Şimdi Ara

Mercedes Benz e renault motorunu kullanmak yakıştımı sizce? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
2
Favori
6.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    reno dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir, mesela o senin fiat dediğin markanın dizeli dci nin yanından geçemez kalite olarak

    hadi ya neden geçemezmiş fiat?
    Dizel motor dendiği zaman Deutz, Cat, Mercedes, Isuzu, Fiat gelir akıllara.
    DCI iyi hoş motor da kusura bakmasın binekte bir multijet asla olamayacak. Siz dünyayı fluence'in ya da megane'nın 1.5 dci'si kadar ufak görüyorsunuz.

    Mjet in ne başarısı varmış ?

    1.3 mjet her zaman bayılan puntonun bile kıçını asfalttan kaldıramayan bir motor.. 1.6 mjet desen hayvan gibi yakıyor linea 1.6 mjet den millet deli gibi şikayetçi yakıt 7-8 lt nin altına düşmüyor diye.

    Şuan Hdi (1.6 92 ve 112 lik) ve Dci (1.5 105 ve 1.6 130 luk) en başarılı dizel motorlardır gerisi hikaye..

    He kıçını asfalttan kaldıramıyor.
    4 senedir Dizel punto altımda. Ne yokuşta nede başka bir yerde kıçını kaldıramamazlık etmedi.
    Buda bonus:
    www.youtube.com/watch?v=Jhfa0IXTZeY

    Ankara çevre yolu kendi çekimim. Kaldıramıyor kıçını yürümüyor gerçekten.

    Somut veriniz varsa koyun ortaya izleyelim, tartışalım. Afaki konuşmalarla başarısı yok demekle sallamış oluyorsunuz. Multijet'in başarısını tüm dünya kabullenmiş durumda siz bir türlü kabullenemiyorsunuz. Elinizin altında internet var, bu forumda yazı yazacak kadar bilginiz varsa açın araştırın google'den başarılar neymiş.

    Amaç hızsa 65 lik clio bile 200 e dananıyor





  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Dci motorda Renault Mühendisliğinden fazla NİSSAN mühendisliği vardır...

    özellikle 1.6 DCi çılgın bir japon fikridir... Mercedes renault'nun kaşı gözüne değil, Japon Nissan'a güvenerek yola çıkmıştır.

    birçok ortak ürün göreceğimiz bir gerçek...

    http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1631592-1-0-0-0-0-0-16694-0-0-0-0-0-0-0-0.html
    http://www.caranddriver.com/news/daimler-and-renault-nissan-announce-global-partnership-car-news

    yanlışınız var

    1.6 dci 7 yılda geliştirildi f1 teknolojisi ve mühendisliği kullanıldı renault un ürettiği en karmaşık yapı olarak görülüyor

    + renault bu motor için 36 adet (olması lazım) patent aldı




  • W124 den sonra kalitesimi dustu? o zamanla bu zamani karsilastirmak cok haksizlik olur. o zaman mercedesin kac modeli vardi simdi kac modeli var her butceye her kesime hitap eden araci var. bence motor secimide gayet yerinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence hiç yakışmadı hemde hiç hayatımda en beğenip kusur bulamadığım müdavimi olduğum marka idi mercedes ama bu son hamlesi cidden can sıkıcı ve soğutucu oldu şimdi bir çoğunuz diyecek sana verseler binmeyeceksin sanki işin açıkçası şöyle diyeyim 97 e200 kedi göz dediğimizden çok kullandık zamanında cidden o kasayı hiç bir arabaya değişmem ardından bir çok araba binmeme rağmen ondaki o heybeti güzelliği bulamadım.Konu dağıldı sonuç itibari ile hiç yakışmadı bu reno motoru mercedese..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Dci motorda Renault Mühendisliğinden fazla NİSSAN mühendisliği vardır...

    özellikle 1.6 DCi çılgın bir japon fikridir... Mercedes renault'nun kaşı gözüne değil, Japon Nissan'a güvenerek yola çıkmıştır.

    birçok ortak ürün göreceğimiz bir gerçek...

    http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1631592-1-0-0-0-0-0-16694-0-0-0-0-0-0-0-0.html
    http://www.caranddriver.com/news/daimler-and-renault-nissan-announce-global-partnership-car-news

    yanlışınız var

    1.6 dci 7 yılda geliştirildi f1 teknolojisi ve mühendisliği kullanıldı renault un ürettiği en karmaşık yapı olarak görülüyor

    + renault bu motor için 36 adet (olması lazım) patent aldı





    siz reklam kısmı ile ilgilenmeye devam edin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tekne Kazıntısı

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Dci motorda Renault Mühendisliğinden fazla NİSSAN mühendisliği vardır...

    özellikle 1.6 DCi çılgın bir japon fikridir... Mercedes renault'nun kaşı gözüne değil, Japon Nissan'a güvenerek yola çıkmıştır.

    birçok ortak ürün göreceğimiz bir gerçek...

    http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1631592-1-0-0-0-0-0-16694-0-0-0-0-0-0-0-0.html
    http://www.caranddriver.com/news/daimler-and-renault-nissan-announce-global-partnership-car-news

    yanlışınız var

    1.6 dci 7 yılda geliştirildi f1 teknolojisi ve mühendisliği kullanıldı renault un ürettiği en karmaşık yapı olarak görülüyor

    + renault bu motor için 36 adet (olması lazım) patent aldı





    siz reklam kısmı ile ilgilenmeye devam edin...

    peki

    motorun geliştirilme safhalarını paylaşabilir misiniz zahmet olmazsa

    bi de nissan ın f1 mühendisliğini




  • Mercedese düşük hacim yakışmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıştı
  • 2015 yeni laguna muhtemelen mercedes c serisi platformunda olacak...
  • bütün yorumları okudumda arkadaşlar nedir bu agresiflik doğru düzgün görüş paylaşmak bilgilenmek varken olay nereden nereye gelmiş.sanki tv de rasim ozan kütahyalıyı izliyorum...nedense otomobil bölümünde yaşanıyor en çok bu forumumuzda, sokakta bile donanım haber otomobil geyiği dalgası dönüyor.bazen düşünüyorumda devlet koçtan falan medet umacağına bir ekip kursa forumumuzdan kesinlikle yerli arabayı üretir memleketim...

    neyse konuya gelirsek kralcılık yapmadığımı belirtmiştim bilmiyorum slk 55 amg ye binen birinemi benziyorumda. 1976 murat 124 sahibi bir otomotiv mühendisliği öğrencisiyim.mercedes firmasından maaş almıyorum ya da renault u çökertme örgütü ajanı değilim.ben markaların ruhlarına önem veririm.''bazı otomobiller vardır a noktasından b noktasına ulaşmak için üretilmişlerdir, bazılarıysa aşık olunmak için'' bakış açım bu.marka kimlikleri önemsiz denebilrmi?kötü marka yoktur talebe göre marka vardır öğrenciyim murat 124 e biniyorum renault 12 de olabilirdi bu peki bunlar çok mu kaliteli değil fakat bütçemin sınıfı bu.herneyse ortak kullanımları veya tekelleşmeleri pek sevmiyorum sektörde, herkes kendi arge sini yapsın daha farklı daha yeni şeyler çıkar uzun vadede biz tüketicilerede faydası olur.özgün şeyler çıksın ortaya teknoloji böyle gelişir diye düşünüyorum ve giderek otomobilllerin ruhsuzlaşmasından tekdüze olmasından kaçınılır.

    birde fiat ajanıda değilim fakat multijet tekniğindeki multiple injection prensibini araştırmanızı tavsiye ederim HRR grafiğindeki kulak oluşumunu gidermede devrim yapmıştır fiat saygılar...




  • Multijet ne dCi ne de HDI'ın tırnağı olamaz bence. Gücü devirlere düzgün dağıtılamamış motorlar Multijet'ler. Kullanması çok keyifsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dci motorlar Nissan araçlarında uzun süredir kullanılıyordu. Büyük hacimli dci motorları 2.0 2.5 3.0v6 çok uzun zamandır kullanıyor fakat dci adı altında değil ama aynı motor. Renault-Nissan ortak geliştirdi. Tce ve dig-t motorlarda yine ortak geliştirme aynı motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 38DS315 -- 8 Ocak 2014; 2:49:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    reno dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir, mesela o senin fiat dediğin markanın dizeli dci nin yanından geçemez kalite olarak

    hadi ya neden geçemezmiş fiat?
    Dizel motor dendiği zaman Deutz, Cat, Mercedes, Isuzu, Fiat gelir akıllara.
    DCI iyi hoş motor da kusura bakmasın binekte bir multijet asla olamayacak. Siz dünyayı fluence'in ya da megane'nın 1.5 dci'si kadar ufak görüyorsunuz.

    Mjet in ne başarısı varmış ?

    1.3 mjet her zaman bayılan puntonun bile kıçını asfalttan kaldıramayan bir motor.. 1.6 mjet desen hayvan gibi yakıyor linea 1.6 mjet den millet deli gibi şikayetçi yakıt 7-8 lt nin altına düşmüyor diye.

    Şuan Hdi (1.6 92 ve 112 lik) ve Dci (1.5 105 ve 1.6 130 luk) en başarılı dizel motorlardır gerisi hikaye..

    He kıçını asfalttan kaldıramıyor.
    4 senedir Dizel punto altımda. Ne yokuşta nede başka bir yerde kıçını kaldıramamazlık etmedi.
    Buda bonus:
    www.youtube.com/watch?v=Jhfa0IXTZeY

    Ankara çevre yolu kendi çekimim. Kaldıramıyor kıçını yürümüyor gerçekten.

    Somut veriniz varsa koyun ortaya izleyelim, tartışalım. Afaki konuşmalarla başarısı yok demekle sallamış oluyorsunuz. Multijet'in başarısını tüm dünya kabullenmiş durumda siz bir türlü kabullenemiyorsunuz. Elinizin altında internet var, bu forumda yazı yazacak kadar bilginiz varsa açın araştırın google'den başarılar neymiş.

    O hızı rampa aşağı şahin de görüyor

    Marifetmi yani 190km hız videosu çekip koymuşsun hayatında puntodan başka araba kullanmadın herhalde ki çok başarılı geliyor motor

    Evet kıçını kaldıramıyor.. kullanmadığımız bilmediğimiz motorlar sanki. Çok kullandım 1.3 mjet doblo araçta az bişey yük olsun rampada aracı kaldırmak büyük marifet istiyor.. Linea keza öyle 1.3 90hp lik motor sollaması dert,hızlanması ayrı dert sıkıştırmayada hiç gelmiyor zaten.. ee 1.6 mjet de öküz gibi yakıyo mübarek dizelmi benzinlimi belli değil

    Ne anladım ben bu işten ?

    1.3 75 HP Lik bir motordan bahsediyoruz ne gibi bir başarı olabilir anlatabilirmisin ? hem hacim düşük hem beygir düşük hem tork düşük.. sen hala 1.5 dci 1.6 hdi 1.5tdci gibi rakiplerinin olduğunun farkında değilsin sanırım..

    Ya canım arkadaşım lütfen boş yorum yapma.
    He yapsın şahin falan görelim. bayır aşağımış bide. serbest düştüm arabaylan.
    beni forumdan bazı arkadaşlar bilirler. Puntodan başka arabaya binmemişsin falan büyük laflar. gel göstereyim arabayı sana.
    Doblodan falan bahsediyorsun. 1248 cc'lik motordan bahsediyorsun.
    1.6 mtj nasıl öküz gibi yakıyor? 1.5 dci ne yakıyorsa 0,5 lt civarı fazla yakıyor o kadar. Ha pompa hesabına girersek belki kafa kafaya yakar. şirkette 3 tane dci motor var, 5 tane 1.6 mtj var. bana anlatma bari. İnanmazsan buyur gel birlikte bakalım. Üstelik bu arabalar rent a car arabaları. canı çıkan cinsten. km'lerine bakalım seslerine bakalım yiyorsa kompresyon ölçümü yaptıralım hangisi daha sağlıklı görelim olur mu?

    başarı basınca çok gitmek mi sana göre? Sağlamlık, uzun ömürlülük, kolay tamir falan bunlar ne sence hava civamı? inan işi anlayan usta birisine desen bunları güler geçer sana benim yaptığım gibi. hacim farkının nelere yol açacağını bilmiyorsun, pratikte motor tamirinden anlamadığı çok belli, sanayi içinde olup çeşitli km'lerde hangi motorların ne gibi hatalar çıkarttığını görmediğin belli. Sırf sağdan soldan duyduğun lafla sözle yorum yapıyorsun. Bırak bilene saygı duy bari. Başarı asfaltı kazımak değil.
    1.5 tdci demişsin de bu motorun başarılarını anlatır mısın? 1.5 dci arasındaki hacim farkı? 1.6 falan demişsin lütfen komik olma. Senin o küçümsediğin 1248 cc'lik motor dizelde downsizing konusunda common rail ile birlikte çığır açmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 8 Ocak 2014; 4:37:43 >




  • Elhamdülillah orta yollu her arabayı alacak gücüm var.

    Reno-pejo-ctr bı gruba ait herhangi bir şeyi almak nasip olmaz inşallah ayrıca çevremede aldırmamaya gayret ederim pis fransızların lanet çöp markalarını.

    İsterrse en iyi motoru yapsınlar bana hikaye.

    Bir kişi bir kişidir sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dCi de, MJ de çok başarılı motorlar. Bence birbirlerine rakip olarak görülmemeliler. Elbette birbirinin rakibi ama, "Ben Fiat'cıyım dCi çöp" ya da "Ben Rönocuyum Mj çöp" demek anlamsız. İkisi de çok sağlam, uzun ömürlü ve ekonomik motorlar. Bir sürü Multijet Albea, Linea taksi var, bir sürü dCi Symbol şirket aracı var, bir sürü Multijet Line şirket aracı var. 5-6 yılda yüzbinlerce KM deviriyorlar da, bana mısın demiyorlar.

    Şimdi mis gibi iki motoru birbiri ile kıyaslamak yersiz bence. Hani, Symbol ile Linea'yı kıyaslarsınız, anlarım. İkisi farklı arabalar, boyları farklı, bagaj hacimleri farklı, iç mekanları farklı osu farklı busu farklı. Ama iki arabadaki motor da hemen hemen aynı işlevleri aynı oranda yerine getiriyor. Hatta, Linea'ya dCi koyup satsak, üzerine de yazmasak dCi diye, pek çok kişi anlamaz sanıyorum. Yahut Symbol'ü Multijet motorla sürsek piyasaya, 5 sene sonra satış rakamları motora bağlı değişmez sanıyorum.

    İkisi de sağlam ve gurur duyulası motorlar (Tabi ki menşeileri için)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    reno dünyanın en iyi motor üreticilerinden biridir, mesela o senin fiat dediğin markanın dizeli dci nin yanından geçemez kalite olarak

    hadi ya neden geçemezmiş fiat?
    Dizel motor dendiği zaman Deutz, Cat, Mercedes, Isuzu, Fiat gelir akıllara.
    DCI iyi hoş motor da kusura bakmasın binekte bir multijet asla olamayacak. Siz dünyayı fluence'in ya da megane'nın 1.5 dci'si kadar ufak görüyorsunuz.

    Mjet in ne başarısı varmış ?

    1.3 mjet her zaman bayılan puntonun bile kıçını asfalttan kaldıramayan bir motor.. 1.6 mjet desen hayvan gibi yakıyor linea 1.6 mjet den millet deli gibi şikayetçi yakıt 7-8 lt nin altına düşmüyor diye.

    Şuan Hdi (1.6 92 ve 112 lik) ve Dci (1.5 105 ve 1.6 130 luk) en başarılı dizel motorlardır gerisi hikaye..

    He kıçını asfalttan kaldıramıyor.
    4 senedir Dizel punto altımda. Ne yokuşta nede başka bir yerde kıçını kaldıramamazlık etmedi.
    Buda bonus:
    www.youtube.com/watch?v=Jhfa0IXTZeY

    Ankara çevre yolu kendi çekimim. Kaldıramıyor kıçını yürümüyor gerçekten.

    Somut veriniz varsa koyun ortaya izleyelim, tartışalım. Afaki konuşmalarla başarısı yok demekle sallamış oluyorsunuz. Multijet'in başarısını tüm dünya kabullenmiş durumda siz bir türlü kabullenemiyorsunuz. Elinizin altında internet var, bu forumda yazı yazacak kadar bilginiz varsa açın araştırın google'den başarılar neymiş.

    O hızı rampa aşağı şahin de görüyor

    Marifetmi yani 190km hız videosu çekip koymuşsun hayatında puntodan başka araba kullanmadın herhalde ki çok başarılı geliyor motor

    Evet kıçını kaldıramıyor.. kullanmadığımız bilmediğimiz motorlar sanki. Çok kullandım 1.3 mjet doblo araçta az bişey yük olsun rampada aracı kaldırmak büyük marifet istiyor.. Linea keza öyle 1.3 90hp lik motor sollaması dert,hızlanması ayrı dert sıkıştırmayada hiç gelmiyor zaten.. ee 1.6 mjet de öküz gibi yakıyo mübarek dizelmi benzinlimi belli değil

    Ne anladım ben bu işten ?

    1.3 75 HP Lik bir motordan bahsediyoruz ne gibi bir başarı olabilir anlatabilirmisin ? hem hacim düşük hem beygir düşük hem tork düşük.. sen hala 1.5 dci 1.6 hdi 1.5tdci gibi rakiplerinin olduğunun farkında değilsin sanırım..

    Ya canım arkadaşım lütfen boş yorum yapma.
    He yapsın şahin falan görelim. bayır aşağımış bide. serbest düştüm arabaylan.
    beni forumdan bazı arkadaşlar bilirler. Puntodan başka arabaya binmemişsin falan büyük laflar. gel göstereyim arabayı sana.
    Doblodan falan bahsediyorsun. 1248 cc'lik motordan bahsediyorsun.
    1.6 mtj nasıl öküz gibi yakıyor? 1.5 dci ne yakıyorsa 0,5 lt civarı fazla yakıyor o kadar. Ha pompa hesabına girersek belki kafa kafaya yakar. şirkette 3 tane dci motor var, 5 tane 1.6 mtj var. bana anlatma bari. İnanmazsan buyur gel birlikte bakalım. Üstelik bu arabalar rent a car arabaları. canı çıkan cinsten. km'lerine bakalım seslerine bakalım yiyorsa kompresyon ölçümü yaptıralım hangisi daha sağlıklı görelim olur mu?

    başarı basınca çok gitmek mi sana göre? Sağlamlık, uzun ömürlülük, kolay tamir falan bunlar ne sence hava civamı? inan işi anlayan usta birisine desen bunları güler geçer sana benim yaptığım gibi. hacim farkının nelere yol açacağını bilmiyorsun, pratikte motor tamirinden anlamadığı çok belli, sanayi içinde olup çeşitli km'lerde hangi motorların ne gibi hatalar çıkarttığını görmediğin belli. Sırf sağdan soldan duyduğun lafla sözle yorum yapıyorsun. Bırak bilene saygı duy bari. Başarı asfaltı kazımak değil.
    1.5 tdci demişsin de bu motorun başarılarını anlatır mısın? 1.5 dci arasındaki hacim farkı? 1.6 falan demişsin lütfen komik olma. Senin o küçümsediğin 1248 cc'lik motor dizelde downsizing konusunda common rail ile birlikte çığır açmıştır.

    Hocam birak Allah askina bana burada Fiatida mototlarinida ovme..

    Ya benim anlamadigim bu cok basarili super motor en basarili dizel siye bahsettigimiz 1300cc 75 beygirlik mjetmi yoksa benmi yanlis anliyorum tirt yav bu motor.

    1.6 mjetler okuz gibi yakiyor gir oku linea forumlarina en sikayetci olunan konu. Linea almaktan vazgectim bu yuzden s ici 7 8 lt nin altina inmiyor arabalar.

    Aktarmalari zaten cok basarisiz.. motorda basarisiz olunca fazla yakit dusuk guc olarak geri donuyor sana

    Lutfen daha fazla fiat fanboylugu yapma bahasettigimiz motor 1.3 75 beygie ve sen bununla harikalar yaratabilecegine inaniyorsun 190 i gormussun umarim 250 yide gorursun

    Bu arada bir onceki aracim fiat di :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakansah

    Elhamdülillah orta yollu her arabayı alacak gücüm var.

    Reno-pejo-ctr bı gruba ait herhangi bir şeyi almak nasip olmaz inşallah ayrıca çevremede aldırmamaya gayret ederim pis fransızların lanet çöp markalarını.

    İsterrse en iyi motoru yapsınlar bana hikaye.

    Bir kişi bir kişidir sonuçta.

    Peugeot-Citroen için görüşlerinize saygı duyarım ama Renault için farklı görüşte olmak gerekiyor diye düşünüyorum.

    Bugün bas bas ülkemizde üretin diye bağırdığımız ama adamların ülkemize yan sanayi bile açmaya tenezzül etmediği otomotiv firmaları bir yana, Renault, 1970 lerden beri Türkiye'de üretim yapmakta olan bir marka. 2013 verilerine göre Türkiyenin 3. büyük şirketi*, ihracatımızı sırtlanan bir firma. Sırf bu nedenden dahi olsa diğerleri ile aynı kefeye konulmaması gerekiyor diye düşünüyorum. Sonuçta sadece otomobil için değil, akla gelebilecek her türlü tüketim ürününde benim için "Made in Turkey" yazıyorsa o bir adım öndedir.

    Mercedes & dCi konusuna gelirsek, Mercedes büyük hacimli motor üretmekte uzmandır. Ancak gerek vergi gerek CO2 salınımları gerek ticari koşullar dikkate alındığında oluşan küçük motor ihtiyacını yeniden bir motor geliştirip üretmek yerine, kendini ispatlamış bir markanın motorunu kullanmak hiç te akılsızca bir hareket değil. Bunu prestij kaybı olarak yorumlamamak yerine, "daha alınabilir" araç üretmek ve "daha geniş bir kitleye hitap edebilmek" adına atılmış bir adım olarak görmek lazım. Sonuçta 2.4 Mercedes Dizel motorlu bir E serisini Türkiye şartlarında alabilecek insan sayısı ile 1.6 dCi kullanmış bir motor ile alabilecek insan sayısında ciddi fark var. Gerek vergi, gerek tüketim, gerek ilk maliyet.

    *:http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2013/07/23/iste-turkiyenin-en-buyuk-sirketi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Dci motorda Renault Mühendisliğinden fazla NİSSAN mühendisliği vardır...

    özellikle 1.6 DCi çılgın bir japon fikridir... Mercedes renault'nun kaşı gözüne değil, Japon Nissan'a güvenerek yola çıkmıştır.

    birçok ortak ürün göreceğimiz bir gerçek...

    http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1631592-1-0-0-0-0-0-16694-0-0-0-0-0-0-0-0.html
    http://www.caranddriver.com/news/daimler-and-renault-nissan-announce-global-partnership-car-news

    şu forumda "renö" ya sayısız sallama gördüm

    adamlar EDC koydu arabaya söylenmedik kalmadı DSG patlayıp çatlarken herkes bekledi EDC iki kere patlasın diye ama olmadı

    sonra mercedes aldı bu motoru kullandı tü kaka cıların içine oturdu nasıl olur diye

    ama sanırım zirveyi bu yorum kapıyor

    "dci motor renonun değil nissanın"

    sözün bittiği yer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    Dci motorda Renault Mühendisliğinden fazla NİSSAN mühendisliği vardır...

    özellikle 1.6 DCi çılgın bir japon fikridir... Mercedes renault'nun kaşı gözüne değil, Japon Nissan'a güvenerek yola çıkmıştır.

    birçok ortak ürün göreceğimiz bir gerçek...

    http://www.daimler.com/dccom/0-5-7153-1-1631592-1-0-0-0-0-0-16694-0-0-0-0-0-0-0-0.html
    http://www.caranddriver.com/news/daimler-and-renault-nissan-announce-global-partnership-car-news

    şu forumda "renö" ya sayısız sallama gördüm

    adamlar EDC koydu arabaya söylenmedik kalmadı DSG patlayıp çatlarken herkes bekledi EDC iki kere patlasın diye ama olmadı

    sonra mercedes aldı bu motoru kullandı tü kaka cıların içine oturdu nasıl olur diye

    ama sanırım zirveyi bu yorum kapıyor

    "dci motor renonun değil nissanın"

    sözün bittiği yer

    aynen öyle

    Renault ve Nissan ortak ARGE'si olarak yorumlayalım Dci1 gelişimi sonrası Dci2 ve 2016 yılında Dci3 (hybrid turbo) ile gelişecek olan motorlarda Nissan mühendisliğinin de payı var.

    Burada Renault'u kötülemek değil Dünya'nın en başarılı kararını aldığını söylemek gerekiyor. Ki bu alanda zaten yılların verdiği birikimi ve başarısı var.

    At gözlüğü ile yorumu okumayın. Taraf tutar gibi yorumlamayın...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.