Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Metronun Ankara çayyoluna kaldar gelmesi trafiği rahatlatır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
73
Cevap
0
Favori
1.704
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Metronun Ankara çayyoluna kaldar gelmesi trafiği rahatlatır mı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4094 Mesaj
    Yarım yamalak açılan sincan metrosunu kullanan bir arkadaşımin anlattığına göre, metroda yeni akrabalıklar tesis edilip, yeni aşklara yelken açılıyor muş. Olan batıkentte oturup huzur içinde metro ile gidip gelenlere oldu.

    Zaten çok yoğun kullanılan bir hat olan batıkent hattına, nerden bakarsanız bakın 1 milyonluk nufus eklendi.

    Dolayısıyla hem sincan eryaman fatihte oturanlar, hem de batıkentte oturanlara sıkıntı olacak

    Siz bir de, hazır metro geldi, belediye otobüslerine ring yapalım derlerse seyredin hengameyi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bu ülkede yaşamanın bedeli bu kadar ağır olmamalı
  • Yüzbaşı
    965 Mesaj
    çayyolu metrosu ring servislerinin güzergahlarını çok merak ediyorum doğrusu. tek ring servisiyle çayyolu, konutkent, yaşam kenti dolaştırır melih efendi. 1 saat de ring servisinde yolculuk geçiririz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2543 Mesaj
    mart da açılacakmış...bakalım ne olacak...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9668 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    Eskişehir yolundaki genel sürücü profiline bakınca belli oluyor zaten az buçuk.O adam/kadın çocuğunu kaçırsan anca biner metroya.

    Gülmekten yerlere yattım ya.
    _____________________________
    0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

    Her DSG birgün arızayı tadacaktır.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    31 martta melih diye bir derdimiz olmayacak..
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    965 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    31 martta melih diye bir derdimiz olmayacak..

    hiç merak etme bu ülkede makarnayla beslenen koyunlar olduğu müddetçe durmak yok melih e devammm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    813 Mesaj
    çay yolunda oturanları ne kadar etkiler bilmem ama trafik veya şöyle desek daha doğru olur toplu taşımayı kullananları rahatlatacağı kesin. ayrıca batıkent hattında çoğu kişi metroya arabayla gelip park ediyor ve metroyla gidiyor gideceği yere. çay yolundaki insanlarda bunu düşünebilecek kapasite ve milli duyguları (sonuçta petrol yabancı ülkeden alınıyor) varsa onlarda bu yöntemi kullanır diyeceğim ama ayakkabı kutularındaki parayla 50 yıl arabayla gitse gene sıkıntı olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fberen -- 17 Şubat 2014; 16:15:58 >
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    2009 Çayyolu yerel seçim sonuçlarını hatırlayacak olursak:
    chp: %78
    mhp: %15
    akp: %5
    diğer: %2
    Yani ayakkabı kutusu bu semtte pek hoş karşılanmaz. Çayyolu ile Çukurambar'ı karıştırmamak lazım.
    |
    |
    fberen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    10607 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic


    Eskişehir yolundaki genel sürücü profiline bakınca belli oluyor zaten az buçuk.O adam/kadın çocuğunu kaçırsan anca biner metroya.

    Gülmekten yerlere yattım ya.

    Doğruya doğru
    |
    |
    _____________________________
    Hayat, kötü kahve içmek için çok kısa...




  • Yarbay
    3201 Mesaj
    Tek başına aracı ile seyahet edene yanına bir kaç kişiyi daha alsın gibi saçma bir mantık yürüten halkımız eğer kişisel aracını kullanma imkanı varsa kullanır.

    Neden mi? Kişisel araç kullanımı bir refah olabilir ancak toplu taşıma işi dahi bir kültürdür.
    Bu sebeple kişisel araçlarını kullananların bu kültüre haiz olduklarını sanmıyorum. (genel olarak)

    Ancak bu değişecektir.
    |
    |
    _____________________________
    hevaya düştün ey dil, meclis-i takvaya gelmezsin
    gözün aç, gafil olma, bir dahi dünyâya gelmezsin.
  • Teğmen
    158 Mesaj
    Trafigi rahatlatmaz.3-5 kisi gider gelir.hacettepe duragini ogrenciler kullanir.ben cok faydasi olacagini zannetmiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1405 Mesaj
    Ne zaman açılacak kesin bir tarih varmı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4049 Mesaj
    O değil de, bu etlik, esertepe bölgesi için bir düşünce var mı acaba çok merak ediyorum. Saat kulesi, şehir kapısı yapacağına, şu Gata kavşağına, aşağı eğlence göbeğine bir geçit bir şey yap be adam...

    Üstelik birde oraya dev gibi bir şehir hastanesi inşaatına başlanmış, 2-3 yıla bitecek. Hayır bu hastaneye millet neyle gelecek acaba? Hastane ile aynı anda ulaşımı da başlatsana... Hastane biter, ondan sonra "hayda, ama burası çok kalabalık oldu (sanki şimdi çok sakinmiş gibi), buraya da bir metro kolu açmak lazım" derler, e bi 3-5 sene de onu bekleriz. Ne yapılacaksa, hastane ile aynı anda başlasana, hastane bittiğinde, ulaşımı da hazır olsun...

    Ama yoook, olur mu? O zaman nasıl ızdırap çekecek millet? Gerçi, belki de haklılar. Bu millet sıkıntı çektiğinde bile değer bilmiyor, her şeyi hazır bulunca mı kıymet bilecek?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yiğit harpte, dost dertte, olgun adam hiddette belli olur...
  • Yarbay
    4069 Mesaj
    1-2 durakla trafik falan rahatlamaz.

    Öyle bir metro hattı olması lazım ki Ankara-İstanbul gibi şehirlerin dolmuşlara ve otobüslerin %50'sine ihtiyacı olmaması lazım insanların.

    Öyle bir şey de hiç bir zaman olmayacağı için, trafik Türkiye'de hiç bir zaman rahatlamaz.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1316 Mesaj
    metroya kimse binmez diyenlere sözüm.birkaç gündür batıkent istikametine hiçbiriniz binmediniz galiba
    |
    |
    _____________________________
    \______
    /__|___\___
    [(O)_____(O)\
  • Binbaşı
    1839 Mesaj
    Benim görüşüm,
    Trafik 1 hafta kadar rahatlayacak.
    Trafiğin rahatladığını gören, garajında en az 2-3 arabası olan zengin çayyolu halkı, "trafik artık rahat, arabayla gidelim" deyip daha çok araç ile kızılay istikametine gidecekler. trafik yine sıkışık olacak.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    11356 Mesaj
    herkes arabayla gidenler üzerinden konuşmuş da minibüs otobüs kullananlar metro kullanmaya başlayınca minibüs otobüs seferleri azalacak ve mutlaka bir rahatlama olacaktır. ayrıca hane halkından oğlu okuluna 20 dk.'da giderken baba işine 45 dk.'da gitmeye başlayınca baba da acaba ben de mi metro kullansam diyecek ve maddi manevi daha uygun olduğunu görecek
    |
    |
    _____________________________
    Acer AS5740G-434G50Bi
    CPU: Intel® Core™ i5-430m 2.26 ~ 2.53 Ghz (Turbo Boost) | RAM: 4 GB DDR3 1066 Mhz | HDD: Toshiba 500 GB 5400 rpm | Acer Nplify™802.11b/g/n | ATI Mobility Radeon™ HD 5650 GDDR3 1 GB Ekran kartı DirectX® 11 | High Frequency Enhancer True 5.1 surround ses çıkışı | Bluetooth® 2.1+EDR | 4 USB 2.0, 1 HDMI™ | 15.6" HD 1366 x 768, 16:9 yüksek parlaklık (220-nit) Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD, 8 ms HD tepki süresi | Windows 7 Home Premium TR 64 Bit
    Suskunluğum asaletimdendir! Her lafa verilecek bir cevabım vardır aslında... Ama bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye!
  • Yarbay
    2267 Mesaj

    sabah akşam trafiğini geçtim otobüsler de yetmiyor artık. yozgat bulvarından aşağı eğlenceye gelene kadar otobüsler doluyor, kasalar hattı da aynı şekilde osmanlıya gelmeden doluyor. etlik'te nüfusun yozgat bulvarına doğru genişlediğini düşünürsek birkaç seneye kalmaz 5. 6. durakta oturanlar binecek otobüs bulamayacaklar.
    |
    |
    aya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6782 Mesaj
    Metrobüs.rar gerçeğine dönüşmediği sürece trafik rahatlar ki Metro'nun özelliği Metrobüs'ün bilmem kaç katı adam taşımasıdır. O yüzden .rar olayları olmaz diye düşünüyorum.

    Bizim hıyarlar Eskişehir yolu üzerinde AVM izinlerini pıtır pıtır çıkarmaya devam ederse bu rahatlama geçici olur.

    Londra'nın şehir içi ve DIŞI tüm AVM'lerinin toplam kapalı alanı Ankara'dakinin yarısı civarında. Nüfus karşılaştırması da yaparsanız göreceksiniz ki, Londra'ya göre takribi 5 kat daha fazla AVM'miz var. Yapılmaya da devam ediyor. Hayır yapmayın demiyorum, Hobi olarak gene yapın. Biraz öteye yapın.

    Türk halkı da boş zamanını geçirme özürlü olmaya başladı. Bir de izansız tabi. Veledini kapan AVM'ye geliyor. Salıyor veledi ortaya. Veled-i zina çığlıklar atarak koşturuyor. Ailecek bütün gün dana gibi geziyorlar AVM'de. Foodcourt'ta zıkkımlanıp gidiyorlar. Ucuza tatil günü gezmesi yapmış oluyorlar. O veletlerin hali hele... Ben çocukken topluluk içinde onun onda birini yapsam bizimkilerin bir bakışı benim görünmez bir duvara çarpıp geri dönmeme sebep olurdu. Şimdiki anne babalar salıyor veledi. Gerisine bakmıyor. Bildiğin izansız. Git parka bahçeye, yayıl, çay iç. Gez dolaş. AVM nedir la? Ama o zevk yok işte milletimde.

    Neyse, sonuç olarak bu iş bir bütün. Metro'yu açmakla bitmiyor. Sonrasında nerede ne olacak falan belli olmalı. Ranta göre değişen, Bob Ross gibi "şurada da şirin bir AVM varmış!" şeklinde tablonun önüne yerleşen kocaman binalar, bir gecede değişen plan mantığı olduğu sürece her yatırım geçici çözüm olacaktır.

    Asıl bombayı dinleyin: Tunalı bölgesi ve Ayrancı bölgesi parsel parsel Kentsel dönüşüme girecek. Kentsel dönüşüm yapısı gereği kat yüksekliğini arttırmak gereken bir iş. Eski binayı yıkıyorsunuz, daha değerli bir bina dikiyorsunuz. Sistem bu kadar basit. Oluşan daha büyük alanı yıktığınız binanın değerinden bayağı bir yüksek değere satmalısınız ki, eski binayı yıkıp, yeniden inşaat yapma maliyetlerini çıkarın, üzerine kar elde edin... Bina kapalı alanını büyütmeden kar elde etmek imkansız oluyor. O yüzden bina büyüyor. Tunalı gibi alanlarda bina zaten max alana inşa edildiği için bina yükseklikleri artıyor. Mevcut yollar mevcut trafiği kaldıramazken kentsel dönüşüm sonrası ne olacak merak ediyorum. Otopark sorunu çözülür sanırım, her binanın altına bir zahmet otopark yaparlar. Trafiği nasıl çözeceklerini merak içinde izleyeceğim.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    813 Mesaj

    o da doğru da ayakkabı kutusunu dolduranlar zengin kişiler değil mi? ankara da nerede oturuyorlar dersen de diyebileceğim tek yer çay yolu
    |
    |
    nism kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
Mobilya Takımları
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.