Şimdi Ara

Mercedes yüzde 100 elektrikli SUV modelini tanıttı: Karşınızda Mercedes-Benz EQC (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
3.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu bildiğin Renault Arkana...

    Arkana' nın elektriklisi, amblemi ve iç tasarımı Mercedes Mercedes.

    Bir sene içinde Renault'da elektrikli arkana çıkarır.


    Hoş Mercedes'in çift kabinlisi de bildiğin nisan navara...

  • Atı alan üsküdarı geçti. Biz halen sözde yerli elektrikli otomobil üreteceğiz. Bırak üretmeyi CEO'yu bile açıklayamadık daha. Seçim yalanı diye bir yerlerimizi yırttık ama halen arabanın üretileceğine inananlar var. %51 kadar.

  • Dağ fare doğurdu... Mercedes kalitesini düşünürsek ortada problem var.

    1-İçten yanmalı otomobil müşterisini kaçırmamak ve elektrikli araba işini ciddiye almadıkları için tasarımda yakıt tasarrufu açısından aero dinamik ödünler verilmiş.

    2- 80kwh batarya EPA koşullarında 370km menzil verir. Verge'de menzil bilgisinde yanlış basın bülteni iletildiği bilgisi var, DH de bu bilgiyi düzelmeli. 41kwh Zoe bile 300km rahat gidebiliyor, Eqc 80kwh bataryaya sahip; araç büyük ve motorlar kuvvetli de olsa daha fazla gider.

    3-Ceo, motor ve batarya teknolojisini kendi üretimleri olduğunu söyledi de; keşke tersine mühendislik için aldığınız model x,s ve 3'ü daha iyi inceleseydiniz (ayıp değil bu) Batarya paketleme, motor teknolojisi ve komponentlerin yerleşimi know-how istiyor, bu konuda dersine hiç çalışmamış MB.

    4- Şarj olayına gelirsek, tanıtım videolarında kullandığın ve ortağı olduğun Ionity şu an 350kw şarj imkanı sunarken sen 110kw şarja izin ver. Yerleşik şarj ünitesini ev için 7kw şarjla sınırla ama bütün Avrupa'da (Türkiye dahil) dağın başında bile trifaze elektrik var ve 22kw şarj imkanını pas geç.

    5- Sürücü asistan sistemlerine hiç değinmediler bile bu haliyle yeni A serisinin elektrikli Suv hali olmuş. O zaman Audi e-tron gibi 80000€ istemeyeceksin.

    Tüm bunları niye mi anlattım, 2020'de satışa çıktığında 2014-2015 model s teknolojisine sahip bir aracı piyasaya sürmüş olacak Mercedes, e hani nerde kaldı senin büyüklüğün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shaq t -- 5 Eylül 2018; 16:16:24 >




  • Haydaaaaa

    Mercedes yüzde 100 elektrikli SUV modelini tanıttı: Karşınızda Mercedes-Benz EQC

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hobar kullanıcısına yanıt
    Konu sadece CO2 emisyonu değil...

    - Hidroelektrik santrallerinin ekosisteme verdiği zararlar
    - Nükleer santrallerin barındırdığı tehlike ve atıklarının verdiği zararlar.
    - Güneş enerjisi tarlalarının iklime ve eko sisteme verdiği zararlar.
    - Rüzgar santrallerinin iklime ve eko sisteme verdiği zararlar.
    - Bataryaların çevreye verdiği zararlar.

    Belki şu anda bunlar hiç birisi fosil yakıtlar kadar sorun oluşturmuyor ama yeryüzündeki elektrikli araç sayısı ile fosil yakıtlı araç sayısı yer değiştirdiği zaman fosil yakıtlarının CO2 emisyonunu mumla ararız. Ne zaman yıldırım enerjisi depolanabilir olur o zaman elektrik enerjisi gerçekten çok temiz olur. Diğer türlü temiz olma imkanı yok gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erasmus78 -- 5 Eylül 2018; 17:48:1 >
  • İçi güzel,arkası fena değil,önü ise iğrenç olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rakipler aglasin ozellikle BMW TITRE TESLA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-D78B5F520

    Menzil çok kısa.Bugun Tesla yeni bir araç tanıttı menzili 1000 km.Mercedes bu aracı çıkarana kadar Tesla tüm modellerinin menzilini 1000 km lere çıkarır.
    Sektor daha adam akilli olusmadan lider ilan edemezsin. Konsept arabayla sonuca da varilmaz. Her marka ucuk konseptler tanitip duruyor yeni roadster hala prototip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    Hepsinin bir miktar çevreye zararlı olduğu doğru ama hiçbiri termik santral gibi küresel düzeyde iklim değişikliğine sebep olacak kadar zararlı değil.



    Nükleer enerji atıklarını kontrol altında tutabildiğimiz verimliliği ve devamlılığı olan tek enerji türü. Modern nükleer santrallerin güvenlik düzeyi de oldukça yüksek. Riski çok az. Verimli bir Füzyon reaktörü yapılana kadar eldeki en temiz enerjilerden biri nükleer santral.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçi tasarım olarak çok güzel ama dış tasarım felaket çirkin bence.
  • Ek olarak; otomobil firmaları, pil firmalarıyla.birlikte yoğun bir şekilde 'katı hal pilleri' geliştiriyorlar. Bu pillerde elektrolit de katı oluyor. Bildiğim kadarıyla son gelişmelerden biri bu katı-hal pillerinde silisyum kullanılmaya başlandı.

    Çok kısa zamanda üretim aşamasındaki çevre zararı haricinde doğaya sıfır zararlı piller geliştirilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    Eğer yeterli önem verilip, dediğiniz gibi üretim sırasında açığa çıkacak atıkları ve kullanim sonrası atık pilleri kontrollü yonetemezlerse fark olmaz.

    Ancak en azından şehir merkezleri o kirli havadan arındırılmış olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • shaq t S kullanıcısına yanıt
    320 km diye yazılanlar yanlış.
    Menzil 450 km.

  • eAkman E kullanıcısına yanıt
    İkisi de doğru değil. 450 km olan veri en az tutarlılık gösteren NEDC verisi. Gerçeğe yakın olan WLTP sonuçları çıkana kadar Mercedes 450 km’lik veriyi basın mensuplarından kullanılmasını rica etti.



    Yabancı forumlarda 2020 yılında (Amerika için) çıkacak bir aracın bu kadar düşük menzile sahip olması eleştiriliyor. E-Tron ve İX3’ün 400 km’lik WLTP menzillerine yaklaşması gerek. Yoksa işi çok zor. Tesla’dan hiç bahsetmeyelim bile.



    Piyasaya çıkana kadar Mercedes menzil konusunda iyileştirmeye gidecek gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    Bu işler sizin düşündüğünüz gibi değil hocam öncelikle nükleer santrale gerek yok hidroelektrik santral ile yüz yıllardır elektrik sağlana biliniyor buda fazlası ile bir ülkeye yetiyor ikincisi araçlar öyle düşündüğünüz gibi bir güce ihtiyaç duymuyor evinizdeki elektrik ile kolayca şarj edebilirsiniz sadece dönüştürücü bir istasyon yada cihazına sahip olmanız lazım ayrıca araç pilleri üreten fabrikalar tamamen çevreye dost fabrikalardır hiç bir şekilde çevreye zararı olmuyor sizin dedikleriniz eski Türk filmlerinde oluyordu denetlemeler çok sıkı diğer bir sorunuzun cevabı araçlarda kullanılan pil çeşitleri: Kurşun-Asit (Pb-acid) Piller Nikel Kadmiyum (NiCd) Piller Nikel Metal Hidrat (NiMH) Piller Lityum İyon (Li-ion) Piller Lityum İyon Polimer (LiPo) Piller Lityum Demir Fosfat (LiFePO4) Piller Lityum Sülfür (Li-S) Piller kısaca bitince kaldır at gibi bir durumları yok ayrıca atılacak olsa sanayi atık toplama merkezlerinde bunların geri dönüşüm bölümlerin topluyor yani hiç bir çevresel zararı yok ayrıca 24 saat elektrikli araç kullanmış birisi olarak söylemek istiyorum araçlar çok sessiz ve inanılmaz atak oluyorlar ama benim hala kalbim fosil yakıt araçlardan yana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnadoluEfes

    Bu işler sizin düşündüğünüz gibi değil hocam öncelikle nükleer santrale gerek yok hidroelektrik santral ile yüz yıllardır elektrik sağlana biliniyor buda fazlası ile bir ülkeye yetiyor ikincisi araçlar öyle düşündüğünüz gibi bir güce ihtiyaç duymuyor evinizdeki elektrik ile kolayca şarj edebilirsiniz sadece dönüştürücü bir istasyon yada cihazına sahip olmanız lazım ayrıca araç pilleri üreten fabrikalar tamamen çevreye dost fabrikalardır hiç bir şekilde çevreye zararı olmuyor sizin dedikleriniz eski Türk filmlerinde oluyordu denetlemeler çok sıkı diğer bir sorunuzun cevabı araçlarda kullanılan pil çeşitleri: Kurşun-Asit (Pb-acid) Piller Nikel Kadmiyum (NiCd) Piller Nikel Metal Hidrat (NiMH) Piller Lityum İyon (Li-ion) Piller Lityum İyon Polimer (LiPo) Piller Lityum Demir Fosfat (LiFePO4) Piller Lityum Sülfür (Li-S) Piller kısaca bitince kaldır at gibi bir durumları yok ayrıca atılacak olsa sanayi atık toplama merkezlerinde bunların geri dönüşüm bölümlerin topluyor yani hiç bir çevresel zararı yok ayrıca 24 saat elektrikli araç kullanmış birisi olarak söylemek istiyorum araçlar çok sessiz ve inanılmaz atak oluyorlar ama benim hala kalbim fosil yakıt araçlardan yana
    Hidroelektrik santralin çevreye verdiği zarar fosil yakıtlarının atmosfere verdiği zarar ile yarışır. Ve yine tekrar ediyorum; elektrikli araç sayısı bugün ki ile sınırlı kaldığında sorun değil, ancak dünyadaki tüm fosil yakıtla çalışan motorları elektrikliye çevirirseniz bugün tüm dünyanın harcadığı günlük elektriğin belki 4-5 katı daha fazla elektrik enerjisine ihtiyaç olacak. Velhasıl kelam tüm motorların elektrik enerjesi ile çalışması bana hiç bir şekilde fizibl görünmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erasmus78

    Hidroelektrik santralin çevreye verdiği zarar fosil yakıtlarının atmosfere verdiği zarar ile yarışır. Ve yine tekrar ediyorum; elektrikli araç sayısı bugün ki ile sınırlı kaldığında sorun değil, ancak dünyadaki tüm fosil yakıtla çalışan motorları elektrikliye çevirirseniz bugün tüm dünyanın harcadığı günlük elektriğin belki 4-5 katı daha fazla elektrik enerjisine ihtiyaç olacak. Velhasıl kelam tüm motorların elektrik enerjesi ile çalışması bana hiç bir şekilde fizibl görünmüyor.

    Alıntıları Göster
    Bana Hidroelektrik santralin su altında kalan araziler ve bitkiler dışında ne gibi zararı var söylermisin ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnadoluEfes

    Bana Hidroelektrik santralin su altında kalan araziler ve bitkiler dışında ne gibi zararı var söylermisin ?

    Alıntıları Göster
    Bunu karadenizli vatandaşlarımıza sorabilirsin misal. Neden bir taraflarını yırtıyorlar ırmaklarına HES yapılmasın diye.
  • Erasmus78 kullanıcısına yanıt
    Bilginiz olmadığını bildiğim ve böyle cevap vereceğini tahmin ettiğim için özellikle sordum karadenizli vatandaşların basın açıklamasında söylediği sözü aynen kopyala yapıştır yapıyorum : Buradan su akmazsa balıklar ve kurbağalar neyle beslenecek! Canlılar öldüğünde neler olur, hiç düşündünüz mü? Elektrik her şey değildir ama su yaşam kaynağıdır” dediler buyrun basın açıklamasını aynen sizde okuyun onlar kendi güzellikleri için istemiyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnadoluEfes -- 13 Eylül 2018; 19:9:56 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.