İyi forumlar, öncelikle konuyu buraya mı açmam gerekiyor bilmiyorum. 12 şubat tarihinde aldığım kulaklıkta arada sırada sol kulaklık şarj olmuyordu sanırım temassızlık vardı. Bugün ise hepten şarjı bitti ve açamıyorum bile. Bu garanti işlerinden pek anlamıyorum. Kime vermem gerekiyor, ne yapmam gerekiyor bilen biri var mıdır acaba? |
Mi true wireleess earphones 2 basic
-
-
Aldığın yere sor kardeşim. -
kardeş netten aldım da ne bu tavır. Bilmiyosan yazma
-
netten aldığın yere sor kardeşim.
-
Bana yolla ben hallederim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kız mısın
-
çok yakından tanıdığın hatta kan bağınızın olduğu, seni küçüklükten beri tanıyan birisine soracağım :) iyi forumlar
-
quote:
Orijinalden alıntı: Alaturcamawzerezumzumçok yakından tanıdığın hatta kan bağınızın olduğu, seni küçüklükten beri tanıyan birisine soracağım :) iyi forumlar
Terbiyesizliğin lüzumu yok. Her firmanın garanti şartları ve servisleri farklılık gösterebilir. O yüzden sorduğun sorunun cevabının tek kaynağı nereden aldığındır. Hepsiburada ürünleri kendisine göndermeni ister, küçük satıcılar direkt servise gönder der mesela.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeş, profilinde şekilli şukullu arapça yazısıyla olmuyo bu işler. Ben yine de kan bağınız olduğu birine danışacağım. İyi forumlar
-
quote:
Orijinalden alıntı: AlaturcamawzerezumzumKardeş, profilinde şekilli şukullu arapça yazısıyla olmuyo bu işler. Ben yine de kan bağınız olduğu birine danışacağım. İyi forumlar
ne biçim laflar ediyon sen kırmızı başlıklı yiğen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Akıl sağlını kaybed
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X