Şimdi Ara

Mercedes'ten Toyota'ya geçiş ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
7.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mercedes malzeme kalitesi olarak iyidir,albenisi yüksektir ama tercih meselesi ve çoğunlukla hissidir. E kasadan sonra tabi işler değişir ama daha alt kasalarında vay be denilecek ancak kuş tüyü koltukları vardır herhalde

    En basit örnek yol tutuş diyen arkadaşlar var, V204 hatta W205 hatta çoğu yeni kasa Mercedes için bile aynısını söyleyeyim bu araçların neresi öyle süper,çok üstün yol tutuyor ki? C-HR'nin yol tutuşu aşağıdaki teste açıkça belli. Aynı sitedeki 5 kat pahalı Mercedesler bile daha kötü yol tutuyor.

    Yapmayın böyle gaza gelmeyin,sonra hızlanmada da yol tutuşta da iddiaya girersiniz birileri üzer sizi Mercedes'inizden soğursunuz,yoldan çıkar sanayilerde sürünürsünüz çok gaza gelmeyin. İyidir hoştur Merso'yu severiz ama abartmamak şartı ile.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Mercedes malzeme kalitesi olarak iyidir,albenisi yüksektir ama tercih meselesi ve çoğunlukla hissidir. E kasadan sonra tabi işler değişir ama daha alt kasalarında vay be denilecek ancak kuş tüyü koltukları vardır herhalde

    En basit örnek yol tutuş diyen arkadaşlar var, V204 hatta W205 hatta çoğu yeni kasa Mercedes için bile aynısını söyleyeyim bu araçların neresi öyle süper,çok üstün yol tutuyor ki? C-HR'nin yol tutuşu aşağıdaki teste açıkça belli. Aynı sitedeki 5 kat pahalı Mercedesler bile daha kötü yol tutuyor.

    Yapmayın böyle gaza gelmeyin,sonra hızlanmada da yol tutuşta da iddiaya girersiniz birileri üzer sizi Mercedes'inizden soğursunuz,yoldan çıkar sanayilerde sürünürsünüz çok gaza gelmeyin. İyidir hoştur Merso'yu severiz ama abartmamak şartı ile.

    dediklerin doğruda son tahlilde herşeyi geç o bir mercedes, karşısındaki de sıradan bir japon aracı. merso vs lexus olsaydı söylenecek çok şey olabilirdi ama mersoya karşı toyota için çok birşey söylemek pek mümkün değil.




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Kardesim hisle misle alakasi yok herseyden once o bahsettigin premium araclarda motor basit uretim onden ceker araclar gibi enlemesine degil, diklemesine ve olabildigince ön cama yakin konumlandirilmis arkadan itisli otomobillerdir. Hatta motordan sonra devam eden devasa otm. şanziman kazanlari iceride tam vites konsolunun altina denk gelir bu da ne demektir, denge ve dingiller arasi esit agirlik dagilimi demektir. Bu yuzden arkadan itisli araclarda vites bolumu sehpa gibi yuksek olur.

    Gerci simdi iceride ergonomi icin motor ve sanzimani neredeyse taa ön tamponun hemen arkasinda olmasina rağmen onden ceker araclarda da içeride vites konsolunu yuksek tutmaya basladilar. Aslinda altinda hicbisey yok bombos...

    Ayrica + Olarak bu sanziman ve motor duzeninin yaninda aracin ön dingilinide olabildigince aracin burnuna kadar çekerler ki motor ve sanziman tam ortali yuklensin dingillere diye. Mercedes ve bmw lerde yandan bakildiginda ön tampon payi yok gibi biseydir tampon köşeyi dondukten hemen sonra ön tekerler baslar. Sebebi budur.

    Yani bu bahsettigim detaylarla premium olunur. Sadece malzeme kalitesi de yetmez. Kisaca luks segmentteki ureticilere biraz saygi... Yani isin icerisinden ve otomobillere senelerini vermis birisi olarak toyota gibi bir firmanin uretimiyle mercedes uretimi bir otomobili kiyaslamak o kadar abes geliyor ki anlatamam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 7 Eylül 2020; 14:48:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Onun amacı arkadaki ağırlığı arttırmaktan başka bir şey değil. Arkadan itişlerde arka hafif olursa sıkıntı. Motoru geri, aksı öne almak zorundalar. Arka aksı da öne alırlar. Doğan slx de öyle. Premiumlukla alakası yok.

    Audiler de premium değil o zaman? Ya da her aracında simetrik awd, boxer motor sunan subaru hepsinden daha premium?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Premium denilen C serisi İngiltere'de C-HR ile aynı fiyata satılıyor. İki kuş tüyü koltuk koyulmuş versiyonu ancak daha pahalı ayrı konu zaten yukarıda yazdım bu araçların olayı bu size bu hissiyatı vermek. Hatta baz donanımlı alırsanız C serisi daha bile ucuzdur tampon aynı tampon zaten.

    650 bin TL'ye alınan araç ülkemizde premium olur öyle tampona filan kimse bakmaz. Neyse A,B ve C serileri ile çok tecrübem oldu sanayiyi ve servisleri ihya eden araçlardır bunlar,tamponuna orasına burasına bakarak premium kullandığını zanneden herkes alabilir ama birileri premium dedi diye saygı gösterecek halim de yok,benim tecrübem kendime yeter bu konuda yeteri kadar dışı seni içi beni yakar araç gördüm sanayide.
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Kazık olunca daha çok premium mu zannediyor yani bu akıllılar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Onun amacı arkadaki ağırlığı arttırmaktan başka bir şey değil. Arkadan itişlerde arka hafif olursa sıkıntı. Motoru geri, aksı öne almak zorundalar. Arka aksı da öne alırlar. Doğan slx de öyle. Premiumlukla alakası yok.

    Audiler de premium değil o zaman? Ya da her aracında simetrik awd, boxer motor sunan subaru hepsinden daha premium?
    E ben ne anlatiyorum yukarda kardes :)) motor ve sanzimanin agirligi cogunlukla ön aksa yuklenmesin, yük akslar arasi esit dagilsin diyince sen ne anliyosun acaba merak ettim.

    Subaruya gelince, evet mekanigi alisilagelmisin disinda olabilir lakin otomobil sadece mekanikten de ibaret degildir. O tenekeden hallice tüysiklet karoseriyle ve siradan ic mekaniyla maalesef premiumun yanindan dahi gecemez. Baskasinin adina utanmak diye bir tabir vardir, bilirsin. Levorg u inceleyince bizzat subaru adina ben utandim. Kapilarin sahin dogan kapisindan farki yok arkadas.

    Hatta o donem Fatih Altayli da deginmisti gazete yazisinda bu rezillige. Cok ucuz ve kalitesiz hissettiriyor diye...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Premium denilen C serisi İngiltere'de C-HR ile aynı fiyata satılıyor. İki kuş tüyü koltuk koyulmuş versiyonu ancak daha pahalı ayrı konu zaten yukarıda yazdım bu araçların olayı bu size bu hissiyatı vermek. Hatta baz donanımlı alırsanız C serisi daha bile ucuzdur tampon aynı tampon zaten.

    650 bin TL'ye alınan araç ülkemizde premium olur öyle tampona filan kimse bakmaz. Neyse A,B ve C serileri ile çok tecrübem oldu sanayiyi ve servisleri ihya eden araçlardır bunlar,tamponuna orasına burasına bakarak premium kullandığını zanneden herkes alabilir ama birileri premium dedi diye saygı gösterecek halim de yok,benim tecrübem kendime yeter bu konuda yeteri kadar dışı seni içi beni yakar araç gördüm sanayide.
    Senin gercekten ya okudugunu anlama problemin var ya da gercekten lüks almanlara karsi komplekslisin, ben bunu anladim...

    Ben, normalde sadece ortadan motorlu supersport arac ureten firmalarin dikkat ettigi akslar arasi esit agirlik dagilimindan, ileri duzey muhendislik dizayn ve hesaplarindan bahsediyorum, adam standart binek otomobilde sana bunu sunuyor diye anlatmaya calisiyorum, sen cikmis tamponuna bakarak premium kullandigini zannetsin diyosun

    Bu japoncular harbiden iler duzey kompleksliler l. Acayip insanlarsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Stanadart C serisinde ileri süpersport ön düzen,alt takım vs teknolojisi sunuyor Öyledir kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Stanadart C serisinde ileri süpersport ön düzen,alt takım vs teknolojisi sunuyor Öyledir kesinlikle
    Arkadasim sen manipülatör müsün nesin anlamadim ki :)) Agırlık dağılımı hesaplari diyorum. Nerede demisim ss lerle ayni alt takimi kullaniyorlar diye

    Eglenceli adamlarsiniz vesselam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Arkadan itişin özelliklerini premiumluğa bağlamışsın, o yüzden dedim.

    Levorg la benim aracın kapısı aynı. Kağıt gibi, hafif. Ama çok kaliteli. İnceleyince ben de kalitesiz demiştim ama sahibi olarak kaliteli diyorum gönül rahatlığıyla.

    Önceki aracım lancia delta idi. Kapısı bir karış vardı. Volvo kapıları gibi. Ambiyans vs vardı. Etli etli çok kalın, güçlü görünüyordu. Kadife kapalıydı fitiller. Ama çok kalitesizdi be. Rezildi. Tangır tungur. Camı azıcık açsan zangır zangır öterdi. Fitiller içeri kaçardı camla beraber.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    O da italyanlarin işbilmezliğiymiş ne diyim.

    Benim 18 yasindaki bugune kadar belki milyon kez acilip kapanmis w220 nin kapilarinda bu saydigin sikayetlerin hic birisinden eser yok... Ama dosemeyi sök icerisi carsamba pazari gibidir, elektrikli koltuk ayar mekanizmasindan ön konsoldan gelen havayi kapinin icerisinden gecirerek B stunu mazgallarina ileten fan pervanesine kadar bi suru teskilat varken ustelik..

    Kisaca kimin yaptigi da onemli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Arasında 13-14 bin tl gibi ufak bir fark var ama ben senede 3-4 bin km anca biniyorum.Hybrid direk eleniyor MTV den kaynaklı.
    Attan inip eşşeğe bineceen üstüne de 14bin vereceen
    Gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım W205 kasa Mercedes C300 wagon %51-49, W205 sedan %56-49, C43 4matic sedan %56-44, C63 sedan %54-46

    Buradaki rakamlardan ne tür bir ileri mühendislik anlayacağım? Örneğin wagon kasanın arkasına yük binince farların ayı göstermemesi için otomatik far yükseklik ayar motorun standart sunulduğunu mu? Zaten geyik testinde bekleneni vermemesi ortada serilerin,kaldı ki sürdüğümüzde de zaten anlaşılıyor bu durum. Öyle süper ne yol tutuşu da ağırlık dengesi de yok bu araçların.

    Son defa yazıyorum A,B ve C sınıf Mercedes'lerde öyle ileri teknoloji ağırlık dağılımı,süspansiyon sistemi,sürüş dinamikleri adına ne derseniz deyin yok. Albeni var,kuş tüyü koltuk var,istemediğiniz kadar donanım ile birlikte elbette motor seçeneği de var. Bunlar bir aracı premium yapar mı yapar ayrı konu ama bunlar ülkemiz için konuşuyorum 650 bin TL hatta daha fazlası yapmaz.

    Ülkemizde ise alınan donanımlar ve motor seçeneği belli. Araç premium mu premium ama daha çok albenisi ve bazı ek sunduğu donanımları ile ağırlık dağılımı veya yol tutuşu ile alakası yok olayın. Bunlar sizi mutlu ediyor ise tabi ki alınır ama bu sınıfta işin tekniği yönünden bakarsak Mercedes bir yana diğerleri bir yana diye bir durum yok. Okuduğumu ben anlıyorum da sen biraz kendi açından bakıyorsun.




  • Hocam aynı araç bende de var. Aracıma dokunmadan iki tane sıfır araç aldım gerektikçe onları kullanıyorum. 1.8 motorlu makyajlı 204 satılmaz, Allah çarpar mazallah. Sonra çok üzülürsünüz. Pamuklara sarın bildiğiniz araç sorunsuz binin kafanız rahat.
    Ona iyi bakın, bakımlarını eksik etmeyin, 60 binde bir şanzıman yağını değiştirmeyi ihmal etmeyin.
    Arabanın kronik bir ezs (kolon kilit) sorunu bir de egzantirik dişlisi sorunu oluyor. Benim başıma gelmedi çok şükür ama günün birinde bu sorunlar çıkarsa da eskisi gibi pahalı değil çözümü. Yaptırır devam ederim.
    Bu araçtaki gidiş, güven hissi, konfor, asalet yeni nesillerde pek bulunmuyor. Belki de son safkan mercedes.
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Sonradan Mercedes almak büyük risktir, ama iyi olduğunu bildiğiniz mercedesiniz varsa bunu mecburiyet olmadıkça satmazsınız. Tutarsınız. Bana, elimdeki w204 fl'yi ancak ilk sahibinden satılık ve tamamen yetkili servis bakımlı, saat gibi çalışan bir w212 fl sattırabilir örneğin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrdr -- 7 Eylül 2020; 17:19:7 >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    W220 bir zahmet daha iyi olsun. Xv ile w220 mi kıyaslayalım? İşte her aracın hedef kitlesi, her aracın amacı farklı. O mercedesi arazi yoluna çıkarıp hunharca kullanırsan bir subaru kadar dayanmaz. O çarşamba pazarından gerdek gecesi sesleri gelebilir. Abstraction ın dökülen mercedes konularını eminim hatırlıyorsunuzdur. Amacı konfor olan aracı spor kullanınca bir yeri patlıyor.

    Chr kıyaslayacaksan gla ile kıyaslayabilirsin. İç kalite Mercedes gla etmez tabii ama sürüş olarak, yol tutuş olarak bence tokatlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Xv ile w220 kiyasi ne alaka?

    Adam yukarda lanciam vardi kapisi kalin ve afilliydi ama heryerinden ses geliyordu yazmis. Ona istinaden w220 ornegini verdim yapmak var, yapmak var anlaminda.

    Kimsenin xv ya da chr ile w220 kiyasladigi yok, kiyaslanmaz da zaten. Sen gunduz gunduz demleniyormusun anlamadim ki arkadas

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.