Şimdi Ara

Meşhur baskı balata fiyatları ne kadar? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
2
Favori
74.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Senelerdir aynı sistem. Baskı balatanın yerine geçecek daha verimli bir sistem getirmediler.

    Otomobil dünyası arge olarak biraz yavaş nedense.

    Senelerdir tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar var zaten çare olarak. Baskı balata yok. Tork konverttörü vida ile volant'a bağlı direk = huzur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Senelerdir aynı sistem. Baskı balatanın yerine geçecek daha verimli bir sistem getirmediler.

    Otomobil dünyası arge olarak biraz yavaş nedense.

    Milyarlık firmalar ve On binlerce dolar maaş alan mühendisler senin kadar bilemiyor hocam napacan..Sen büyüksün hoş görüver

    Olayın benimle alakası yok ki.

    Ortada danışıklı rekabet var.

    Yoksa 50 senede hic mi gelişmez bu baskı balata teknolojisi?

    Adamların kolayına geliyor. Nasıl olsa hep aşınacak ve enayiler sorgusuz sualsiz değiştirecekler diye düşünüyorlar.

    HAKLISINIZ youtube da
    "bilinçli eskitme " veya ingilizcesi tam neydi unuttum aratırsanız bu konuda belgeseller bile mevcut..
    yani birleri bedavadan PARA kazanma derdinde..
    benim Baskı balata mesela ÇİN de yan sanayii üstüne kendi MARKAMI bastırıp ürettirsem ve
    sadece 5 adet ürettirsem adamlar TAMAM demekteler..fiyatı mı DOLAR çıkmamışken sadece 45 DOLAR dı şimdi DOLAR ARTTI bizde onlarda da arttı..
    yani DOLAR bazında UCUZLAMIŞTIR..
    bizdeki satış fiyatı Yan sanayii 500-600 TL belki DOLAR fırsatçılıgı yapılıp fiyatlarını arttırmışlardır..
    orjinali ise serviste 1200TL

    bu benim baskı balata seti fiyatım.yanlış anlaşılmasın BASKI+balata var içinde başka birşey yok..

    aynı olay Herkesin cebinde ki fiyatları 3000TL ye yaklaşan CEP telefonlarında da mevcut..
    onun için ÇİN ordusundan emekli yüzbaşı HUAWEI yi kurdu herşey ayagının altında çünkü..
    adamlar ın üretim maliyeti SATIŞA hazır kutulu en çok 35-40 USD bize geliyor 3000TL yaklaşık 1000usd..
    bu yüzden X amerikalı firma TİCARİ başarı ödülleri alıyor 2007den günümüze bu yüzden yıllık KAR rakamları türkiye bütçesi kadar mı ne?

    aynı olay otomotivde de mevcut..düşünsenize
    TR de 80 bin e satılan araç vergisini düşün yaklaşık 35-40bine satılır dı ..
    bunun KAR rakamlarını düşşek Lojistigini vs..maliyeti en çok ne kadar dır sizce?

    insanlarımız bunları SORgulamaz tabii

    soruyorum neden aldın pahalı degil mi diye bir kaç kişiye verdikleri cevap aynı :"agbi daha uygun u mu var"

    sen almayacan o almayacak ki Fiyatlar inecek ZARAR etsinler bakın üretici firmalar o fiyatlar nasıl düşüyor??

    ama insanların psikolojisi araştırıyoruz akademik olarak bu konuda saglam akademik kaynaklar mevcut ve geneli
    insanların elde etme istegi gösteriş istegi üzerine yogunlaşır yanii KÜÇK yaşlarda bize aşılanan bir alışkanlık

    "hadi agbilere oyuncaklarını göster" gibi aşılanır..

    reklamlarda zaten derin psikoloji kullanır ve illa size Harcatır

    bu konuda RUS halkını ve JAPON halkını takdir ediyorum..çünküde JAPONLAR hiç harcamaz hiç tüketmezler..
    ruslar ise iişin üç kagıdını bulur çöpten araç yapar..sonrada gelip bizim ülkede 80bin TL lik araçların yanında 30 bin TL ye satma planı yaparlar..ÇÖpten kasıt geri donuşumlu malzemedir yanlış anlaşılmasın..
    bu yüzden yeni araç mecbur kalmadıkça halen almamakta direniyorum çünkü çevremden görüyorum
    en yakın arkdaşlarımdan birine X bir markayı kakalamışlar o da anlatıyor işte bilinçsizce hava atıyor bilse aldıgını?
    sistem böyle işte ARAÇ üreticileri SERVİSlerini doyurmalı yoksa kimse onların araçlarını SATMAZ aracılık etmez..onlarda bilinçli eklentiler ile bozulmalarını saglıyorlar

    teknik servis elamanları asla kendi firmasının markasını almazlar mesela genelde..alsalar bile satarlar hemen KAr edince..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Senelerdir aynı sistem. Baskı balatanın yerine geçecek daha verimli bir sistem getirmediler.

    Otomobil dünyası arge olarak biraz yavaş nedense.

    Senelerdir tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar var zaten çare olarak. Baskı balata yok. Tork konverttörü vida ile volant'a bağlı direk = huzur.

    Manuel vitesin geliştirilmesinden biz bahsediyoruz, otomatikle işimiz zaten yok.

    Aslında maneul vitese manuel çalışan bir tork konvertörü de eklenebilir.

    Bu sayede baskı balatadan kurtulabiliriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana Polo için 750 lira fiyat verdiler. İnternetten debriyaj seti sipariş etsem 300 lira 200 lira işçilikle de 500 liraya kapanır bence. Servis iyice uçmuştu onların fiyatını hiç söylemiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F355 Challenge F kullanıcısına yanıt
    şanzıman yağ değişimi+volant tornayı ekleyin 50+50=100 lira.
  • 2012 Mazda 3dizel baskı+balata+işçilik=1410 TL(ALLAH tan garantiden değişti)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Senelerdir aynı sistem. Baskı balatanın yerine geçecek daha verimli bir sistem getirmediler.

    Otomobil dünyası arge olarak biraz yavaş nedense.

    Senelerdir tork konvertörlü tam otomatik şanzımanlar var zaten çare olarak. Baskı balata yok. Tork konverttörü vida ile volant'a bağlı direk = huzur.

    Manuel vitesin geliştirilmesinden biz bahsediyoruz, otomatikle işimiz zaten yok.

    Aslında maneul vitese manuel çalışan bir tork konvertörü de eklenebilir.

    Bu sayede baskı balatadan kurtulabiliriz.

    Manuel vites kara düzen eski teknoloji artık. Süper spor üreticileri bile tamamen otomatik sistemlere geçtiler. Hem çok daha hızlı hem çok daha verimli. Adam niye eski sistemi geliştirmeye uğraşsın çok daha iyi sistem varken. Manuelin devri biteli çok oldu yani.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.