Şimdi Ara

Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
4.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selamlar

    Bu sefer Forumumuzun müdavimlerinden Can' ın (RqJnr) aracını ele aldık Pazar günü öğlen başladığım montaj işlemi dün akşam benimle birlikte bitti :) İkimiz de bittik açıkcası Zorlu bir montaj oldu amagüzel oldu

    resimlere geçelim...

    önce far çizgimiz alındı

     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı

     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı



    far camı açılarak içerisine Hella Bi-xenon mercek yerleştirildi, açıkta kalan yerler plexi ile kapatılıp su izolasyonu sağlandı.
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    far yuvasının arkası kapalı olduğu için kesilerek merceğin sığması sağlandı. korozyon izolasyonu için terosan terotex mum spreyi kullanıldı...
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    ilk farımız ayar esnasında...
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı

     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    far yuvası her ne kadar çamurluk davlumbazı içerisinde kalsa da su ve çamur izolasyonu için içeriden ayrı pleksiden kalıp çıkartıp ekstra izolasyon sağladım.
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    park ampulleri mercek dolayısı ile far içine koyulamadığından led devresi ile üst kısıma amerikan park yapıldı.
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı

     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    son ayarlar
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    bitimi kısa farlarımız...
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı


    ve uzun farlarımız...
     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı



    saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impress -- 30 Nisan 2010; 3:14:56 >



    _____________________________




  • Güzel iş güzel paylaşım...

    O mercedes kaç model acaba? Araç çok yorulmuş gibi duruyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Güzel iş güzel paylaşım...

    O mercedes kaç model acaba? Araç çok yorulmuş gibi duruyor.


    Araziye girmek için kullandığımızdan olmasın?
    _____________________________
    2 liters is a drink size, not an engine;V8 Power: No bottle, all throttle!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr


    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Güzel iş güzel paylaşım...

    O mercedes kaç model acaba? Araç çok yorulmuş gibi duruyor.


    Araziye girmek için kullandığımızdan olmasın?


    e Tabii...zaten bilmediğim için sordum.
    _____________________________




  • Kısmet olursa yakında bende uğrayacağım inşallah impress'e :)
    Çok güzel bir montaj olmuş, ellerine sağlık.

    @RqJnr
    Güle güle binin.
    _____________________________
    Kendime 4 kural koydum! Alkol alma, Hızlı gitme, Hızlı gitme, Hızlı gitme. *Sonra kendime 4 kural daha koydum! Hatalı sollama, Makas atma, Emniyet kemeri tak, Daha yavaş git. * En önemlisi "Arabada sevişme!"

    Mazut Pawıı ~~ Kendi Mazotumu Üretmeye Çalışırken Kimyager Olacağım.. ~~
  • Can kardeşim

    ne ugrasıyorsun bu kamyonlarla

    Gel alalım sana guzel bi araba bin paşa paşa...
    _____________________________
    :):):)
  • uff arazi için biçilmiş kaftan ..harika olmuş xenonlar..

    aayrıca normal otoyol için hangi arabayı kullanıosun merak ettim kardeşim?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • can , aracı senede birde olsa yıkat bari


    hellaların uzun far çizgileri harikadır.
    kendi aracımda da hella bi xenon var.
    _____________________________
  • can geceleri araziye mi çıkıyorsun

    güzel olmuş ama, resme bakarken bile dünyam aydınlandı
    _____________________________
  • Bu arada soylemeyı unutmusum impress hocam uygulama guzel olmus elınıze saglık

    can gule gule bın..
    _____________________________
    :):):)
  • Yusufum ellerin kolların dert görmesin. Vallahi çok güzel iş çıkartmışsın. Demin Can beni bırakırken test ettim onayladım, daha iyisi olamazdı.
    _____________________________


  • valla bi gün daha kalsaydı akşama kadar yıkayacaktım anca temizlenirdi ama zaman yetmedi birkaç ufak detay kalmıştı onu da cumartesi maslakta araç bakımdayken hallettik

     Mercedes GE 300 Bi-xenon Mercek Montajı
    _____________________________
  • Dün arabanın canlı halini de gördük.

    Çok güzel olmuş Yusuf Ustam, ellerime sağlık.
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    Dün arabanın canlı halini de gördük.

    Çok güzel olmuş Yusuf Ustam, ellerime sağlık.


    sağolasın onurcum cidden ellerine sağlık
    _____________________________
  • Elinize sağlık gayet başarılı bir çalışma olmuş.

    Ayrıca PM attım.
    _____________________________
  • impress hocam
    teyp için renk değişimi takriben ne kadar zaman alır?
    32 led varmış sanırım içinde
    _____________________________
  • valla 2 saat kadar sürer
    _____________________________
  • Yusuf Usta ellerinize sağlık. Bizim deli oğlan titizdir uğraştırmıştır sizi Güle güle kullan Can'ım:)
    _____________________________
    Atiyba Auto
  • yok be hocam benim kadar titiz olamadı adam bir kabloyu sardırmamak için akla karayı seçti sonunda sardım kabloyu
    _____________________________
  • Can mı titiz Allah aşkına? Kara ambar kamyoncuları yanında centilmen kalırlar.
    _____________________________


  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.