bu yağ çözücü gibi aşırı tehlikeli bir maddeye bulanmış bisküvi ve çikolataları yeğenimin görmeyişiydi,çünkü bunlar ona alınmıştı ve eğer biz görmeden bisküvileri alıp yeseydi ne o kapıya gelen artist elemanı,ne siparişi hazırlayan hanzoyu,ne de migrosu kimse elimden alamazdı.
    Aracı olan arkadaşların hem hizmet parası altında para verip hemde böyle muameleye maruz kalmamaları için mağazalardan almalarını tavsiye ederim.
    Ve burdan şunu anladım ki çağrı merkezine yapılan şikayetlerden mağaza çalışanları ciddi anlamda korkuyor.Eğer sanal marketle veya mağaza ile bir sorununuz olursa mağaza yöneticisine ve çağrı merkezine şikayette bulunmaktan çekinmeyin.


    geçmiş olsun

    arada böyle şeyler olsa da sanalmarket konusunda size pek katılmıyorum. 1,75TL' ye kapıya ürün teslimi mükemmel bir hizmettir. Aksaklık çıkma olasılığı tabii ki var ama çok fazla çeşit ürün olan ve kampanyalar için ince ayar yaptığınız alış-verişleri sanaldan yapmayın.

    bu arada ben ürünler gelmeden önce siparişimin çıktısını ve fatura tutarlarını hazırlıyorum. ürünler gelince hem benim çıktıdan hem gelen faturadan hem de poşetlerden ürünleri kontrol ediyorum. problem olursa anında iade.

    ayrıca toplu alım olayı maalesef mağazaya göre değişiyor. mesela 10 adet yağ almak isteseniz kimi izin verir, kimi vermez. sanırım size de bazı ürünlerde izin verilmiş ama sizi kara listeye almış olabilirler :) ayrılırken size söylediği şey bu aslında elemanın.

    Teşekkür ederim.
    Ben genelde sanal marketten 40-50 liralık alışverişler yaparım.75 tl üzeri siparişler için yol ücreti 1.75,75 tl altı için 2,75 olduğu için ve benim 20 siparişimin 19 tanesi 75 tl altı olduğu için ben genelde 2,75 tl yol parası veriyorum.
    Hatta bazen aynı gün içerisinde 3 farklı sipariş verip üçününde teslimat ücretini öderim.
    Yalnız eğer şuan aracım olsa migros mağazasına gidip,gelmek benim için en fazla 3-4 lira yol masrafı demek.
    Tabi ürünleri tek tek kendi isteğine,beğenine göre seçme ve bu tarz tatsız olaylar ile karşılaşma riskinin olmaması durumu bu yol parasını çok rahat göz ardı ettirebilir.
    Toptan alım konusunda ise ne migros ne de o eleman bana kapıya getirdiği toptan ürünleri bedava vermiyor,çatır,çatır parasını alıyor.
    Bu arada benim aldığım bu toptan ürünler bedavaya gelen yani money veren ürünler felan değil indirimli gördüğüm ürünlerdir.Ben genelde marketlerden 1,2 adet ürün almam piyasaya göre ucuz görürsem 4-5 tane alırım.Bu 4-5 ürün alımı ise migrosa göre toptan sayılıyor malesef.
    Ama o kurye'de öyle bir hava var ki sanki ''ekmeğinizi ben veriyorum,ben olmasam bunları zor alırsın'' der gibi.
    Bundan sonra sanal marketten verdiğim toplu siparişler gelmez ise akköprü migros'a gittiğimde hazırlanan sanal market siparişlerine özellikle dikkat edeceğim.
    Eğer bana göndermiyorlar da,başka müşterilere toptan sipariş gönderiyorlarsa tüm yetkili birimlere şikayette bulunmaya çalışacağım.
    En azından artık kafalarına göre at koşturamazlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Mümkünse sanal marketi kullanmayın arkadaşlar,tembellik haricinde neredeyse hiçbir faydası yok.
    Bugün bir sipariş vermiştim.Bu siparişin içerisinde gıda maddeleri ile temizlik maddeleri vardı.
    Neyse sipariş geldi ödemeyi yaptım,getiren herif gitti bende içeride poşetleri açmaya başladım.
    Fakat poşetlerden birisinden birşey akıyordu,poşeti açtığımda sipariş ettiğim yağ çözücünün bisküvi v.b gıda maddeleri ile aynı poşete konduğunu ve yağ çözücünün ağzının açık olduğu için tamemen bu gıda maddelerinin üstüne boşaldığını gördüm.
    Bende hemen siparişlerin geldiği marketin (Ankara akköprü 5m migros) sanal market birimini aradım fakat ulaşamadım.
    Bunun üzerine 444-10-44 nolu telefondan durumu bildirdim.
    1 saat sonra siparişi getiren eleman kapıya asık bir suratla geldi ve ''bizi şikayet etmişsiniz'' gibisinden cümleler kurdu.
    Neymiş efendim siparişi hazırlayanlar hata yapabilirmiş,çağrı merkezini aramak mı gerekirmiş gibi bir şeyler geveledi.
    Ve arıca giderken ''biz sizin toplu satın aldığınız siparişleri getiriyoruz ama böyle yaptınız olmadı'' diyerek yani bir daha toplu sipariş verirseniz getirmem demeye getirdi.
    Biraz söz dalaşı yaptık ve çekti gitti.
    İşin iyi kısmı bu yağ çözücü gibi aşırı tehlikeli bir maddeye bulanmış bisküvi ve çikolataları yeğenimin görmeyişiydi,çünkü bunlar ona alınmıştı ve eğer biz görmeden bisküvileri alıp yeseydi ne o kapıya gelen artist elemanı,ne siparişi hazırlayan hanzoyu,ne de migrosu kimse elimden alamazdı.
    Aracı olan arkadaşların hem hizmet parası altında para verip hemde böyle muameleye maruz kalmamaları için mağazalardan almalarını tavsiye ederim.
    Ve burdan şunu anladım ki çağrı merkezine yapılan şikayetlerden mağaza çalışanları ciddi anlamda korkuyor.Eğer sanal marketle veya mağaza ile bir sorununuz olursa mağaza yöneticisine ve çağrı merkezine şikayette bulunmaktan çekinmeyin.


    hocam 75 tl nin altında siparişler verdiğnizi yazmışsınız. görevlnin toplu dediği ürünler nedir acaba bi de kaç tane aldınız da toplu dedi sizin için mahsuru yoksa yazabilirmisiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yedikeresekiz -- 16 Mart 2012; 14:05:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratkkk

    arkadaşlar sanaldan yaptığımız alışverişte GDİ oluyor mu acaba ?

    Migros Sanal Market
    Sayın Müşterimiz; Gördüğünüze İnanın kampanyası Migros Sanal Market’te de geçerlidir. İndirimli ürünlerden yararlanmak için Migros Sanal Market'e üye girişi yapmanız ve üyelik bilgilerinizde Money Club Kart veya Money Vısa MIN numaranızın k...ayıtlı olması gerekmektedir. 50TL ve üzeri alışverişlerinizde, indirimli satın alabileceğiniz ürünler üyelik girişi yaparak verdiğiniz siparişlerin sepet detay sayfasında, sepetinizdeki ürünlerin altında gözükmekte ve dilerseniz siparişinizi bitirmeden önce buradan sepete eklenebilmektedir. Kampanya ürünlerine Migros Sanal Market ana sayfa Bütün Kampanyalar/Gördüğünüze Duyduğunuza İnanın reyonundan da ulaşılmaktadır. Teşekkürler.




  • sanalmarketin bir yönünü sevmiyorum..

    temizlik ve gıda maddeleri aynı poşete konulmuş olabiliyor. gıda ürünlerinin son kullanma tarihi yaklaşmış olabiliyor. ya da ürün ambalajları deforme olmuş olabiliyor.

    bu nedenle ürünü kendim seçip, son kullanma tarihlerine bakıp en uzak tarihliyi almak benim için daha önemli..

    sanalmarketi çok fazla kullanmayışımın nedeni yukarda saydıklarımla birlikte, bizim bölgeye migrosun ücretsiz servisinin oluşu..

    teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: anilxx92

    Mümkünse sanal marketi kullanmayın arkadaşlar,tembellik haricinde neredeyse hiçbir faydası yok.
    Bugün bir sipariş vermiştim.Bu siparişin içerisinde gıda maddeleri ile temizlik maddeleri vardı.
    Neyse sipariş geldi ödemeyi yaptım,getiren herif gitti bende içeride poşetleri açmaya başladım.
    Fakat poşetlerden birisinden birşey akıyordu,poşeti açtığımda sipariş ettiğim yağ çözücünün bisküvi v.b gıda maddeleri ile aynı poşete konduğunu ve yağ çözücünün ağzının açık olduğu için tamemen bu gıda maddelerinin üstüne boşaldığını gördüm.
    Bende hemen siparişlerin geldiği marketin (Ankara akköprü 5m migros) sanal market birimini aradım fakat ulaşamadım.
    Bunun üzerine 444-10-44 nolu telefondan durumu bildirdim.
    1 saat sonra siparişi getiren eleman kapıya asık bir suratla geldi ve ''bizi şikayet etmişsiniz'' gibisinden cümleler kurdu.
    Neymiş efendim siparişi hazırlayanlar hata yapabilirmiş,çağrı merkezini aramak mı gerekirmiş gibi bir şeyler geveledi.
    Ve arıca giderken ''biz sizin toplu satın aldığınız siparişleri getiriyoruz ama böyle yaptınız olmadı'' diyerek yani bir daha toplu sipariş verirseniz getirmem demeye getirdi.
    Biraz söz dalaşı yaptık ve çekti gitti.
    İşin iyi kısmı bu yağ çözücü gibi aşırı tehlikeli bir maddeye bulanmış bisküvi ve çikolataları yeğenimin görmeyişiydi,çünkü bunlar ona alınmıştı ve eğer biz görmeden bisküvileri alıp yeseydi ne o kapıya gelen artist elemanı,ne siparişi hazırlayan hanzoyu,ne de migrosu kimse elimden alamazdı.
    Aracı olan arkadaşların hem hizmet parası altında para verip hemde böyle muameleye maruz kalmamaları için mağazalardan almalarını tavsiye ederim.
    Ve burdan şunu anladım ki çağrı merkezine yapılan şikayetlerden mağaza çalışanları ciddi anlamda korkuyor.Eğer sanal marketle veya mağaza ile bir sorununuz olursa mağaza yöneticisine ve çağrı merkezine şikayette bulunmaktan çekinmeyin.


    hocam 75 tl nin altında siparişler verdiğnizi yazmışsınız. görevlnin toplu dediği ürünler nedir acaba bi de kaç tane aldınız da toplu dedi sizin için mahsuru yoksa yazabilirmisiniz

    Bu migrosun toptan dediği 7-8 yada 10 tane aldığım,ürünler tutup da 20-30 tane almış değilim.
    Misal geçen hafta 8 lt'lik nestle su'dan 7 tane aldım,yine geçen hafta 10 tane margarin aldım,ondan önce 3 kg'lık torku şekerden 6 paket aldım.Fakar bunlar migrosa göre toptan sipariş yerie geçiyormuş,5 litrelik nestle su'dan en fazla 3 adet,3 kiloluk torku şekerden ise 2 adet verebilirlermiş.
    Ama hani bana iyilik yapıyorlarmış ya o yüzden 6 paket getirmişler şekeri!




  • sanal marketten alışveriş yaptığımda hangi kredi kartımı seçersem seçeyim "Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..." hatasını alıyorum.

    1-Moneyclub kartım üyelik bilgilerimde tanımlı görünüyor
    2-Başka bir moneyclub kart tanımladığımda da aynı hatayı alıyorum.
    3-Kartım mail order ve internete açık.
    4-Sadece money visa kartımı seçersem ödeyebiliyorum. Daha sonra üyellk bilgilerimden moneyclub kartı varsayılan kart yapsamda yukarıdaki hatayı alıyorum.

    Bunların dışında sorun ne olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanedantr

    merhaba bugun money visa kartım geldi su 100 tl ye %20 olayı sadece ilk alısveristemi oalcak yani bugun gittim 10 tl lik harcadım 100 tl olmadaı ama haftaya gittim 150 tl lik alısveris yaptım o zaman tmm %20 indirim tanınacak mı?

    geçen gün ilk 100 üzeri alışverişimi yaptım. tam hesaplamamıştım 110 ve üzeri tutuyordu, öyle bir fiyat beklerken kasiyer 94 TL. dedi.. ben şaşırdım ya o kadar da hesapladık dedim, hemen bir koşu 5-10 liralık birşey daha alayım diye düşündüm o anda
    sonra kasiyyere 100'ün üzerinde olması lazımdı deyince, money visa indirimi oldu dedi. anında kasada %20 indrim yaptı. ben ekstrede %20 indirim yapılır diye düşünüyordum ama kasada oluyormuş 117 tl. tutmuş aldıklarım 23 tl. indirimle 94 tl. ödedim..

    yalnız dikkat edilmesi gereken elektrikli ve elektronik aletler bu kampanya dışındaymış. onun haricindeki ürünler kampanyaya dahil.




  • sagolasın hocam
  • 10 adet sek yag
    4 adet sucuk-maret
    6 adet yudum-hem de 7.95 tl den (siparişi sabah vermiştim)
    toplamda 92 money
    alısveris tutarı 150 tl.
    baska guzel urun bulamadım-kendime göre.
    Tsk migros..
    garanti moneyler de yatarsa süper olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendirf

    10 adet sek yag
    4 adet sucuk-maret
    6 adet yudum-hem de 7.95 tl den (siparişi sabah vermiştim)
    toplamda 92 money
    alısveris tutarı 150 tl.
    baska guzel urun bulamadım-kendime göre.
    Tsk migros..
    garanti moneyler de yatarsa süper olacak

    az almışsınız be arkadaşım.
    4 adet sucuk kime yeter.
    ben 10-15 düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblems

    sanal marketten alışveriş yaptığımda hangi kredi kartımı seçersem seçeyim "Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..." hatasını alıyorum.

    1-Moneyclub kartım üyelik bilgilerimde tanımlı görünüyor
    2-Başka bir moneyclub kart tanımladığımda da aynı hatayı alıyorum.
    3-Kartım mail order ve internete açık.
    4-Sadece money visa kartımı seçersem ödeyebiliyorum. Daha sonra üyellk bilgilerimden moneyclub kartı varsayılan kart yapsamda yukarıdaki hatayı alıyorum.

    Bunların dışında sorun ne olabilir?

    Daha önce bus orun yaşayan varmı biraz acilde.

    Birde yudum 3lt ankara da 7.95 kalmamış sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eahmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: kendirf

    10 adet sek yag
    4 adet sucuk-maret
    6 adet yudum-hem de 7.95 tl den (siparişi sabah vermiştim)
    toplamda 92 money
    alısveris tutarı 150 tl.
    baska guzel urun bulamadım-kendime göre.
    Tsk migros..
    garanti moneyler de yatarsa süper olacak

    az almışsınız be arkadaşım.
    4 adet sucuk kime yeter.
    ben 10-15 düşünüyorum


    4 kisilik aileye yeter :) cocuklar kucuk daha..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendirf

    quote:

    Orijinalden alıntı: eahmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: kendirf

    10 adet sek yag
    4 adet sucuk-maret
    6 adet yudum-hem de 7.95 tl den (siparişi sabah vermiştim)
    toplamda 92 money
    alısveris tutarı 150 tl.
    baska guzel urun bulamadım-kendime göre.
    Tsk migros..
    garanti moneyler de yatarsa süper olacak

    az almışsınız be arkadaşım.
    4 adet sucuk kime yeter.
    ben 10-15 düşünüyorum


    4 kisilik aileye yeter :) cocuklar kucuk daha..

    tabiki keyfiniz bilir ..

    muhabbet olsun diye söyledim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblems

    quote:

    Orijinalden alıntı: impossiblems

    sanal marketten alışveriş yaptığımda hangi kredi kartımı seçersem seçeyim "Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..." hatasını alıyorum.

    1-Moneyclub kartım üyelik bilgilerimde tanımlı görünüyor
    2-Başka bir moneyclub kart tanımladığımda da aynı hatayı alıyorum.
    3-Kartım mail order ve internete açık.
    4-Sadece money visa kartımı seçersem ödeyebiliyorum. Daha sonra üyellk bilgilerimden moneyclub kartı varsayılan kart yapsamda yukarıdaki hatayı alıyorum.

    Bunların dışında sorun ne olabilir?

    Daha önce bus orun yaşayan varmı biraz acilde.

    Birde yudum 3lt ankara da 7.95 kalmamış sanırım.

    444-10-44 ararsan yardımcı olurlar.




  • Aradım güya kayıt açmışlar, alışveriş bölgesini değiştirin diyor ne alakaysa :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eahmet

    quote:

    Orijinalden alıntı: kendirf

    10 adet sek yag
    4 adet sucuk-maret
    6 adet yudum-hem de 7.95 tl den (siparişi sabah vermiştim)
    toplamda 92 money
    alısveris tutarı 150 tl.
    baska guzel urun bulamadım-kendime göre.
    Tsk migros..
    garanti moneyler de yatarsa süper olacak

    az almışsınız be arkadaşım.
    4 adet sucuk kime yeter.
    ben 10-15 düşünüyorum


    150 tl ye 3 adette GDI urunu POLONEZ %100 DANA PARMAK SUCUK 450 GR. 7 tl den alabilirdin....




  • 
Sayfa: önceki 298299300301302
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.