Şimdi Ara

Mercedes-Benz C 180 K BlueEfficiency Türkiye’de! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
1
Favori
103.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheDino

    Benim C konforuna ancak BMW 7 serisi, Audi'nin ise A8 serisi yetişebiliyor



    yok hocam onlarda ulasamaz bi C serisi bir de Bentley...

    ben size gercekci bir karsilastirma yapayim ahsaptir deridir onlari bir kenara koyun standart c serisi ic mekan olarak audi a3 ile bile kapisamiyor anca civic corolla vs..
    kalkmis kaliteden bahsediyorsunuz gozunuzun onundeki adi ic mekan plastigini gormuyorsunuz zannedersem

    200 cc icin arac prestij kaybina mi ugramayacak lutfen amerikada 3 litreden basliyor bu arac... Motorlar her ulkeye gore yoksa 1.8 motorlar icinde prestijin
    p sinden bahsedilemez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 911GT3 -- 16 Şubat 2009; 15:44:54 >
  • Arkadaşlar 1600 cc Türkiye için üretilmiş bir motor değil, zaten Mercedesin BlueEfficiency diye bir programı var yakıt tüketimi ve karbon emisyonlarında azalma sağlamaya yönelik bir program. Sadece c serisinde değil s dahil mercedesin bütün ürünlerinde yapılan iyileştirmeleri içeriyor. C 180 için yapılan iyileştirmeler sonucunda da mühendisler 1600 cc motoru uygun görmüşler onu kullanmışlar. Türkiye pazarı küçük bir pazar olduğu için büyük üreticilerin hiçbirisi Türkiye için motor geliştiremez.
  • Arkadaşlar yorumları okudum hepsi gerçekçi tekrar aynı şeyleri yazmak istemiyorum seyahatlerimde hep mercedesimi kullanmışımdır ,kabul ama mercedes diye özetle bu paraya bu mercedes değmez disbiritör firme kar marjını aşağı çekmesi lazım bence ha çekmesse kendi bilir satamaz yada kim alır bilemem saygılar.
  • Bu mu yani gerçekçilik?

    Şimdi sana soruyorum;
    1000 tane Mercedes C Serisi, 1000 tane Audi A3 , 1000 tane Corolla ve 1000 tane Civic'i dizelim.
    1000 kişiyi sıraya sokalım. Ve bu araçlar bedava ama sadece bir tane alacaksın diyelim. Sırayla almaya başlasınlar. 1000 kişi arabalarını alıp gidince dönüp bakacaksın. Bir tane bile Corolla ve Civic alan olur mu? Tek tük, eşim gibi küçük araba seven bazı tipler A3'ü alır ama gerisi Mercedes alır. Sen de bal gibi biliyorsun.

    Civic ve Corolla'yı kıskançlık eseri yazdığını farkediyor ve kıyaslamanı ciddiye almıyorum. Ama madem genişlik önemli, inan bana zamanında teneke diye adlandırılan Tofaş şahininin de içi geniş. Madem bokunu çıkardın işin, Şahin bile Mercedes'ten daha iyi deseydin bari. Fıkra diye gülseydik.

    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    ben size gercekci bir karsilastirma yapayim ahsaptir deridir onlari bir kenara koyun standart c serisi ic mekan olarak audi a3 ile bile kapisamiyor anca civic corolla vs..





  • Hocam siz aracınızla ilgili konularda bilincinizi kaybediyorsunuz zannedersem. Sizin yazdığınız mesajlar başka bir konuda forumdaki komik mesajlar
    bölümüne girdi o derece artık. Aracımdaki konfor 7 serisinde ancak var yada a5 3,0 tdi güçlendirilmiş bir şahin diyerek forumdaki efsaneler arasına girdiniz.

    Yazdığım mesajı anlayamamışsınız, yine açıklıyayım. C serisinin standart olarak iç mekanı sınıfındaki en kalitesiz iç mekan. Premiumlara göre bildiğiniz adi plastik
    var içinde. Plastik kalitesi açısından araç alt sınıf japonları andırıyor. Bunun araçları dizip hangisini alırdınız demekle en ufak bir ilgisi yok. İç mekanda deri ahşap
    gibi malzemelerle o basitlik kapatılmaya çalışılıyor donanımlarla ama standart iç mekanları ele aldığınızda C serisi için kullanılacak kelime "ADİ" oluyor. Tabi bu lafı
    rakiplerini göz önüne alarak söylüyorum yoksa alt sınıf japonlar olsaydı rakipleri gayet normal denilirdi standart iç mekan için. Hele benzer konfor sunduğunu söylediğiniz
    7 serisi ve A8 yanında bu iç mekan tavuk kümesi gibi kalıyor.

    Bu fıkra değil bir gerçek. Ancak aracınıza taptığınız düşünülürse size çok birşey ifade etmeyecektir, ancak matrix'den çıkıp gerçek dünyaya dönmek isterseniz bu tip gerçeklerle
    karşılaşmaya hazır olun.




  • @TheDino

    Hocam tamam aracınız çok güzel, kaliteli bir araç ve doğal olarak sahibi olduğunuz için aracınızı savunma gereği hissediyorsunuz; ancak aracımı övecem derken de saçmalamanın lüzumu yok. Yani mercedesin en baz modelini kalkıp da A8 ve 7 serisi ile kıyaslamak olaya ne derece fanatiklik boyutunda baktığınızı gösteriyor, keza aynı şekilde A5'i şahine benzetmek de bir o kadar gülünç.
    Lütfen biraz daha tarafsız bakalım.
    Tamam mercedes mercedes'tir ama C serisini bu kadar abartmaya gerek yok.
  • Tip olarak çok güzel bir araç ama geçenlerde incelemeye gittim ve iç mekan kalitesi beni pek tatmin etmedi. Neden bilmiyorum, belki gözümde çok büyüttüm mercedesi ama tatmin olmadım. Kalite konusuna bişey diyemiyorum atbi ama iç mekan malzemeleri MERCEDES gibi değil daha kaliteli olmalıydı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şekocan

    1.6 lt motoru bu mercedes türkiyeye niye getirdi ekonomik olsun vergisi ucuz olsun ve alım gücü düşük halk arabası sınıfına girsin diye getirtildi diymi? zaten zengin bu arabayı satın almazki daha yüksek modelleri alır çünkü çok dar ve stantdart ve opsiyon sınırlı. fiyatları aşağı çekme imkanı olmazsa mercedesin bu arabaları satılmaz mutlaka indirim yapılmalı yada cazip bir yanı olmalı saygılar mercedes benz yetkililerine duyurulur.
    bu arada bu resimdeki model temmuzda türkiyeye geliyormuş diye duydum doğrumu bilgisi olan varmı yeni tasarım c serisiymiş.

     Mercedes-Benz C 180 K BlueEfficiency Türkiye’de!



    Bu araç yeni E coupe diye geçiyor. Linki aşağıda:
    http://forum.donanimhaber.com/m_29848168/tm.htm




  • O resim E serisi coupe, CLK'nın yerini alacak.
  • Yok be yaw, A8 ve BMW 7 ile kıyaslamadım, onlar kadar iyi demedim, sadece onlar geçebiliyor dedim. A6 ve BMW 5 serisinden bile daha iyi demeye çalıştım. Gerçekten de daha iyi, konfor açısından Mercedes C serisinin ipeksi sürüşünü Audi A8 ve BMW 7 geçebiliyor demek istedim.




    quote:

    Orjinalden alıntı: MuSoniC

    @TheDino

    Hocam tamam aracınız çok güzel, kaliteli bir araç ve doğal olarak sahibi olduğunuz için aracınızı savunma gereği hissediyorsunuz; ancak aracımı övecem derken de saçmalamanın lüzumu yok. Yani mercedesin en baz modelini kalkıp da A8 ve 7 serisi ile kıyaslamak olaya ne derece fanatiklik boyutunda baktığınızı gösteriyor, keza aynı şekilde A5'i şahine benzetmek de bir o kadar gülünç.
    Lütfen biraz daha tarafsız bakalım.
    Tamam mercedes mercedes'tir ama C serisini bu kadar abartmaya gerek yok.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Hocam siz aracınızla ilgili konularda bilincinizi kaybediyorsunuz zannedersem. Sizin yazdığınız mesajlar başka bir konuda forumdaki komik mesajlar
    bölümüne girdi o derece artık. Aracımdaki konfor 7 serisinde ancak var yada a5 3,0 tdi güçlendirilmiş bir şahin diyerek forumdaki efsaneler arasına girdiniz.

    Yazdığım mesajı anlayamamışsınız, yine açıklıyayım. C serisinin standart olarak iç mekanı sınıfındaki en kalitesiz iç mekan. Premiumlara göre bildiğiniz adi plastik
    var içinde. Plastik kalitesi açısından araç alt sınıf japonları andırıyor. Bunun araçları dizip hangisini alırdınız demekle en ufak bir ilgisi yok. İç mekanda deri ahşap
    gibi malzemelerle o basitlik kapatılmaya çalışılıyor donanımlarla ama standart iç mekanları ele aldığınızda C serisi için kullanılacak kelime "ADİ" oluyor. Tabi bu lafı
    rakiplerini göz önüne alarak söylüyorum yoksa alt sınıf japonlar olsaydı rakipleri gayet normal denilirdi standart iç mekan için. Hele benzer konfor sunduğunu söylediğiniz
    7 serisi ve A8 yanında bu iç mekan tavuk kümesi gibi kalıyor.

    Bu fıkra değil bir gerçek. Ancak aracınıza taptığınız düşünülürse size çok birşey ifade etmeyecektir, ancak matrix'den çıkıp gerçek dünyaya dönmek isterseniz bu tip gerçeklerle
    karşılaşmaya hazır olun.

    tamamen katılıyorum. c serisinin içine oturduktan sonra mercedes olduğuna dair işaretler aramaya başladım.plastik kalitesi diye bir şey yok. corolla elegant aracım çok daha kaliteli ve ferah geldi. mercedes iç mekanında imajını bozmuş..




  • İç mekana , özellikle plastik kalitesine laf atanların mesleklerini çok merak ediyorum. Hepiniz mi TSE'de çalışıyorsunuz. C serisi iç mekanından parça alıp analiz mi yaptırdınız da plastik kalitesine bok atıyorsunuz. Nasıl test ettiniz plastik kalitesini?
    Bana bir söyler misiniz?
  • walla benim şantiye mdüürümde c200k var. araba tam olarak süper. neye göre kalitesiz?
    mercedes e serisine göremi?
    lütfen düzgün eleştirin. c180k blue efficiencyde prestiji düşürmez dünyayı kurtarmak için yakın zamanda bütün markalarda böyle atılımlar gelcek. hacimler düşcek emisyon değerleri sağlanacak. yazmayayım dedim bu konuda ama sonunda dayanamadım
  • Aracin ic kismi bariz bir sekilde rakiplerine gore kalitesiz. Hala aracin geneli ile karsilastirma yaparak ic mekan kalitesinin dusuklugunu savusturmaya calisanlar var. Inanmiyorsaniz acin duzgun bir test okuyun olmazsa onlarada sallarsiniz mail yine komik duruma dusersiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3

    Aracin ic kismi bariz bir sekilde rakiplerine gore kalitesiz. Hala aracin geneli ile karsilastirma yaparak ic mekan kalitesinin dusuklugunu savusturmaya calisanlar var. Inanmiyorsaniz acin duzgun bir test okuyun olmazsa onlarada sallarsiniz mail yine komik duruma dusersiniz


    "güzelliğin on para etmez , şu bendeki aşk olmasa" diye çok güzel söylemiş aşık.

    yeni c nin iç malzeme kalitesinin düşüklüğü çok açık ortada, orta konsolo vuruyorsun takur tukur ses çıkarıyor ama beğenen insan farkedemez , o yüzden çok da konuşulacak bir şey değil.

    mesela a3 ün de vites konsolu-kapı içi cepleri bariz şekilde en kötü kalite plastikten yapılmış ama sevip satın alanın gözü görmüyor, diğer insanlar da onu fark edecek kadar içinde zaman geçirmiyor.

    böyle daha nice örnek verilebilir.




  • arkadaşlar yeni c serisi bu araç resime çok dikkatli bakın anlarsınız adamı çıldırtmayın yahu arka çamurluk ağızları ön tasarım derin bakınca farkı göreceksiniz
  • Hocam C serisi satisa baslayali 2 yil olmadi daha 1 ay sonra olacak temmuzda yenisi gelirse ciktiktan 2 yil 4 ay sonra yenilenecek demektir bence siz cildirtmayin
    c serisi sahiplerini... Birde resimdeki arac 2 kapi oda var
  • HALEN EDERİNİN ÇOK ÜZERİNDE BİR ARAÇ... O PARAYA NE 4X4 LER VAR.... NE OTOMATİK DİZEL SEDANLAR VAR...

    OTOMATİK SEÇENEĞİ BİLE YOK....

    VE KALİTE OLARAK DA; BÜYÜKLÜK OLARAK DA MERCEDES C CLASS GERÇEKTEN C SINIF ARAÇ GİBİ; D SINIF DEĞİL....
  • Nerden çıkarttınız otomatik vites olmadığını, araştırmadan yorum yapmayalım. Luxury ve Fascination donanım paketlerinde standart.
  • Arkadaşlar ben mercedes c 180 k 1,6 lt hakkında kötüleme yapmıyorum.
    sizin aşırı mercedes tutkunuzdan dolayı mercedes yetkilileri standartları düşürüyor fiyatları yükseltiyor. neden anlamıyorsunuz?
    hepiniz interneti kullanmayı gayet iyi biliyorsunuz, internetten inceleyip almanyada bu tür kötülediğiniz audi a4 volvo v 70 opel insignia v.s markaların fiyatlarına bakmıyorsunuz? önyargılı davranmayınız ben inceliyorum.
    Almanyada bmw 3 serisi ,mercedes c 180 k , opel insignia ,audi a4 fiyatlarını inceledim donanımlarınıda baktım farkları gördüm, sizde görün şok olursunuz, örneğin mercedes c 180 k 1,6 lt almanyada fiyatı 31800 euro opel insignia 1,6 lt almanya satış fiyatı 32500 euro civarı. Türkiyede durum çok farklı mercedes 90000 tl opel insignia 60000 tl üstelik mercedes donanım olarak ve kullanım olarak çok vasat! (mercedes sadece Türkiyede isim yapmış) ama neden opel almanyada kullandığı donanımları türkiyede sergiliyor? mercedes tam tersi bunları pahalı opsiyon olarak türkiyeye sunuyor.
    bu tutumlarınız çok abartılı ancak mercedesi zengin ediyorsunuz eleştiri yapmıyor, yapana kızıyorsunuz ne kazanıyorsunuz? tüm bu yorumları mercedes yada oto satış acenteleri okuyor eleştiri yapın ve sizde kazanın.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.