Şimdi Ara

Mercedes C180'e Yeni 1.6 Motor ! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
3
Favori
36.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C180K için test sürüşü yapmıs ve BMW F30 testine kadar beklemeye karar vermistim. iyiki almamışım. bu motorların gelişimi dünden bugüne olmuyo. nasıl bu kadar gizleyebiliyorlar anlayabilmiş değilim. satış temsilcilerine de sormuştum yeni motor ve şanzumanın gündemde olmadığını söylemişlerdi. demekki inanmamak gerekiyo.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scanh

    Forumda C180 alan bir arkadaş vardı yeni keşke bir süre bekleseydi bu motor hiç zaman kaybı olamadan 7 ileri şanzımanla gelir Türkiye'ye bence. Yeni A serisi 1.6'da bile 7 ileri çift kavrama olacağı düşünülürse bu yeni motora yeni şanzımanda gelecektir. Yeni BMW 3 serisine vergi dilini atılımı gibi olmuş Türkiye'yi baz alırsak.

    c180 de zaten 7 ileri sanzıman var 1800 cc de 6 aydır kullanıyoruz, ilk gelen 1600 cc model yoktu simdi yeni mi geliyor 7 tronic???
  • bu tip tartismalar abesle iştigal, kimisi mercedesi tutku ile seviyor, sürekli arastiriyor vs. ama hayat boyu binme sansı yok arabaya; kimisi de sürekli model degistiriyor alıyor satiyor ama detaylara vakıf degil veya anlamiyor.

    burası genel bir ortam, pc donanimindan tut da, bimden aldıgı sucugun resmini ceken mi ararsın, hifi stereo muzik tartisanını mı, yelkenli yat uzerine sohbet edenimi, konut projeleri hakkında görüş bildirenimi.

    herseyden once seviye korunmalı, yuzyuze bu sekilde ne hitap edebilirsiniz, nede etmenize izin verilir. moderatorler yeterince iyi çalışmıyorlar diyecem forum dünyada ilk 10 sıraya girecek kadar büyüdü bi yandan onlara da hak veriyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Bu motor zaten güzeldi ama sadece tüketim fazlaydı şimdi o da düşmüş.Bazı arkadaşlarda hala lpg uyumundan falan bahsediyor anlamakta güüçlük çekiyorum.Tamam fabrika verisini tutturmak zor ama bu arabayı alıpta 7-8 litrelik tüketimin lafını yapacaksanız almayın daha iyi.Her ne kadar 1.6 da olsa sonuçta mercedes bu kaskosu,servisi pahalı bir araç.Lpg takıp neyin ekonomisini yapacaksınız?

    daha oncede yazdım 1800 cc 7 ileri, 100 kmh ort. ile 350 km ort yakıt tüketimi 6 litre gidiş 6.75 donus. dediginiz gibi 6 degil 10 litre olsada cok fazla farketmiyor ;) tasarruf cok dusunsek gidip niye mercedes alalım hatta bi de tup diyenler olmus komik bence.
  • Veriler çok iddaalı....
  • quote:

    daha oncede yazdım 1800 cc 7 ileri, 100 kmh ort. ile 350 km ort yakıt tüketimi 6 litre gidiş 6.75 donus. dediginiz gibi 6 degil 10 litre olsada cok fazla farketmiyor ;) tasarruf cok dusunsek gidip niye mercedes alalım hatta bi de tup diyenler olmus komik bence.


    allahtan mercedes senin gibi düşünmüyor.
  • Muhteşem olmuş.
  • Bu araci "0" alip lpg taktirmak sacma ha 5-6 yasina gelir arac uygun bir fiyata ikinci elde alirsin o zaman takilabilrki genelde o zaman takiliyor lpg
  • "fuel consumption, combined cycle: 5.3 - 4.8 l/100km, CO2 emissions, combined 139 - 125 g/km, energy efficiency class: A"

    Mercedes'i tebrik ediyorum, bir arabanın premium olması için illa 2000+ cc olmasına gerek yok, adam gibi az yakan, çevreye az salınım yapan motorlar her zaman tercih sebebi olmalı. Performans isteyen gider 3000 motorlusunu alır, ki 1250 devirde 250 NM tork verebilen yeni turbolu motor da hayli hayli performans verir.
    Haber sayfasında motorun önceki motora göre farkedilir derecede hafif olduğu da yazıyor, spec'lerde farkı görürüz, bu da yakıtı azaltabilecek bir faktör.

    Genel itibariyle tüm premium markaların ( Volvo da dahil), küçük hacimli, turbolu, az yakan ama çok güç üreten motorlara öncelik vermesi çok güzel bir olay.
    Darısı hala büyük motorlarla yaşamayı ilke edinmiş ve bu vesileyle Dünyanın çevresel dengesine çomak sokan ABD tüketici ve üreticilerinin başına...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    quote:

    daha oncede yazdım 1800 cc 7 ileri, 100 kmh ort. ile 350 km ort yakıt tüketimi 6 litre gidiş 6.75 donus. dediginiz gibi 6 degil 10 litre olsada cok fazla farketmiyor ;) tasarruf cok dusunsek gidip niye mercedes alalım hatta bi de tup diyenler olmus komik bence.


    allahtan mercedes senin gibi düşünmüyor.

    mercedes benim gibi dusunmuyor, mercedes cevremdeki diger kullanıcılar gibi de dusunmuyor.

    mercedes ticari bir muessese olarak emisyon oranları ve cevre koruma yasalarından dolayı ab 'de ve dunyada surekli artan kısıtlamalara uymak zorunda oldudunu, yoksa tesviklerden yararlanamayacagini yada ceza alabilceğini biliyor. ustelik bizim gibi ulkelerdeki otv zamlarının piyasadaki fiyat dengelerini surekli sarstigini biliyor.

    yarı fiyatından daha az bir para ile aynı boyut ve motorda farklı marka araba alabilecekken mercedes alan adam yakıtını pek umursamıyor, çevremde lpg taktıran kimse gormedim duymadım bu yüzden yazdım.
    ilk sahibi degildir, 15 senelik 2. elden almıstır o zaten ayrı bi konu.




  • tüketim olarak 1.6 dizele çok yakın...
    7 ileri çift şanzımanla gelecek galiba?
  • Tebrik etmek lazım motor kağıt üstünde çok iyi.

    Ama kafa takılan mercedes 156 rakamını çok mu seviyor banamı öyle geldi.
    1.6 156
    1.8 156
    yeni 1.6 156



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalya -- 8 Mart 2012; 15:16:15 >
  • Gelebilir, tam olarak belirtilmemiş ama opsiyon olarak yazılmış,

    Mercedes-Benz is introducing an innovation in the 1.6-liter gas engine in the shape of CAMTRONIC – by adjusting valve lift on the inlet side, the volume of fresh air is restricted under partial load and fuel consumption reduced. All six engines are equipped as standard with direct injection and the ECO start/stop function. As an option, they can be combined with the 7G-DCT dual-clutch automatic.
  • mercedeste artık yeni arayışlar içine girdi ve girmesi gerekiyordu bmwnin gerisinde kaldı mercedes satış görevlisi geçen sene 2010 yılında 300 fatura keserkes 2011 120 fatura kestiklerini söylemişti servis için falan ne zaman gitsem showroom bomboş sinek avlıyorlar arkadaşlarında dediği gibi 1 2 tane e var hep c180 doluydu koca showroom en kısa zamanda gelirse d sınıfının liderliği geri alabilir
  • Yalnız fiyatlar BMW'ye göre pahalı. 2 üst vergi diliminde yer alan 2 litre 184 bg 320i 104 bin tl. Mercedes C 180K 100 bin tl. İkisininde en boş modellerinin fiyatları bu. BMW yeni kasa, daha güçlü motor. İlerde revizyon olur mu bilmem ama BMW daha avantajlı duruyor.
  • bu motoru yakında e sınıfına da koyarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    bu motoru yakında e sınıfına da koyarlar.

    e sınıfında bile iş yapar bu motor...

    0-100 : 9 sn - 9,5 sn arası olur...

    Eski Mercedes E 'lerde doğru hatırlıyorsam zaten 136 hp motor vardı.. 10 sene önce falan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    bu motoru yakında e sınıfına da koyarlar.

    e sınıfında bile iş yapar bu motor...

    0-100 : 9 sn - 9,5 sn arası olur...

    Eski Mercedes E 'lerde doğru hatırlıyorsam zaten 136 hp motor vardı.. 10 sene önce falan...

    e'yi bırak clk'da bile vardı, 0-100 13 saniye :)
  • 1250 devirde den başlayan 250tork.
    yakında 1000 devirden başlayacak sanırım torklar. dizelleri geride buıraktı turbo direk püskürtmeli benzinliler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Ya Almanya falan neyse de burası Türkiye ve C serisinin başlangıç fiyatı yıllık ortalama gelirin 4 katından fazla.
    Bu durumda başka yerin nesi olduğunun pek bir anlamı kalmıyor. En azından 100 bin liradan başlayan fiyatları ödeyenler motorun alt devirlerdeki cansızlığından şikayet edilen motor yerine daha geliştirilmiş bir motorla alacaklar.
    Mercedes bilmiyor mu eski kompresörlü motorla aracı satmaya devam etmeyi. Kasa değişmesede beklemeden arge çalışmaları sürekli olarak piyasaya yansıtılıyor.


    bu olayda mercedesi mercedes yapiyor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.