Şimdi Ara

MERCEDES GLA ANA KONU (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
14
Favori
69.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mmerta M kullanıcısına yanıt
    Oooo, AMG ise müthiş bir fiyat gerçekten. Bu yazdığınız özellikler ile 145 civarını bulur normalde sanırım. Renk de çok iyi seçim, bu araç da ya siyah ya kırmızı... Eğer bu araca tekrar niyetlenirsek, kesin yardımınızı rica edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmerta

    Merhaba,

    Kesinlikle niche arac olma konusunda sizinle hemfikirim, GLA tercih etme sebeplerimden en onemlilerinden biri buydu zaten. W204 kasa C serisi cok var dediginiz dogru ama coupe olarak da bir o kadar az. Ben muhtesem bir kasa oldugunu dusunuyorum sizin aracinizin. Sadece mercedes bir hata yapti ve giris fiyati arac seklinde satti ve 4 kapililar her yerde hele ki beyaz (Ben hic beyaz araba da sevemedim) o yuzden de dediginizde kesinlikle haklisiniz yeni C serisinde hep kasayi hem de fiyati arttirarak aslinda olmasi gereken yere cekti. A ve B serisinin uzerinden uretilen araclara yonlendirdi musterilerini.

    Ben 135 bin liraya GLA AMG aldim, siyah araba sevdigim icin benimki siyah :), cam tavan ve bi xenon dahil, uzerinde 19 inch AMG janti var ekstra olarak. (Geri gorus, lastik basinc gostergesi, lightning vs. var) Urban'a gore AMGnin goruntusu bence daha guzel, icindeki kirmizi detaylari cok şik dusunulmus (Ornegin direksiyonun simidindeki kirmizi dikisler vs.) ve bildigim kadariyla daha pahali bir paket. O sebeple size fiyat alabilirim isterseniz dedim.

    Arkasi ile ilgili belki de benim cocuk koltugu olmasi sebebiyle dusuncem o sekilde. Acikcasi arkasinda da yolculuk etmedim hic o yuzden yaniliyor olabilirim. Ote yandan da C serisine ve GLA'ya yanyanayken galeride bindim C serisi salon gibi gelmisti bana. Niye acaba merak ettim simdi. E180'e mi bindim acaba ben C diye : )))

    Baska bir arkadasimiz da benzin tuketimi ile ilgili sormustu, su an icin yorum yapamiyorum cunku benzin tuketimi benim hicbir zaman hesapladigim birsey degil. Ama bakip sizi bilgilendiririm ilk firsatta.

    İyi gunler,
     MERCEDES GLA ANA KONU

    Sn mmerta,

    Yakıt tüketimini size ben sormuştum. Zahmet edip bakabilirseniz memnun olurum.
    Bu arada ''size fiyat alabilirim isterseniz'' derken satın alma kararını verdiğim de kapınızı çalacağım .




  • mazaik M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kopru trafigi + bos yol olarak hesapladigimda 7.7 lt yakiyor. Tamamen trafikte bu 10 ltlere cikiyor. Bombos yolda daha az yakiyor seklinde gozukuyor.
  • Cevap için teşekkürler.
    Anlaşılan mb 1.6 benzinli A B C serisi tüm modellerde + - 0,5/ 1 lt / 100km fark ediyor. Gerisi sizin model begeninize kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MMerta Öncelikle hayırlı olsun. kazasız belasız binin arabanıza.
    Birkaç gün önce de ben GLA Urban modelini teslim aldım.
    Daha önce hiç mercedes kullanmamıştım. Şunu söylemeliyim. İç donanım, ışıklandırması, işçilik kalitesi mükemmel. İçinden çıkmak istemiyor insan. Döşemeler diğer arabalara göre gerçekten kalitesini belli ediyor. Bence her parçasının kalitesi diğer markalardan biraz daha iyi bile olsa toplamda bu parayı hak ediyor. Ben çok seri araba kullanmam ama ilk günlerin hevesi ile biraz gaza dokundum. gerçekten seri ve atak. insanı yolda mahçup etmeyecekmiş gibi duruyor. Benzin tüketimi ise ilk gün 12 lt daha sonra 10 lt dün baktım 7 lt yazıyordu. Ama bayram sonrası yollar boş ve fazla ışığa takılmadan uslu uslu sürdüm(yaklaşık 50 km kadar).
    Bir de en güzeli herkes dönüp bakıyor




  • merhaba sayın arkadaşlar. ben almanya da yaşıyorum ve buradan bir gla 200 urban aldım.1.6 litre benzınlı. mercedes lerın cogunun test surusunu yaptım. buradakı test suruslerınde arac sızde kalıyor 1-2 gun duruma gore.150-200 km yapabiliyorsunuz yaklasık.yenı c serısınde arka koltuk mesafelerı cok dar geldı bıze. 2 cocuk ve bebek koltuklarıyla cok rahat edemedık.gla nın arka koltuk mesafesı daha genış ve oturma pozısyonu daha yuksek.gla da 420 litre c de 480 litre bagaj hacmi var. bırde yeni cla larda ise dizel 1.5 versiyonlarda içeriye cok fazla motor sesı alıyor.gla nın giriş seviye paketi burada 29.300 euro, c nin ise 33.560 (kdv 19 dahıl).4 bin euro fark var.ben gla dan cok memnunum . fiyat olarak daha uygun, biraz yuksek olması keyıf veriyor.konfor suspansiyon surus modu cok guzel. engebeli yollarda cok konforlu. içeriye yansıtmıyor.begenmedım en kotu tarafı arka gorus ve donuslerde yan gorüşler bıraz sıkıntılı.
  • GLA180 CDİ DİZEL MODELLERİ KASIM AYINA GELECEKTİR. Bilgi paylaşmak istedim düşünen olursa diye :)
  •  MERCEDES GLA ANA KONU
  • merhaba,
    gla teslim alan arkadaşlara bir sorum olacak (eğer daha önce bahsi geçtiyse affola)

    ruhsatta otomobil olarak mı geçiyor?
  • Bayram nedeniyle şehir dışında surme imkanım oldu. yakıt tüketimi yüz km de 6.8 lt.(120_140 km ili gittim). Şehir içi eşim kullaniyor ve yüz km de 9 un uzerinde.
    Şehir dışı kullanım keyfi ve yol tutus cok iyi. Mersoyu cok sevdim. Sol şerit de giderken herkes yol veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim sitede yabancı plaka GLA var füme. Araç on numara görünüyor.
  • Arkadaşın Suzuki Vitara'si ile çıktığımız kısa off-road turundan sonra bana da bir 4x4 hevesi geldi ve başladım modelleri araştırmaya. Sonra iş döndü dolaştı Mercedes GLA'ya kadar geldi.


    Neyse fazla uzatmayayım. GLA 200 AMG'de fiyat 130 bin lira. Bu haliyle hem de AMG paket olunca fiyat bana uygun geldi. Biraz daha ilgilenmeye başladım araçla. Sonra internet sitesindeki araç konfigürasyonuna gireyim dedim ki bir de ne göreyim. Adamlar AMG demişler ama utanmasalar neredeyse araca radyo bile koymayacaklar. Neredeyse bütün işe yarar şeyleri üzerine para verip alıyorsunuz. Bu durumda sunroof falan araç 145 bin liraya geliyor. Öyle olunca da devreye farklı markaların muadil araçları devreye giriveriyor.

    Sormak istediğim şey şu. Bu 145 bin lira üzerinden pazarlıkla aracın fiyatını nereye kadar düşürebilirim. Takasa araç vereceğim ayrıca. 2012 kasım, aralık döneminde epey bir pazarlık yapılıyordu. Şimdi durum nedir? Bilgi verebilecek bir arkadaşımız var mıdır?

    Mercedes'le pazarlık edemeyeceksem RAV4, Mazda CX5 falan bakacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi finansmen1 -- 18 Ekim 2014; 22:39:39 >




  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    4x4 istiyorsanız zaten GLA sizin için değil, çünkü önden çekişli. En azından GLA 200 motor seçeneğinde 4x4 opsiyonu yok.
    Urban modeli için ben fiyat aldığımda 137 civarıydı, cam tavan ile... şimdi üzerine zam da geldi. Çok büyük iskontolar alabileceğinizi sanmıyorum.

    Tekraren bu araç bir crossover veya SUV olarak değerlendirilmemeli. Çünkü ne 4x4 ne de yerden yeterli yüksekliği var. Asfalt üzerinde A serisinden farklı bir sitil ve prestij ile seyahatler yapmak için... Eğer bu dediğim amaçla düşünüyorsanız güzel ve genç bir otomobil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    4x4 istiyorsanız zaten GLA sizin için değil, çünkü önden çekişli. En azından GLA 200 motor seçeneğinde 4x4 opsiyonu yok.
    Urban modeli için ben fiyat aldığımda 137 civarıydı, cam tavan ile... şimdi üzerine zam da geldi. Çok büyük iskontolar alabileceğinizi sanmıyorum.

    Tekraren bu araç bir crossover veya SUV olarak değerlendirilmemeli. Çünkü ne 4x4 ne de yerden yeterli yüksekliği var. Asfalt üzerinde A serisinden farklı bir sitil ve prestij ile seyahatler yapmak için... Eğer bu dediğim amaçla düşünüyorsanız güzel ve genç bir otomobil.

    Yanıtınız için teşekkür ederim. Bu aracın 4x4 olmadığını biliyorum. Zaten mesajımda ayrıntıya girmeyeyim dediğim husus da buydu.

    Benim merak ettiğim şey araç üzerinde pazarlığa oturursam ne kadarlık bir pazarlık marjı olduğu. Sanırım pazarlığa yanaşmıyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    4x4 istiyorsanız zaten GLA sizin için değil, çünkü önden çekişli. En azından GLA 200 motor seçeneğinde 4x4 opsiyonu yok.
    Urban modeli için ben fiyat aldığımda 137 civarıydı, cam tavan ile... şimdi üzerine zam da geldi. Çok büyük iskontolar alabileceğinizi sanmıyorum.

    Tekraren bu araç bir crossover veya SUV olarak değerlendirilmemeli. Çünkü ne 4x4 ne de yerden yeterli yüksekliği var. Asfalt üzerinde A serisinden farklı bir sitil ve prestij ile seyahatler yapmak için... Eğer bu dediğim amaçla düşünüyorsanız güzel ve genç bir otomobil.

    Yanıtınız için teşekkür ederim. Bu aracın 4x4 olmadığını biliyorum. Zaten mesajımda ayrıntıya girmeyeyim dediğim husus da buydu.

    Benim merak ettiğim şey araç üzerinde pazarlığa oturursam ne kadarlık bir pazarlık marjı olduğu. Sanırım pazarlığa yanaşmıyorlar.


    Pardon! Arkadaşınızın Vitarası ile offroad'a çıkınca 4x4 hevesi geldi demiştiniz, ben 4x4 istiyorsunuz sanmıştım.

    O zaman güzel bir araç ama pek fazla pazarlık edemezsiniz, çünkü halen çok yeni bir model, az da geliyor. Daha önce bir Mercedes aldıysanız biraz ekstra yapıyorlar. X1 de bakabilirsiniz, fiyat/donanım dengesi çok iyi. Ama kasa son döneminde. CX5 ise gerçekten çok iyi, premium marka ısrarınız yoksa, sizi her iki araçtan da fazla mutlu edebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun


    quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    4x4 istiyorsanız zaten GLA sizin için değil, çünkü önden çekişli. En azından GLA 200 motor seçeneğinde 4x4 opsiyonu yok.
    Urban modeli için ben fiyat aldığımda 137 civarıydı, cam tavan ile... şimdi üzerine zam da geldi. Çok büyük iskontolar alabileceğinizi sanmıyorum.

    Tekraren bu araç bir crossover veya SUV olarak değerlendirilmemeli. Çünkü ne 4x4 ne de yerden yeterli yüksekliği var. Asfalt üzerinde A serisinden farklı bir sitil ve prestij ile seyahatler yapmak için... Eğer bu dediğim amaçla düşünüyorsanız güzel ve genç bir otomobil.

    Yanıtınız için teşekkür ederim. Bu aracın 4x4 olmadığını biliyorum. Zaten mesajımda ayrıntıya girmeyeyim dediğim husus da buydu.

    Benim merak ettiğim şey araç üzerinde pazarlığa oturursam ne kadarlık bir pazarlık marjı olduğu. Sanırım pazarlığa yanaşmıyorlar.


    Pardon! Arkadaşınızın Vitarası ile offroad'a çıkınca 4x4 hevesi geldi demiştiniz, ben 4x4 istiyorsunuz sanmıştım.

    O zaman güzel bir araç ama pek fazla pazarlık edemezsiniz, çünkü halen çok yeni bir model, az da geliyor. Daha önce bir Mercedes aldıysanız biraz ekstra yapıyorlar. X1 de bakabilirsiniz, fiyat/donanım dengesi çok iyi. Ama kasa son döneminde. CX5 ise gerçekten çok iyi, premium marka ısrarınız yoksa, sizi her iki araçtan da fazla mutlu edebilir.

    BMW pek düşünmüyorum. Sanki modelin sınıfı düştükçe malzeme kalitesi de düşüyor gibime geliyor. Tamam bu diğer Markalar için de geçerli belki ama BMW gibi premium bir markanın da aynı numarayı çekmesi bana çok ters geliyor. X1 son tercihim olur.

    Mazda için ise, tam 7 yıl Mazda 3'ün 2003 yılında çıkan yeni kasasını kullandım. Ne yalan söyliyim bana şu anda kullandığım Audi 'den bile daha kaliteli geliyordu. Ama şimdi Audi olunca, değiştirirsem artık ya BMW ya Mercedes olur sabit fikrindeyim. Şimdi bu markaların dışında bir araç alır da beğenmezsem çok pişman olurum. Bu strese de girmek istemiyorum. O yüzden diğer markaları tercih sıralamasının Sonlarına koyuyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    Yukarıdaki yazışmaları okursanız, benim fikrim CX-5 kalitesinin Mercedes GLA'dan farkının olmadığı yönünde. Detaylı olarak incelemenizi tavsiye ederim. Ancak marka imajı ve algılanan kalite, fiziki kaliteden farklı bir olay. Bu konuda Mercedes BMW, Audi gibi markaların hepsinin üstünde.

    Eskiden BMW ve Mercedes için giriş modelleri 3 serisi ve C sınıfıydı. Bu sınıflar kalite olarak ciddi eleştiri alırlardı. Şimdi BMW'ye giriş ailesi 1, 2, X1 kodlu araçlar. Mercedes'e ise A,B,CLA,GLA ailesidir. Bu sebeple bu kalite ile ilgili eleştiriler biraz bu yeni giriş modellerine kaymış durumda. Kısmen haklıdır bu eleştiriler, kısmen de haksız bence...

    Ancak kesin olan bir şey var ki, C sınıfı ile E sınıfı ve 3 serisi ile 5 serisi arasında çok küçük kalite farkları kaldı.

    Sizin görüşünüzü destekler bir yorumum olacak. Bu 2 marka giriş modelleri içinde bence en prestijlisi, en sıra dışı ve nadir hissettireni ve en gösterişlisi şu an için GLA'dır... Doğal olarak en pahalısı da tabii...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Yukarıdaki yazışmaları okursanız, benim fikrim CX-5 kalitesinin Mercedes GLA'dan farkının olmadığı yönünde. Detaylı olarak incelemenizi tavsiye ederim. Ancak marka imajı ve algılanan kalite, fiziki kaliteden farklı bir olay. Bu konuda Mercedes BMW, Audi gibi markaların hepsinin üstünde.

    Eskiden BMW ve Mercedes için giriş modelleri 3 serisi ve C sınıfıydı. Bu sınıflar kalite olarak ciddi eleştiri alırlardı. Şimdi BMW'ye giriş ailesi 1, 2, X1 kodlu araçlar. Mercedes'e ise A,B,CLA,GLA ailesidir. Bu sebeple bu kalite ile ilgili eleştiriler biraz bu yeni giriş modellerine kaymış durumda. Kısmen haklıdır bu eleştiriler, kısmen de haksız bence...

    Ancak kesin olan bir şey var ki, C sınıfı ile E sınıfı ve 3 serisi ile 5 serisi arasında çok küçük kalite farkları kaldı.

    Sizin görüşünüzü destekler bir yorumum olacak. Bu 2 marka giriş modelleri içinde bence en prestijlisi, en sıra dışı ve nadir hissettireni ve en gösterişlisi şu an için GLA'dır... Doğal olarak en pahalısı da tabii...

    Sizin CX5 ile ilgili yorumunuzu okumuştum. Zaten ilk o zaman aklıma geldi Mazda'lara bakmak. İki tane temel modeli var. Reflex ve Power. Sanırım Power olanların beygir gücü daha yüksek. Ve fiyat da oldukça pahalı. 2.2 MOTOR, dizel, otomatik, 4x4 olan modeli 183 bin liradan başlıyor. İşte o zaman da bütün hesap karışıyor.

    Mercedes'lere gelirsek. Fiyat konusunda şöyle bir tespitim var. Bana katılır mısınız bilmiyorum? Ne hikmetse düşük modelin çıplak fiyatı bir üst hatta iki üst modelin fiyatından daha pahalı. Bu fiyat politikası diğer Markalar için de geçerli fakat Mercedes, BMW gibi markalarda daha bariz göze çarpıyor!

    Bir Örnek vereyim şimdi. GLK 250 4Matic, benzin, 2 bin MOTOR, 7G-Tronic çıplak fiyatı 89 bin lira iken, GLK 220 CDI 4MATİC dizel, 79 bin lira. Ama tabi ÖTV falan girince işin içine anahtar teslim fiyatı 30 bin lira fark ediyor. Yine uzatmadan, ben de bu husustan hareketle ÖTV'si düşük araçlarda pazarlık payı daha yüksektir diye düşünüyorum. Çıplak fiyatı 89 bin lira olan aracı bana 82 bin liraya bıraksa anahtar teslim fiyatı 202 bin lira olan araç 184 bin liraya gelecek.

    Yanılıyor muyum? Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi finansmen1 -- 21 Ekim 2014; 15:24:13 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    Otomotiv sektöründe fiyatlar duruma göre o kadar fark ediyor ki, yorum yapamaz hale gelmiş durumdayım. En iyisi bu işlere biraz vakit ayırıp olabildiğince çok yer gezip, yüz yüze görüşmek.

    Eğer söz konusu GLK 250 benzinli ise, ben bu aracın sıfırı için 195 fiyat almıştım. Çok az kullanılmış 2014 modelinden ise 2 adedinin 180 civarında satıldığını gördüm. Bu aracın çok iyi bir otomobil olduğunu düşünüyorum ve üzerinde 4-Matic gibi güzel ve kapasiteli de bir awd sistemi var. Eğer bu aracı düşünüyorsanız bence doğru bir tercih olur. Ama sıkıntı şu; benzinli modeli stokta bulmanız çok zor. Özel sipariş de sizin bütün pazarlık şansınızı alıp, götürüyor.

    CX-5 konusunda ise dizeli pahalı bu konuda haklısınız. Ama hem dizel hem benzinli çok az kullanılmış 2.el bulunabilir. Benzinli 90-95 civarı, dizel ise 120-125 civarı alınabilir gibi hatırlıyorum ilanlardan. Gerçi dizel yıllık vergisi ve fiyat dezavantajı ile pek cazip değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Otomotiv sektöründe fiyatlar duruma göre o kadar fark ediyor ki, yorum yapamaz hale gelmiş durumdayım. En iyisi bu işlere biraz vakit ayırıp olabildiğince çok yer gezip, yüz yüze görüşmek.

    Eğer söz konusu GLK 250 benzinli ise, ben bu aracın sıfırı için 195 fiyat almıştım. Çok az kullanılmış 2014 modelinden ise 2 adedinin 180 civarında satıldığını gördüm. Bu aracın çok iyi bir otomobil olduğunu düşünüyorum ve üzerinde 4-Matic gibi güzel ve kapasiteli de bir awd sistemi var. Eğer bu aracı düşünüyorsanız bence doğru bir tercih olur. Ama sıkıntı şu; benzinli modeli stokta bulmanız çok zor. Özel sipariş de sizin bütün pazarlık şansınızı alıp, götürüyor.

    CX-5 konusunda ise dizeli pahalı bu konuda haklısınız. Ama hem dizel hem benzinli çok az kullanılmış 2.el bulunabilir. Benzinli 90-95 civarı, dizel ise 120-125 civarı alınabilir gibi hatırlıyorum ilanlardan. Gerçi dizel yıllık vergisi ve fiyat dezavantajı ile pek cazip değil.

    Yılda 12.000 km yapan benim gibi biri için dizel motor pek avantajlı değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.