|
ARKADAŞLAR @meraksızadam BU ŞAHIS BENİ HEDİYE KARTINDA 1000TL ZARARA UGRATMIŞTIR KENDİSİNDEN ALIŞVERİŞ YAPACAK OLURSANIZ PARAYI ALMADAN HİÇ BİRŞEY VERMEYİN VE GÖNDERMEYİN KODU ALDI VE ŞİMDİ GÖNDERİYORUM DEDİGİ ÜCRETİ YARIM SAAT YAZMAMA RAGMEN CEVAP VERMEDEN BEKLEDİ YÖNETİME ŞİKAYET EDİP İPTAL EDİCEM DEDİKTEN SONRA HEMEN CEVAP YAZARAK SİPARİŞ ELİME ULAŞINCA ÖDEYECEM DEMEYE BAŞLADI AKLINCA ZEKİ ARKADAŞKODU GEÇİP SİPARİŞ VERDİM BENİ ARADA BUL DEDİ AMA UNUTTUGU HEDİYE KARTININ BENİM MAİL EDRESİME KAYITLI OLDUGUYDU İŞİN ÖZÜ KENDİSİ BİR DOLANDIRICIDIR DİKKAT!!! YÖNETİME ŞİKAYET EDİLDİ İNŞALLAH BÖYLE KARATERSİLER BU FORUMDA BARINMAZLAR KONUŞMALAR AŞAGIDADIR Q ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






