Şimdi Ara

Mercedes-Benz C Klasse hangi sınıfa giriyor? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
18.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @brkcad34
    bu modellerin fiyatı nedir acaba?
    oldukça güzel yapılmış detaylar v.s. çok güzeller..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    @brkcad34
    bu modellerin fiyatı nedir acaba?
    oldukça güzel yapılmış detaylar v.s. çok güzeller..



    Modeller detayı arttıkça fiyatı da artıyor. Mesela bu iki model üreticisi de gayet güzel arabalar üretmekte. Ön kaput açılmakta, dört kapı ve bagaj açıldığı gibi iç zemin ve bagaj halı kaplı olup, ön tekerler de sağa sola dönmekte. Bunların fiyatları 130-170 lira arasında.
    Web sitelerinden 1/18 ölçek olarak ürettikleri modelleri görebilirsin.

    Autoart ;
    http://www.autoartmodels.com/en/

    Kyosho ;
    http://www.kyosho.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 6 Aralık 2008; 18:37:02 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    @brkcad34
    bu modellerin fiyatı nedir acaba?
    oldukça güzel yapılmış detaylar v.s. çok güzeller..



    Modeller detayı arttıkça fiyatı da artıyor. Mesela bu iki model üreticisi de gayet güzel arabalar üretmekte. Ön kaput açılmakta, dört kapı ve bagaj açıldığı gibi iç zemin ve bagaj halı kaplı olup, ön tekerler de sağa sola dönmekte. Bunların fiyatları 130-170 lira arasında.
    Web sitelerinden 1/18 ölçek olarak ürettikleri modelleri görebilirsin.

    Autoart ;
    http://www.autoartmodels.com/en/

    Kyosho ;
    http://www.kyosho.com/

    saol süpermiş




  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrcn[KAL]

    Yahu arkadaşlar bir soru sordum millet birbirine girmiş.Yalnız bana göre de C Klasse D sınıfı bir araçtır çünkü eğer C sınıfı olsaydı Mercedes'in D sınıfı arabası olmayacaktı.(Eğer Passat D iken E Klasse'ye D diyorsanız ayıp olur:D)



    Dünde malum bir arkadaşımız VW PASSAT vede BMW 1 serisi konusunda

    BMW 5 SERİSİ VEDE VW PASSATI AYNI KAREYE KOYARAK FİKRİNİ VEDE DÜŞÜNCELERİNİ belirtmiştir .

    Daha fazla birşey demeye gerek yok.

    İnsanlar aptalki 150.000 liraya bmw 5 alıyor .

    Oysaki 50.000 liraya passat tsi hepsine yeter...


    passat tsi 50binmi




  • Die-Cast'lar güzel duruyor.
  • Herkese açıklaması için teşekkür ederim.İyi forumlar...
  • Burası alev alev yanıyor, ben de biraz benzin dökeyim bari...

    Sorum şu: Octavia hangi segmentte?

    C, C+, C-, Ç, D...

  • Kullanıcı adının gerekliliğini yapıp benzin döküyorsun:D
  • mercedes c serisi diye c sınıfıdır yorumu yapmak yanlıştır ona bakarsan citroenin bütün araçları c sınıfı şaka bir yana, olaya hep c sınıfı c sınıfı diye bakılıyor ya kardeşim segmentler:

    mini sınıf segment
    küçük sınıf segment
    kompakt sınıf segment
    orta sınıf segment yani c serisinin segmenti
    orta üstü sınıf
    lüks sınıf segment vs.. diye gider mercedes c sınıfında c harfi var diye c sınıfı yapmanın mantığı nedir açıklaması ne peki evet mercedes c serisi c sınıfıdır ama orda mercedes farkı çıkar ba ba ba.. siz hiç okadar yüksek maliyetle üretilen bir c sınıfı araç gördünüzmü hiç böyle şey olurmu yani..

    yani bu teze bakıp bmw 1 seriside mini sınıfmı oluyor o zaman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 7 Aralık 2008; 1:48:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanmerto


    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrcn[KAL]

    Yahu arkadaşlar bir soru sordum millet birbirine girmiş.Yalnız bana göre de C Klasse D sınıfı bir araçtır çünkü eğer C sınıfı olsaydı Mercedes'in D sınıfı arabası olmayacaktı.(Eğer Passat D iken E Klasse'ye D diyorsanız ayıp olur:D)



    Dünde malum bir arkadaşımız VW PASSAT vede BMW 1 serisi konusunda

    BMW 5 SERİSİ VEDE VW PASSATI AYNI KAREYE KOYARAK FİKRİNİ VEDE DÜŞÜNCELERİNİ belirtmiştir .

    Daha fazla birşey demeye gerek yok.

    İnsanlar aptalki 150.000 liraya bmw 5 alıyor .

    Oysaki 50.000 liraya passat tsi hepsine yeter...


    passat tsi 50binmi



    Bir arkadaşım 53.000 liraya comfortline tsi aldı . Ondan 50.000 dedim.

    Ama 50 olsun 60 olsun asıl mesele bu değil

    Bahsettiğim noktayı anlamışsındır . Bu kısımda takılıp durma .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yyayman

    yahu herkes nasil atip tutmus bilip bilmeden... Birisi demis fiyatindan belli olur, oburkusu F sinifi diye sinif uydurmus. Tamam bilmemek ayip degil ama bilmiyorsan bu isin uzmani gibi yalan yanlis seyler yazmak biraz ayip dogrusu :) neyse ben izah edeyim;

    C Klasse adi ustunde C sinifinda bi arabadir, diger mercedes modelleride ilk mesajda azildigi gibi siniflandirilir. Ama bu nasil oluyor? Toyota Corolla'da c sinifi Mercedes C180'de c sinifi?! Burda marka farki devreye giriyor iste, mercedes bu yuzden mercedes, toyota bu yuzden bi mercedes degil. Ikiside halbuki C segmentinde arac uretiyor.

    Herkes Fordla mercedesin ayni olmadiginin farkinda bu yuzden premium ayrimi yapmislar. Simdi aklima gelenleri yazayim; mercedes c, bmw 3, audi a4, hatta biraz zorlarsak volvo s40... Bunlar hep "PREMIUM C SINIFI" araclar. jetta, focus, corolla vb normal c sinifi araclardan farklari markalari.

    Bakıyorum heryerde birileriyle atışıyorsun.Bizi aydınlat böyle,bilmediklerimizi senin gibi bir uzmandan öğrenelim.Demek bu sınıf olayını mercedes çıkarmış
    Bu arada üye profilinide kapatmışsın,tamda Cuma akşamı İstanbula gelmiştim,seni aramaya



    Şaka şaka korkma, senin inanamayacağın bir fiyata Mazda3 teslim almaya
    Çok şükür çocukça işlerle uğraşacak yaşımız geçti,muhtemelen senin de abin,dayın olacak yaştayım(1975 )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    mercedes c serisi diye c sınıfıdır yorumu yapmak yanlıştır ona bakarsan citroenin bütün araçları c sınıfı şaka bir yana, olaya hep c sınıfı c sınıfı diye bakılıyor ya kardeşim segmentler:

    mini sınıf segment
    küçük sınıf segment
    kompakt sınıf segment
    orta sınıf segment yani c serisinin segmenti
    orta üstü sınıf
    lüks sınıf segment vs.. diye gider mercedes c sınıfında c harfi var diye c sınıfı yapmanın mantığı nedir açıklaması ne peki evet mercedes c serisi c sınıfıdır ama orda mercedes farkı çıkar ba ba ba.. siz hiç okadar yüksek maliyetle üretilen bir c sınıfı araç gördünüzmü hiç böyle şey olurmu yani..

    yani bu teze bakıp bmw 1 seriside mini sınıfmı oluyor o zaman




    Hocam kompakt vede c sınıfı aynıdır .

    Yani farklı bir segment değildir :)

    Karşınızda kompakt hblerin savaşı . GOLF , ASTRA , MEGANE , BRAVO.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    Large Family Car

    Hyundai Elantra (2001)
    Skoda Octavia (2001)
    Skoda Octavia (2004)
    Volvo S40 (2004)


    Bunlar ilginç.
    Yanlışsam düzeltin,Octavia ,golfle ;s40 ise focus ve mazda3 le aynı platformda üretiliyor,farklı sınıflarda olmamaları gerkmezmi??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    mercedes c serisi diye c sınıfıdır yorumu yapmak yanlıştır ona bakarsan citroenin bütün araçları c sınıfı şaka bir yana, olaya hep c sınıfı c sınıfı diye bakılıyor ya kardeşim segmentler:

    mini sınıf segment
    küçük sınıf segment
    kompakt sınıf segment
    orta sınıf segment yani c serisinin segmenti
    orta üstü sınıf
    lüks sınıf segment vs.. diye gider mercedes c sınıfında c harfi var diye c sınıfı yapmanın mantığı nedir açıklaması ne peki evet mercedes c serisi c sınıfıdır ama orda mercedes farkı çıkar ba ba ba.. siz hiç okadar yüksek maliyetle üretilen bir c sınıfı araç gördünüzmü hiç böyle şey olurmu yani..

    yani bu teze bakıp bmw 1 seriside mini sınıfmı oluyor o zaman




    Hocam kompakt vede c sınıfı aynıdır .

    Yani farklı bir segment değildir :)

    Karşınızda kompakt hblerin savaşı . GOLF , ASTRA , MEGANE , BRAVO.





    evet hocam bende aksini söylemiyorum zaten

    mini sınıf yani A sınıfı ford ka, mini cooper, alfa mito vs..
    küçük sınıf yani B sınıfı clio, corsa, fiesta, 207 vs..
    kompakt sınıf yani C sınıfı focus, astra, golf, megane vs..
    orta sınıf yani E sınıfı mecedes c, bmw 3, audi a4, mondeo, passat, laguna vs..
    orta üst segment yani E sınıfı audi a6, mercedes e, bmw 5, citroen c6, renault vel satis vs..

    böyle gider c serisinde c harfi var diye c sınıfıdır demek yanlış olur ve bunun açıklamasıda ortaya mercedes farkı çıkar demek doğru değildir, yani c serisi kompakt sınıftır ama işte mercedes kalitesi ortaya çıktığı için araç işte öyle oluyor yanlışşş.. çünkü kompakt sınıfta hiç bir araç bukadar yüksek bir maliyet ile üretilmez, kompakt sınıf maliyeti bellidir..

    bana göre c serisi orta segment yani D sınıfıdır..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: raifkokten


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    Large Family Car

    Hyundai Elantra (2001)
    Skoda Octavia (2001)
    Skoda Octavia (2004)
    Volvo S40 (2004)


    Bunlar ilginç.
    Yanlışsam düzeltin,Octavia ,golfle ;s40 ise focus ve mazda3 le aynı platformda üretiliyor,farklı sınıflarda olmamaları gerkmezmi??


    bazı otomobiller segmentinde yer bulamaz ve bazı yerlerde bir üst segmente kaydırılırılar ama doğru değildir, skoda octavia ve volvo s40 kompakt sınıf otomobillerin üzerine yapılan araçlar biri focusun biride golfün platformunu paylaşıyor..

    peki bugün fiat linea için kompakt sınıf deniliyor ama fiat linea punto platformu üzerine yapılan bir otomobil yani küçük sınıf bir aracın şasisi alınmış ve kompakt sınıf bir otomobil yapılmaya çalışılmış, kaçınız linea için kompakt sınıf der bilmiyorum..

    onun dışında bazı otomobiller kendi segmentine göre fazla özellik sunar, bir albea ve symbolü ele alırsak bunların karşısına accent erayı koyduğumuz zaman bunlar aynı sınıf otomobil demek bence haksızlık olur geçen hyundai bayisinde eranın donanım listelerine baktım yani style bir eranın sunduğu donanımlar kendi sınıfının çok çok üstüne albea böyle bir donanım sunamıyor vede era kadar da kaliteli değiller..

    evet accent era çok şey sunuyor segmentine göre ama bu onu kompakt sınıfta yapmaz heralde aynı şey volvo s40 vede octavia içinde geçerli, ne olursa olsun bazı yerlerde orta segment gösterilselerde bu araçların o ligde oynaması çok zor mondeo, insignia, accord gibi araçları göz önüne alırsak bu araçlar yanında hafif kalırlar..




  • C serisi d segmenti orta-üst sınıftadır
  • ORTA SINIF

    http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W204

    W204
    Hersteller: Daimler AG
    Verkaufsbezeichnung: C-Klasse
    Produktionszeitraum: seit 2007
    Klasse: Mittelklasse
    Karosserieversionen: Stufenheck:
    viertürig (W204)
    Kombi:
    fünftürig (S204)
    Motoren: Ottomotoren:
    1,6−6,2 Liter
    (115−336 kW)
    Dieselmotoren:
    2,2−3,0 Liter
    (100−165 kW)
    Länge: 4581 mm
    Breite: 1770 mm
    Höhe: 1447 mm
    Radstand: 2760 mm
    Leergewicht: 1485−1760 kg
    Vorgängermodell: Mercedes-Benz W203
    Nachfolgemodell: keines

    Unter der Bezeichnung Mercedes-Benz W204 wird die neue Baureihe des Mittelklassemodells (C-Klasse) von Mercedes-Benz werksintern geführt. Die Baureihe W204 löst die seit Mai 2000 gebaute C-Klasse (W203) ab, wurde am 18. Januar 2007 in Stuttgart im Mercedes-Benz Museum erstmals der Presse vorgestellt und ist seit März 2007 im Handel. Weltpremiere feierte der W204 im März 2007 auf dem Genfer Auto-Salon.

    Der kleinste Mercedes mit Heckantrieb wurde insgesamt geringfügig größer. Er wuchs in der Länge auf 4581 mm, in der Breite auf 1770 mm und in der Höhe auf 1447 mm. Das Kofferraumvolumen erhöhte sich um 20 auf 475 l (VDA). Der cw-Wert beträgt 0,27.


     Mercedes-Benz C Klasse hangi sınıfa giriyor?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: raifkokten


    quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    Large Family Car

    Hyundai Elantra (2001)
    Skoda Octavia (2001)
    Skoda Octavia (2004)
    Volvo S40 (2004)


    Bunlar ilginç.
    Yanlışsam düzeltin,Octavia ,golfle ;s40 ise focus ve mazda3 le aynı platformda üretiliyor,farklı sınıflarda olmamaları gerkmezmi??

    evet octavia large family e alındı...
    eskiden small du hemde...

    superb le aynı sınıfta olması mantıksız zaten...
  • c segmenti golf ile beraber doğmuş bir kavram, golf de hb olduğundan c segmenti denilince küçük çocuklu bir ailenin ihtiyacını görebilecek hb ve şehiriçi kullanıma uygun otomobil anlaşılıyor.

    d segmenti ise daha büyük bir ailenin ihtiyacını karşılayabilecek hacimsel özellikler sunan, daha ayrıntılı düşünülmüş, daha konforlu, daha kaliteli ve sedan vaya liftback otomobil manasına geliyor.

    burada mesele küçük segment otomobillerin günümüz güvenlik standartlarını karşılayabilmek için büyümek zorunda kalmasıyla beraber üreticilerin modellerin birbirinden ayrılması için c segment otomobilleri de büyütmesiyle ortaya çıktı.

    c segmenti otombiller büyüdükçe, küçük çocuklu aile ihtiyacını karşılamanın ötesinde daha geniş ailelerin ihtiyacını da bagaj hacmi haricinde karşılayabilecek duruma geldiler (golf 4 ün arka koluklarında oturmak ızdırapken golf 5 te 4 tane 1.80 üstü erkek bile rahatça seyehat edebiliyor), üstüne bir de bağımsız arka süspansiyonun focus önderliği ile gelmesiyle beraber sürüş dinamikleri açısından da fark minimize oldu.

    c segmenti sedanların gelmesi ve bagaj konusunda de d segmentiye fark kalmamasıyla beraber,tüketici açısında d segmenti bir modelle, c segmenti sedan model arasında fark sadece sessizlik, malzeme kalitesi, tasarım, gösteriş, dayanıklılık gibi nispeten algılanması daha güç farklara indi. Bu gün ortalama bir tüketici için passatı jettaya tercih etme sebebi estetik ve kalite kaygılarından öteye geçemiyor, çünkü jetta da passat müşterisinin bütün mantıksal ihtiyaçlarına karşılık verebiliyor.

    bu sefer üreticiler d segmenti modelleri daha da büyütmek zorunda kaldılar ama ortalama bir kullanıcı ford mondeo veya superbin aşırı derecedeki geniş iç hacminin ne derecede önemli olduğu tartışılır, kolay kolay kimse küçük çocuklarına arkada birdirbir oynayabilecekleri veya genç iselere arkadaşlarıyla başka faliyetlerde bulunabilcekleri hacim sunan bir otomobil almak için ilave ücret ödemeyi, şehiriçinde çok daha zor park yeri bulmayı, daha çok benzin tüketmeyi, daha düşük performans almayı, şehiriçi dar sokaklarda sorun yaşamayı göze alacağını sanmıyorum.

    mesele de zaten tam bu noktada ortaya çıkıyor bmw-mercedes gibi markalar hem compact sınıfta hem de d segmentnde başarılı olmak için hacim kartını oynamaya gerek duymadıklarından ve de hali hazırda daha büyük sedanları olduğundan, "arabanın boyutunu arttıralım , rekabet gücü kazanalım" cenderesine girmediler ve böylece bilinen segmentasyon sisemi tarumar olmuş oldu.

    bugun ford mondeo bmw 5 ten daha büyük ölçülere sahip ve daha geniş iç hacim sunuyor, ama bakılırsa farklı segmentte gözüküyorlar.

    volvo s 40 , d segmenti tüketicilerinin tüm rasyonel ve duygusal ihtiyaçlarını karşılayabiliyor, üstüne birde pratiklik sunuyor ama altyapısı büyük oranda focus.

    octavia , mercedes c class ve bmw 3 serisinden daha geniş iç hacim sunuyor.

    aynı motora sahip, octavia, passat, audi a4 karşılaştırmasını veya mondeo-c class-octavia karşılaştırmasını octavia kazanabiliyor (http://www.autobild.de/artikel/test-ford-mondeo_mercedes-c-180-k_skoda-octavia_375983.html fiyat kriter alınmadığında bile mercedesten sadece 1 puan geride).Ama bakılırsa octavia esasında golf altyapısında, yani golf sınıfı olarak da bilinen c segmentinin bir modelinden yürür aksam olarak çok da farklı değil.

    ford focus ile bmw 3 serisi arasındaki hacim farkı, mondeo-3 serisi arasındaki farkın yanında devede kulak kalıyor.

    Bu yüzden artık bu segmentasyon meselesine bu kadar takılmayın derim




  •  Mercedes-Benz C Klasse hangi sınıfa giriyor?


    c class amg, beyaz renk çok yakışıyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.