Şimdi Ara

Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
7.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014


    Tür: Third Person Action / RPG

    Yapımcı: Monolith

    Yayıncı: WB Games

    Platform: Xbox One,PS4,Xbox 360,PS3,PC

    Ana Sayfa: http://www.shadowofmordor.com |http://www.facebook.com/ShadowofMordor |http://twitter.com/middleearthgame

    Grafik Motoru: ?

    Çıkış Tarihi: ?


    Orta Dünya'da Geçen Yeni Nesil Oyun Duyuruldu!

    J.R.R. Tolkien'in eserlerini konumlandırdığı Orta Dünya temalı ilk yeni nesil oyun duyuruldu. Game Informer ve Warner Bros, Middle Earth: Shadow of Mordor'u PC ile birlikte hem bu nesil, hem de yeni nesil konsollara duyurdu.

    Game Informer'ın yeni sayısında ilk bilgileri paylaşılacak olan oyunun tanıtım metnine baktığımızda, yapımcı koltuğunda F.E.A.R. ve Condemned gibi korku türündeki oyunları geliştiren Monolith Productions'u görüyoruz. En son MOBA türünde Guardians of Middle Earth'ı geliştirerek bu dünyaya adımını atan Monolith'in yeni oyunu, açık dünya oynanışına sahip olacak.

    RPG elementlerini içerisinde bulunduracak olan Shadow of Mordor, Mordor'un yaşanmaz hale gelmeden önceki halinde geçecek. Hem The Hobbit, hem de The Lord of the Rings senaryolarından beslenecek olan yapımda Talion adındaki yalnız bir muhafızı oynayacağız. Oyunla ilgili daha ayrıntılı bilgi, Game Informer'ın Aralık sayısında gelecek. O zamana kadar beklemekten başka bir çaremiz yok.















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 9 Haziran 2014; 19:12:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Artık bir unboxing yaparız bunada :))))
    Oyun için çok pozitif düşünceler var iyi oldugu yönünde bakacaz artık....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fear ve condemned'in yapımcısı değil mi bu monolith, severim bu oyunları, umarım sağlam birşey çıkar.
  • Yeni çöp hayırlı olsun. Güzelim seriye stratejiden başka adam gibi oyun yapamadılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Fear ve condemned'in yapımcısı değil mi bu monolith, severim bu oyunları, umarım sağlam birşey çıkar.

    Monolith ve Warner Bros'un uzun yıllardır sakladığı gizli projeymiş uzun süredir geliştiriyorlarmış baya büyük bütçeli birşey olacak yani next-gen de güzel grafikli güzel atmosferli sonunda bu isme yakışır bir oyun olur umarım.
  • Destansı bi kitabı ödüllere boğulmuş filmi varken ortalamanın üstünde oyun yapmak bu kadarmı zor. Kaç tane oyunu vasattan farksız hepsi.
  • Shadow of Mordor'dan Heyecan Verici Detaylar!

    Gelmiş geçmiş en büyük LOTR oyunu projesi.

    Geçtiğimiz saatlerde duyurusu yapılan Middle Earth: Shadow of Mordor'dan ilk detaylar ortaya çıktı. Lord of the Rings ve The Hobbit senaryolarıyla bağlantısı olan yapımın ilk detayları heyecan verici duruyor.

    Anlatmaya, önce en heyecan verici bilgiyi paylaşarak başlayalım. Sıkı durun, çünkü oyunun yapımcı ekibinde Red Dead Redemption'un baş tasarımcısı da yer alıyor. Açık dünya oyununu, RPG elementlerini, Red Dead Redemption baş tasarımcısını ve Orta Dünya'yı bir araya getirip 'muhteşem' kombinasyonu yaptıysanız, habere devam edebiliriz.

    Gelen bilgilere göre Shadow of Mordor, dövüş sistemindeki oynanış bakımından Batman serisinin oyunlarına benziyor. Oyundaki dövüş mekaniklerinde bazı combolar yapma şansımız bulunuyor.

    Açık dünyada geçecek olan Shadow of Mordor'da Skyrim misali oyunu nasıl oynayacağımız bize bırakılıyor. İstersek oyunu gizliliği hedef haline getirerek oynayabiliyoruz, istersek bir yay ile birlikte okçuluk yapıyoruz, istersek de elimize baltayı alıp düşmanların üstesinden gelebiliyoruz. Bütün bunları seçmek bize kalmış.

    Yayınlanan bilgilere göre oyundaki yapay zeka sistemi, Shadow of Mordor'u bir MMO oyunmuş gibi sağlıyor. Belirtilenlere göre karşılaşacağınız her düşman grubunun bir ismi, rütbesi ve hafızası var. Mesela açık dünyada karşılaştığınız bir düşmanı öldürmezseniz bir sonraki karşılaşmanızda sizi hatırlayacak ve ona göre davranacak.

    Yapay zeka ve rütbe sisteminin bir diğer nimeti ise oynanış sırasında oluşan rastgele etkinliklerde karşımıza çıkacak. Örneğin yapay zekanın oynattığı yüksek rütbeli bir Orc, kendinden düşük rütbeli başka bir Orc'a rastgele görevler verebilecek ve böylelikle sizin bilmediğiniz yerlerde sizin bilmediğiniz etkinlikler gelişebilecek.

    BSC

    Seemed to me it was more concept although it was in gameplay form, like the camera was in the right spot if you were to actually play it but if it was real then it looked rough. But it's still early so I'm not worried about that. The gameplay seems really ambitious though.  

    -Every enemy has a name, rank and memory. If you don't kill them in an encounter for whatever reason they will remember you later on and change their tactics, not only getting stronger in level but learning new immunities. Enemy dialogue changes because of your previous encounters as well.

    -Enemies have their own jobs to do and their AI allows them to do certain things on their own. For example an Orc you have to kill may be dueling another at one point or he may be doing whatever his higher ranking officer assigned him to do. It all progresses in real time with or without your interference.

    -If an enemy kills you in battle you don't "die" in the traditional sense. You do eventually respawn but time in the world passed (they didn't say how long). During this time the enemy that killed you was likely promoted because of him killing you or he could have been killed somehow (like losing one of the duels I mentioned above).

    -If your objective is to kill a high ranking warlord you can do it in several ways. One way would be chipping away at everyone under his rank and either killing them or making them become "agents" for you which will enable you to launch ambushes on their base or possibly even assassinate the warlord by making his 2nd in command your agent. However it's not guaranteed, the 2nd in command can fail and be killed but he may have partial success as well which takes a chunk of the warlord's health away to make your battle easier.

    -The combat seems like it takes cues from the Batman games. They mentioned there was a rhythm to it and you get to keep a combo multiplier going.

    -It's fully open world so it has all of the stuff you'd expect. XP, skills, sidequests, random events (hell the whole game is basically a random event with that nemesis system and the AI working on their own even when enemies aren't on screen).

    -You get to use normal melee combat, stealth with a dagger or ranged with a bow. How you level those up depends on what you took the target out with. A stealth kill will get you a special rune to use on stealth skills, direct combat will get you a melee rune and so on.

    All in all I'm impressed by what I read.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 13 Kasım 2013; 5:43:47 >




  • Yanlış hatırlamıyorsam F.E.A.R serisini yapan firma yapıyor oyunu. Açıkcası büyük beklenti içine girmemek lazım. Her ne kadar devasa bütçe ayırsalarda.
  • IGN 2015 den önce gelmez diyor. Bu arada sadece yeni nesil olmayacakmış. Ps3 ve xbox360 için de çıkacakmış. Bakalım nasıl birşey çıkacak.
  • İlgiyi canlı tutmak için bu nesile de geleceğini söylüyorlar bence, 2014'de açıklarlar sadece next-gen olacak diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orta dünyaya hasret kaldım. Hobbit in filmide gelse şöyle gözlerimiz bayram etsin. Bu arada battle for middle earth 3 ü duyursalar bir o kadar sevindirici olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu nesıle oyunlar durur yakında zaten bır castlevanıa var cıkacak gerısı yalan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

    bu nesıle oyunlar durur yakında zaten bır castlevanıa var cıkacak gerısı yalan

    dark souls 2?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opricnik

    quote:

    Orijinalden alıntı: LED ZEPPELIN

    bu nesıle oyunlar durur yakında zaten bır castlevanıa var cıkacak gerısı yalan

    dark souls 2?



    dogru o var bırde

  • < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok büyük bir firma değiller. Direk olarak sadece gelecek nesile çıkarsalar daha iyiydi.
  • LotR oyunları genelde mıçtığı için herhangi bir beklenti içinde değilim.

    Koskoca nesilde adam gibi efsaneye yakışan bir oyun yapamadılar.
  • Bu seriye hayranlığım bitmeyecek benim
  • Grafikler ve atmosfer iyi görünüyor ancak bu filmlerin yada kitabın yansıttığı Middle-earth havası değil daha farklı bir konsept yaratmışlar.

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014

     Middle-earth: Shadow Of Mordor | Xbox Ana Konu | 7 Ekim 2014




  • Çok danik ve çoluk çocuğa hitap eden bir oyuna benziyo r zaten adam gibi bir lotr oyunu yapmakla uğraşmaz adamlar lotr yazsın üstünde mario ile sauronu kapıştırsınlar yine satılır
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.