Şimdi Ara

Midea Servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar midea blanc marka 18,000 lik kllimam dün mideanın sözde tabela üstünde servisi olan sakarya klimart bayisince montajlandı...
    Başlı başına rezillik ve sinir harbi sonucu klimamın montajı gerçekleşti.
    Evde kırmadık yer bırakmadıkları gibi bırakın pisligini temizlemeyi açtıkları delikleri dahi alçı ile kapatmadan çekip gitdiler.
    Üstüne üstlük montaj esnasında paketden çıkan montaj setindeki bakır boru yetmedigi için sözde 2 metre diyerek bi yerden parça boruyu kaynaklayuıp montaj işlemini bitirdiler.90 TL İki metre boru ücreti ve 50 tl gaz bedeli olarak benden servis kagıdında yazılı şeilde ücret talep etdiler ve pazarlık sonrası 100 tl ye yarım yamalak bir klima kurup çekip gitdiler.Dün kadir gecesi olması sebebi ile eşimin yogun sabret ,uzatma oruçlusun telkinleri sonucu hüsranla snuçlanmıştır.Midea için lütfen satın almadan önce servis hakkında bilgi alınız...Saçma sapan bir firma kesinlikle uzak durulmalı özellikle sakaryada.







  • Markayı rezil eden de, vezir eden de servistir. Bu nedenle sizin de uyarılarınız doğrultusunda ''Hangi marka olursa olsun bölgenizdeki servisleri satış öncesi araştırınız.'' Diyelim bütün arkadaşlarımıza
  • Haklısınız klimaya birşey diyemem.Benim cihazım yeni takıldı.Benim sorunlarımın kaynagı başından beri servisin yaklaşımı idi.Kurulumdan sonrada tabelasında yetkili servis yazmaktan başka profosyonel anlamda hiçbir olumlu yanı olmadıgı için servisi eleştirdim. Modern klimanın ise satış sonrası hiçbirşekilde destek vermedigini ve çözüm için çabalamadıgnıı gördüm.Hatda direk servislere müdahale edemiyoruz dendi modern klima müşteri hizmetlerince.Bu yüzden markadanda genel anlamda pişmanlık duydugumu belirtmiş durumdayım.Mutlaka bulundugunuz bölgede servis araştırması yapmadan ürün satın alımı yapmayın bence.Ortak vardıgımız sonuç bu hocam. Amacım markayı karalamak deil.Satışını yaptıgı malın arkasında durmadıkları için eleştirim tamamen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voyager_71 -- 2 Temmuz 2016; 22:15:51 >
  • Bende sakaryadayım hocam 12 lik olandan bende almayı düşünüyordum. Sakaryada 2 adet servis var ikisinle de görüştüm. İnternetten 2100tl ye alabileceğim klimaya 2400 tl çektiler. Bir bizden almadığın için montaj sırası 1 haftadan sonra olur dediler. Midea sakaryada bitik durumda. Bu yüzden uğur veya baymak almayı düşünüyorum. İkiside 5 yıl garantili bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhndinc

    Bende sakaryadayım hocam 12 lik olandan bende almayı düşünüyordum. Sakaryada 2 adet servis var ikisinle de görüştüm. İnternetten 2100tl ye alabileceğim klimaya 2400 tl çektiler. Bir bizden almadığın için montaj sırası 1 haftadan sonra olur dediler. Midea sakaryada bitik durumda. Bu yüzden uğur veya baymak almayı düşünüyorum. İkiside 5 yıl garantili bu arada.

    Aman diyim hocam agrısız başını agrıtma sakaryada midea klima alıp.Sonra benim gibi ah vah edersin.Servis rezalet.İlgi alaka ,işçilik sıfır.
  • gkhndinc G kullanıcısına yanıt
    Hocam BAYMAK ile ilgili de bazı arkadaşlarımız servis şikayetinde bulunmuştu. Bölgenizde mutlaka sorgulayınız.
    Aynı zamanda şöyle bir durum var. Satış Servis yapanlarda bu ukalalık oluyor nedense. Kurumsal kimliğini yakalamış firmalarda satış ayrı departmandır servis ise apayrı. Size hizmet verecek olan ekibin mal satma kaygısı olmaması gereklidir.
    Bu işi hakkı ile yapan firmalar size zaten ücretsiz keşif hizmeti sunarak SATIN ALMADAN ÖNCE teknik bilgi sahibi olmanızı sağlıyorlar. KEŞİF demek, servisten birisinin gelip ''Immmhh buraya 18 yeter'' demesinden ibaret bir şey değilidir. Gerçek keşif hizmetinde kapasite keşfi ile birlikte tüm veriler toplanır, zolasyon durumları belirlenir enerji hatları kontrol edilir her şeyi geçtim oraya gelen ekip size bir MONTAJ SENARYOSU hazırlar.

    Beyefendi ürününüzün iç ünitesini şu alana monte etmek suretiyle tesisatın görünmeyecek şekilde şu alandan geçmesini sağlayıp aynı zamanda üfleme menzilinde klimanızın şu alana daha hakim olmasını sağlayabiliriz. Dış ünitenizi ise kat arasındaki şu gördüğünüz kiriş noktasına yakın monte ederek dış ünite gürültüsünün tuğla kaynaklı olarak yaşam alanınıza gelmesini engellemiş olacağız Yalnız sizden ricam ben gelmeden önce elektrik hattınızdaki şu ve şu eksikleri gideriniz.

    Yani yukarıda yazdığım örnekte görüleceği üzere bu iş karşılıklı istişare ile yapılır, o esnada teknik anlamda aklınızda ne var ise gelen teknik ekibe sorabilirsiniz, o arkadaşların DAHA BÜYÜK MAKİNE SATAYIM DAHA ÇOK PARA KAZANIRIM kaygısı yoktur, onlar teknik adamdır neyse o dur. Siz aldığınız tüm bu teknik bilgiler ile bayinize gider, belirtilen kapasitede ama SİZİN İSTEDİĞİNİZ ÖZELLİKLERDE bir klima satın alırsınız daha sonra da size önceden verilen bilgiler doğrultusunda motaj hizmetinizi alırsınız.
    Kurumsal kimliğini kazanmış firmalar teknik ekiplerine, ''Tüketicilere model belirtmeyiniz, siz sadece teknik konulara bakınız'' beyanlarını sürekli tekrarlamaktadırlar. Buradan da anlaşılacağı üzere Servis ve Satış ayrı olduğunda tüketici kar eden taraf olur ve sizin bahsettiğiniz gibi ''Bizden almadığınız için 1 hafta beklersiniz'' mantığı oluşmasını engellenmiş olur. Böyle bir saçmalık olur mu hocam? Benden alırsan hemen, almazsan 1 hafta beklersin'' diyebilen bir zihniyete YETKİLİ SERVİSLİK verenin de bu zihniyette olan YETKİLİ SERVİSİN de Allah tepesinden baksın derim.

    X markasında bu işler müşteri hizmetlerinde yürütülür, Yaz sezonu geldiğinde YETKİLİ SERVİS lerin klima montaj çağrısı oluşturma yetkileri dahi sistemde geçici blokaja alınır, satış noktası KİM OLURSA OLSUN sisteme kayıt oluşturulma sırasına göre randevu sistemi çalışır ve sıra hangi tüketicide ise ekip o eve gider olay bu kadar basit.
    Ben servis olmama rağmen Öz annem olsa sıralamada öne aldıramazdım. Daha sistemini oturtamamış, servis ağını geliştirememiş markaların, birilerinin güdümü ile allanıp pullanıp satılması ne acı verici.

    MARKA ne olursa olsun servis ağını önceden sorgulayınız hocam, gerekirse gidiniz yerinde görünüz servisi.




  • s.a hocam keşif için servis bakmaya gelirse enerji hatları kontrol edilmesini söyleyimmi onlar bakar mı söylemeden arçelik beko servisi
  • derya78 kullanıcısına yanıt
    Aleykümselam kardeşim, teknik olarak bakmaları gerekir lakin çok yoğun günler içerisindeyiz dolayısı ile atlayabilirler, sizden ricam, kendiniz hatırlatınız neyi kontrol etmelerini istiyorsanız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Aleykümselam kardeşim, teknik olarak bakmaları gerekir lakin çok yoğun günler içerisindeyiz dolayısı ile atlayabilirler, sizden ricam, kendiniz hatırlatınız neyi kontrol etmelerini istiyorsanız

    keşif te elektrik nerelerini kontrol eder

    yukarıda ev içinde şalterler var bunlar yeterlimi gelir acaba 5 adet var
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • derya78 kullanıcısına yanıt
    Şalterden ziyade, klimanın bağlanacağı noktaya en yakın buat üzerinden LİNYE hattını dolayısı ile kablo kesitini kontrol ederler.
    Takılacak klimanın amper değerinin bu tesisata uygun olup olmadığına bakarlar. Sizin sigortalara baktım ama resim boyutu nedeniyle müsaadenle sildim resmi (sayfa yapısını değiştiriyor) sigortalarda sorun yok kaldı ki klimanın yanına kendi sigortasını takacaklar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.