Şimdi Ara

Mercedes Benz e renault motorunu kullanmak yakıştımı sizce? (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
205
Cevap
2
Favori
6.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her türlü yorumu anladım ama w211 w210 ve özellikle w124 ün beğenilmediği gerçegiyle hala yüzleşemedim..Kimmiş o mercedes kullanıcıları ilgimi uyandırdı
  • Arabayı araba yapan zaten motoruysa neden reno parasına mercedese bineyim
  • Bu olay, zamanında bizim uçak üretmeye başladığımız dönemi hatırlattı. Siz üretmeyin biz size daha ucuza verelim demişler biz de kabul etmişiz. Şimdi de elde var sıfır. Kardeşim küçük dizel motor lazımsa geliştirip üreteceksin. Maliyeti ne olursa olsun. Renault motorlu mercedes

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saner80

    Bu olay, zamanında bizim uçak üretmeye başladığımız dönemi hatırlattı. Siz üretmeyin biz size daha ucuza verelim demişler biz de kabul etmişiz. Şimdi de elde var sıfır. Kardeşim küçük dizel motor lazımsa geliştirip üreteceksin. Maliyeti ne olursa olsun. Renault motorlu mercedes

    bunu yazmak icin mi konuyu hortlattin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.


    quote:

    Orijinalden alıntı: saner80

    Bu olay, zamanında bizim uçak üretmeye başladığımız dönemi hatırlattı. Siz üretmeyin biz size daha ucuza verelim demişler biz de kabul etmişiz. Şimdi de elde var sıfır. Kardeşim küçük dizel motor lazımsa geliştirip üreteceksin. Maliyeti ne olursa olsun. Renault motorlu mercedes

    bunu yazmak icin mi konuyu hortlattin

    Sana ne buranın muhtarı senmisin. Ne var yazdıklarımda. Reno motorlu mersedesin var galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok.

    1.6 segmentinde en iyi dizel motoru Renault yapıyor ve Mercedes'te Renault'tan alıp arabasına koyuyor.
  • millet ne kadar tartışmış,reno motor teknolojisi konusunda mercedes'den üstündür bir firmadır.Biraz f1 tarihini araştırır isek formula1'e ilk turbo motoru 77 senesinde renault'un soktuğunu,88 gibi bu motorun yasaklandığını ve reno'nun bu aralarda f1 de tarih yazdığını görebilirsiniz

    bilimsel veriler ile o dönemki formula1 inceler isek;

    ''Formula 1’e ilk turbo motor 1977’de Renault tarafından sokulmuştu. O motorlar 1988’de yasaklandılar. O süreçte 1.5 litre turbo motorlar, 3 litrelik V8 Cosworth’leri ve Ferrari’nin düz 12 silindir motorlarını geride bırakabiliyordu.yakıt formülündeki serbestlik ve ekstra güç ile turbo motorlar 1500 beygir güce kadar çıkmışlardı!''

    adamlar o yıllarda 1500hp takılıyordu,millet daha neyi tartışıyor anlamıyorum




  • Renault dci unite cok iyi bir makinedir. Mercedesimde reno motoru istemem diyen adam gitsin c220 cdi falan alsin bi zahmet. 90 bin liralik mercedes bu kadar olur kimse kusura bakmasin. Zaten mercedes e serisinden baslar bilenler bilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi 1.6 dizel gelsin bak c serisine. hem emisyon düşük avrupa için avantaj hem hacimden burada avantaj. yabancı sitelerde okuduğum kadar firma arabası olarak alıcaksanız çok ideal falan diyorlar. büyük ihtimal avrupada filo vericek c200 bluetec i (1.6 dci motor bu isimle giriyor avrupada ) türkiyede zaten benzinliyle aynı fiyatta bekliyorum. çünkü düz vites araç. o zaman mercedes peynir ekmek olucak yine. her sokakta 3 5 tane. hem bu elegance donanımdı sanırım klasik merc tarzı olan paket. çok hoş. e serisinden müşteri çalıcak. kaputta yıldız türk halkı için önemli
  • Yigit48 kullanıcısına yanıt
    Sonra otomatik ile 1.6 DCİ 160 HP gelir asıl eğlence o zaman.
  • 320den 15 bin aşşağı versinler. Bmwyi sıfırlar. Bmwnin tek dayanağı zf olur. Onuda 3 5 kişi dikkate alır türkiyede. Ha ben isterimki agresif fiyat çeksinler tüm piyasayı domine etsin. Bizde fazla dolandırılmadan güzel arabalara binelim. Ama merc türkiye napar bilmiyorum.

    O yüzden konuyu açan kardeşe sesleniyorum bence çok iyide oldu çok güzelde oldu. Dci motorların ömrü çok uzun. Uzun vadede motor aksamına çok para sıkışmaz. Mercedes tabiki bunun mappingini ecusunu elliyor zaten. Direk megan çıkması değil ki makine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dci motor kullanmasi gayet mantikli bi hamle
    Mercedes istese bu tip motor uretirdi ancak bunun argesiydu osuydu busuydu derken uzun sureli ve maliyetli bi calisma olacak ee baktilar reno dci diye az yakan bi motor uretmis biz bunu belirli araclara takalim demis

    Renoyu fiati kucumsuyoruz ancak urettikleri motorlar gayet basarili motorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    reno dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir, mesela o senin fiat dediğin markanın dizeli dci nin yanından geçemez kalite olarak

    hadi ya neden geçemezmiş fiat?
    Dizel motor dendiği zaman Deutz, Cat, Mercedes, Isuzu, Fiat gelir akıllara.
    DCI iyi hoş motor da kusura bakmasın binekte bir multijet asla olamayacak. Siz dünyayı fluence'in ya da megane'nın 1.5 dci'si kadar ufak görüyorsunuz.

    Mjet in ne başarısı varmış ?

    1.3 mjet her zaman bayılan puntonun bile kıçını asfalttan kaldıramayan bir motor.. 1.6 mjet desen hayvan gibi yakıyor linea 1.6 mjet den millet deli gibi şikayetçi yakıt 7-8 lt nin altına düşmüyor diye.

    Şuan Hdi (1.6 92 ve 112 lik) ve Dci (1.5 105 ve 1.6 130 luk) en başarılı dizel motorlardır gerisi hikaye..

    afedersiniz merak ettim de bana tüketimi 7-8 lt nin altına düşen bir 120 bg lik dizel motor söyleyebilir misiniz?




  • Dci motor gayet başarılı orası doğru, ama mercedesin yaptığı, kalite algısı olarak çok yanlıştı. Hele ki mercedes gibi bir markanın. Sağlam bütçe ayırıp kendine dizel tasarlaması doğru olurdu. Öyle köklü, büyük, ve üst segment bir markadan da beklenen odur. Ama o ne yaptı; hazıra, kolaya kaçtı, para harcamaktan kaçtı, kalite gamının en altındaki markalardan birinden motor alma anlaşması yaptı.

    Köklü mercedes sürücüleri şimdi nasıl düşünür siz tahmin edin? Mercedes göz göre göre bu şekilde maliyet kaygısıyla işler yapıyorsa, kim bilir arabanın üretim aşamlarında görmediğimiz kısımlarda ne kadar maliyetten kaçmıştır, kaliteyi ne kadar düşürmüştür. Mercedes eski mercedes değil. 80lerden beri düzenli mercedes kullanan insanlar var. Bunların gözünde mercedes ciddi bir kalite, prestij ve marka algısı kaybı yaşadı. Ha bu insanlar gene almazlar mı alırlar, çünkü zaten bunlar çoğunlukla mercedesin mercedes olduğu e serisinden itibaren kullanırlar yıllardır. Onlara dokunan bir durum pek yok, ama kafalarında kesinlikle marka algısında bir düşüş olacaktır ve arabalarına, arabalarının markalarına daha az aşk duyacaklardır. Çünkü benim gözümde mercedes, tıpkı bmw, subaru, porsche, alfa romeo gibi bir aşk markası. Bir kere süren büyüsüne kapılır. Ama artık o algı ne kadar kuvvetlidir tartışılır.

    Bir mercedes hastası olan benim gözümde çok ciddi prestij kaybı bu durum. Tekrar ediyorum motor çok verimli ve başarılı olabilir. Ama mercedes kendi yapmalıydı. Teknolojiside, tesisi de, parası da var. O kalitesini konuşturacağına utanılacak derece işin kolayına kaçtı. Ferrarinin hondaya motor yaptırması gibi birşey..

    Ben dci'yi nerde yadırgamazdım. Misal nissanın bir suv'u olurdu, 2litre güçlü dci koyarlardı ayıla bayıla sürerdim. Ama mercedeste...olmaz.. en azından benim için. Herkesin beğenisi, fikri kendine tabi.




  • Mercedes'in dCi motor kullanması motorları Renault'tan aldığı anlamına gelmez. Alınan dCi motorun teknolojisidir ve Mercedes araçlarına uygulanır. Renaul'un hedef kitlesi ile Mercedes'in hedef kitlesi farklı olduğu için Clio'ya takılan motor E serisinde olmaz. Olacak olan farklı malzeme ve işçilikle üretilmiş çalışma prensibi aynı motorlardır. Yani motoru arıza yapmış bir Mercedes'e yedek parçacı Renault bayileri olmayacak.

    Halkın aklında Doğan motorlu Tempra gibi tadında bir olay oluşmuş gibi. Haliyle hergün Mercedes'e yakışmadı tarzında konular görmeye başladık. Unutulmamalı bir mucit motor ve ya şanzıman için bir teknoloji geliştirir, firmalar bu teknolojiyi satın alır, geliştirir ve patentini alır. İşleyiş budur. Tıpkı Mercedes'in geliştirip patentini aldığı kapı kolundan kontrol edilen koltuk ayarları gibi. Bu durumda Aston Martin bu teknolojiyi alırsa yaptığı büyük bir ayıp mı olacaktır yoksa konforuna konfor katmak mı? dCi teknolojisi yaygınlığı ile kendini kanıtlamış bir motordur ve Mercedes elinde şaheser olmaya adaydır. Mercedes'e yakışır mı yakışmaz mı bilmem ama amaç az salınım yapan performanslı araçlar üretmektir. Mercedes kendine bu motor teknolojisini uygun görüyorsa emin olur yakışacaktır. Bahsettiğimiz firma replika araç üreten merdiven altı bir firma değildir.




  • Renaultun formula 1 motor üreticisi olduğunu bilmiyorsunuz galiba bir çok da şampiyonlukları var.



    1986 turbo motor 1400 bg kadar çıkmış bu motorlar 1.5 v6 üstelik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fss1403 -- 7 Ekim 2014; 21:53:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Dci motor gayet başarılı orası doğru, ama mercedesin yaptığı, kalite algısı olarak çok yanlıştı. Hele ki mercedes gibi bir markanın. Sağlam bütçe ayırıp kendine dizel tasarlaması doğru olurdu. Öyle köklü, büyük, ve üst segment bir markadan da beklenen odur. Ama o ne yaptı; hazıra, kolaya kaçtı, para harcamaktan kaçtı, kalite gamının en altındaki markalardan birinden motor alma anlaşması yaptı.

    Köklü mercedes sürücüleri şimdi nasıl düşünür siz tahmin edin? Mercedes göz göre göre bu şekilde maliyet kaygısıyla işler yapıyorsa, kim bilir arabanın üretim aşamlarında görmediğimiz kısımlarda ne kadar maliyetten kaçmıştır, kaliteyi ne kadar düşürmüştür. Mercedes eski mercedes değil. 80lerden beri düzenli mercedes kullanan insanlar var. Bunların gözünde mercedes ciddi bir kalite, prestij ve marka algısı kaybı yaşadı. Ha bu insanlar gene almazlar mı alırlar, çünkü zaten bunlar çoğunlukla mercedesin mercedes olduğu e serisinden itibaren kullanırlar yıllardır. Onlara dokunan bir durum pek yok, ama kafalarında kesinlikle marka algısında bir düşüş olacaktır ve arabalarına, arabalarının markalarına daha az aşk duyacaklardır. Çünkü benim gözümde mercedes, tıpkı bmw, subaru, porsche, alfa romeo gibi bir aşk markası. Bir kere süren büyüsüne kapılır. Ama artık o algı ne kadar kuvvetlidir tartışılır.

    Bir mercedes hastası olan benim gözümde çok ciddi prestij kaybı bu durum. Tekrar ediyorum motor çok verimli ve başarılı olabilir. Ama mercedes kendi yapmalıydı. Teknolojiside, tesisi de, parası da var. O kalitesini konuşturacağına utanılacak derece işin kolayına kaçtı. Ferrarinin hondaya motor yaptırması gibi birşey..

    Ben dci'yi nerde yadırgamazdım. Misal nissanın bir suv'u olurdu, 2litre güçlü dci koyarlardı ayıla bayıla sürerdim. Ama mercedeste...olmaz.. en azından benim için. Herkesin beğenisi, fikri kendine tabi.

    mercedes f1 de renault tarafından tokatlandığında bir prestik kaybına uğramıyor mu? mercedes amg araçlar otomobil basınında kendi denkleriyle karşılaştırıp tokat yediğinden prestij kaybetmiyor mu? biraz dürüst olalım. kendi sınıfında diğer markalara fark atan tek merc s sınıfı. onun dışında her sınıfta en az merc ile denk hatta fazlasını sunan marka modeller var. eğer isterseniz a dan g serisine kadar gideriz.




  • Insanlar bir garip. Mercedesin 2.2 motoruna alinan %160lik kerizlik vergisini kendisine yakistirip, dci motoru mercedese yakistiramamis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başarılı bir motor Mercedes e neden yakışmasın ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Motor sporları ayrı bir dünya. ÖYle olsaydı lamborghinide, audi de, porsche de prestyij kaybına uğrardı. Ferrari kaç kere renault'a kaybetti ama bu onun için prestij kaybı olmadı. Bizlere gelince siz işinize f1 renault aracıyla mı gidiyorsunuz? Hayır, sizin için önemli olan renault üretim araçları değil mi? Şimdi kim bana renault araçlarında prestijden söz edebilir? Mercedesf1 de renaulta kaybetti diye kim mercedes alma imkanı varken renault alır? Biraz mantıklı konuşalım.

    Mercedesin prestiji kalite ve işçiliğinden gelir. Mercedes hiçbir zaman sportiflik veya yarış markası olmadı. O her zaman üst sınıf malzemeleri ve özel mercedes süspansiyonlarıyla bilindi. a6 ve 5 serisi kalite olarak e serisine muadil değil. S serisi keza öyle. Cl keza öyle. Mercedes bunlardır. 20 sene önce de kalite olarak muadil değillerdi hala değiller. İstediğiniz markaların fanatiği olun, e serisi ve yukarısında mercedes muadilinde kalite veren aracı rakiplerinde bulamazsınız. Bu bir gerçek. 86 model mercedes, bmw ve audiyi yanyana getirin, sürün bakalım hangisi diri kalmış, hangisi dökülmüş, sürekli arıza veirr hale gelmiş.




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.