Şimdi Ara

Migros İndirim, Kampanya ve Fırsatları [Ana Konu] (73. sayfa)

10 Kayıtlı Üye (7 Mobil) ve 45 Misafir (5 Mobil) - 43 Masaüstü12 Mobil3 iOS2 Android
5 sn
118.156
Cevap
2.799
Favori
15.611.713
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
340 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl bir yerde yaşıyorsunuz? Suratsız personeller, yetersiz ürünler? Yanlış anlamayın, inanmadığımdan değil size ama yaşadığım şehirdeki (Antalya) hiç bir migros'ta gülümsemeyen personel görmedim. Mahallemdeki migros "m" olmasına rağmen kasa önü ve içeri kısımda toplam 6 dondurma dolabına sahip. Bir kaç eksik dışında da tüm çeşitler fazlasıyla mevcut. Hangi kasiyere denk gelsem güleryüzle karşılar, sabırla işlemlerimi yapar. Mağazada olmayan ürünü hatırlatırsınız, stok geçer.

    Kimbilir, ben fazla şanslıyımdır belki de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melikazim

    Arkadaşlar bu indirime giren Karalı Organik çayı (13,17tl) tavsiye eder misiniz?
    Bence güzel çay @belo3 hocam da hemfikirdir sanırım zamanında iyi stok yapmıştı

    yalnız şöyle bir sıkıntı var 30/10 çay kampanyasından money yatmıyor,kayıt açtırmanız gerekebilir

    Çaykur organik olanlar kadar iyi değil ama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermani06 -- 16 Mayıs 2018; 22:20:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psychedelic Reflection

    İdare eder bile olsa bir şey demezdim. Hayvan leşi yerim, bunu bir daha yemem.

    Alıntıları Göster
    Biraz abartmayı abarttım sanki hocam
  • Biraz önce ilk kez 4 dondurma aldım.Önümdeki müşteri kağıda liste yapmış 4 kart ile onlarca aldı gitti.Uygulamada aldığım dondurmalara bu kampanyadan yararlandınız ibaresi gelmiş.Bu aldığımız dondurmaları ertesi gün tekrar alamayacağız anlamına geliyor sanırım
  • mytra kullanıcısına yanıt
    normalde güleryüzlülerde dondurma görünce bozuluyolaralgida küçük dondurmalar kasaların önünde 2 tane oluyor genelde 2 -3 m de.hatta akyaka migrosta 1 tane vardı galiba kornet klasik bile yoktu

    büyük dolaplarda kiloluklar oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Doğrudur. Belki Antalya'nın çok sıcak olması, burada dolap ve tekli dondurma çeşidinin fazla olmasında etkendir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11 dondurmadan sadece 4 ü düstü bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ryland34

    yeni olacak gdi'de 26-27 mayıs'taki lipton çaylar dökme mi yoksa demlik poşetmi olur sizce?

    900 gr dediğine göre dökme.

    Gelecek GDİ ürünlerini önceden görmek avantajlı oluyor, paylaşım için teşekkürler.

    30/10 money Ramazan kampanyaları yeni katalogla bitiyor sanırım, o kötü oldu GDİ için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serciey -- 16 Mayıs 2018; 22:42:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dermani06 kullanıcısına yanıt
    uygulamayı boşver hergün veriyor.öyle olsa biz hiç alamazdıkzaten yeni kod vermiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, Algida dondurmalari jet kasadan alinmasini özet olarak yazabilecek var mi? 0.01 TL. kredi karti temassiz ödeme yapabilirmiyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğadan Altın Filiz çayını içen var mı? Sürekli Çaykur Tiryaki içiyoruz. Bu çaydan farkı çok mu lezzet açısından

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    Dondurmaların yanında başka ürün alınmaması gerektiğini yazmıştı bir arkadaş o sebeple hep ayrı aldım ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akbell

    Doğadan Altın Filiz çayını içen var mı? Sürekli Çaykur Tiryaki içiyoruz. Bu çaydan farkı çok mu lezzet açısından

    Denediklerime nazaran acı geldi, kendi zevkime göre.

    Lipton Altın Hasat (Demlik) (Hafif Aromalı) +
    Lipton Altın Hasat (Dökme) (Sıradan) -
    Lipton Yellow Label (Demlik) (Sıradan tatsız) -
    Lipton Doğu Karadeniz (Demlik) (Hafif Tatlı) +
    Migros (Demlik) (Sıradan tatsız) -
    Deren (Demlik) (Sıradan tatsız) -
    Doğuş Karadeniz (Dökme) (Hafif Bergamot aromalı, biraz acı) -
    Doğuş Filiz (Dökme) (Sıradan tatsız) -
    Doğadan Altın Filiz (Dökme) (Acı) -
    Karali Filiz Premium (Sıradan) -
    Ofçay Tiryaki (Dökme) (Sıradan) -



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serciey -- 16 Mayıs 2018; 23:22:40 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • rid.van R kullanıcısına yanıt
    o söylentiden ibaret.



    yanında fruko gazoz aldım ve 5 money kullandım sorun olmuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reco. -- 16 Mayıs 2018; 23:22:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evrenarisoy E kullanıcısına yanıt
    Hocam ben hiç sadece dondurma almadım, zaten alacağım birkaç şey ile geçirdim jet kasadan. 0.1 kr stresi olmuyor siz de öyle yapın derim en azından en ucuz şey bi su alın. Hem de çok göze batmıyorum :)))

    Jet kasadan önce migros kartı geçirin. Sonra tüm ürünleri tek tek okutun. Bitir ve öde yi seçin. Ödeme yöntemi seçin. Tam ödeme öncesi düşüyor indirimler. Nedense bankamatik kartlar bazen sorun çıkartıyor bu jet kasalarda birkaç kez başıma geldi. O yüzden hep kredi kartı ile ödüyorum. Bu son yazdığım durum benim kart a özel bir sorun olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rid.van R kullanıcısına yanıt
    Ben de özellikle hep birkaç parça başka alışverişlerim ile geçiriyorum dondurmayı. Hiç sorun olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mytra kullanıcısına yanıt
    Hocam harbi şanslıymışsınız.ben dondurmaları kasaya koydum tam no yu söyleyeceğim kasiyer müdüre sormam gerek dedi.müdür geldi öyle bir surat ifadesi ki anlatamam.cıngarı çıkardım.parayla alsam ne değişecek dedim siz geçirin ödeyecek olan benim dedim.beyfendi okeyledi.dondurmaları geçirdi ama suratlar düştü tabi.güvenlikçi tam karşımda bakıyor dik dik.ben oralı olmadan poşetledim ve çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gider alirim dondurmalari yaninda hicbirseyde almam jetkasadan oyle amatorce degil 1 dk icerisinde alisverisimi bitiririm poset alir buzdolabina birakirim bir de ardindan ayni islemi hanimin kartiylada yaparim kimin neye bakip dusundugunden banane unutmayin bu islem migrosu degil algidayi ilgilendiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • universty3 kullanıcısına yanıt
    en doğrusunu yapmışsınız. aldığınız ürünün indirimli, ücretli ya da ücretsiz olacağına çalışanlar ya da mağaza müdürleri değil, sistem karar verir. kasa ücret çıkarmıyorsa alır gidersiniz.

    ama dediğim gibi, sadece benim semtimdeki değil, konyaaltı 5m'den lara 3 m'e dek ve hatta jetlerde bile surat asan, alacağıma karışan personel yada yetkiliye hiç denk gelmedim. tam tersine, ne arasam yardım eden çalışanlarla karşılaştım. örneğin, stoklarda görünen hiç bir deliste "elimizde "yok" diyen olmadı. Hatta geçen yıl biriken money puanlarımı kullanmak için aradığım televizyonu mağaza müdürü kendi aracıyla korkuteli yolundaki bir şubeden getirdi. migros, çalışanlar ve müşteri ilişkisine cidden çok önem veriyor. en azından güneyde durum böyle.

    ben mağazada gördüğüm bu tür destekler için mutlaka müşteri hizmetlerine bir teşekkür kaydı oluşturuyorum. o takdir ve teşekkürler mağaza personeline olumlu yansıyor diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dondurma kampanyası bitti mi, bugün bittiğini söyledi bir kasiyer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.