Şimdi Ara

Mercedes'ten Toyota'ya geçiş ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
7.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam Mercedesi bir cok yonden ararsiniz ama zaten siz kullanmayacakmissiniz Babaniz kullanacakmis. O zaman Mercedesten CHR a gecmis olmuyorsunuz aslinda. Babaniza CHR almis oluyorsunuz ki mantikli bu durumda. Ki 10 yillik araba ile de ugrasmak zordur.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Aynı kasa almanyadan gelme olanına binmiştim, taş gibiydi ne yalan söyleyim😄 belki sizin bindiğiniz araç insan gibi kullanılmamış olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Hocam babamı alıp götürdüm bayiye şöyle bi içine oturdu oraya buraya dokundu,test sürüşü bile yapmadan hadi çıkalım istemiyorum dedi.Bana hala sıfıra geçmek mantıklı geliyor ama bizim pederde sizden çıktı.Gerekirse uğraşırmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K1X

    Hocam babamı alıp götürdüm bayiye şöyle bi içine oturdu oraya buraya dokundu,test sürüşü bile yapmadan hadi çıkalım istemiyorum dedi.Bana hala sıfıra geçmek mantıklı geliyor ama bizim pederde sizden çıktı.Gerekirse uğraşırmış
    Hahaha ee aklin yolu bir senin peder beyi bizim tarikata alalim oda bizdenmis

    Sen bakma bu forumdaki japon sevdalilarina. Sıfırın sıfırı bile olsa hicbir uzakdogu araci kalite bakimindan premium almanlarin yanina yaklasamaz. Birak toyotayi hondayi buna lexus ile acura da dahil! Hele sozkonusu Mercedes-Benz ise konusmaya bile gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • chr çok klostrofobik ve çok çirkin bir araç. eski kasa olmasına rağmen güzel bir kasa o. her ne kadar 9 yaşında olsa da kmsi çok yüksek değil, hiç tavsiye etmem. fikir vermesi açısıından yakınım hatasız 2012 model c 180'ini 210bine sattı. cgi nedir bilmem, onunki 1.6 idi. seninki 1.8 ve 2011 olduğu için daha düşük gider sanırım.
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Tanıştırayım, bu benim 2015 premium marka motorum. Ducati scrambler. 2015 model, 24bin km de. Kendisi vag grubu markası. Motor camiasında prestiji yüksek markalardan.

    İncelesen, sesini dinlesen, test sürüşü yapsan harika dersin. Kalite dersin. Japon motorları basit gelir, ucuz gelir. Bu hissiyatı veremez.

    Motorunun durumu ortada. Servisten yazıyorum. Son bakımına 5bin lira para ödedim. Bir arızasını anlattım, çözemediler. Tekrar gittim çözüldü dediler yine çözemediler. İnternetten sorunu araştırıp mahalledeki servise getirdim.

    Mercedes'ten Toyota'ya geçiş ?

    Bu benim 6. motorum. Hep uzakdoğu, japon vs ucuz motor tercih edip keyifle kullandım. En pahalı, en kaliteli, premium ducati beni motordan soğuttu. Laf vurmaya çalışıp, japon kalitesiz demeyin boşuna. Tecrübelerim ortada. Kalite anlayışımız farklı olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 5 Eylül 2020; 15:10:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Tanıştırayım, bu benim 2015 premium marka motorum. Ducati scrambler. 2015 model, 24bin km de. Kendisi vag grubu markası. Motor camiasında prestiji yüksek markalardan.

    İncelesen, sesini dinlesen, test sürüşü yapsan harika dersin. Kalite dersin. Japon motorları basit gelir, ucuz gelir. Bu hissiyatı veremez.

    Motorunun durumu ortada. Servisten yazıyorum. Son bakımına 5bin lira para ödedim. Bir arızasını anlattım, çözemediler. Tekrar gittim çözüldü dediler yine çözemediler. İnternetten sorunu araştırıp mahalledeki servise getirdim.



    Bu benim 6. motorum. Hep uzakdoğu, japon vs ucuz motor tercih edip keyifle kullandım. En pahalı, en kaliteli, premium ducati beni motordan soğuttu. Laf vurmaya çalışıp, japon kalitesiz demeyin boşuna. Tecrübelerim ortada. Kalite anlayışımız farklı olabilir.
    Vurdu gol oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Eger sorunsuzluk istiyorsan uzakdogu araclarini kullanmaya devam edebilirsin sıkıntı yok.

    Senin icin kalitenin anlami sorunsuzluktur, benim icin ise malzeme, işçilik, ve aracin icerisindeki zerafettir.

    Sirf daha az bozulacak diye de gidip te ot gibi ruhsuz, çelimsiz, vitaminsiz zayıf bir uzakdogu aracina hayatta binmem. Etli butlu ağır gülle gibi alman arabalari dururken....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Sadece sorunsuzluk değil, bahsettiğin bütün konularda da daha iyi bana göre japon markalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Sadece sorunsuzluk değil, bahsettiğin bütün konularda da daha iyi bana göre japon markalar.
    İşte buna gülerler

    Senin gozunu japon fanatikligi bürumüş kardes...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Sadece sorunsuzluk değil, bahsettiğin bütün konularda da daha iyi bana göre japon markalar.
    Madem öyle neden japon araçlara değilde alman araçlara premium diyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gel seninle lifte kaldirip bir mercedes ön duzeni ve alt takimi inceleyelim, nasil bir muhendislik konuştuğunu, nasil bir sanat eseri ortaya kondugunu kendin gör.

    Hatta sonrasinda birtane de kapi döşemesiyle davlumbaz içi soyariz nasil bir detaycilik konuşmuş şahit olursun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BAYOKAN84 kullanıcısına yanıt
    Bu nasıl bir soru hocam? Vw ye kim premium diyor? Lexusu kim premium dan saymıyor? Varsa öyle biri onlara sorun. Her markanın kulvarı belli.

    Ben yukarıdaki fanatiğin vitaminsiz, ruhsuz gibi tabirleri için dedim japonlar daha iyi diye. Mercedes ile Toyota kıyaslayıp Toyota daha konforlu, daha güvenli diyecek halim yok. Hepsinin sınıfı ayrı. Mercedesi lexus la, vw yi subaru ile kıyaslarım ben. Bana göre japonlar daha iyi,daha fazla disiplinde daha iyiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Her tarafı detay olsa ne yazar? Arıza riskini arttırır, bakım masrafını arttırır. Bana bir faydadan çok zarar olur. Lexustan biliyorum ben detayı. Yağ kaçağı var diye arabayı lifte kaldırdık, 9bin masraf çıktı zamanında. Alttaki ıvır zıvır şeyler. Mercedeste farklı mı olacak? Sıfır alıp, 2-3 sene binmiyoruz yıllarca biniyoruz biz. 20 yaşındaki arabalar bile kıymetli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Tam tersi asıl sen Mercedes fanatiği olmuşsun. Bir lexus görsen geçer belki. Üzüldüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Tam tersi asıl sen Mercedes fanatiği olmuşsun. Bir lexus görsen geçer belki. Üzüldüm
    Ben kalitenin ve üst duzey islerin fanatigiyim kardesim. Bugun bu kaliteyi alman sanayisi degil de hirvatlar sunsaydi bu sefer de hirvatçı olurdum merak etme.

    Lexus dediğin araba daha dün ofisimin önünde parkediliydi. 06 plaka 0km yeni alinmis irice bir suvdu Q7 boyutlarinda. Modelini bilmiyorum sen bilirsin. Sahibi binerken kapisina dikiz attım herhangi bir corolla kapisindan farki yok. Tek fitil, incecik cıpcılız giydirmesiz bambasit bir kapi. Essek kadar kapi bir kapaniyor cikan ses evlere senlik.. Davlumbaz icleri desen hak getire siyah plastiği vidalamislar ne bir keçe var ne bir haliflex. Disardan baktiginda hissediyorsun zaten kagit helva gibi içi boş zayif bir arac oldugunu. Olmaz olsun boyle premium yani...

    Git bir ML, x5, q7 de incele bakalim ayni yerleri etli butlu camız gibi arabalar hepsi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Anlaşıldı, sorun kalitenin ne olduğunu bilmemenizden kaynaklanıyor.

    Kalite kapının sesi değil. Kapıdaki detay değil. Bunlar göz boyayan, algıyı değiştiren şeyler. Bunları almanlar gerçekten iyi yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Anlaşıldı, sorun kalitenin ne olduğunu bilmemenizden kaynaklanıyor.

    Kalite kapının sesi değil. Kapıdaki detay değil. Bunlar göz boyayan, algıyı değiştiren şeyler. Bunları almanlar gerçekten iyi yapıyor.
    Kardesim tamam da kalite o değil bu değil diyorsun geriye ne kalıyor, nedir o zaman bu kalite bana bir aciklarmisin lutfen?

    Mumkun oldugunca basite indirgenerek tasarlanmış sorunsuz mekanikten bahsediyorsan zaten o konuda seninle hemfikirim. Bu hususta japonlarin eline kimse su dokemez. Ama sadece sorunsuz mekanikle luxury class vehicle olunmuyor anlatmaya calistigim sey bu. Gördüğün, dokundugun, kullandigin her parcada her noktada bunu hissettirmesi lazim arabanin, digerlerinden farkli oldugunu, siradan bir imalat olmadigini, gercekten executive class bir arac oldugunu sana anlatmasi lazim detaylarda. Bilmem anlatabiliyormuyum.

    Bu arada buna en cok yaklasan japon markasi da lexus degil nissanin premium markasi olan infiniti dir bana göre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Kardesim tamam da kalite o değil bu değil diyorsun geriye ne kalıyor, nedir o zaman bu kalite bana bir aciklarmisin lutfen?

    Mumkun oldugunca basite indirgenerek tasarlanmış sorunsuz mekanikten bahsediyorsan zaten o konuda seninle hemfikirim. Bu hususta japonlarin eline kimse su dokemez. Ama sadece sorunsuz mekanikle luxury class vehicle olunmuyor anlatmaya calistigim sey bu. Gördüğün, dokundugun, kullandigin her parcada her noktada bunu hissettirmesi lazim arabanin, digerlerinden farkli oldugunu, siradan bir imalat olmadigini, gercekten executive class bir arac oldugunu sana anlatmasi lazim detaylarda. Bilmem anlatabiliyormuyum.

    Bu arada buna en cok yaklasan japon markasi da lexus degil nissanin premium markasi olan infiniti dir bana göre.

    Alıntıları Göster
    Yıllardır hem japon hem de alman arabası kullanan biri olarak yukarıda 2. paragrafta yazdıklarına katılıyorum tamamen. 👍
    Ancak almanların o hissiyatı da tuzlu biraz o nedenle ben imkanım olsaydı japon premium denemek isterdim bir kez daha. Yıllar evvel ‘90 acura legend sahibi olmuştum bir yıllığına (kullanılmış almıştım 10 yaşında) ve zamanına göre çok iyi bir arabaydı (ha, o zaman alman premium tecrübem yoktu o nedenle kıyas yapamam).

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.