Yazılım tanımlı araştırma prototipi, markanın şimdiye kadar ürettiği en verimli araç. Bu, yalnızca Mercedes-Benz'in yenilikçi gücünü değil, aynı zamanda "Lead in Electric" ve "Lead in Car Software" hedefini de vurgulayan bir ifadedir. İşlevler arası geliştirme ekipleri, VISION EQXX'i rekor sürede hayata geçirdi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 3 Ocak 2022; 21:0:36 > |
MERCEDES VISION EQXX
-
-
Mercedes-BenzyoutubeMercedes-Benz is all about striving to deliver outstanding performance. Nothing is impossible. Not even 1,000 km in only one charge. Subscribe to Mercedes-Benz, so you get notified for new exciting videos here: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=MercedesBenzTV It takes a masterpiece of engineering to achieve this, and we have risen to this challenge with the VISION EQXX. This is our extra mile. ► Experience the world of Mercedes-Benz: http://benz.me/international ► More interesting playlists: Mercedes-EQ: https://www.youtube.com/playlist?list=PL0ORtgsuktflnDzcuLzkkYdAu5VCL-1Ys Electric Drive: https://www.youtube.com/playlist?list=PL0ORtgsuktfkY_LnNdtlTs_WF9xZ5d2lm Plug-in Hybrid & Electric Cars: https://www.youtube.com/playlist?list=PL0ORtgsuktfmgO9IXasYrLoSvZgAl3Zwo ► Mercedes-Benz on Social Media: https://facebook.com/MercedesBenz https://twitter.com/MercedesBenz https://instagram.com/mercedesbenz #EQXX #MercedesEQ #mercedesbenzTV #mercedes #mercedesbenzhttps://www.youtube.com/watch?v=8_O70MOK-Cg
-
-
Stoplar kia ev6 yı andırıyor sanki?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bunu tasarlayan kör oldu!!! sürtünme katsayısını düşürecem diye arkası berbat olmuş....
-
2015 te tanıtılan konsepti devam ettirmişler. onun sürtünmesi 0.19 du
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes yine başladı ortalığı şenlendirmeye,gelecek çok parlak olucak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes-Benz'in VISION EQXX'i şimdi Avrupa yollarına çıktı ve olağanüstü menzilini ve verimliliğini kanıtladı. Sindelfingen'den İsviçre Alpleri'ni ve Kuzey İtalya'yı geçerek, Côte d'Azur'daki Cassis varış noktasına seyahat ederek, tek bir pil şarjıyla günlük trafikte 1.000 km'den fazla yol kat etti. Yolculuk soğuk ve yağmurlu koşullarda başladı ve Alman otobanı üzerinde 140 km/s'ye kadar ve başka yerlerdeki hız sınırının yakınında uzun süreli hızlı şeritli seyir de dahil olmak üzere normal yol hızlarında yapıldı. Varışta pilin şarj durumu yüzde 15 civarındaydı ve kalan menzili yaklaşık 140 kilometreydi ve ortalama tüketim 100 kilometrede 8,7 kWh ile rekor kırdı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X