Şimdi Ara

Mercedes, E serisi Dashboardu elden geçirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • E serisi ilk çıktığında aracın kapısını açıp içeri girdiğimizde dikkatli gözler malzeme kalitesinin törpülendiğini hissetti, ve buradada çok yazıldı,eleştrildi.
    Bugün tesadüf mercedes yetkili bayisinde E serisinin kapısını açtım ve ilk dikkatimi çeken kokpitin üst tarafının tamamen deri ile kaplanmış olmasıydı; deri çizgileride oldukça elitdi ve lüx bir ambiyans yaratmıştı; hatta farklı yerlerdede plastik kalitesinde iyileştirmeler olduğunu, daha yumuşak malzemelere yer verildiğini sezdim. Satış temsilcisine sorduğumda yaklaşık 5 aydır dizeller standart deri dikişli geldiğini ve benzinli modellerde 450 eur opsiyon farkı olduğunu söyledi; Hemen arkadaşımı aradım; babasına 350 cdi 4 matıc sipariş etmişti gray marketten; bu konu hakkında mutlaka teyid etmesini istedim.
    Mercedes heralde eleştrilere dayanamamış ve oldukça çabuk iyileştirme yapmış; 5 serisininde çok güçlü gelmeside etlken olabilir tabi..
    Bu konuyu açmamaın sebebi sipariş verecek arkadaşların bu ufak ama önemli görseli gözden kaçırmaması.
    resim bulamadım
    saygılar



  • Belki biliyorsunuzdur W212 serisinin dieselerde Enjöktör problemi var Merc bu problemi halen çözemedi Enjökterler şu anda Delphi firmasından temin ediliyormuş daha evel Bosch dan, gerçi sorun bundanmı kaynaklanıyor orasıda pek belli değil. Şu varki Almanyada çok kişi arabasını geri iade ediyor bu sorun yüzünden herhalde yakında bi çözüm gelir.

    Yanlız W212 kendine has bi model olmadı, daha bi dinamik araç bekliyordum şahsen, bunuda yeni CLS modelinde bulucağız herhalde veya Mercedesciler kaçamak yapıp yeni BMW 5 serisine daha çok yönelcekler zaman gösterir, gerçi dönüp dolaşıp benim gibi yine en sonunda Merc kallıyoruz nedense.
  • W212 çıktı çıkalı enjektorler delphi.problem mercedesın değil delphıden kaynaklanıyor.Tüm büyük üreticiler enjektölerini Delphiden alıyor yani bu mercedesin şansızlığı oldu.Ayrıca araç iade edilecek bir durum yok mercedes gerekli güncellemeleri yapıp problemi çözüyor.
  • Malasef Merc sahiblerini hiç ilgilendirmiyor nerden parçayı temin ediklerini burda üretici Şirket başdan sorumlu tutuluyor, İnşallah kısa zamanda problem çözülür.
  • Enteresan bu kadar hızlı hamle yapmaları..
  • Nasıl yapmasın ki yeni ve iddalı bir araç çıkartmışsın ama arıza verip prestijh kaybı yaratıyor.
  • Merc prestijini 2002 de W211 kaybetti, ne kadarda harika bi arac olsa sırf problem yarattı. 2006 facelift yapıldıkdan sonra 2000 parça değişdirdiler, kendim 2003 400 CDI aldım garanti olmasa beni epey masrafa sokardı, birkaç örnek vereyim ilk başdan Şanzuman yidi 90.000 km , Command sistem kaç dafa update oldu en sonunda değişdirdiler , 4 Enjöktör , bi dafa yolda kaldım çekdiler bi Relais bozuldu, Airmatic ön sağ patladı, Şanzuman meselesinden diyorki Merc bana çok kuvvetli araç almışım lafa bakın ama cv verdim. Şimdi E63AMG kullanıyorum bundada 35 binde şanzuman gitti kaç defa tamir ettiler en sonunda değişdirdiler.
    Kendim için problem olmuyor çoğunu garanti kapsamında yapdırıyorum düşünün bu aracı kullanılmış alın biraz eskidikden sonra baş edemesiniz. Bakmayın ms. eski W140 W126 vs. fazla elektronik yok idare ediyorsunuz ama ilk çıkan W211 şu zamanlar veya birkaç sene sonra alsanız hakkından gelemeseniz. Bir dafa SBC fren sistemi hatalı biliyorsunuz 2006 sonra normal yine geçdi.
  • arkadaşımın babasına w211 E500 almıştık; araçtaki problemlerden sonra; çeşitli yerlerden ses, şanzıman vs....mercedes turk çözemedi, almanyadan bilirkişiler geldi yine olmadı, sonra fabrika arabayı değiştirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egunns

    arkadaşımın babasına w211 E500 almıştık; araçtaki problemlerden sonra; çeşitli yerlerden ses, şanzıman vs....mercedes turk çözemedi, almanyadan bilirkişiler geldi yine olmadı, sonra fabrika arabayı değiştirdi


    Bu yüzden bu araçları yeni olursa rahatlıklan kullanabilirsiniz. Şimdi sağ solda Merc ustaları var adam ne yapsın elinde son update Motor , şanzuman programı olmasa anca Servis almanyadan güncellenmiş programa sahip. Şu yukarda yazdığız 350 CDI problemi arac 1. vitesde atik kalkmıyor sebebide ekonomik olsun diye, gerçi bunu yine software değişdirip düzeltmeye çalışıyorlar ve yakında 265 PS motor gelicek aldıkdan sonra yine siz eski bi motorlan dolaşaksınız.
    Merc model politikasına anlamış değilim, çok kişiyi bu yüzden kızdıryorlar ms. W212 çıkardı E63 eski motoru takdı biraz daha tasaruflu gerçi ama kısa zamanda Benzin püskürtmeli çıkacak 5.5 L Biturbo yazık değilmi bu eski motorlan aracı alanlara.
  • evet ne yazıkki büyük motorlu yüksek torklu otomatik vitesli araçlarda tüm dedikleriniz meydana geliyor Mercedes olsa bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Nasıl yapmasın ki yeni ve iddalı bir araç çıkartmışsın ama arıza verip prestijh kaybı yaratıyor.

    Bunla Dashboard değişmesinin ne alakası var ?
  • enjektorlerden bahsediyorsuz.Dashboarddan değil.
  • Açılan konu ?
  • Konu dashboardla açılmış ama yeni modellerin sorunlar devam etmiş dikkat ederseniz.Onun için enjektor dedim.
  • Enjektor sorunu sadece E250 CDİ biturbolu dizel motorda var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.