DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
merzifon tempo fm hakan dinleyenler buraya
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
44
Cevap
0
Favori
6.810
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> merzifon tempo fm hakan dinleyenler buraya
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      255 Mesaj
      22 Ocak 2007 01:14:47 Konu Sahibi
      şu anda benim gibi uyumayıp merzifon temfo fmde hakanı dinleyenler ve hayranları burda buluşalım

      bizde burda bir fan clup oluşturalım ne dersiniz???

      BEKLİYORUM...



      |
      |
      _____________________________

      ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol
    • Yarbay
      2704 Mesaj
      22 Ocak 2007 03:14:58
      merzifon neresi ya
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      434 Mesaj
      22 Ocak 2007 03:42:05
      Hop memleketime laf yok ...


      GümüşHacıköyünlüyük

      her ne kadar gitmesek te kalmasak ta o köy bizim köyümüzdür
      |
      |
      _____________________________

      Cont & Comp Eng.

      Donanımı Güvenle Kaldırabilirsiniz :)
      .
    • Binbaşı
      1773 Mesaj
      22 Ocak 2007 03:43:24
      Netten dinlenebiliyor mu? Canlı yayınsa şu an, netten bir duymak isterdim, ne varmış diye?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2704 Mesaj
      22 Ocak 2007 08:12:18
      hadi bakalaım daha merzifonlu yokmu bekliyoruz
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      255 Mesaj
      22 Ocak 2007 11:30:45 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: ScHiZopRen

      hadi bakalaım daha merzifonlu yokmu bekliyoruz



      merzifon amasyanın ilçesi

      quote:

      Netten dinlenebiliyor mu? Canlı yayınsa şu an, netten bir duymak isterdim, ne varmış diye?


      şu anda netten dinlenemiyor ama yakında onuda yapacaklar akşam 10 dam gece 2 ye kadar çok güzel bir proğram espiriler havada uçuyor morali bozuk olan birinin moralini düzeltmeye yetiyorda artıyor bile 1 den 2 ye kadarda şiir falan okuyor böyle işte

      eğer çankırı çorum samsun ordu giresun amasya bu bölgelerden olan varsa dinlemelerini tavsiye ederim çorumda frekansı 102.1
      |
      |
      _____________________________

      ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol
    • Onbaşı
      28 Mesaj
      23 Ocak 2007 15:52:51
      merzifonluyuz gururluyuz...
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Nisan 2007 11:45:00
      yok ya gerçekten süper bi kez dinlemeniz yetio bagımlı oluosunuz 102.1 biz her akşam ordayız bekleriz
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4819 Mesaj
      08 Nisan 2007 11:56:39
      bende merzifonluyum ama sadece doğmuşum. önceki sene bir kere gittim. ama sonuçta merzifonluyuz
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 12:18:49
      siteniz hayırlı olsun hakan abi cok iyi ya çok hoşuma gidiyor gerçekten cok iyi vakit geçiyor hakan abiyle :D böyle bir dj ye böyle bir site olmamış bence daha iyisi olabilir di site out hakan in :D puhaha
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 12:32:27
      online kimse yok mu yaaa
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Nisan 2007 12:33:18
      slm hakan abi ben yeşilkentten seda abi funclup oldugunu öğrenince hemen üye olduk abi seni yakından takip edioruz hayırlı olsun abi
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 12:34:31
      seda hosgeldin aramıza :D
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 12:37:01
      web tasarım için end.cash@hotmail.com daha iyi sitelerde görüşmek üzere akşam burdayım hakancılar :D
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Nisan 2007 12:47:26
      HAKAN BEN MELİKE SAGLIKTAN ABİ HER AKŞAM SENİ DİNLİORUZ KESİNTİSİZ SÜPPERSİN ABİ Bİ TANESİN SEN BEN TAVSİYE ÜZERİNE DİNLEMİŞTİM SENİ BAGIMLILIK YAPIOSUN ABİ HAYIRLI OLSUN FUNCLUP
      |
      |
      _____________________________

      HaKaNNNNNNN
    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 15:45:53
      Hakanın fun clup'ı olurda katılma mı
      bunu kim akıl ettiysa ayakta alkışlıyorum
      şak şak şak şak
      tebrikler valla akıllıca
      herkese selemlar
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 15:51:02
      ha buarada ben RYelda
      Hakancım galiba yayındasın
      okuyosan kolay gelsin
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      354 Mesaj
      08 Nisan 2007 15:54:47
      bu kader da fake nick alımıp reklam yaılmazki...
      |
      |
      _____________________________

      insan olmak yetmez yetmiyor bazen, süpermen süpermen olmak lazım bazen....
    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 16:15:05
      merzıfon amasyanın bı ılcesı bu arada hakan abiye satasanı yakarım haberınız olsun hakan abicim supersın yhaa butun 1 gunun yoqunluqunu senı dınleyerek atıyorum yha gercekten cok guzel program cıkartıyorsun saygılarımla abıme
      |
      |
      _____________________________

      hamit
    • Er
      0 Mesaj
      08 Nisan 2007 16:20:50
      dj lerın dj i hakan abi ya supersın yhaa ben hayatımda radyo dınlemeye senle basladım senı dınlemeden yatamıom allah senı ınanırsın abi o kdr gusel bır elektırıgın var ki sesınde allahım yha valla baqımlı olduk ya
      |
      |
      _____________________________

      hamit




Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
izmir havalimanı transfer
ses yalıtımı
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.