Şimdi Ara

Mercedes-Benz yangın tehlikesi yüzünden 1 milyon aracı geri çağırıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
2.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mithrandir24 kullanıcısına yanıt


    Hain fetö arızalı sigortaları takmış inlerine gireceğiz inlerine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheLastNinja T kullanıcısına yanıt
    Hocanızın dediklerine katılıyorum.

    Şöyle birşey ilave edeyim, otomotiv sektörü için dünya geneli 2 farklı müşteri var, Amerikalılar ve diğerleri.

    Amerika da günlük kullanımda adı Lemon Law olan bir yasa var. Lemon, devamlı arıza yapan araçlara verilen isimden geliyor. Yasanın tam adı Magnuson-Moss Warranty Act. Federal bir kanun ve tüm tüm eyaletlerde tükeciyi korumak üzere 1975 de çıkmış. Sonra eyaletler farklı isimlerle aynı yasaya dayanan kanunlar da çıkarmışlar ama temeli bu yasaya dayanıyor.

    Bu yasa tüketiciye, eyalete yada federal hükümete inanılmaz haklar veriyor, hatta gerekli koşullarda araç üreticisi koşulsuz aracı geri almak zorunda. Ve bu bizdeki gibi yıllar süren bir süreç değil.

    Sizin örneğinizdeki üretici Amerika da ne yapacaktı, mecburen anlaşmak zorundaydı. Zaten anlaştı da, kabul ettirebildiği tek koşul anlaşma şartlarının resmi olarak açıklanmamasıydı. Çünkü emsal olacaktı.

    Diğer pazarlarda da hocanızın dediği gibi istediği şekilde davrandı. Çünkü Amerika ve İsveç hariç tüketicisinin arkasında duran, hakkını koruyan bir bir başka devlet yoktu.
  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgilendirme için
  • Son zamanlarda gündemden düşmeyen patlama mevsimi markalar arasında virüs gibi dolaşıyor herhalde.. :)

    Demek o kadar prototipten, testten, deneme kullanımlarından sonra hala böyşe problemler olabiliyormuş. Bir ihmal mı yoksa aracın bu yönde bi riske eğilimki olmasında ufak bir kullanıcı faktörü varmı?

  • 5 Haziran 2017 de ben ve iki küçük çocuğum 8000 km deki C 180 araçtan yanmaktan son anda kurtulduk. Yangın tipiyle müdahale etmesem araç cayır cayır yanacakyı. Güya servis yaptı ama araçta kilitlenmeye karşı çekiç ve makas ile dolaşıyorum. Makas emniyet kemerlerini kesebilmek için. Mercedes o kadar duyarsız ki bütün yükü servise attı ve aracı garantiden çıkardı. Avukatlar mahkeme için 15000 tl istiyor. Birde kazanamaz ise.PARAYLA REZİL OLMANIN ADI ARTIK MERCEDED.

  • Biri M5 F10 egzoz sesi atsın

    İsteğe bağlı olarak Tesla P100D 0-100 hızlanması videosu da atılabilir
  • Millet mercedes e laf atmış, nedenini anlayamadım. Bu adamlar sonuçta hatasını görüp direk kendileri düzeltmeye yönelmişler. Gayet iyi bir girişim. Olur bu tür arızalar, önemli olan bunları üreten firmanın düzeltmeye yönelik harekette bulunması. Verdiğin para hiçbir şeyi değiştirmez. Bu olay yüksek fiyatlı şeylerde olabileceği gibi, düşük fiyatlılarda da olabilir. Yani paranla rezil olma gibi bir durum söz konusu değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk markasi olsa bu hatalari kabul etmez. Mahkemeye versen bile sansin yok.

    Mahkemeye basvuranida iceri atarlar vatan haini diye sen kimsin turkiyenin prestijine leke suruyorsun.
  • Tesla araç geri çağırınca Musk Balon oluyor ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biz söz vardır bmw zenginlerin mercedes kendini zengin sananların arabasıdır diye;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan-39

    demekki neymiş mercedes bile olsan ürettiğin araçta hayati sorunlar olabiliyormuş buradan note 7 ye yüklenen kişilere selam olsun

    Zekanıza ayranım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.