Şimdi Ara

Metalurji ve Malzeme'ye yerleşenler buraya...(Şimdilik 20 kişiyiz, Büyüyen bir aileyiz :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
143
Cevap
0
Favori
8.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 39
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 36
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 gün 17 saat 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mkidd (36 mesaj) metallurgy (11 mesaj) John Coffey (10 mesaj) 1905memo1905 (9 mesaj) Tufan. (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Üniversite Eğitimi ve Yüksek Lisans, Doktora >> Metalurji ve Malzeme'ye yerleşenler buraya...(Şimdilik 20 kişiyiz, Büyüyen bir aileyiz :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar uzun araştırmam,çalışlanlarla ve okuyanlarla yaptığım konuşmalardan sonra metalurji yi yazmış ve çok istediğim Sakarya Metalurji ve Malzeme Müh. yerleştik...Burdada bunun konusu açmış olumlu tepkiler almıştım bu bölümle ilgili.

    Kısaca herkese hayırlı olsun,ben memnunum ama yorum yapmak isteyen olursada,olan oldu ama açığız....Tavsiyede ve öneride bulunmak isteyen arkadaşlarıda beklerim...Hadi bakalım şimdiden elleriniz dert görmesin

    AYRICA BURDA TOPLANIYORUZ, METALURJİ VE MALZEME'Mİ KAZANDINIZ, YAZIN EKLEYELİM

    mkidd => Sakarya Üniversitesi
    HyperXCrossfire => Kocaeli Üniversitesi
    John Coffey => İstanbul Teknik Üniversitesi
    F_o_X => Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü
    ArkandayIM => Kocaeli Üniversitesi
    amele mühendis => İstanbul Üniversitesi
    Metrixcafe => Kocaeli Üniversitesi
    ffuff => İstanbul Teknik Üniversitesi
    trapspeed => ODTÜ
    siroocystis1 => KTÜ
    soldat88 => ODTÜ
    1905memo1905 => Fırat Üniversitesi
    mustyliv => Sakarya Üniversitesi
    ilvatarr => ESOGÜ
    SP3ctr3 => Ondokuz Mayıs Üniversitesi
    innsann => Karabük Üniversitesi
    Semtist => Sakarya Üniversitesi
    AlperAkBilgi => Fırat Üniversitesi
    lprytk => İstanbul Teknik Üniversitesi
    Basar => ODTÜ


    Haydi "okumuş hurdacı" arkadaşlarım BURAYAAAA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkidd -- 22 Aralık 2009; 23:41:04 >



    |
    |




  • Yarbay
    6295 Mesaj
    Kocaeli Metalurji benimde.Önü açık bölüm demir-çelik,dökümde iş biterse ki türkiyede bitmez seramik var,nano var
    |
    |
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hyperx ben kocaelide oturuyomda,gel yani buranın üniv. iyi harika sanayi yeri zaten stajı imkanı fazla..

    Ben kocaeli yazmadım yaw eve çok yakın üniv. 10 dk Lise bile daha uzaktı,dedim öyle üniv. hayatımı olur arkadaş..Sakarya 'yada yurda çıkmayı düşünüyoz bakalım hayırlısı...
    |
    |
  • Yarbay
    5998 Mesaj
    napcaz burda...
    |
    |
  • Yarbay
    10978 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkidd

    hyperx ben kocaelide oturuyomda,gel yani buranın üniv. iyi harika sanayi yeri zaten stajı imkanı fazla..

    Ben kocaeli yazmadım yaw eve çok yakın üniv. 10 dk Lise bile daha uzaktı,dedim öyle üniv. hayatımı olur arkadaş..Sakarya 'yada yurda çıkmayı düşünüyoz bakalım hayırlısı...

    Haklısın bende kendi şehrimi yazmadım tercih listeme Üniversite bir öğrencinin hayatında bikez çıktığı en uzun tatildir bana göre.Bu yüzden dışarda,aileden uzak okunması gerekir
    |
    |




  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    equ dostum aynen öyle önemli bir tecrübe ve dışarda elde edilmesi gereken bi tecrübe olduğunu düşünüyorum bende...Pamukkale İnşaat müh. de istiyordum ama olmadı,iki tane yer istiyorduk zati ya bu yada pamukkale sakarya geldi,olsun mutluyuz bakalım :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    327 Mesaj
    itü metalurji geldi

    uzun araştırmalarım sonucu burayı yazdım yıldız makina da oluyodu ama malzeme çok geniş alan iş sıkıntısı azmış.Bi de bakarsın nanoya dalarız ver elinii almanya amerikaDerslere fln da baktım ilgimi çekti.İnş hepimiz için hayırlısı olur.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    836 Mesaj
    Bende GYTE - Malzeme Bilimi ve Mühendisliğine yerleştim.
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Kocaeli metalurji benim de
    |
    |
  • Yarbay
    6295 Mesaj
    Bende Ankara'dan gelcem Kocaeli'ye bakalım yurtlar güzel diyolar,şehir ztn güzel sorun olmaz,bölüm güzel şadi hocadan bahsediyolar ama olsun
    |
    |
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kocaeli'ye gelenler şanslılar..Oturduğum için ..Zaten arkadaşlar metalurj sanayi olan bi yerde okunması gereken bölüm...

    Bu ihtiyacı karşılayacak 3 tane üniv. var..Gebze YTÜ,sakarya ve Kocaeli..Buralarda rahat staj yapacaz inşallah..Herkese hayırlı olsun...

    Şöyle okuyan yada bitirmiş arkadaşlar da bizden yorumlarını vede tavsiyelerini esirgemesinler
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ben de istanbul üni metalurji malzeme kazandım...cok cok geniş bi iş alanı oldugunu biliyorum...agır sanayide calışcaz büyük ihtimal...ki bu da tam bnm istedgm şey...bütün gün masa başında oturup ben mühendisim diyen tiplerden olmak istemiyodum zati
    |
    |
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aynen "amele" arkadaşım...Tabiiki ingilizce ve bilgisayarın her mühendislikte olduğu gibi önemli olduğunu unutmamak lazım..Bir duyduğum kadarıyla autocad bile kullanma durumu varmış..Okuyan bir arkadaş sölemişti ama ne derece doru gidince göreceyiz
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mkidd

    Aynen "amele" arkadaşım...Tabiiki ingilizce ve bilgisayarın her mühendislikte olduğu gibi önemli olduğunu unutmamak lazım..Bir duyduğum kadarıyla autocad bile kullanma durumu varmış..Okuyan bir arkadaş sölemişti ama ne derece doru gidince göreceyiz



    abi ingilizcem cok iyi zati.otokedi de göstermişlerdi okulda biraz hatırlıyorum.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hadi bakalım bende ingilizce vede pc bilgime güvenip zati mühendisliğe atladım bakalım ne göstercek bize hayat
    |
    |
  • Yarbay
    6556 Mesaj
    bende kou metalurjiyi kazandım. herkese hayırlı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metallurgy -- 12 Ağustos 2009; 23:59:07 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1139 Mesaj
    2006 öss de sakarya metalurji ve malzeme mühendisliği gelmişti bana da ama gitmemiştim, anılarımı depreştirdiniz vallahi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    651 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    İyi oldu geçmişi hatırlatmışız
    |
    |
  • Binbaşı
    1139 Mesaj
    hayırlı olsun kazanan arkadaşlara bakalım :) bu arada sakaryada 5 yıldızlı öğrenci yurdu var bu sene açıldı şimdiden başvuru falan alıolarsa yapmaya araştırmaya başlayın bence
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    bende itü metalurji ve malzeme müh kazandım...arkadaşlar kaç puanlar girdiniz?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.