Şimdi Ara

Mercedes yeni a-serisi malzeme detayı hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Bay KospiR (2 mesaj) ecay (2 mesaj) Klise Adam (2 mesaj) oquzdag (2 mesaj) asoz (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Mercedes yeni a-serisi malzeme detayı hk.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2238 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Tanıtım videosunu izlerken dikkatimi çekti kaput altında yalıtım yok, ayrıca demir çubukla tutturulmuş, tasarruf adı altında git gide markalar saçmalamayamı başlıyor benmi yanlış görüyorum,






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bay KospiR -- 12 Mart 2012; 11:42:13 >



    |
    |
  • Yarbay
    2721 Mesaj
    motor yeterince sessizse ve yalıtıma ihtiyacı yoksa ?
  • Yarbay
    12522 Mesaj
    O demir çubuğun hala kullanılması boşuna değil.
    Kaputu kısa arabaya amortisörlü sistem koyduğunuz takdirde, arabanın uzunluğuna paralel bir şekilde duracağı için önden bir çarpma anında kabine girip yolcuya zarar verme ihtimali var.
  • DH Yönetici
    6328 Mesaj
    Yok artık amortisörden de mi kasmışlar..Hadi kaput keçesi neyse de.

    Konu Mercedes-BMW olunca hemen savunmaya geçiliyor nedense.Audi yapsa aynı şeyi(ki belki de yapmıştır yeni A3'te) yorumlar daha başka olurdu diye düşünüyorum.
  • Binbaşı
    1901 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    motor yeterince sessizse ve yalıtıma ihtiyacı yoksa ?

    yalıtım sadece ses için değil sanırım, soğuk havalarda bilhassa gerekliş diye düşünüyorum.

    Aynı araba aynı motor 3er saat çalışıp aynı sıcaklıkta istop edilsin, birinin kaputunda yalıtım olsun diğerinde olmasın. Biri 1 saatte diğeri belki 2 saatte ancak soğur. Aynı şekilde çok soğuk havalarda sabahları aracı çalıştırırken bi artısı olacağını düşünüyorum.
    |
    |
  • Yarbay
    2238 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    O demir çubuğun hala kullanılması boşuna değil.
    Kaputu kısa arabaya amortisörlü sistem koyduğunuz takdirde, arabanın uzunluğuna paralel bir şekilde duracağı için önden bir çarpma anında kabine girip yolcuya zarar verme ihtimali var.


    Maliyet,tasarım,güvenlik kriterleri göz önünde alındığında mantıklı olabilir, ancak marka-kalite demek genel kabul görmüş değerler dışında detaylarda ve işlevsellikte gizlidir.

    Bence ufak bir mühendislik hesaplamasıyla iş çözülür, peki bunu mercedes düşünmedimi tabi düşündü

    ancak ben ana etkenin maliyet olduğu düşünüyorum...
    |
    |
  • Yarbay
    3335 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    motor yeterince sessizse ve yalıtıma ihtiyacı yoksa ?

    Benzin veya mazotla çalışan bir motor en fazla ne kadar sessiz olabilir ki?
    Hele yükse devirlerde falan sessiz çalışması zaten imkansız.


    Kaput altındaki yalıtımın farklı bir açıklaması vardır diye düşünüyorum ama o demiri oraya maliyeti düşürmek için koymuşlar o çok belli.
    |
    |
  • Yarbay
    7047 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    O demir çubuğun hala kullanılması boşuna değil.
    Kaputu kısa arabaya amortisörlü sistem koyduğunuz takdirde, arabanın uzunluğuna paralel bir şekilde duracağı için önden bir çarpma anında kabine girip yolcuya zarar verme ihtimali var.


    banada mantıklı geldi. önden çarpışma anında devreye giren, motorun ayrılması, z haline gelen barlar gibi bir çok önlem alan firmalar kısa burunlu araçlar için çubuk daha güvenli diye düşünmüş olabilir.

    işim gereği, 1000 lik amortisör 2.5tl, 750lik 2tl, 500lük 2tl. otomobil için 750 lik 1 ad. yeterlidir belki fazladır bile. sonuçta metal çubuğunda bir maliyeti var. maliyet hesabı bence yersiz.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2944 Mesaj
    Tamamen duygusal yaklaşmaya başladı tüm firmalar araçlarına , bunun sonucu hep tüketiciye olan oluyor..
    |
    |
  • Yarbay
    2304 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Yok artık amortisörden de mi kasmışlar..Hadi kaput keçesi neyse de.

    Konu Mercedes-BMW olunca hemen savunmaya geçiliyor nedense.Audi yapsa aynı şeyi(ki belki de yapmıştır yeni A3'te) yorumlar daha başka olurdu diye düşünüyorum.

    +1905
    |
    |
  • Yarbay
    9365 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    Yok artık amortisörden de mi kasmışlar..Hadi kaput keçesi neyse de.

    Konu Mercedes-BMW olunca hemen savunmaya geçiliyor nedense.Audi yapsa aynı şeyi(ki belki de yapmıştır yeni A3'te) yorumlar daha başka olurdu diye düşünüyorum.

    Hele bi de araç Hyundai, Kia, Fiat, Citroen, Peugeot falan olsaydı, yorumlar iyice şenlik olurdu.

    Kaputta amortisörü, keçeyi, yalıtımı napacan, yıldız varya işte. Yıldızı yeter...
    |
    |
  • Yarbay
    2566 Mesaj
    Kardeşim bu arabayı uygun fiyata versinler de ben kaputu elimle de tutarım
    |
    |
  • Yarbay
    4720 Mesaj
    Daha önce başka markalarda da sözkonusu edilen bu kaput amortisörü mevzusu bana göre çok da kafaya takılacak bir konu değil.Sanki sabah akşam kaput açacağız da...

    Ama buradaki araç yıldızlı olmasaydı daha çok eleştirilirdi bence de. Her ne kadar A serisinin Mercedes sayılır mı bilmem ama...?
  • Yarbay
    2016 Mesaj
    Bence rezalet... Hele Mercedes'in kaput amortisörünün maliyetini hesap etmesi gerçekten rezalet...
    |
    |
  • Yarbay
    4174 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Daha önce başka markalarda da sözkonusu edilen bu kaput amortisörü mevzusu bana göre çok da kafaya takılacak bir konu değil.Sanki sabah akşam kaput açacağız da...

    Ama buradaki araç yıldızlı olmasaydı daha çok eleştirilirdi bence de. Her ne kadar A serisinin Mercedes sayılır mı bilmem ama...?


    üvey evlat mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Delgado -- 12 Mart 2012; 14:29:47 >
    |
    |




  • Yarbay
    3122 Mesaj
    Kaput altı keçesini fazla sorun etmeyin, arabayı aldıktan sonra serviste TAKARLAR
    |
    |
  • Yarbay
    21936 Mesaj
    Fuar arabası olduğu için de koymamış olabilirler belki.

    Ayrıca diğer ayak olayı saçma tartışmak. Yakında kaput altında ekran fln isteyenlerde olcak. Ne kadar donanım düşkünü herkes yahu.
    |
    |
  • Yarbay
    3955 Mesaj
    Kaputu ortalama bir kullanıcı açmayacağına göre sorun değil. Yalıtım ise tartışılır.
    |
    |
  • Yarbay
    5957 Mesaj
    Kötü duruyor açıkçası Maliyetten kısmaksa çok kötü olmuş maliyeti ne kadar da kısmak olsun taş çatlasın 250 €dur o keçe Mercedes gibi bir fimanın böyle şeyleri maliyet adı altında kısması ismine yakışmıyor tabii fuar aracı diye takılmamışta olabilir.
    |
    |
  • Yarbay
    8270 Mesaj
    Bence kaputtaki amortisor gerekli. Alistiktan sonra ariyor insan. Sonucta motordan hic anlamayan kullanici bile silecek suyu icin acmak zorunda kaputu.

    Bugune kadarki araclarimdan sadece Z4 te motor yalitimi yoktu. O da maliuet sebebiylr degil, sportiflik icin o sekilde dizatn edilmis. A sersinde olmasi lazmdi bence hakkaten maliyet icin konmamissa yazik olmus mercedese.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Sohbet
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,322
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.