Şimdi Ara

Mercedes'ten Toyota'ya geçiş ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
7.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar
    2011 model makyajlı 1.8 CGI 7gTronic c serisine sahibim.Aracım 145 bin km de ve boyasız.
    Son dönemlerde aracı sıfırlama isteği vardı aklımda ama malum fiyatlar bir daha kendi aracımın sıfırını almama müsade etmiyor.Bende daha önceki Toyota tecrübelerimden hep memnun kalmam ve chr yide genel hatlarıyla beğenmemden dolayı chr yi düşünmeye başladım.Aracımı satıp 1.2 turbo en dolu chr yi alabiliyorum.Geçilir mi özellikle de şu dönemde?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Abartmayın hocam bu kadar. 99lexus 3.0 rx'ten 2011 1.5 imprezaya geçtim. Şimdi de xv'ye biniyorum.

    Evet, lexus güzel araçtı(ilanı koydum yukarıda, muadil mercedesleri cebinden çıkarır bana göre, c serilerini konuşmuyorum bile) ama sonuçta eski. Xv'ye göre daha konforlu, daha sessizdi, daha kaliteliydi. Motoru güçlü, daha keyifliydi. Şu an xv'yi satıp almak istesem cebimde 90bin para bile kalır. Bu kadar artısına rağmen neden yapmıyorum? Şu an araba değiştirecek olsam gider yeni kasa xv alırım. Çünkü yeri geliyor eşek sizin ihtiyacınızı attan daha iyi görüyor. Yeri geliyor eşeğin bir özelliği öne çıkıyor. Önemli olan ihtiyaçlar, beklentiler. İşini gören 2020 egea, işini aksatan 2000 s serisinden daha iyidir.
    Böyle bir dönemde geçilir. CHR de makyajla birlikte ciddi iyileştirmeler yapıldı. Yalıtım donanım malzeme kalitesi vs. Ancak ben toyota diyince ve CHR diyince sadece hybrid almak geliyor. :) Tabiki eğer vergiden ve ciddi trafiksiz bir bölgede yaşıyorsanız 1.2 de fazlasıyla yeterli olacaktır. Arkası konusanda da herkes gibi düşünmüyorum. Yeni açık renk tavan rengiyle biraz da olsa ferahladı araçlar. Ben asla arkamdaki rahat etsin diye de araç aldım. Senelerce coupe araba kullandım. Bunda hiç olmazsa arka kapılar açılıyor. Bence güzel bir çözüm olabilir. Bu pazarda fiyatıda bence verdiği donanım dizaynı 18 jantlar metalik renk hatta çift renk opsiyonuyla çok güzel olabilir. Umarım her şey gönlünüzce olur.
    Abartıldığı kadar attan inip eşeğe binme mevzusu gibi şeyler yaşanmaz. Belki konsolda kapı içlerinde kenarda köşede avuç içi kadar yerlerde malzeme kalitesi farkı hissedersiniz, biraz daha hafiflik hissiyatı ve rüzgar sesi artar yüksek hızlarda.

    Onun dışında teknolojisi ve sorunsuzluğu daha iyi yeni bir araç.
    Fark hissetmez mi :)) W204 Facelift gelmis gecmis en kaliteli ve tok c serisidir. 0km 2020 passat elegans bile halen w204 un yaninda kalite ve tokluk bakimindan cok cılız ve çelimsiz kalmakta bırak c-hr yi. Bunu anca iki aracin da kapilarini acip koltuguna oturup kapiyi kapatip yolda bir iki lakaya girdiginizde anlarsiniz. Suspansiyonlarin ve ön duzenin calisma sekli bile bir baskadir. Premium segment laga lugaya gelmez hele toyotanin araclariyla hayatta mukayese edilmez.
    Ee herseyin bir bedeli vardir bu hayatta müdür

    Japon arabalari efendi, sadakatli, edepli ortalama bir türk kadini gibidir yillarca sorunsuz bir birlikteligin olur, evini cekip cevirir bir dedigini iki etmez, cocuklarinin anasi, evinin kadinidir pek munakaşa yasamazsin varlikta da yoklukta da yanindadir ama tadi tuzu heyecani şehveti de pek olmaz iliskinin.


    Alman premiumlari ise kaşşarın önde gidenidir. son derece seksi, çekici, bakimlı bir kadinla birlikte olursun her turlu haz ve tatmin vardir bulutlarin uzerinde uçurur seni, onlayken her daim agzin kulaklarindadir laaakin tabiki bunun bir bedeli vardir. Oynaktır, gozun hep arkadadir, surekli tetiktesindir. Her firsatta yedirmen içirmen gezdirmen gerekir. Kaprislidir, herseyi begendiremezsin ota boka trip atar... Kisacasi pek huzurlu bir birlikteligin olmaz


    Kisacasi huzur isteyen japon arabasi, haz ve tutku isteyen alman arabasi seçsin der konuyu kapatirim.
  • Mercedes külfet değilse geçme bence
    o tokluğu çok ararsınız.
  • Böyle bir dönemde geçilir. CHR de makyajla birlikte ciddi iyileştirmeler yapıldı. Yalıtım donanım malzeme kalitesi vs. Ancak ben toyota diyince ve CHR diyince sadece hybrid almak geliyor. :) Tabiki eğer vergiden ve ciddi trafiksiz bir bölgede yaşıyorsanız 1.2 de fazlasıyla yeterli olacaktır. Arkası konusanda da herkes gibi düşünmüyorum. Yeni açık renk tavan rengiyle biraz da olsa ferahladı araçlar. Ben asla arkamdaki rahat etsin diye de araç aldım. Senelerce coupe araba kullandım. Bunda hiç olmazsa arka kapılar açılıyor. Bence güzel bir çözüm olabilir. Bu pazarda fiyatıda bence verdiği donanım dizaynı 18 jantlar metalik renk hatta çift renk opsiyonuyla çok güzel olabilir. Umarım her şey gönlünüzce olur.
  • w204 makyajlı 1.6cgi var bende de, benzer işi performansları yakın ve yeni olması sebebiyle 1.5 civic rs ile yapıcaktım. Ama zamn ve ardından ötv farkı da gelince vazgeçtim. hele ki 1.8 gibi üst devirleri dolu bir araçtan chr geçmek sizi performans ve konfor olarak kesinlikle üzecektir.
  • 1.2 dynamic var çok memnunum. Yol tutuşu, sorunsuzluğu, yakıtı, vergisi artıları. Ama tabii Mercedes satıp almadım :) eğer 20 bin + km şehir içi kullanımınız yoksa hybrid'e gerek yok diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkolo88 kullanıcısına yanıt
    Arasında 13-14 bin tl gibi ufak bir fark var ama ben senede 3-4 bin km anca biniyorum.Hybrid direk eleniyor MTV den kaynaklı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • marka, model kıyası yapmayacağım da, chr dar ve kasvetli gelmişti incelediğimde direkt inmiştim. tercih meselesi elbette.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman 1.2 fazlasiyla mantikli ve yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 yeter, yeni yenidir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abartıldığı kadar attan inip eşeğe binme mevzusu gibi şeyler yaşanmaz. Belki konsolda kapı içlerinde kenarda köşede avuç içi kadar yerlerde malzeme kalitesi farkı hissedersiniz, biraz daha hafiflik hissiyatı ve rüzgar sesi artar yüksek hızlarda.

    Onun dışında teknolojisi ve sorunsuzluğu daha iyi yeni bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Senkei

    Mercedes külfet değilse geçme bence
    o tokluğu çok ararsınız.
    Aynen.. Mersodan sonra çok cılız ve çelimsiz gelir o arac. Dokundugun heryerde hissedersin bunu. Ha bu ben bu tarz seylere takilmam (yani sizin gibi manyak degilim) yeni araba olsun bastimi gitsin diyen biriysen gecilir tabi ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Aynen.. Mersodan sonra çok cılız ve çelimsiz gelir o arac. Dokundugun heryerde hissedersin bunu. Ha bu ben bu tarz seylere takilmam (yani sizin gibi manyak degilim) yeni araba olsun bastimi gitsin diyen biriysen gecilir tabi ki.

    Alıntıları Göster
    Hocam benim birde KKTC ye gittiğimde kullandığım 2007 model w169 kasa a serisi aracım var onun haricinde e,s serilerinin bir çok motor seçeneğini,clk63,sl63,slc63 gibi arabaları da test ettim,bindim,sürdüm.Bu w169 13 yaşındaki a serisi bile günümüz sıfır c segment araçlarından daha konforlu malzeme kalitesi daha iyi.Mercedesin neden Mercedes olduğunu çok iyi biliyorum fakat ben KKTC ye yerleşmeyi düşünüyorum.Bu aracı da babama bırakmayı düşünüyorum ayrıca Türkiye'ye gittiğimde de ben binerim diye düşünüyorum.Emekli adam Mercedes'in parça fiyatıyla 10 yaşındaki arabanın orasıyla burasıyla hem uğraşmasın hemde buna para ayırmasın diye düşünüyorum.Olay kısaca bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 3 Eylül 2020; 21:55:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Baban kullanacaksa degistir gitsin o zaman. Yeni yenidir eski arabayla ugrasmasin adam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baba kullanacaksa hiç düşünmeyin. Hem yeni, hem yükseklikten dolayı kullanımı kolay, sorunsuz araç, 1.2 vergi avantajıda var daha ne olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mercedes'in tabi adı olunca çoğu kişinin kafasındaki imaj çok yüksek ama buradaki Mercedes'te de pek o hava yok. O yüzden C-HR'ye geçtiğinde ilk başta psikolojik his hariç hiçbir fark hissetmez. C-HR Toyota'nın son yıllarda yaptığı en konforlu,dolu ve sağlam f/p aracıdır.
  • Geçiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzgün binilip bakıldıktan sonra ne masrafı olacak? Sokak başı yanlayacak mı da masraf açıp dursun. Düzgün bakılır binilirse mercedesin ne masrafı olacak?

    Komşumun 2007 e200 komp vardı. hiçbir sorun yaşamadan 1-2sene bindi. piyasası artınca satıp ASX aldı. kalanı yatırım yaptı. ASX'ten memnun cam tavan deri elektrikli koltuk gibi güzel özellikleri var ama mercedesin konforunu keyfi başkaydı diyor...

    Bunca yıl çalışmış etmiş. Emekliliğinde bari gün yüzü görsün. Konforlu araç kullansın.

    Genç yaşımda e90, f30 kullandım. D segmentinin bazı standartları çok güzel. uzun yol konforu başka. Bundan 30-40sene sonra CHR gibi C sınıfına hitap eden bir aracı oğlum bana layık görse tokadı yer valla

    İlla sıfır alacaksan CHR yerine Corolla bak, Passion X pack alabiliyorsun. Aynı platform sedan araçla tatlı su SUVsi arasında konfor farkı olur. Sedan daha mantıklı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 4 Eylül 2020; 9:22:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Mercedes'in tabi adı olunca çoğu kişinin kafasındaki imaj çok yüksek ama buradaki Mercedes'te de pek o hava yok. O yüzden C-HR'ye geçtiğinde ilk başta psikolojik his hariç hiçbir fark hissetmez. C-HR Toyota'nın son yıllarda yaptığı en konforlu,dolu ve sağlam f/p aracıdır.
    Ciddi farklar var hocam.Benim araç AMG değil Fascination.Ciddi konfor,yalıtım,malzeme kalitesi gibi farklar var fakat ben zaten bunları bilerek geçmeyi düşünüyorum.Sonuçta benim aracımın sıfırı dahi(ki w205 w204 fl den çok daha kalitesiz bir araba)600 binden fazla ve şuan hem ona o kadar ayıracak imkanım yok hemde olsa dahi tercih etmezdim.
    Hepimizin bildiği gibi bundan sonra daha da zor süreçler bekliyor bizi en azından sıfır,full paket,güvenlikli,sorunsuz(gerekirse uzun süre binilebilecek) bir araca geçmiş olurum diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1-2 sene kullanırsa şansı da yaver giderse bir de az km yapıyorsa ne sorun yaşayacak tabi. Örneğin dünya turu yapmış Mercedes G serisinin herkes bilir ama yaptığı bu tur esnasında ki yaklaşık 1 milyon km de 2 tane daha G parası kadar parça değiştirdiğini çok az kişi bilir. Mercedes olsun çamurdan olsunun sonu sanayi de bol bol usta çayı içmeye gider kısacası. Babasının vakti ve parası varsa niye olmasın,sanayinin çayı güzeldir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu

    Mercedes'in tabi adı olunca çoğu kişinin kafasındaki imaj çok yüksek ama buradaki Mercedes'te de pek o hava yok. O yüzden C-HR'ye geçtiğinde ilk başta psikolojik his hariç hiçbir fark hissetmez. C-HR Toyota'nın son yıllarda yaptığı en konforlu,dolu ve sağlam f/p aracıdır.
    Fark hissetmez mi :)) W204 Facelift gelmis gecmis en kaliteli ve tok c serisidir. 0km 2020 passat elegans bile halen w204 un yaninda kalite ve tokluk bakimindan cok cılız ve çelimsiz kalmakta bırak c-hr yi. Bunu anca iki aracin da kapilarini acip koltuguna oturup kapiyi kapatip yolda bir iki lakaya girdiginizde anlarsiniz. Suspansiyonlarin ve ön duzenin calisma sekli bile bir baskadir. Premium segment laga lugaya gelmez hele toyotanin araclariyla hayatta mukayese edilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 4 Eylül 2020; 11:42:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.